Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 135914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #150 på: Desember 07, 2011, 13:12:05 »
http://www.leedsunited.com/news/20111207/promotion-would-be-tribute-to-gary-aidy_2247585_2540040

Talks are ongoing. Vi får håpe begge parter snart blir enige slik at Aidy får signert. Men det var jo det samme med både Johnson, Killa og Howson - talks ongoing...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #151 på: Januar 30, 2012, 20:06:01 »
Hørt rykter om at en ny 4 års kontrakt er signert.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #152 på: Januar 30, 2012, 20:07:15 »
Hørt rykter om at en ny 4 års kontrakt er signert.

Kilde?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #153 på: Januar 30, 2012, 20:14:08 »
Hørt rykter om at en ny 4 års kontrakt er signert.

Kilde?
Steven Ross, en jeg kjenner i York. Jeg aner ikke, som sagt et rykte..men de få gangene han sier noe så har det stemt. Så også at Asbjørn har sett noe på twitter. Krysser fingrane!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28975
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #154 på: Januar 30, 2012, 20:20:05 »
Så også at Asbjørn har sett noe på twitter. Krysser fingrane!

Sitat
raine_lufcTom Raine
Aidy White signs a 4 year deal great news for #lufc
36 minutes ago
Retweeted by LeedsUnited_MAD
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #155 på: Januar 30, 2012, 20:25:42 »
Hvis det er tilfellet, vil jeg gratulere Leeds-ledelsen med å ha flyttet hodet fra under armen, der det ofte befinner seg, til oppå skuldrene ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #156 på: Januar 30, 2012, 20:28:46 »
Tror det ikke før jeg ser det.....
Men, det hadde vore ein gledeleg nyheit opp i alt det negative siste tida.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #157 på: Januar 30, 2012, 20:42:53 »
Tror det ikke før jeg ser det.....
Men, det hadde vore ein gledeleg nyheit opp i alt det negative siste tida.

I såfall en kjempeboost for Grayson og for klubben! :)

Det fine med oss "negative" Leeds supportere er at det skal ganske lite til for å glede (de fleste av) oss!  ;)
Jon R.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #158 på: Januar 30, 2012, 20:44:23 »
Mer verdt til sommeren når wenger skal kjøpe..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #159 på: Januar 30, 2012, 20:50:26 »
Tror det ikke før jeg ser det.....
Men, det hadde vore ein gledeleg nyheit opp i alt det negative siste tida.

I såfall en kjempeboost for Grayson og for klubben! :)

Det fine med oss "negative" Leeds supportere er at det skal ganske lite til for å glede (de fleste av) oss!  ;)

Hvis vi ser vekk i fra at vi tapte de siste tre i desember, spiller dårlig fotball for tiden, har solgt Howson (som vi egentlig ikke syntes var så veldig god), sliter med Bates og er misfornøyd med SG, så har vi faktisk akkurat nå en brukbar første 11er (kanskje sesongens beste), melder oss på i kampen om direkte oppryksplass med seier i morgen, Southamton sliter, Snodgrass er her fremdelse og kanskje White har skrevet under på ny kontrakt! Jeg er klar for en seiers "run" nå og satser på opprykk i april :)

MOT!

MrK

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #160 på: Januar 30, 2012, 21:09:23 »
Enig m Rudi
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #161 på: Januar 30, 2012, 21:28:54 »
Tror det ikke før jeg ser det.....
Men, det hadde vore ein gledeleg nyheit opp i alt det negative siste tida.

I såfall en kjempeboost for Grayson og for klubben! :)

Det fine med oss "negative" Leeds supportere er at det skal ganske lite til for å glede (de fleste av) oss!  ;)

Hvis vi ser vekk i fra at vi tapte de siste tre i desember, spiller dårlig fotball for tiden, har solgt Howson (som vi egentlig ikke syntes var så veldig god), sliter med Bates og er misfornøyd med SG, så har vi faktisk akkurat nå en brukbar første 11er (kanskje sesongens beste), melder oss på i kampen om direkte oppryksplass med seier i morgen, Southamton sliter, Snodgrass er her fremdelse og kanskje White har skrevet under på ny kontrakt! Jeg er klar for en seiers "run" nå og satser på opprykk i april :)

MOT!

