Skrevet av Emne: KAMP: vs. Peterborough United 4/10  (Lest 53294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« på: September 21, 2008, 14:43:14 »


Kamp mot Peterborough United lørdag 4. oktober, kl. 13 på London Road.

Ingen seriekamper mot nyopprykkede The Posh i fjor.

Overall Record: 4  3-0-1  9-5
- Home: 1-0-0 3-1
- Away: 2-0-1 6-3

FA Cup
04/01/1986 London Road FACR3 0 - 1 10137 -
26/01/1974 London Road FACR4 4 - 1 28000 Jordan, Jordan, Yorath, Lorimer

League Cup
12/10/1988 Elland Road LCR2-2 3 - 1 8894 Davison, Hilaire, Sheridan (pen)
27/09/1988 London Road LCR2-1 2 - 1 4979 Baird, Snodin


Peterborough United: Leeds Players
This is a list of players who have played for Peterborough United who have also played for Leeds.

  Leeds ** Peterborough United
Player From To ** From To Apps Goals


Jim McCabe 01/03/1948 31/05/1954 31/05/1954       
Peter Harrison 01/08/1948 01/08/1952   01/08/1948     
Jack Overfield 01/05/1953 01/08/1960 01/02/1963 01/07/1964 1 0
Keith Ripley 01/04/1952 01/08/1958 01/07/1960 01/08/1962 82 12
Ray Hankin 01/09/1976 01/03/1980 01/09/1983 01/03/1985 33 8
Neil Firm 01/01/1976 01/08/1982 01/08/1982 01/01/1986 72 3
David Harle 01/12/1985 01/06/1986 01/03/1989 01/03/1990 22 2
Russell Doig 01/07/1986 01/03/1988 01/10/1986   7 0
David Rennie 14/01/1986 01/07/1989 01/12/1997 01/06/1999 27 0
Ronnie Robinson 18/11/1985 01/02/1987 01/12/1991 01/08/1993 47 0
Ian Bennett 17/06/2005 20/08/2006 22/03/1991 17/12/1993 89 0
Jamie McMaster 01/06/1999 09/03/2005 21/01/2005 21/02/2005 4 0
« Siste redigering: September 21, 2008, 15:01:35 av kjelvi »

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 7/10
« Svar #1 på: September 21, 2008, 14:46:59 »
Kamp 20/9:

Peterborough 2 - 2 Tranmere  (HT: 1-2)
PU:  Craig Mackail-Smith 41, Gabriel Zakuani 77.
TR: Cris Greenacre 7 , 30
 
TEAM 
1. Joe Lewis, 2. Russell Martin, 4. Craig Morgan, 26. Gabriel Zakuani, 17. Jamie Day, 10. George Boyd, 6. Charlie Lee (74), 15. Paul Coutts, 18. Chris Whelpdale, 7. Scott Rendell (65), 12. Craig Mackail-Smith.     
- SUBS: 34. Mark Tyler (GK), 5. Chris Westwood, 8. Micah Hyde, 24. Shaun Batt (65), 25. Dominic Green (74).


 
ZAKUANI STRIKE EARNS POINT FOR POSH  
Defender Gabriel Zakuani scored on his home debut as Peterborough United salvaged a point with a 2-2 draw against Tranmere Rovers.
The centre-back, on loan from Fulham, headed home Russell Martin's corner with 13 minutes remaining as Posh pulled themselves back from two goals down.
Rovers' Chris Greenacre took advantage of some poor home defending to open the scoring as he headed the visitors into the lead after seven minutes.
He doubled the visitors' lead on the half-hour mark after rounding Posh goalkeeper Joe Lewis and sliding the ball into an empty net.
Tranmere's star player could have furthered their lead in between his two strikes but Lewis saved well - and that proved costly for Rovers as Posh fought their way back into the game.
Craig Mackail-Smith pulled one back for the hosts when he turned in George Boyd's cross just prior to half-time, before Zakuani completed the fightback late in the second half.
« Siste redigering: September 21, 2008, 14:53:44 av kjelvi »

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #2 på: September 27, 2008, 21:57:24 »
Kamp 27/9:

Milton Keynes Dons 1 - 2 Peterborough (0-0)
MK: Ali Gerba 63
PU: Craig Mackail-Smith pen 73, Dominic Green 75
 
TEAM: 
1. Joe Lewis, 2. Russell Martin, 4. Craig Morgan, 26. Gabriel Zakuani (22), 21. Tom Williams, 18. Chris Whelpdale (67), 15. Paul Coutts, 8. Micah Hyde, 10. George Boyd, 12. Craig Mackail-Smith, 24. Shaun Batt (90).
- SUBS: 34. Mark Tyler (GK), 5. Chris Westwood (22), 6. Charlie Lee (90), 25. Dominic Green (67), 7. Scott Rendell.   


