Ny bortedrakt 2008-09

Started by langva, September 10, 2008, 13:46:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

langva

hva synes dere om den nye bortedrakta til leeds? personlig synes jeg at det er helt feil me blått og svart burde ha vært gult
Henrik Høiberg Langva

Larsen.

Borte drakta er gul, dette er vel en såkalt G- drakt.
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Bortedrakta kan også brukes til alle Alta IF's sine kamper for de som er interessert i nettopp det  ::)

Veldig lik...  :D

Alta-White

h.b

Med G-Streng mener du vel  :D :D :D ;D
Quote from: OleKristian on September 10, 2008, 14:46:37
Borte drakta er gul, dette er vel en såkalt G- drakt.

Roy

Den gule er fin, den stripete ikke. Da var den forige stripete finere "Yeboah-drakten"  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Geir Magne

Det er den blåstripete drakta som er offisiell bortedrakt. Den gule er i år tredjedrakt.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

berlin

Blitt litt vant til den blåstripete drakta nå, og synes den er OK,
selv om gult liksom er tradisjonen da.

Per-Stian

Quote from: Roy on September 10, 2008, 20:37:21
Den gule er fin, den stripete ikke. Da var den forige stripete finere

Eg har byrja å like den tofarga, stripete drakta ganske godt. Den vekker inga "Leeds-kjensle", men reint estetisk er den ikkje så verst. Hugsar godt den grøn- og blåstripete drakta frå midten av 90-talet. Den er som med dagens Leeds-drakt nokså fin, utan at den osar av Leeds United.

Sheridan

Quote from: Per-Stian on September 11, 2008, 17:54:20
Quote from: Roy on September 10, 2008, 20:37:21
Den gule er fin, den stripete ikke. Da var den forige stripete finere

Eg har byrja å like den tofarga, stripete drakta ganske godt. Den vekker inga "Leeds-kjensle", men reint estetisk er den ikkje så verst. Hugsar godt den grøn- og blåstripete drakta frå midten av 90-talet. Den er som med dagens Leeds-drakt nokså fin, utan at den osar av Leeds United.

Enig i det  :)

Karl Hot Shot

Bortedrakta til Leeds United skal være heilgul. Punktum. I andre tilfeller bør Leeds United heller spille med den heilhvite hjemmedrakta også borte, dersom ikke farga kolliderer med den som tredjedivisjonslaget som motstander spiller med.