Skrevet av Emne: Bredden i stallen vår.  (Lest 12198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Bredden i stallen vår.
« på: September 03, 2008, 09:51:47 »
Vel, i hvert fall et hyggelig problem. Men, slik jeg nå ser det, sliter Macca med å komponere det beste laget. På grunn av mange cup- og seriekamper den siste tiden, har mange spillere fått prøve seg. Prestasjoner og resultater har vært veldig varierende, uansett mannskap. Ja, det er vel nærmest kun Beckford som er bankers på laget. Det er selvsagt umulig å vurdere fra Norge hva som er vårt beste lag, så vi får håpe at sjefen i løpet av kort tid klarer å bestemme seg, og faktisk får samkjørt et lag.

h.b

  • Gjest
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #1 på: September 03, 2008, 09:54:16 »
Hvis Beckford er den eneste som er bankers ved et lagutak, så viser ikke dette bredden i stallen, men mangelen på spillere som uthever seg positivt. Kanskje vi får stikke fingeren i jorda og innse at Leeds består av en gjeng med middelmådigheter

samadhi

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #2 på: September 03, 2008, 09:54:33 »
Beckford er bankers ja, men til mange sin fortvilelse virker det også som at Frazer Richardson er det.

Frazer spiller uansett om det er liga eller cup og nærmaste utfordrere Gardner og Telfer virker ikke til å være i nærheten av å skyva han ut av laget. Tror Macca har full tillit til sin kaptein!
marching on together,
derudaf forever...

pedro

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #3 på: September 03, 2008, 10:16:07 »
Dette er er da ingen problemstilling :o Vi cruiser i cupen og det med ''B-laget'', ok, og serien er laaaang. Vi har i år en meget spennende tropp, midtbanen og angrepet virker å være veldig sterk sammenlignet med siste sesongers mareritt. Får vi skikk på forsvaret, noe jeg forventer snarlig vil skje, vinner vi seriekampene også. La Macca få ro og dette går veien 8)
Leedsomaniac

peacock

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #4 på: September 03, 2008, 10:21:24 »
"Dette er er da ingen problemstilling  Vi cruiser i cupen og det med ''B-laget'',"

Dette skjønte du ikke. Det er et problem når antatte "reserver" presterer bedre enn de som først har fått tillit. Se på midtbanen. Kan noen av disse kalles B-spillere: Douglas, Kilkenny, Prutton, Howson, Snodgrass, Robinson, Delph, Hughes? Hvem er best? Hvordan komponere? Jeg vet ikke, og jeg tror heller ikke sjefen er sikker om dagen!

Til h.b: dusteri som vanlig.

Budda

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #5 på: September 03, 2008, 10:28:12 »
Er som du sier, et hyggelig problem. Er jo 46 kamper i ligaen pluss diverse cuper. At det kriges om å komme på laget, ser jeg bare som positivt. Uten en bred stall, så rykker man ikke opp fra denne ligaen
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #6 på: September 03, 2008, 10:31:36 »
Vi har 2 kamper i cupen. En mot en meget svak motstander og en mot Crystal Palace som jeg vil påstå undervurderte laget vårt. Uansett så er ingen av disse lagene gode motstandere. Vi har også gjort en meget dårlig start på sesongen og sakker akterut i kampen om ligatittelen allere nå. Hvis Leeds møter f.eks et lag blandt de 6 beste i premier league, så tipper jeg vi blir  rævkjørt og sendt hjem som slakt
"Dette er er da ingen problemstilling  Vi cruiser i cupen og det med ''B-laget'',"

Dette skjønte du ikke. Det er et problem når antatte "reserver" presterer bedre enn de som først har fått tillit. Se på midtbanen. Kan noen av disse kalles B-spillere: Douglas, Kilkenny, Prutton, Howson, Snodgrass, Robinson, Delph, Hughes? Hvem er best? Hvordan komponere? Jeg vet ikke, og jeg tror heller ikke sjefen er sikker om dagen!