GREEN GRABS VITAL POINTS FOR POSH
Substitute Dominic Green scored a 75th-minute winner as Peterborough came from behind to run out 2-1 away victors over rivals MK Dons.
Green beat Willy Gueret with a low right-footed shot just four minutes after Craig Mackail-Smith had cancelled out Ali Gerba's opener.
In a disappointing first half, Peterborough's Shaun Batt came closest to breaking the deadlock when he hit the post from 12 yards.
The home side took the lead after 63 minutes as Gerba marked his home debut with a goal. The Canadian was played in by fellow substitute Sam Baldock before unleashing a deflected shot past Peterborough goalkeeper Joe Lewis.
United levelled seven minutes later when referee Phil Dowd awarded a controversial penalty after Miguel Llera handled in the box while Gueret was lying injured.
Mackail-Smith fired the penalty into the bottom left corner, before Green struck to give Peterborough all three points.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #3 på: September 29, 2008, 16:30:34 »
Posh: Now bring on mighty Leeds


DELIGHTED: Darren Ferguson after the win at MK Dons.

'BRING on Leeds', that was the message from the cock-a-hoop Posh camp after their thrilling come-from-behind win at local rivals MK Dons on Saturday.
Posh gained revenge against the team that pipped them to the League Two title last season thanks to a penalty from top scorer Craig Mackail-Smith and a first club goal for teenage substitute Dominic Green in the final quarter of the match.
A first away win of the season propelled Posh up to 10th in the table ahead of the visit of title favourites Leeds United and their army of fans this Saturday.
Posh boss Darren Ferguson said: "It was a crucial win on Saturday because it will have given the lads lots of self-belief.
"And so it should because they delivered a very good performance against decent opposition.
"I had a good feeling about the game when I walked out on the pitch and saw the empty spaces among their fans. I expected a bigger crowd, but our fans were magnificent again.
"It was a great day and we have another one to look forward to this Saturday. Leeds are a huge club at this level and they will have tremendous support.
"Gary McAllister has a good squad and he's got them playing good football, but we proved on Saturday that we can play a bit as well.
"I had some tough decisions to make regarding team selections at MK Dons, but the lads who came in did superbly. Shaun Batt particularly pleased me making his debut on a big stage like that.
"We have some talented young players, but they also have great temperaments. Dominic Green is a another example of that – he is a real player and he was close to starting the match after training really well in the week.
"They will all certainly be excited rather than nervous about facing Leeds."
Posh have sold more than 12,500 tickets for the match against Leeds.
The capacity for the game is just under 15,000 and no tickets will be sold on the day of the match which has a noon kick-off.
Leeds sold their allocation of 4,200 within days of the tickets going on sale.
Tickets can be ordered online via www.theposhtickets.com, or by going to the Posh box office 9am-5pm Monday to Thursday or 10am-5pm on Fridays, or by calling 01733 563947.
Police have warned that any Leeds fans found in the home areas of the ground will be ejected.
Leeds warmed up for the match with a hard-fought 1-0 win over Hereford at Elland Road on Saturday, a result that kept them in third place in the League One table.

peterboroughtoday.co.uk

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #4 på: September 29, 2008, 16:32:27 »
Posh boss Darren Ferguson

Som sikkert de fleste kjenner til - sønn til sin far (!!!)
En ekstra grunn til å gi jernet.
Likevel litt imponerende å få til så pass i så ung alder.
Et stort minus er selvsagt at han jevnlig banket opp ex-kona, noe som han også ble dømt for.

http://en.wikipedia.org/wiki/Darren_Ferguson

« Siste redigering: September 29, 2008, 16:35:28 av kjelvi »

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #5 på: September 29, 2008, 22:27:32 »
Det er de to lagene med aller flest skudd på mål hittil i sesongen som møtes på lørdag:

Leeds: 61 på mål, 76 utenfor og 4 ganger i treverket.

Posh: 61 på mål, 62 utenfor og 2 i treverket.


Leeds har i tillegg 35 på mål i cupene, dvs 96 avslutninger på mål allerede denne sesongen.

Til sammenligning har Oldham 57 på og 42 utenfor og 5 i stegene i serien.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

josoer

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #6 på: September 29, 2008, 23:48:01 »
Blir nok en vanskelig kamp dette.

Peterborough har jo fått en helt grei start på sesongen, noe som medfører at dem ligger på 10.plass pr.dags dato.

