KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)

Started by Dorigo`s left foot, September 06, 2008, 10:53:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

Sop

Vi slapp unna straffe her på slutten..triste greier...
Love Leeds

eiru

Forsvaret fungerer tydligvis ikke uten telfer og douglas

Pettersen97

d e allt for seint å bynne å spille fotball i d 90 minutt!!!
The Mighty Whites

Tom S

Slutt, 4-2.

Flaut!

Det kan tyde på at dette var ein kamp Leeds ikkje tok særlig seriøst og at dei satser alt på serien. Lat oss i alle fall håpe det er grunnen og at vi ikkje tek med oss denne innstillingen til ligaen også, for det har vert skremmande å høyre på i kveld.
Rotherham er fortent videre i JPT!

Men, har fortsatt vanskelig for å skjønne at så mange spillere som er i grenseland for førstelaget ikkje griper sjansen i sånne kamper? Eller er dei ikkje bedre?
Har vi ikkje så god og brei stall som vi innbiller oss?

Skuffa!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

TYeb

Quote from: eiru on October 08, 2008, 22:39:16
Forsvaret fungerer tydligvis ikke uten telfer og douglas

Helt enig. Telfer har vært på i den (få) kampene vi har holdt nullen!

raffe

berlin

Quote from: sveifors on October 08, 2008, 22:36:03
Quote from: berlin on October 08, 2008, 22:29:36
Quote from: h.b on October 08, 2008, 22:26:40
Denne kampen betyr ingenting. La oss gå ut av denne cupen som er en miniputt turnering for voksne

jøss, er vi to enige? verda står ikke til påske.  ;)

Før sesongen ville jeg vært enig, men macca gikk virkelig inn for å vinne denne idag. Og sett i det lys blir dette alvorlig

Gjorde Macca det? Jaja, det kan vel hende, sjelden en manager sier at de ønsker å tape denne kampen.
Men sett at det er sant, at Macca motiverte spillerne til kampen på en grei/normal måte. Hva er det da som gjør at spillerne ikke presterer? Jeg bare spør.

Og hva er det som gjør at spillerne hever seg flere hakk til lørdag mot Brighton? Det forsmedelige tapet mot Rotherham skal hevnes eller kun viktigheten av Brighton kampen?  Gjett hva jeg tror.

Pettersen97

Trur nåkk at vi Leeds fans trur vi har en bedre stall enn d vi har..Tragiske greier d man har sedd/hørt i kvell..
The Mighty Whites

Promotion 2010

Det er en skam at disse spillerne representerer Leeds United.

Ganske enkelt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Direkte flaut! Jeg håper for guds skyld at hverken Hughes, Rui, Michalik, Lucas, Parker, Kilkenny, Prutton eller Enoch får starte på lørdag. Robbo, Howson og Snodgrass prøvde hvertfall!

Tom S

Quote from: berlin on October 08, 2008, 22:32:38
Quote from: Tom S on October 08, 2008, 22:29:00
Quote from: berlin on October 08, 2008, 22:25:52
dette er virkelig en kamp jeg håper vi blir slått ut i, og det ser heldigvis sånn ut også.
jpt-cupen, jeg tror jeg dåner
dritflaut å bli tvunget til å spille i denne patetiske fodballkonkurransen.

cc derimot er ikke flaut.

heia rotteham

Sjølv om det ikkje er den mest prestisjefulle turneringen i fotball er det likefullt ein mulighet til å spille på Wembley - ikkje minst for fansen er det ei stor oppleving.
Og det er viktig å VINNE kamper jamt og trutt for å få inn ein god vinnerkultur i klubben.

Men, ikveld er det nok for seint....

Det at Leedsfansen ville synes JPT-finalen var en stor oppleving, er jeg faktisk ikke så sikker på, Tom.
I hvertfall tror jeg seriøst at det er delte synspunkter/følelser på det.

No får vi vel ikkje svar på det, Berlin. ;)
Men, føler meg ganske sikker på at 50.000+ Leedsfans hadde stilt på Wembley om vi hadde komt så langt. Og ein finale på Wembley er ein fest.

Men, men, då er det vel berre å tape i melkecupen også, sånn at ligaen blir walkover...
:)
COME ON LEEDS !!

Ferre

Ingen stor kamp. Defensivt er vi patetiske, offensivt litt bedre, men vi skaper for lite. Er litt redd for utviklingen nå. Greit, dette er ingen kamp av betydning, men måten vi opptrer defensivt på er rett og slett skremmende. Betyr virkelig Telfer og Douglas så mye?! Virker heller ikke som om vi har en god og sikker keeper. Synes verken Lucas eller Ankergren er gode nok. Bør handles i januar!

Lucas 3
Hughes 4
Marques 3
Michalik 3
Parker 3
Robinson 5
Howson 5.5
Prutton 4
Kilkenny 4.5
Snodgrass 5.5
Showumni 4.5

GeirO

Hvor mange kamper skal vi egentlig tape på rad?

flaut, flaut, flaut, flaut, flaut, flaut, flaut, flaut, flaut, flaut
MOT

blikko

Lucas minner meg om Mikko Kaven som sto noen kamper for Vif en del år tilbake, han ble kalt for keeper uten armer. Bedriten rekkevidde.