Men...men....men......det må jo bety at.....det kan da ikke....jo det må det......nå har jeg aldri sett på maken....

RUDI HAR FÃ…TT TILBAKE TRUA!!! :o :o
Jon R.

Woody

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #162 på: Januar 30, 2012, 21:33:51 »
Mer verdt til sommeren når wenger skal kjøpe..

White til Arsenal?like sikkert som at Drogba skal til Leeds ;D
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #163 på: Januar 30, 2012, 21:59:21 »
Tror det ikke før jeg ser det.....
Men, det hadde vore ein gledeleg nyheit opp i alt det negative siste tida.

I såfall en kjempeboost for Grayson og for klubben! :)

Det fine med oss "negative" Leeds supportere er at det skal ganske lite til for å glede (de fleste av) oss!  ;)

Hvis vi ser vekk i fra at vi tapte de siste tre i desember, spiller dårlig fotball for tiden, har solgt Howson (som vi egentlig ikke syntes var så veldig god), sliter med Bates og er misfornøyd med SG, så har vi faktisk akkurat nå en brukbar første 11er (kanskje sesongens beste), melder oss på i kampen om direkte oppryksplass med seier i morgen, Southamton sliter, Snodgrass er her fremdelse og kanskje White har skrevet under på ny kontrakt! Jeg er klar for en seiers "run" nå og satser på opprykk i april :)

MOT!

Men...men....men......det må jo bety at.....det kan da ikke....jo det må det......nå har jeg aldri sett på maken....

RUDI HAR FÃ…TT TILBAKE TRUA!!! :o :o

Det var kanskje å dra det liiiitt langt Jon, men håpet er der,

Jeg har håpet! ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #164 på: Januar 30, 2012, 22:21:42 »
Har desverre ikke fått igjen trua, :-\ :-\ men om det er sant med ny kontrakt til White, så er det et steg i riktig retning.

Blank_File

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #165 på: Januar 30, 2012, 23:45:32 »
Har desverre ikke fått igjen trua, :-\ :-\ men om det er sant med ny kontrakt til White, så er det et steg i riktig retning.
Et temmelig langt ett også! Flere føtter vil jeg si! Mer enn en fot!

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #166 på: Januar 31, 2012, 00:04:13 »


Det var kanskje å dra det liiiitt langt Jon, men håpet er der,

Jeg har håpet! ;D

Hadde rent glemt at Grayson fortsatt ikke har peil, Rudi!  ;D
Jon R.

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #167 på: Januar 31, 2012, 22:52:03 »
Var det med ny kontrakt bare bøll? For å løfte oss bittelittegrann opp av sumpen og så skyve oss ned i søla?
Jon R.

RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #168 på: Januar 31, 2012, 22:58:59 »
Var det med ny kontrakt bare bøll? For å løfte oss bittelittegrann opp av sumpen og så skyve oss ned i søla?
Full forvirring, altså. Ikke noe nytt i denne klubben, dessverre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kjell Skjerven

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #169 på: Februar 01, 2012, 15:14:47 »
I foelge Phil Hay har ikkje Leeds kommet med nytt kontraktsforslag til White.
Side before self,every time.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #170 på: Mars 15, 2012, 08:55:11 »
Leeds United face a major decision over the future of Aidan White as Premier League clubs prepare to move for the Republic of Ireland U-21 international.

Two top-flight sides sent scouts to watch White’s performance against Middlesbrough on Sunday with a view to signing the 20-year-old when his deal expires at the end of June, writes Phil Hay in the YEP.

White’s contractual situation at Elland Road remains unchanged since he rejected the offer of an extension from Leeds shortly before Christmas.

