Skrevet av Emne: Mobbing på arbeidsplassen!  (Lest 2566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pei

Mobbing på arbeidsplassen!
« på: September 02, 2008, 15:34:52 »
For en drøy time siden opplevde jeg noe helt grusomt...
Jeg satt og jobbet på min pc med begge skjermene i bruk, og la ned alle programmer for å la mine øyne for n't gang nyte synet av min Leeds skrivebordsbakgrunn (The greatest fans...).
Da med et lyser mine skjermer opp med stor Scum logo i djevelsk rødfarge!!! >:(
Det tok flere sekunder hvor jeg i sjokktilstand opplevde at livet passerte i revy og jeg svettet oppover. :'(
Etter div. anklager innrømmet driftsansvarlig at 3 av mine "gode" kollegaer hadde blitt enige om å spille meg et "puss", og når de så min reaksjon var de svært fornøyd med stuntet :P
Nå har jeg fått fikset mine bakgrunner og har meldt saken inn til HMS ansvarlig her på jobben, dessuten begynner pulsen å nærme seg normalt og jeg kjenner at sjokkbølgene begynner å legge seg.
Tenkte jeg ville dele denne grusomme historien med dere i håp om at ingen av dere har eller kommer til å oppleve noe lignende ;)
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #1 på: September 02, 2008, 15:38:53 »
Anmeld umiddelbart 8)

espenm

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #2 på: September 02, 2008, 15:48:12 »
"Ofcourse you realise, this means war...."

Reglene sier klart at dette krever gjengjeld.
Jeg foreslår en gammel taktikk:
1: Ta et screenshot av desktop'en hans (med alle ikoner osv.)
2: Select alle ikonene og delete de (evt. ctrl-x de til en folder som ikke ligger på desktop)
3: Sett screenshot'et som bakgrunnsbilde og se hvor mange ganger han prøver å klikke før han skjønner at ikonene faktisk er en del av hele bildet.
 

lojosang

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #3 på: September 02, 2008, 16:21:27 »
Andre morsomme stunt innebærer å stille responsen på musa til maks, hastigheten for dobbelklikking høyest mulig, og flytte startmenyen øverst på skjerme og skjule den.
- Leif Olav

berlin

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #4 på: September 02, 2008, 18:58:07 »
Jeg tipper egentlig Pei ble litt stolt over det der, jeg!

Kun misunnelige medgangssupportere som kan finne på noe slikt.

Vi må bare nyte den respekten vi ofte får nå, når vi lever i skyggenes dal.

Tror også at han har et rimelig godt arb.forhold til disse 3 kollegene.

Fin sak!  :)
« Siste redigering: September 08, 2008, 09:15:42 av berlin »

75 SOLLI

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #5 på: September 02, 2008, 19:19:41 »
Dette er kanskje en trøst........
Min formann på jobb er ManU supporter, men ikke så veldig datakyndig. Han hadde MU logoen som skrivebordsbakgrunn, ganske små slik at det ble ca 8 X 8 av de.......
Jeg byttet de en dag ut med MU logoen som ser identisk ut, men istedenfor står det DIRTY SCUM BASTARDS på logoen.
Det gikk lenge å vel før han oppdaget det, men når han oppdaget det klarte han ikke å forandre det. Ennå har ingen hjulpet han, så han sitter der med sin DIRTY SCUM BASTARDS bakgrunn den dag i dag!

 ;D ;D ;D

lojosang

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #6 på: September 02, 2008, 19:22:11 »
Fortell ham at hvis han blir medlem av LUSCOS og registrere seg på forumet vårt, så har vi en utmerket brukerstøttetråd her for denslags, drevet av JonR.  ;D
- Leif Olav