Carl Fisker

Quote from: Promotion 2010 on October 08, 2008, 22:43:08

Ganske enkelt!

Hva med manageren?

Leedsulf

Ikke for å syte på Lucas eller Casper, men tenk hadde vi fått kloa i Westwood før han forsvant til Coventry...

berlin

Quote from: Promotion 2010 on October 08, 2008, 22:43:08

Ganske enkelt!

He,he bort med howson, snodgrass, kilkenny, marques, robinson etc altså.

hallo, MOTIVASJONEN var ikke tilstede ute på gressteppet, uansett hva Macca sier.

Pettersen97

Virke som at dæm spille for Leeds bare for å ha ei inntekt, ingen i mine øya som spille med hjærte utpå drakta!! (Kanskje bannlyst å nevne innsatsn som Steven Gerrard gjør for Liverpool) på et Leeds forum men.....D e sånne lokale gutta som har trua på klubben å e villi til å ofre allt vi mangle i Leeds.........
The Mighty Whites

Promotion 2010

Quote from: berlin on October 08, 2008, 22:41:37
Quote from: sveifors on October 08, 2008, 22:36:03
Quote from: berlin on October 08, 2008, 22:29:36
Quote from: h.b on October 08, 2008, 22:26:40
Denne kampen betyr ingenting. La oss gå ut av denne cupen som er en miniputt turnering for voksne

jøss, er vi to enige? verda står ikke til påske.  ;)

Før sesongen ville jeg vært enig, men macca gikk virkelig inn for å vinne denne idag. Og sett i det lys blir dette alvorlig

Gjorde Macca det? Jaja, det kan vel hende, sjelden en manager sier at de ønsker å tape denne kampen.
Men sett at det er sant, at Macca motiverte spillerne til kampen på en grei/normal måte. Hva er det da som gjør at spillerne ikke presterer? Jeg bare spør.

Og hva er det som gjør at spillerne hever seg flere hakk til lørdag mot Brighton? Det forsmedelige tapet mot Rotherham skal hevnes eller kun viktigheten av Brighton kampen?  Gjett hva jeg tror.

Så DU dette selv? Macca gikk ut på forhånd og sa at Wembley var målet. Leeds tapte mot Peterborough sist helg. Da hevet de seg ikke særlig. Disse spillerne spilte for en plass for laget. Det de viste var utrolig råttent. Bakover har jeg sjelden sett værre.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Skjønner ikke at Lucas blir valgt foran Casper.
MOT

Hallgeir *

Det gikk for lang tid før spillerne skjønte alvor. (Noen her synes ikke dette er alvor i det hele tatt!). Laber innsats alt for lenge av alt for mange. Et forsvar langt under pari. De fleste på midtbanen nesten usynlige og Show i offside SÃ... ofte. Ikke noe positivt? Joda, dersom man leter godt (Robinson).....og så er det jo leggetid snart.  ;)
Super Leeds since 1968

Tom S

Quote from: GeirO on October 08, 2008, 22:46:52
Skjønner ikke at Lucas blir valgt foran Casper.

Dette var nok siste gang....
(håper eg)
COME ON LEEDS !!

lufc86

Dette va triste greie, ikkje for at jpt er ei kjempeturnering, men fordi me presterar så dårleg i ein tv-sendt kamp. Dei som bankar på døra til førstelaget har ikkje overbevist macca i dag, desverre. No må dei 11 som får sjansen frå start mot brighton verkeleg brette om ermene og slå tilbake på laurdag. Forventar at Telfer, Douglas, Delph, Becchio, Beckford og ja ankergren startar då. Synest ikkje Howson, Prutton eller Kilkenny var spesielt gode i dag. Best var vel uansett Howson som fikk assist og mål på samviten sin. Trur han behald plassen sin på laget. Trist at Sheehan vart skada igjen. Me treng ein habil ventreback. No er det kamp mellom to unggutar, nemleg White og Parker, og kanskje Hughes om denne plassen til helga.

Reknar med Macca gjer gutta ein skikkeleg reprimade på spelarmøte i morgo. Dette var horribelt til tider.

Forsvaret/Keeper er vårt store problem i dag. Lucas hadde ingen god dag på bana, ei heller heile forsvarsrekka som ikkje vann ein duell på corner og innkast. Vi treng ein sjef der bak... Håpar faktisk på Huntington og Telfer til helga, enkelt på grunn av att begge pratar engelsk som morsmål.

To tap på rad, eg gruar meg til laurdag.
@m_sortland på twitter

Sop

Tror vi glemmer denne kampen.Men håper spillerene lærer litt om innstillingen de skal ha uansett hvem de møter.
Love Leeds

sveifors

Quote from: Tom S on October 08, 2008, 22:40:16
Slutt, 4-2.

Flaut!