Til h.b: dusteri som vanlig.

bmoen

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #7 på: September 03, 2008, 10:41:04 »
På langt vei enig, men Beckford er ikke den suverene spilleren som han burde være. Det virker som om Leeds behandler ham som en juvel som skal brukes bare når det trengs og skal spares så fort anledningen byr seg. Han er mye av og på og burde prestere bedre gjennom hele kampen. Tillater seg å hvile i lengere perioder. Ellers består nok Leeds av middelmådigheter, ja. Det positive er de unge spillerne som er på gang. Det er vel på tide med en serieseier igjen ellers kan det fort bli en kjedelig sesong.  ;)



Hvis Beckford er den eneste som er bankers ved et lagutak, så viser ikke dette bredden i stallen, men mangelen på spillere som uthever seg positivt. Kanskje vi får stikke fingeren i jorda og innse at Leeds består av en gjeng med middelmådigheter
BMo - Leeds-fan siden 1964

lojosang

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #8 på: September 03, 2008, 10:52:46 »
Vi har 2 kamper i cupen. En mot en meget svak motstander og en mot Crystal Palace som jeg vil påstå undervurderte laget vårt. Uansett så er ingen av disse lagene gode motstandere. Vi har også gjort en meget dårlig start på sesongen og sakker akterut i kampen om ligatittelen allere nå. Hvis Leeds møter f.eks et lag blandt de 6 beste i premier league, så tipper jeg vi blir  rævkjørt og sendt hjem som slakt
"Dette er er da ingen problemstilling  Vi cruiser i cupen og det med ''B-laget'',"

Dette skjønte du ikke. Det er et problem når antatte "reserver" presterer bedre enn de som først har fått tillit. Se på midtbanen. Kan noen av disse kalles B-spillere: Douglas, Kilkenny, Prutton, Howson, Snodgrass, Robinson, Delph, Hughes? Hvem er best? Hvordan komponere? Jeg vet ikke, og jeg tror heller ikke sjefen er sikker om dagen!

Til h.b: dusteri som vanlig.

Hvis du med middelmådigheter mener spillere som ikke ville kunne gå inn i troppen til topp seks i PL så har du jo helt rett. Ville vært rart om et lag to divisjoner under nevnte liga skulle kunne forvente å spille jevnt med topp seks.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #9 på: September 03, 2008, 11:13:00 »
Tenker på spillere som faktisk ikke vil komme med på et lag som skal kjempe om opprykk fra CCC. Rykker Leeds opp, så er jeg redd for at det må handles inn minst 10 nye spillere.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #10 på: September 03, 2008, 11:51:17 »
Skjønner ikke hvorfor vi alltid skal lete etter problemer, men kan være enig at det er bekymringsfullt at McAllister famler med å finne formasjonen på midtbanen.

Vil heller kalle det en utfordring – og ikke et problem – at vi har mange gode midtbanespillere, og håper og tror at brikkene har fallt mer på plass når vi nærmer oss 10 spilte kamper. Det er vel der (etter 10 kamper) at McAllister selv har satt det første målepunktet.

Synes ellers at potensialet i unge midtbanespillere som Howson, Delph, Johnson, Snodgrass og Kilkenny er så åpenbart at jeg ikke har noe problem med å se for meg 2-3 av disse som etablerte Premier League-spillere om 3-4 år.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Budda

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #11 på: September 03, 2008, 12:20:39 »
På langt vei enig, men Beckford er ikke den suverene spilleren som han burde være. Det virker som om Leeds behandler ham som en juvel som skal brukes bare når det trengs og skal spares så fort anledningen byr seg. Han er mye av og på og burde prestere bedre gjennom hele kampen. Tillater seg å hvile i lengere perioder. Ellers består nok Leeds av middelmådigheter, ja. Det positive er de unge spillerne som er på gang. Det er vel på tide med en serieseier igjen ellers kan det fort bli en kjedelig sesong.  ;)

Ikke den suverene spilleren han burde være? Seks mål på seks kamper er jo forferdelig dårlig  ??? Spillere som Beckford vil alltid være av og på i løpet av en kamp, men så putter de plutselig et mål. Er typisk for en måljeger. Bare å se på spillere som Van Nistelrooj, Eto'o og Torres.

Endre

peacock

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #12 på: September 03, 2008, 12:31:32 »
"Tenker på spillere som faktisk ikke vil komme med på et lag som skal kjempe om opprykk fra CCC. Rykker Leeds opp, så er jeg redd for at det må handles inn minst 10 nye spillere."