Xern

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #7 på: September 02, 2008, 21:34:47 »
For en drøy time siden opplevde jeg noe helt grusomt...
Jeg satt og jobbet på min pc med begge skjermene i bruk, og la ned alle programmer for å la mine øyne for n't gang nyte synet av min Leeds skrivebordsbakgrunn (The greatest fans...).
Da med et lyser mine skjermer opp med stor Scum logo i djevelsk rødfarge!!! >:(
Det tok flere sekunder hvor jeg i sjokktilstand opplevde at livet passerte i revy og jeg svettet oppover. :'(
Etter div. anklager innrømmet driftsansvarlig at 3 av mine "gode" kollegaer hadde blitt enige om å spille meg et "puss", og når de så min reaksjon var de svært fornøyd med stuntet :P
Nå har jeg fått fikset mine bakgrunner og har meldt saken inn til HMS ansvarlig her på jobben, dessuten begynner pulsen å nærme seg normalt og jeg kjenner at sjokkbølgene begynner å legge seg.
Tenkte jeg ville dele denne grusomme historien med dere i håp om at ingen av dere har eller kommer til å oppleve noe lignende ;)



Gjør det samme med dem, bare at du lager en bakgrunn med WE LOVE LEEDS ;) 
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Pei

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #8 på: September 03, 2008, 08:44:19 »
Jeg tipper egentlig Pei ble litt stolt over det der, jeg!

Kun misunnelige medgangssupportere som kan finne på noe slikt.

Vi må bare nyte den respekten vi ofte får nå, nå vi lever i skyggenes dal.

Tror også at han har et rimelig godt arb.forhold til disse 3 kollegene.

Fin sak!  :)

Du er helt klart dyktig til å lese mellom linjene, Berlin ;)
Når vi, som du sier, vandrer i skyggenes dal, er det oppmuntrende å få oppmerksomhet rundt klubben sin av gode kollegaer. Og ja, jeg har hatt og har fortsatt et godt forhold til disse 3 gutta.
Det hører også med til historien at jeg har klart å etablere Leeds som den største fanklubben på jobben! ;D
Må innrømme at jeg til tider bruker en spesiell strategi; dersom en kollega (og jeg har passet spesielt på ved nyansettelser) ikke er fotballinteressert, og dermed ikke er fan av noen klubb i England, "verver"/ presser jeg de til å se lyset og velge Leeds som sin klubb.
Dette har resultert i følgende fordeling av fans på jobben:
Looserpool : 2 stk
Scumchester: 1 stk
Leeds: 7 stk
Resten er kjerringer eller håpløst uinteresserte. :P

Det morsomme er at det nå går sport i å følge med Leeds og resultatene våre.
Flere av de tidligere så fotballukyndige kollegaene mine, kappes om å være den første til å kommentere Leeds siste resultater. Jeg opplever tom å få sms'er umiddelbart etter kampslutt med gratulasjoner/trøst.
Så jeg er en stolt Leeds supporter som går med hodet høyt hevet her på jobben, og kan beskjedent påta meg æren for at det er stort engasjement og interesse rundt klubben i våre hjerter her på jobben :D
 

berlin

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #9 på: September 03, 2008, 09:37:33 »
Jeg tipper egentlig Pei ble litt stolt over det der, jeg!

Kun misunnelige medgangssupportere som kan finne på noe slikt.

Vi må bare nyte den respekten vi ofte får nå, nå vi lever i skyggenes dal.

Tror også at han har et rimelig godt arb.forhold til disse 3 kollegene.

Fin sak!  :)

Du er helt klart dyktig til å lese mellom linjene, Berlin ;)
Når vi, som du sier, vandrer i skyggenes dal, er det oppmuntrende å få oppmerksomhet rundt klubben sin av gode kollegaer. Og ja, jeg har hatt og har fortsatt et godt forhold til disse 3 gutta.
Det hører også med til historien at jeg har klart å etablere Leeds som den største fanklubben på jobben! ;D
Må innrømme at jeg til tider bruker en spesiell strategi; dersom en kollega (og jeg har passet spesielt på ved nyansettelser) ikke er fotballinteressert, og dermed ikke er fan av noen klubb i England, "verver"/ presser jeg de til å se lyset og velge Leeds som sin klubb.
Dette har resultert i følgende fordeling av fans på jobben:
Looserpool : 2 stk
Scumchester: 1 stk
Leeds: 7 stk
Resten er kjerringer eller håpløst uinteresserte. :P

