Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 134991 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #90 på: September 23, 2011, 23:02:39 »
Dårlig kamp?? White var til dels meget god. Ã… si han var skyld i 2-1 og 3-2 blir for enkelt. Her har vi en future vingback av god kvalitet!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #91 på: September 23, 2011, 23:03:19 »
White er god nok offensiv, ingen tvil.
Gode raid, og han er vel 3. sist på ene målet om eg ikke husker feil.

Men defensivt er han for dårlig.
Skal vi ofre et evt. opprykk for å gjøre han trykk på denne plassen?
White er ikke forskjellen på opprykk eller ikke, misforstå meg rett, men ved og beholde han på backen "kan" vi tape flere poeng denne sesongen.
« Siste redigering: September 23, 2011, 23:05:43 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #92 på: September 23, 2011, 23:03:59 »
Dårlig kamp?? White var til dels meget god. Ã… si han var skyld i 2-1 og 3-2 blir for enkelt. Her har vi en future vingback av god kvalitet!

auren

Enig!

vi spilte veldig godt i 1.omgang pga midtbanen og spissene fungerte veldig bra i presset. I 2.omgang var dette omtrent fraværende.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #93 på: September 23, 2011, 23:06:34 »
Det første målet til Brighton er jo klasse. Vanskelig å legge skylda på noen der. Tredje målet blir det et stort hull med masse plass som jeg ikke er sikker på hvem som burde fylt opp.

GeirO

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #94 på: September 23, 2011, 23:15:08 »
WhIte hadde noen meget bra raid. Han er ennå litt umoden på når han skal raide, men jeg vil satse på White.
MOT

Papi

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #95 på: September 23, 2011, 23:19:35 »
White er god nok offensiv, ingen tvil.
Gode raid, og han er vel 3. sist på ene målet om eg ikke husker feil.

Men defensivt er han for dårlig.
Skal vi ofre et evt. opprykk for å gjøre han trykk på denne plassen?
White er ikke forskjellen på opprykk eller ikke, misforstå meg rett, men ved og beholde han på backen "kan" vi tape flere poeng denne sesongen.

Eg vil herved sitere med selv ;D

Eg synest det er veldig spennende med to unge spillere på kvar sin back. Har stor tru på både Lees og White. Begge har framtiden framfor seg, og ikke fortiden som dei fleste her inne på forumet ;D
Vi kan risikere og "tape" poeng, men når vi ser på alternativene så er eg sannelig ikke sikker likevel.

Det at eg karaktiserer denne kampen som dårlig for White er blant annet det ungdommelige pågangsmåtet han hadde som innebar og løpe rett fram, for så og miste ballen i stedet for å bruke andre alternativer. Og diverse feilplasseringer i løpet av kampen.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #96 på: September 23, 2011, 23:23:23 »
White er kjapp og kan forsere spillere. Men teknikk har han ikke dessverre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #97 på: September 23, 2011, 23:27:07 »
White er kjapp og kan forsere spillere. Men teknikk har han ikke dessverre.

auren
white och lees är inte kompletta än, men är verkligen värda att satsas och tro på, yucker de gör vad man kan förväntas av dom, tycker däremot rutonerade innerbackarna vilka vi än har sviker mer
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #98 på: September 23, 2011, 23:29:27 »
strålende back...
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #99 på: September 24, 2011, 00:37:03 »
Det første målet til Brighton er jo klasse. Vanskelig å legge skylda på noen der. Tredje målet blir det et stort hull med masse plass som jeg ikke er sikker på hvem som burde fylt opp.
Serr? Enkelt, spør du meg. White gir bort et innkast i upresset situasjon. Deretter svikter markeringa i midtforsvaret.

Leifen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #100 på: September 24, 2011, 01:23:04 »
Aidan White , Leeds framtid!