Jeg vet at det er din "rolle" her inne å sette ting på spissen, gjerne med utsagn som helt åpenbart skal provosere. Men, vi må være realistiske, og vi ER på 3. nivå. Skal ikke våre midtbanespillere her være gode nok? To lovende unggutter fra egne rekker (Delph og Howson), 2 gode kjøp i sommer (Robinson og Snodgrass), Kilkenny for Australia, Douglas for Irland. I tillegg har vi Prutton og Hughes. Skal ikke disse være gode nok? Med all mulig respekt; dette er vås!

h.b

  • Gjest
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #13 på: September 03, 2008, 12:47:43 »
Howson var god på slutten av fjorårsesongen. Delph har vist det boe noe i han. De andre du nevner er oppskrytt og ikke gode nok, men muligens et unntak for Robinson

peacock

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #14 på: September 03, 2008, 13:50:13 »
Howson var god på slutten av fjorårsesongen. Delph har vist det boe noe i han. De andre du nevner er oppskrytt og ikke gode nok, men muligens et unntak for Robinson

Vel, da er vi uenige, og det er jo greit. Dersom alle er så håpløse, er det jo rart at Macca vil bruke de.

Dennis

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #15 på: September 03, 2008, 14:20:31 »
En aktuell problemstilling du tar opp her, peacock! McAllister har skiftet mye i lagoppstillingen i starten og det er kanskje grunnen til sviktende resultater i ligaen, så langt?

Som Midjo påpeker - og som du selv også sier med 'hyggelig problem' - er dette en utfordring eller luksusproblem, men likevel viktig å ta tak i allerede i starten av sesongen. Vår haltende ligaform bærer nok preg av at puslespillet ikke er korrekt lagt, selvom en del av grunnen også nok sitter 'mellom øra'.

Spissparet ser ut til å være et enkelt valg og både Beckford og Becchio har levert varene så langt. Kaptein Frazer Richardson er og fast, mens ting tyder på at Telfer også velges fort, når han blir skadefri. Kanskje sammen med Lubo? På venstreback er Sheehan førstevalget, men det spørs om ikke Aidan White gir han kamp utover sesongen.

Midtbanen er uten tvil hovedårsaken til 'luksusproblemet'. At den har flust av kvalitet vil vi kjenne nytten av utover vinteren. Vi kan jo faktisk stille to midtbaner som hadde sparket godt fra seg i League One og potensialet er der i alle fall til CCC-spill. Kanskje kan også et par holde, dersom det skulle bli PL-spill etterhvert. Delph, Howson, Kilkenny og Snodgrass er alle unge og veldig talentfulle.

Likevel tror jeg forsvaret er årsaken til de tapte poengene. Flere ganger har stopperne sovet ved baklengsmålene og en større del har vært enkle markerings- eller pressfeil. Kanskje må rotasjonen ta en del av skylda, men jeg tipper som sagt erfaringen til Telfer vil komme godt med.

MEN! Når man legger sammen statistikken for liga- og cupspill (7 kamper) har Leeds oppnådd:

4 - 2 - 1


Så det er kanskje ikke SÃ… galt?  ;)
Marching on together!

berlin

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #16 på: September 03, 2008, 14:46:49 »
Vi har 2 kamper i cupen. En mot en meget svak motstander og en mot Crystal Palace som jeg vil påstå undervurderte laget vårt. Uansett så er ingen av disse lagene gode motstandere. Vi har også gjort en meget dårlig start på sesongen og sakker akterut i kampen om ligatittelen allere nå. Hvis Leeds møter f.eks et lag blandt de 6 beste i premier league, så tipper jeg vi blir  rævkjørt og sendt hjem som slakt
"Dette er er da ingen problemstilling  Vi cruiser i cupen og det med ''B-laget'',"

Dette skjønte du ikke. Det er et problem når antatte "reserver" presterer bedre enn de som først har fått tillit. Se på midtbanen. Kan noen av disse kalles B-spillere: Douglas, Kilkenny, Prutton, Howson, Snodgrass, Robinson, Delph, Hughes? Hvem er best? Hvordan komponere? Jeg vet ikke, og jeg tror heller ikke sjefen er sikker om dagen!

Til h.b: dusteri som vanlig.