Det kan tyde på at dette var ein kamp Leeds ikkje tok særlig seriøst og at dei satser alt på serien. Lat oss i alle fall håpe det er grunnen og at vi ikkje tek med oss denne innstillingen til ligaen også, for det har vert skremmande å høyre på i kveld.
Rotherham er fortent videre i JPT!

Men, har fortsatt vanskelig for å skjønne at så mange spillere som er i grenseland for førstelaget ikkje griper sjansen i sånne kamper? Eller er dei ikkje bedre?
Har vi ikkje så god og brei stall som vi innbiller oss?

Skuffa!

we all love leeds

Tror faktisk du er inne på noen, Forsvaret vårt er for svakt til å klare opprykk
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Pettersen97

Sia TIL miste Ramovic etter sesongen får han m glede kåmme å stå i måle t Leeds:) En go keeper, har sedd han i akjon 7 ganga i år å e den 4 beste TIL spillern på børsn..Tore Reginiussen e å VÆLKOMMEN!!!!:)

ØNSKA E GRATIS.. Sainnt??
The Mighty Whites

Karl Hot Shot

Lucas er definitivt for dårlig. Leeds United var heldige i det 82. minuttet når Rotherhams 5-2-mål ble annulert, da en Rotherham-spiller stod litt for nært Lucas. Nok en gang var Lucas feilplassert i mål. Ankergren er helt klart bedre enn Lucas. Skam til deg, Gary Mac! Innhoppene til Beckford og Becchio etter 70 minutter hjalp heller ikke særlig. Nei, dette er helt klart den dårligste fotballkampen jeg noensinne har sett av et Leeds United-lag siden 21. mai 2006 på Millennium Stadium. Lucas fortjener ikke 1 en gang på spillerbørsen. 0 er det han skal ha. Michailik er også for dårlig. Dessverre er ikke Telfer særlig mye bedre. Telfer beveger seg også like raskt som en snegle. Over the hill! Få innpå Paul Huntington igjen, Gary Mac!

Sop

Quote from: Karl Hot Shot on October 08, 2008, 22:52:06
Lucas er definitivt for dårlig. Leeds United var heldige i det 82. minuttet når Rotherhams 5-2-mål ble annulert, da en Rotherham-spiller stod litt for nært Lucas. Nok en gang var Lucas feilplassert i mål. Ankergren er helt klart bedre enn Lucas. Skam til deg, Gary Mac! Innhoppene til Beckford og Becchio etter 70 minutter hjalp heller ikke særlig. Nei, dette er helt klart den dårligste fotballkampen jeg noensinne har sett av et Leeds United-lag siden 21. mai 2006 på Millennium Stadium. Lucas fortjener ikke 1 en gang på spillerbørsen. 0 er det han skal ha. Michailik er også for dårlig. Dessverre er ikke Telfer særlig mye bedre. Telfer beveger seg også like raskt som en snegle. Over the hill! Få innpå Paul Huntington igjen, Gary Mac!
Han kan få 1 for oppmøte.
Love Leeds

Sleivind

Quote from: Ferre on October 08, 2008, 22:44:29
Ingen stor kamp. Defensivt er vi patetiske, offensivt litt bedre, men vi skaper for lite. Er litt redd for utviklingen nå. Greit, dette er ingen kamp av betydning, men måten vi opptrer defensivt på er rett og slett skremmende. Betyr virkelig Telfer og Douglas så mye?! Virker heller ikke som om vi har en god og sikker keeper. Synes verken Lucas eller Ankergren er gode nok. Bør handles i januar!

Lucas 3
Hughes 4
Marques 3
Michalik 3
Parker 3
Robinson 5
Howson 5.5
Prutton 4
Kilkenny 4.5
Snodgrass 5.5
Showumni 4.5

Synes du er veldig snill her!

Lucas 3 Direkte skyld i hvertfall 1 av målene.
Hughes 3, er knapt over midtstreken på 2 omganger.
Marques 2, gjennomført dårlig, taper det meste av dueller.
Michalik 3,5 Den beste i forsvaret sjøl om ikke det sier så mye.
Parker 3 Dårlig fremover og dårlig bakover. Er altfor ofte feilplassert.

Robinson 5 Prøver og prøver, men kjedelig når ingen andre vil!
Howson 5.5 Springer mye og er den klart beste på midtbanen.
Prutton 3 Skaper ingenting, dårlig fremover og dårlig bakover.
Kilkenny 3 Skaper ingenting, dårlig fremover og dårlig bakover.

Snodgrass 5 Prøver mye han og, får noe til, men det er altfor få som vil noe.

Showumni 2, han får en toer siden han scorte ett mål. Gikk i 10000000 offsider, 9999999 av de er totalt unødvendige. Det må gå an å hvertfall jogge ut av offsiden? Teknikk som en 19.divisjonsspiller. Og hvordan går det an å være så svær, og likevel ikke vinne en eneste hodeduell? Han må ta seg sjøl i nakken, og prestere ekstremt mye bedre enn det her, om han skal ha noen håp om spilletid i serien.