HåvardK

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #101 på: September 24, 2011, 02:20:43 »
Aidan White , Leeds framtid!
Og nåtid. Ikke alltid like heldig, viser det seg.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #102 på: September 24, 2011, 11:11:11 »
White er kjapp og kan forsere spillere. Men teknikk har han ikke dessverre.

auren

? Det krever mye teknikk å forsere spillere og føre ballen oppover linjen sånn som White gjør, fantastisk evne til å føre ballen tett til kroppen og holde høyt tempo. Vel er han litt "keitete" i stilen, men forsatt ung.
Syntes også han jobber bra bakover, men forsatt litt urutinert i valgene han gjør, noen upressede feil. Tredjemålet i går skal han ha et soleklart frispark, ingen feil hos han der.
Tror ikke han får samme toppfart som kant som han gjør som back, så for min del ser jeg gjerne han forsette på back, selv om det hadde vært interressant å se han på kant også.
Får han orden på innleggsfoten også blir han enorm!
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #103 på: September 24, 2011, 11:53:29 »
White er kjapp og kan forsere spillere. Men teknikk har han ikke dessverre.

auren

? Det krever mye teknikk å forsere spillere og føre ballen oppover linjen sånn som White gjør, fantastisk evne til å føre ballen tett til kroppen og holde høyt tempo. Vel er han litt "keitete" i stilen, men forsatt ung.
Syntes også han jobber bra bakover, men forsatt litt urutinert i valgene han gjør, noen upressede feil. Tredjemålet i går skal han ha et soleklart frispark, ingen feil hos han der.
Tror ikke han får samme toppfart som kant som han gjør som back, så for min del ser jeg gjerne han forsette på back, selv om det hadde vært interressant å se han på kant også.
Får han orden på innleggsfoten også blir han enorm!


Synes ikke det kreves så mye teknikk å slå en ball forbi en spiller og løpe forbi. Nå var min mening med mitt innlegg at White er ingen teknisk ving alla Gradel eller Snodgrass. Han sliter å utfordre en mot en når han ikke har en autostrada å løpe på bak mannen han skal forsere. Derfor er det kanskje like greit å ha han på backen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #104 på: September 24, 2011, 12:15:22 »
White er kjapp og kan forsere spillere. Men teknikk har han ikke dessverre.

auren

? Det krever mye teknikk å forsere spillere og føre ballen oppover linjen sånn som White gjør, fantastisk evne til å føre ballen tett til kroppen og holde høyt tempo. Vel er han litt "keitete" i stilen, men forsatt ung.
Syntes også han jobber bra bakover, men forsatt litt urutinert i valgene han gjør, noen upressede feil. Tredjemålet i går skal han ha et soleklart frispark, ingen feil hos han der.
Tror ikke han får samme toppfart som kant som han gjør som back, så for min del ser jeg gjerne han forsette på back, selv om det hadde vært interressant å se han på kant også.
Får han orden på innleggsfoten også blir han enorm!


Synes ikke det kreves så mye teknikk å slå en ball forbi en spiller og løpe forbi. Nå var min mening med mitt innlegg at White er ingen teknisk ving alla Gradel eller Snodgrass. Han sliter å utfordre en mot en når han ikke har en autostrada å løpe på bak mannen han skal forsere. Derfor er det kanskje like greit å ha han på backen?

auren

Nåja. Det kreves noe for å forsere folk på den måten White gjør. Mange raske fotballspillere som ikke er i stand til å forsere folk på den måten White gjør. Men samme nærteknikk som Snodgrass og Gradel har han ikke.

White minner meg forøvrig litt om Bale i spillestilen. God på store flater, ikke fullt så god på små flater.

LEO

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #105 på: September 24, 2011, 12:27:01 »
Hvis det er Pugh som skal erstatte Gradel og komme opp på kantene og true bakrommet.???

Da MÃ… vi ha White som back med sin hurtighet og som da MÃ… overlappe slik som han gjorde idag.