Hvis du med middelmådigheter mener spillere som ikke ville kunne gå inn i troppen til topp seks i PL så har du jo helt rett. Ville vært rart om et lag to divisjoner under nevnte liga skulle kunne forvente å spille jevnt med topp seks.

"Problemstiliingen" eller "utfordringen" som peacock starter tråden med, vil jeg tro de aller, aller fleste på forumet har tenkt på i samme bane. Utmerket debattinnlegg, peacock!

Fint med krydring fra h.b, det gjør det morsomt, men som lojosang skriver: "Alt er relativt".

Troppen til Leeds, bør objektivt sett, være god nok til å kjempe om direkte opprykk til CCC, det er nå min mening.
Hvordan det skal satses i neste sommers transfervindu, om vi rykker opp, vet jeg ikke. Men akkurat der er det ikke vanskelig å være enig med h.b. Penger hjelper bra på, og da ser ikke Bates ut til å være mannen. Så kan man jo diskutere i det vide og det brede, om man vil ha Bill Gates eller tilsvarende pengesekk, eller noen middels rike lokale forretningfolk eller noe midt i mellom. Dette synes nesten å være et slags "personlig politisk standpunkt eller verdigrunnlag", som selvfølgelig differerer mellom forum-delatagerne.
« Siste redigering: September 03, 2008, 16:14:01 av berlin »

Leedsfan

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #17 på: September 03, 2008, 16:09:22 »
Jeg blir oppgitt av h.b, skulle ikke tro at dette var innlegg til en voksen og reflektert kar! Det er jo klinkende klart at et lag i 3 divisjon ikke har spillere som går inn på et premier league lag helt uten videre. Jeg mener at vi har et lag vi kan bygge videre på, dvs at hvis vi rykker opp til Championship så er det noen som må gå og noen som blir. Klarer vi å rykke opp fra Championship så er det noen som må gå og noen som blir. Opprykket til Premier League vil minst ta 3 år tror jeg og da har vi god tid til å bygge opp et godt lag som ikke rykker ned første sesong.

Tilbake til topic: jeg har tenkt det samme selv, at vi har for "god" stall og dette gir Gary en problemstilling med hvilke spillere som skal spille. Jeg vil tro at dette vil bli et luksusproblem utover sesongen når vi har begynt vinne kampene våre.

Jeg tror løsningen på problemene våre er å spille mer kynisk for å vinne kamper. Stort fokus på å tette igjen bakover fordi vi har spillere som kan skåre mange mål. Denne sesongen blir en suksess, det er jeg sikker på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #18 på: September 03, 2008, 16:32:48 »
Glimrende topic. dette kan utvikle seg til en av 'kvalitetstopicene' som innimellom dukker opp :)

Midtbanen vår er et 'luksusproblem' ja :) Kjekt det. Men hittil har det nok blitt mye besvær av det også. Jeg vil ikke utelukke at nettopp 'choppingen & changingen' på midten har gjort at forsvaret har virket usikkert/hatt sine personlige feil... Om Macca hadde valgt 'en fast firer' tidlig, og holdt fast ved den,  kunne kanskje problemet vært mindre pr dato. Men da hadde han ikke hatt samme kunnskapen om relasjonene på midten, han hadde hatt flere 'unhappy players' som ikke engang hadde fått sjansen osv...

Jeg håååper at man nå har et noenlunde bra bilde på hvilke kombinasjoner som fungerer, hvem som allerede er i form, og hvem som ennå trenger litt tid.

...vi har kommet litt skjevt ut hjemme i serien hittil. Ellers er det lite å klage på. Men, i serien bør nok resultatene være i bedring med det første, ellers vil nok krisemaksimererne komme på banen i enda større grad (eller hva...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

viking

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #19 på: September 03, 2008, 18:09:04 »
Et par kamper hjemme med full pott,
så tror jeg trenden er snudd.
 

rd1

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #20 på: September 03, 2008, 21:37:57 »
Midtbanene er et luksusproblem, Spissene våre banker inn må, men..... Forsvaret???? Stiller meg veldig tvilende til den lagdelen!!! Vi har ikke nok cover på høyreback eller i midtforsvaret!