The versatile defender, who has unexpectedly reverted to the right wing under new manager Neil Warnock, is rapidly approaching the end of the long-term deal he agreed with United in 2007 after emerging from their academy.

Leeds are protected financially due to White’s age and would be entitled to compensation if he leaves Elland Road and joins another English club this summer.

But White has been central to Warnock’s plans in his short time as manager and he set up the opening goal during an impressive display in Sunday’s 2-0 victory at The Riverside.

Warnock praised the youngster afterwards, saying: “Aidy’s doing well.

“Alright, he has too many touches at times and he’s got things to learn but for a left-back he’s not doing badly up front.

“I fancied him in that position when I first saw him. I don’t think he did or my staff. But he’s quite capable if he keeps believing and scores a few goals himself.”

White is not believed to have received an improved offer from Leeds since rejecting their initial approach but Warnock revealed last week that he planned to review the status of every Leeds player with a dwindling deal.

Robert Snodgrass, Ross McCormack and Adam Clayton are due to run into the last year of their agreements next season, and White is one of a number of squad members who could depart this summer at the end of their deals.

Speaking ahead of United’s valuable win at Boro, a victory which revived their chances of qualifying of the play-offs, Warnock said: “I’m speaking to the players and I’ll speak to their agents in the next few days. At the moment there aren’t enough hours in the day.

“All the players with a year or less, I need to talk to.”

Kilde: Footy Mad
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #171 på: Mars 15, 2012, 11:00:28 »
Håper inderlig at Warnock sørger for at vi beholder disse spillerne. Kanskje er det lurt å handle raskt også, slik at de enda er blendet av lykkerusen etter framgangen under Warnock.

Torpe-do

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #172 på: Mars 15, 2012, 14:28:14 »
Ã… få beholde spillere som White, Snodgrass, Clayton og til en viss grad McCormack ser jeg egentlig på som en stor bonus. Kjenner jeg måten klubben har blitt drevet på de siste årene, så forsvinner kjøpsobjektene, til tross for store lovnader om det motsatte.

Så altså; en stor - for ikke å si gigantisk - bonus å få beholde disse spillerne. Men ikke forventet  :-\

Men kanskje Warnock tar saken i egne hender, og får overbevist de om at det er Leeds som er tingen? Håper det!

RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #173 på: Mars 15, 2012, 16:20:15 »
Bra at vi har en manager som tar tak i tingene umiddelbart. Så blir det opptil spilleren å velge karrierevei videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #174 på: Mars 15, 2012, 16:26:19 »
For at vi skal beholde disse spillerne. Ja da er det viktig at Bates allerede nå gir Warnock en stor sum penger. For på den måten gi et signal til spillerne om at klubben skal opp neste sesong

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #175 på: Mars 15, 2012, 16:49:48 »
Vi må vel ha fått frigjort noen pund også, med de som er solgt / utlånt i år. Og det blir nok enda mer handlingsrom når Warnock tar sommeroppryddingen. derfor skulle jeg tro at NW har rom for å gi konkurransedyktig lønn (godt NPC-nivå) til de han vil ha med videre.

Ikke dermed sagt at jeg er imot en økning av lønns- og transferbudsjettet. Inntektene bør kunne bære det, og ambisjonene trenger det.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #176 på: April 01, 2012, 12:23:09 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #177 på: April 01, 2012, 13:09:55 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
Enig. F*** for noen griske jævler vi aler opp i akademiet vårt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #178 på: April 01, 2012, 15:11:05 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
Enig. F*** for noen griske jævler vi aler opp i akademiet vårt.

Sant nok, klubbfølelse betyr NADA lenger, kun følelsen av FET lommebok.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #179 på: April 01, 2012, 16:38:32 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
Enig. F*** for noen griske jævler vi aler opp i akademiet vårt.

Sant nok, klubbfølelse betyr NADA lenger, kun følelsen av FET lommebok.

Hva mener dere en ny kontrakt til White bør være verdt da? Og hva mener dere f. eks Snodgrass bør tilbys i en ny kontrakt?