Det morsomme er at det nå går sport i å følge med Leeds og resultatene våre.
Flere av de tidligere så fotballukyndige kollegaene mine, kappes om å være den første til å kommentere Leeds siste resultater. Jeg opplever tom å få sms'er umiddelbart etter kampslutt med gratulasjoner/trøst.
Så jeg er en stolt Leeds supporter som går med hodet høyt hevet her på jobben, og kan beskjedent påta meg æren for at det er stort engasjement og interesse rundt klubben i våre hjerter her på jobben :D

 :)

lojosang

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #10 på: September 03, 2008, 11:09:54 »

Må innrømme at jeg til tider bruker en spesiell strategi; dersom en kollega (og jeg har passet spesielt på ved nyansettelser) ikke er fotballinteressert, og dermed ikke er fan av noen klubb i England, "verver"/ presser jeg de til å se lyset og velge Leeds som sin klubb.
Dette har resultert i følgende fordeling av fans på jobben:
Looserpool : 2 stk
Scumchester: 1 stk
Leeds: 7 stk
Resten er kjerringer eller håpløst uinteresserte. :P

Det morsomme er at det nå går sport i å følge med Leeds og resultatene våre.
Flere av de tidligere så fotballukyndige kollegaene mine, kappes om å være den første til å kommentere Leeds siste resultater. Jeg opplever tom å få sms'er umiddelbart etter kampslutt med gratulasjoner/trøst.
Så jeg er en stolt Leeds supporter som går med hodet høyt hevet her på jobben, og kan beskjedent påta meg æren for at det er stort engasjement og interesse rundt klubben i våre hjerter her på jobben :D

Har vi en ærespris? Hvis ikke må vi opprette en og dele den ut til Pei! Peioffprisen?  ;D
Fantastiske historier!
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #11 på: September 06, 2008, 08:32:26 »

Må innrømme at jeg til tider bruker en spesiell strategi; dersom en kollega (og jeg har passet spesielt på ved nyansettelser) ikke er fotballinteressert, og dermed ikke er fan av noen klubb i England, "verver"/ presser jeg de til å se lyset og velge Leeds som sin klubb.
Dette har resultert i følgende fordeling av fans på jobben:
Looserpool : 2 stk
Scumchester: 1 stk
Leeds: 7 stk
Resten er kjerringer eller håpløst uinteresserte. :P

Det morsomme er at det nå går sport i å følge med Leeds og resultatene våre.
Flere av de tidligere så fotballukyndige kollegaene mine, kappes om å være den første til å kommentere Leeds siste resultater. Jeg opplever tom å få sms'er umiddelbart etter kampslutt med gratulasjoner/trøst.
Så jeg er en stolt Leeds supporter som går med hodet høyt hevet her på jobben, og kan beskjedent påta meg æren for at det er stort engasjement og interesse rundt klubben i våre hjerter her på jobben :D

Har vi en ærespris? Hvis ikke må vi opprette en og dele den ut til Pei! Peioffprisen?  ;D
Fantastiske historier!


Arbeidsplass med mye humor- det er bra- trivsel og bra kvalitet på arbeidet som leveres blir resultatet! Tenk ut en smart hevnaksjon, det fikser du forstår jeg dine innlegg rett Pei! Stå på videre og vær stolt av den oppmerksomhet de gir et L1 lag!
Yeboahs vitne

trondt

Sv: Mobbing på arbeidsplassen!
« Svar #12 på: September 08, 2008, 07:53:00 »
Pei(s) på videre.
Sjøl har jeg tremenningen til Tom Høgli i stallen her på jobben.
Har nå fått den totale oversikt over familieforhold siden Norge-Irland,
og i dag er det på`n igjen, tenker jeg.
Ellers så er det skremmende få Leeds-supportere her på jobben,
men vi er ihverfall to blant tjuefem.