Forsvaret kostet oss, etter rapportene, tapet mot Oldham og poengtapet mot Bristol.. Skummelt! Hent inn en lånespiller i forsvar!
"Who needs Cantona??"

sveifors

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #21 på: September 04, 2008, 09:45:41 »
Herregud hvor problemorientert noen mennesker er. Andre klubber gråter over å ikke ha en bredde og konkurranse på alle plasser, men vi synes det er et problem

Skjerpings gutter...

Ingen spillere er vel i toppform hele sesongen, har dere hørt om skader?

Huff
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #22 på: September 06, 2008, 08:25:31 »
Vel, i hvert fall et hyggelig problem. Men, slik jeg nå ser det, sliter Macca med å komponere det beste laget. På grunn av mange cup- og seriekamper den siste tiden, har mange spillere fått prøve seg. Prestasjoner og resultater har vært veldig varierende, uansett mannskap. Ja, det er vel nærmest kun Beckford som er bankers på laget. Det er selvsagt umulig å vurdere fra Norge hva som er vårt beste lag, så vi får håpe at sjefen i løpet av kort tid klarer å bestemme seg, og faktisk får samkjørt et lag.


Jeg vil ikke starte manager debatt, men hvis mange gode jevne spillere- sier ikke vi har det altså men- blir et problem så er det vel ikke riktig at stallen er huepinen vår eller? Vi trenger en til å komponere et lag, en sjef- jeg håper Macca er den mannen. Synes også at det bør skje noe snart, at han viser det raskt, nå er jo forresten Curb arb. ledig?!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #23 på: September 07, 2008, 21:31:31 »
En aktuell problemstilling du tar opp her, peacock! McAllister har skiftet mye i lagoppstillingen i starten og det er kanskje grunnen til sviktende resultater i ligaen, så langt?

Som Midjo påpeker - og som du selv også sier med 'hyggelig problem' - er dette en utfordring eller luksusproblem, men likevel viktig å ta tak i allerede i starten av sesongen. Vår haltende ligaform bærer nok preg av at puslespillet ikke er korrekt lagt, selvom en del av grunnen også nok sitter 'mellom øra'.

Spissparet ser ut til å være et enkelt valg og både Beckford og Becchio har levert varene så langt. Kaptein Frazer Richardson er og fast, mens ting tyder på at Telfer også velges fort, når han blir skadefri. Kanskje sammen med Lubo? På venstreback er Sheehan førstevalget, men det spørs om ikke Aidan White gir han kamp utover sesongen.

Midtbanen er uten tvil hovedårsaken til 'luksusproblemet'. At den har flust av kvalitet vil vi kjenne nytten av utover vinteren. Vi kan jo faktisk stille to midtbaner som hadde sparket godt fra seg i League One og potensialet er der i alle fall til CCC-spill. Kanskje kan også et par holde, dersom det skulle bli PL-spill etterhvert. Delph, Howson, Kilkenny og Snodgrass er alle unge og veldig talentfulle.

Likevel tror jeg forsvaret er årsaken til de tapte poengene. Flere ganger har stopperne sovet ved baklengsmålene og en større del har vært enkle markerings- eller pressfeil. Kanskje må rotasjonen ta en del av skylda, men jeg tipper som sagt erfaringen til Telfer vil komme godt med.

MEN! Når man legger sammen statistikken for liga- og cupspill (7 kamper) har Leeds oppnådd:

4 - 2 - 1


Så det er kanskje ikke SÃ… galt?  ;)

På midtbanen tror jeg det er en fordel at laget er jevnt besatt. Gjennom en lang sesong vil det bli mye bytter og slitasje i denne lagdelen. Vi har kantspillere på begge sider, arbeidsjern, pasningsleggere og hardtarbeidende taklere, i tillegg til finslepne teknikkere med stort potensiale. For dette laget, så handler det ikke om at det er vanskelig å komponere midtbanen. Det nivået Leeds spiller på holder det med glimt av individuelle ferdigheter som ovrtgåt motstanderen. Vi behøver ikke være best gjennom hele kampen og vinne "by a mile", selv om vi er LEEDS UNITED!

Til h.b og bmoen: Godt å ha dere her!