Noen som vet om Peterborough har noen spillere som kan skape problemer for Leeds?Eg satser i hvertfall på at dem har en dårlig venstrekant.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #7 på: September 30, 2008, 09:17:44 »
Blir nok en vanskelig kamp dette.

Peterborough har jo fått en helt grei start på sesongen, noe som medfører at dem ligger på 10.plass pr.dags dato.

Noen som vet om Peterborough har noen spillere som kan skape problemer for Leeds?Eg satser i hvertfall på at dem har en dårlig venstrekant.
  Problemer? Tja, vi kan jo begynne med de 11 som starter kampen. Så har de vel noen reserver.....  :D
Super Leeds since 1968

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #8 på: September 30, 2008, 09:44:46 »
Håper vi vinner denne :D

Alexander Lejandro

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #9 på: September 30, 2008, 09:56:24 »
Får håpe vi ikke går på en smell. Som som vi holdte på å gjøre mot Hereford ...

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #10 på: September 30, 2008, 10:07:22 »
Fry backs Mac's title claims
 
Barry Fry firmly believes Gary McAllister is the man to bring back the glory years to Elland Road – and insists Leeds United will have the League One title in the trophy cabinet at the end of the season.
The irrepressible Peterborough United director of football, whose side host the Whites in a high-noon shootout at London Road on Saturday, says McAllister and United's army of supporters represent a dream ticket.
Well over 4,000 United fans will make the trip south to Cambridgeshire with a sell-out crowd of just under 15,000 expected.
And while Fry hopes they won't be celebrating at the final whistle, he is confident they will be cracking open the bubbly next spring.
Fry said: "This is a massive test for us.
"I anticipate Leeds to win the league this year, there's no doubt in my mind about that. They've got the fanbase behind them to roar them on.
"I know Gary McAllister very well and thought he was a fantastic appointment. And he's the right man to lead them to the 'good old days' again."

YEP

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #11 på: September 30, 2008, 12:37:06 »
Meinar at eg tippa Peterborough som ein av våre opprykkskonkurrentar før sesongen. Darren Fergusons menn imponerte meg kraftig i preseason-kampen mot Man Utd. Spesielt spissane haldt meget høgt nivå. Rendell og Mackail-Smith, trur eg dei heiter. Meinar det også var ein god argentinar på midtbana. Torres?

Eg er nøgd med uavgjort i denne kampen og vil bli overlukkeleg om vi vinn vår sjuande kamp på rad!

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #12 på: Oktober 01, 2008, 10:46:32 »
Fotballdirektoer for Peterborough United, tidligere manager Barry Fry, var intervjuet i Yorkshire Evening Post i gaar og spaar Gary Mac til aa bli en av de stoerste managerne her. Fry mener ogsaa at Leeds United er soleklare favoritter til aa vinne League One.

Jeg befinner meg i Leeds naa, etter fire dager oppe i Edinburgh. I gaar kveld var jeg paa Turf Moor, Burnley vs Watford 3-2 (1-2). Det var mange tidligere Leeds-fjes aa skue paa Turf Moor. Midtforsvaret til Burnley bestaar bl.a. av Clarke Carlisle og kaptein Steven Caldwell. Saerlig Carlisle hadde en svart dag paa jobben. Det foerste maalet til Watfords Hoskins var ei rein gavepakke fra Carlisle, som fortsatte aa spille ukonsentrert hele kvelden. Jeg forstaar heller ikke hvorfor manager Coyle har gjort Caldwell til kaptein. Caldwell er langt over the hill.

Paa loerdag sitter jeg selvsagt ringside paa London Road. Haaper paa fighting spirit fra vaare gutter, for Peterborough kommer i hvert fall til aa gi alt de har.
 

ArneS

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #13 på: Oktober 01, 2008, 14:36:58 »
Peterborough trivia

Peterborough er en Unitary Authority, og dermed bare delvis tilknyttet Cambridgeshire.

London Road stadium tar 15.600 tilskuere - ganske nøyaktig 10% av innbyggertallet i Peterborough.

Peterborough United har rekorden for flest mål scoret i en sesong.   
I 1960/1961 scoret laget hele 134 ganger i division 4!
Samme sesong scoret Terry Bly 52 mål, og har fortsatt rekorden.