Han spilte en god kamp idag men jeg syntes han solgte seg litt for mye i duellen da det ble tredje`? baklengsen.
 

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #106 på: Oktober 02, 2011, 22:05:21 »
En feilfri kamp mot Pompey, strålende bakover og fremover. Fy faen fyren er kjapp  :o


RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #107 på: Oktober 03, 2011, 09:52:15 »
White er ung. White er bra. Han mangler litt for å bli noen ny Giggs, men han vil jo bare vokse med årene. Behold han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #108 på: Oktober 03, 2011, 14:03:04 »
White er ung. White er bra. Han mangler litt for å bli noen ny Giggs, men han vil jo bare vokse med årene. Behold han.

Ser et stort potensiale i unge White. Gjennombruddshissig spiller med stor fart. Defensivt gjorde han vel en nesten prikkfri kamp på lørdag, men jeg tror vi kan få enda mer ut av han. Så lenge vi bruker Pugh på venstre kant bør det være utvidede fullmakter for White til å gå på offensive raid av sorten vi så mot Brighton, men for lite av mot Pompey. Kunne vært spennende å la de to bytte plass, men er ikke overbevist om at det er en bedre løsning.  :)
Jon R.

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #109 på: Oktober 05, 2011, 11:32:49 »
På vei til Derby på lån?

http://www.derbycounty-mad.co.uk/news/tmnw/rams_look_at_left_back_704897/index.shtml


Dette er 100 % bullshit!  :D


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


flynn

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #111 på: Oktober 05, 2011, 16:53:18 »
Flere som har sett den (utseendemessige) likheten mellom White og vår gamle helt Jack Charlton?

I spillestil er det derimot en del ulikheter, for å si det forsiktig.

flynn

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #112 på: Oktober 05, 2011, 19:10:51 »
Flere som har sett den (utseendemessige) likheten mellom White og vår gamle helt Jack Charlton?

flynn

Nei, Esten! Derimot ligner han på en ung Garreth Southgate!  :o
Jon R.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #113 på: Oktober 05, 2011, 20:15:49 »
Flere som har sett den (utseendemessige) likheten mellom White og vår gamle helt Jack Charlton?

flynn

Nei, Esten! Derimot ligner han på en ung Garreth Southgate!  :o

 Det var en langt bedre sammenligning, synes også jeg.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #114 på: Oktober 05, 2011, 21:20:01 »
Flere som har sett den (utseendemessige) likheten mellom White og vår gamle helt Jack Charlton?

I spillestil er det derimot en del ulikheter, for å si det forsiktig.

flynn
Utseendemessig er det vel også i beste fall en "Mini-me"?
Hekta på Leeds siden 1974

flynn

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #115 på: Oktober 05, 2011, 21:26:22 »
Flere som har sett den (utseendemessige) likheten mellom White og vår gamle helt Jack Charlton?

flynn

Nei, Esten! Derimot ligner han på en ung Garreth Southgate!  :o

Pøh!

TK20

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #116 på: Oktober 15, 2011, 00:52:19 »
I dag var White helt rå! Får gåsehud når han drar på nedover linja.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #117 på: Oktober 15, 2011, 09:25:03 »
I dag var White helt rå! Får gåsehud når han drar på nedover linja.

Han er god defensivt og motstanderbacken får også gåsehud når han setter opp farta fremover... Meget god kamp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #118 på: Oktober 15, 2011, 09:45:41 »
Aidy har virkelig overrasket undertegnede i år. Spesielt defansivt. Offansivt vet vi jo at han er god. Kanskje på tide å gi ham en bedre kontrakt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #119 på: Oktober 15, 2011, 10:05:35 »
Aidy har virkelig overrasket undertegnede i år. Spesielt defansivt. Offansivt vet vi jo at han er god. Kanskje på tide å gi ham en bedre kontrakt?

auren

dette strider mot all lønnspolitikk i Leeds, vær fornøyd med det du har eller begynn et annet sted :P
Ollan