Til dere andre: Positivitet er bra....det skaper trygghet og selvtillit. Se bare den bamseklemmen Beccio gir Beckford etter en bra pasning i kampen lørdag!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #24 på: September 07, 2008, 22:02:07 »
Det er bare en ting jeg frykter i disse dager. Det er mangelen på penger hos Bates. Hva skjer hvis f.eks. Tottenham/Chelsea(de har jo vist at de liker å hente gode unggutter hos oss), kommer med et høyt bud på Delph? Vil geitebukken da cashe inn og drite i at Macca vil beholde han? Jeg frykter dette.
Derfor håper jeg inderlig at vi beholder de gode spillerne våre til over det neste transfervinduet i januar, og at vi rykker opp i mai. Hvis vi hevder oss i CCC til neste år, da tror jeg at det er en fair sjanse for at Bates også vil begynne å tenke på pengene som ligger i PL, og dermed ikke være lysten på å selge våre juveler for slikkeri. Hva tror dere om mine pessimistiske tanker i disse gode tider?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #25 på: September 07, 2008, 22:07:30 »
Det er bare en ting jeg frykter i disse dager. Det er mangelen på penger hos Bates.

Hvis du teller etter vil du nok finne ut at Leeds har brukt laangt mer penger enn konkurrentene i CCC hehe, Edith: L1 de siste par årene.

Egentlig er det bare bra at  Kenneth venter med å bruke mer til vi rykker oppover i systemet. :)

- alt dette er skrevet med tanke på at dagens stall allerede er god nok for opprykk - by a mile.
(men jeg kan jo ta feil da...)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #26 på: September 07, 2008, 22:08:35 »
  Klubbene under PL kan vel begynne å låne spillere nå snart mens PL må holde fingrene av fatet til 1. januar. Det gjør vel at sjansen er større for at vi beholder det vi har nå....enn så lenge i alle fall.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #27 på: September 07, 2008, 22:10:43 »
Tjaa. Kanskje jeg burde skrevet "lysten på mere penger" i stedenfor "mangelen på penger". Det er jo det jeg egentlig mener med innlegget mitt. At han skal bli fristet med mange pund fra en rik PL klubb.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #28 på: September 07, 2008, 22:17:55 »
Det er bare en ting jeg frykter i disse dager. Det er mangelen på penger hos Bates. Hva skjer hvis f.eks. Tottenham/Chelsea(de har jo vist at de liker å hente gode unggutter hos oss), kommer med et høyt bud på Delph? Vil geitebukken da cashe inn og drite i at Macca vil beholde han?

Det er visst fortsatt en brei oppfatning her inne at Bates er 'in it for the money'...

Bates hár penger, han. Nok penger. Og har vært lenge nok involvert til at han vet at det ikke nødvendigvis kaster av seg å involvere seg i fotballen.

Det er 'lukten av sagflis' som trigger ham - tror jeg.
Det å være involvert i 'fotballen' uke etter uke, konkurransen, spenningen osv...

Selvfølgelig vil han ikke 'tape' penger på fotballen. Men jeg tror ikke han gikk inn i Leeds for å bli rik *sick*




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: Bredden i stallen; nå et problem?
« Svar #29 på: September 07, 2008, 22:21:21 »
Det er bare en ting jeg frykter i disse dager. Det er mangelen på penger hos Bates. Hva skjer hvis f.eks. Tottenham/Chelsea(de har jo vist at de liker å hente gode unggutter hos oss), kommer med et høyt bud på Delph? Vil geitebukken da cashe inn og drite i at Macca vil beholde han?

Det er visst fortsatt en brei oppfatning her inne at Bates er 'in it for the money'...

Bates hár penger, han. Nok penger. Og har vært lenge nok involvert til at han vet at det ikke nødvendigvis kaster av seg å involvere seg i fotballen.

Det er 'lukten av sagflis' som trigger ham - tror jeg.
Det å være involvert i 'fotballen' uke etter uke, konkurransen, spenningen osv...

Selvfølgelig vil han ikke 'tape' penger på fotballen. Men jeg tror ikke han gikk inn i Leeds for å bli rik *sick*





Takk Asbjørn. Jeg håper inderlig at du har rett i hans motiver. Muuuulig at man blir litt påvirket av alt det negative man leser om Bates her. Du vet at, hvis en usannhet gjentas ofte nok, så blir den tilslutt en sannhet. ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".