Dagens manager er som før nevnt her Darren Farguson, sønn av.....
Tidligere managere (mest kjent med røde drakter):  Mark Wright og Mark Lawrenson

Kjente spillere som har vært innom Peterborough:
David Seaman
Matthew Etherington
Jimmy Bullard
Simon Davies

Den 17. mann

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #14 på: Oktober 01, 2008, 15:26:44 »
I dagens Yorkshire Evening Post sier fotballdirektoer (Peterborough United) Barry Fry at han for et par aar tilbake fikk tips om et par amatoerspillere som Chelsea hadde i kikkerten. Den ene var Jermaine Beckford og den andre var en spiller som Peterborough United tok sjansen paa. Sistnevnte fikk knapt spille fem minutter for Peterborough og Barry Fry karakteriserer ham som "utterly rubbish", mens alle vet hvordan det gikk med Beckford (eller muligens kan gaa).

Naa maa jeg loepe til togstasjonen i Leeds. Skal ta toget til Liverpool Lime Street for aa dra opp til tegnseriestadionet som begynner paa A for aa se fattiglaget som begynner paa L spille Champions League-fotball mot PSV Eindhoven. Haaper selvsagt paa et lite mirakel fra Phillips' bedriftslag, men tviler sterkt paa at det skjer. L har jo gullhaar i raeva naar det gjelder CL. I morgen drar jeg til Villa Park for aa se John Carew og Aston Villa i UEFA-cup-oppgjoer mot bulgarske Liteks Lovech. Paa loerdag blir det to kamper. Foerst Leeds United, deretter Coventry City mot Southampton paa nye Ricoh Arena. Jeg maa jo gjoere et aldri saa lite forsoek paa aa ta igjen Super-Ray paa groundhopperlista.  ;D
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #15 på: Oktober 01, 2008, 16:33:37 »
Ikkje mindre enn imponerande program, Hot Shot!


I dagens Yorkshire Evening Post sier fotballdirektoer (Peterborough United) Barry Fry at han for et par aar tilbake fikk tips om et par amatoerspillere som Chelsea hadde i kikkerten. Den ene var Jermaine Beckford og den andre var en spiller som Peterborough United tok sjansen paa. Sistnevnte fikk knapt spille fem minutter for Peterborough og Barry Fry karakteriserer ham som "utterly rubbish", mens alle vet hvordan det gikk med Beckford (eller muligens kan gaa).

Naa maa jeg loepe til togstasjonen i Leeds. Skal ta toget til Liverpool Lime Street for aa dra opp til tegnseriestadionet som begynner paa A for aa se fattiglaget som begynner paa L spille Champions League-fotball mot PSV Eindhoven. Haaper selvsagt paa et lite mirakel fra Phillips' bedriftslag, men tviler sterkt paa at det skjer. L har jo gullhaar i raeva naar det gjelder CL. I morgen drar jeg til Villa Park for aa se John Carew og Aston Villa i UEFA-cup-oppgjoer mot bulgarske Liteks Lovech. Paa loerdag blir det to kamper. Foerst Leeds United, deretter Coventry City mot Southampton paa nye Ricoh Arena. Jeg maa jo gjoere et aldri saa lite forsoek paa aa ta igjen Super-Ray paa groundhopperlista.  ;D
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #16 på: Oktober 02, 2008, 10:05:31 »
Leeds United's opponents on Saturday, Peterborough are on course for the first sell-out for a Football League match in their 48-year league tenure with a near 15,000 crowd set to pack into London Road – including 4,200 Whites fans.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #17 på: Oktober 02, 2008, 12:43:23 »
Leeds jakter sin 7. strake seier. O'Learys Lads klarte hele 10 strake seire i 1999 i Liga, liga-cup og UEFA-cup. Det stoppet midlertidig med 4-4 borte mot Everton i en ganske fantastisk kamp. Sikkert et resultat som er glemt av mange...  :)


Dette er en kamp vi bør vinne, men jeg håper ikke frykten for å tape influerer på kvaliteten på det laget leverer.

Se på Leicester som vinner og vinner, nå med en utrolig bra defensiv organisering og Scunthorpe som har 7 strake seire i ligaen.

Med seier i formiddagskampen så leder vi serien i noen små timer frem til de andre topplagene har spilt sine bortekamper.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #18 på: Oktober 02, 2008, 14:12:44 »
Leeds jakter sin 7. strake seier. O'Learys Lads klarte hele 10 strake seire i 1999 i Liga, liga-cup og UEFA-cup. Det stoppet midlertidig med 4-4 borte mot Everton i en ganske fantastisk kamp. Sikkert et resultat som er glemt av mange...  :)

Dette er en kamp vi bør vinne, men jeg håper ikke frykten for å tape influerer på kvaliteten på det laget leverer.

Se på Leicester som vinner og vinner, nå med en utrolig bra defensiv organisering og Scunthorpe som har 7 strake seire i ligaen.

