KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)

Started by Dorigo`s left foot, September 06, 2008, 10:53:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sleivind

Quote from: sveifors on October 08, 2008, 21:29:44
lilleputtforsvar

Nå er jeg fullstendig enig. Horribelt forsvarsspill.

Og ekstremt heldig at Hughes ikke får rødt kort?? Han er jo helt klart bakerste mann!

Sop

Her må det skjerpings til i pausen....Stå på...
Love Leeds

sveifors

Det går inn i rekken av baklengsmål iår....

Julekveld for oppfinnsomme angripere er vårt forsvar
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leeeeeeeeeeeeds

Ser hva dere sier, men greier ikke helt å engasjere meg for denne cupen. Ser på det som en treningskamp.......
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Fripp

Skal faen ikke være mulig. Han skulle hvert stoppet mye før.

Synd på Lucas, god redning men....

sveifors

Quote from: Leedsvik on October 08, 2008, 21:32:03
Ser hva dere sier, men greier ikke helt å engasjere meg for denne cupen. Ser på det som en treningskamp.......

Ja hva synes du vi bør trene på da....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

Pause, 2-1.

Det høres vanvittig tamt ut frå Leeds side, så eg konkluderer med at Rotherham leder fortjent til pause.
Macca har eit par ess på benken, kanskje skjer det eit bytte allerede i pausen...
Det trengst i alle fall eit par hakk høgere tempo i andre omgang.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

gill

Uff. synes Andy Hughes har vært svak ikveld

Sop

Da ser det ut som om de har en dårlig dag på treningsfeltet. >:(
Love Leeds

MacMurder

Bra redning, men patetisk forsvarsspill før og ikke minst på returen, lett jogging holder f... ikke.

Ferre

Pause.

Elendig første omgang. Virker ikke som spillerne er interessert i å vise seg fram. Lite kreativt og dårlig bevegelse, toppet med horribelt forsvarsspill. Macca må helt klart gjøre noe i pausen, forventer noen bytter om ikke så alt for lenge.

Tom S

Merkelig at spillere som Hughes, Lubo, Parker, Snoddy, Kilkenny, Howson, Prutts og Sowumni ikkje klarer å heve intensitet og aggresivitet når de endelig har sjansen til å vise at de vil inn på førstelaget!?

Skulle tru at det burde gnistre under fotballstøvlene til desse gutta, men neida virker som de mangler fullstendig motivasjon og interesse for denne kampen.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Jeg synes at utrolig nok har vi en bakre firer som ikke er gode nok for nivå 4. Det er ikke tvil om at her spiller det mange ekstremt dårlige fotballspillere. Se bare på hvordan Lubo trekker seg før dribleriet gir straffe. Helt utrolig. Overlater ansvaret til Hughes som er 1 munitt for sent inne.

Rotherhamspillerne har spilt alle kampene denne høsten, og de ser IKKE slitne ut. Leeds er tafatte, uorganiserte, uinspirerte og rett og slett kjempet ut av stil og formasjon av et lag som er patetisk dårlig!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Og hvorfor skal ALLE baller spilles gjennom midten? Det går an å komme seg rundt på kant en gang i mellom for å slå ballen inn og. Spesielt når vi har Shwomonon der oppe.

Hallgeir *

Greit at opprykk er prioritet nr. 1, men det hadde ikke vært av veien med en pokal i skapet. Realistisk sett er denne den eneste vi kan vinne denne sesongen. ( Det deles vel også ut en for 1. plass i L1)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Enoch er værre enn Deano på sitt værste....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TYeb

Ferre

Quote from: Sleivind on October 08, 2008, 21:39:01
Og hvorfor skal ALLE baller spilles gjennom midten? Det går an å komme seg rundt på kant en gang i mellom for å slå ballen inn og. Spesielt når vi har Shwomonon der oppe.

Enig, men da er vi avhengig av at backene kommer opp. Hughes har vel ikke vært over midtlinja ofte, Parker et par ganger mer. Skal vi spille gjennom midten er vi avhengig av tempo, bevegelse og presisjon - noe som har manglet så langt.

Sop

Ser på reprisen.Det er jo en miniputte takling..F..Klart straffe.
Love Leeds

Pettersen97

Inn med Becks og Becchio i 2.omgang så blir d liv RAIRAI!!!!
The Mighty Whites

LEO

Lucas sitt mål, går to skritt frem og så stopper opp.  Ballen går i en bue over ham.  Han skulle stått på streken.  Michalik var i kamp med Rotherham spilleren og da skal ikke keeperen ut.

Forferdelig !!!

Robinson blir nevnt som leeds beste spiller.

Kanskje vi bør få inn Beckford og Delp samt Sheehan litt senere.

Ut med Showunmi, Kilkenny/Prutton og Parker.

Fripp

Blir nok ingen bytter i pausen.

Håper B & B kommer inn etter hvert ved behov.

Pettersen97

link sånn at folk som ikke har Viasat sport kanalan kan se kampen:) Ikke topp kvalitet men fullt brukbart:)

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r9764.swf?channel=londonerrrr
The Mighty Whites

Sop

Ja.Håper Macca tar grep med en gang og ikke venter til langt ut i 2.omg.
Love Leeds

Tom S

Quote from: sap7 on October 08, 2008, 21:47:14
link sånn at folk som ikke har Viasat sport kanalan kan se kampen:) Ikke topp kvalitet men fullt brukbart:)

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r9764.swf?channel=londonerrrr

Kampen vert ikkje vist på Viasat!
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Ferre

Nå synes jeg at livesport sin stream buffer vel ofte...

Hallgeir *

Quote from: Sop on October 08, 2008, 21:47:31
Ja.Håper Macca tar grep med en gang og ikke venter til langt ut i 2.omg.
Det er vanlig å bytte etter 60 minutter dersom ting ikke har bedret seg. Regner med at Macca tar de nødvendige grep for å snu dette.
Super Leeds since 1968

Alexander Lejandro

Quote from: Sop on October 08, 2008, 21:43:56
Ser på reprisen.Det er jo en miniputte takling..F..Klart straffe.
Dommeren gjorde det som han skulle gjorde. :-X

TYeb

Quote from: LEO on October 08, 2008, 21:46:26
Lucas sitt mål, går to skritt frem og så stopper opp.  Ballen går i en bue over ham.  Han skulle stått på streken.  Michalik var i kamp med Rotherham spilleren og da skal ikke keeperen ut.

Forferdelig !!!

Robinson blir nevnt som leeds beste spiller.

Kanskje vi bør få inn Beckford og Delp samt Sheehan litt senere.

Ut med Showunmi, Kilkenny/Prutton og Parker.

Sheehan i form kan utvilsomt bidra offensivt. Så han mot Brighton & Hove i vår. Da var han kanonbra. Trenger nok Becks og!