Med seier i formiddagskampen så leder vi serien i noen små timer frem til de andre topplagene har spilt sine bortekamper.

Fikk oppdatert via tekst-tv hvordan denne kampen utviklet seg. Og etter min hugs var det slik: 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3, 3-4, 4-4. 4-4 målet tror jeg Everton scoret på overtid, evt. liiiike før slutt. Bittert etter å ha ligget under 3 ganger tidligere men likevel kommet tilbake.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #19 på: Oktober 02, 2008, 14:30:51 »
Vert spennande å sjå kven Macca vel på venstrebacken, ettersom Sheehan er klar igjen etter suspensjonen for det røde kortet mot Swindon.

White har jo imponert på backplassen, men er det for tidleg for han å etablere seg på laget?
Sånne ungkarer kan ha godt av å bli matcha forsiktig.

Sheehan har meir rutine og spisskompetanse på skudd/frispark, men kanskje han kan trenge ein kamp eller to på benken for å skjønne alvoret av at White presser på?

Eg trur eg ville valgt White, mest for å skjerpe konkurransen om plassen.
Så spørs det kva Garymac meiner om dette.....?


COME ON LEEDS !!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #20 på: Oktober 02, 2008, 14:37:07 »
Leeds jakter sin 7. strake seier. O'Learys Lads klarte hele 10 strake seire i 1999 i Liga, liga-cup og UEFA-cup. Det stoppet midlertidig med 4-4 borte mot Everton i en ganske fantastisk kamp. Sikkert et resultat som er glemt av mange...  :)


Dette er en kamp vi bør vinne, men jeg håper ikke frykten for å tape influerer på kvaliteten på det laget leverer.

Se på Leicester som vinner og vinner, nå med en utrolig bra defensiv organisering og Scunthorpe som har 7 strake seire i ligaen.

Med seier i formiddagskampen så leder vi serien i noen små timer frem til de andre topplagene har spilt sine bortekamper.

Var en fantastisk kamp den gangen på Goodison,med meg tilstede i bortesvingen.Tror det e eneste gangen eg har forlatt en stadion med ett stort smil sjøl om Leeds tapte 2 poeng på overtid.Ett av mine aller beste minner fra kamper eg har vært på 8) 8)

janove

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #21 på: Oktober 02, 2008, 14:46:01 »
Vert spennande å sjå kven Macca vel på venstrebacken, ettersom Sheehan er klar igjen etter suspensjonen for det røde kortet mot Swindon.

White har jo imponert på backplassen, men er det for tidleg for han å etablere seg på laget?
Sånne ungkarer kan ha godt av å bli matcha forsiktig.

Sheehan har meir rutine og spisskompetanse på skudd/frispark, men kanskje han kan trenge ein kamp eller to på benken for å skjønne alvoret av at White presser på?

Eg trur eg ville valgt White, mest for å skjerpe konkurransen om plassen.
Så spørs det kva Garymac meiner om dette.....?




Sheehan har paadratt seg en strekkskade paa trening.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #22 på: Oktober 02, 2008, 15:57:41 »
Då blir det ikkje så vanskelig for Macca likevel då....

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1410513,00.html


Vert spennande å sjå kven Macca vel på venstrebacken, ettersom Sheehan er klar igjen etter suspensjonen for det røde kortet mot Swindon.

White har jo imponert på backplassen, men er det for tidleg for han å etablere seg på laget?
Sånne ungkarer kan ha godt av å bli matcha forsiktig.

Sheehan har meir rutine og spisskompetanse på skudd/frispark, men kanskje han kan trenge ein kamp eller to på benken for å skjønne alvoret av at White presser på?

Eg trur eg ville valgt White, mest for å skjerpe konkurransen om plassen.
Så spørs det kva Garymac meiner om dette.....?



COME ON LEEDS !!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #23 på: Oktober 02, 2008, 16:04:23 »
Come on Leeds!! :D

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #24 på: Oktober 03, 2008, 00:41:27 »
Kl 13 norsk tid?
-SirOlsen-

Thomas

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #25 på: Oktober 03, 2008, 00:56:50 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #26 på: Oktober 03, 2008, 01:00:19 »
Kl 13 norsk tid?

Du må huske at det ikke blir snudd om til 'vintertid' denne helgen :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

martind

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #27 på: Oktober 03, 2008, 08:24:13 »
men det er jo natt til søndag, og vil uansett ikke ha noe å si i forhold til lørdagen...
MOT!! We are Leeds!

TK20

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #28 på: Oktober 03, 2008, 09:02:00 »

baste

Sv: KAMP: vs. Peterborough United 4/10
« Svar #29 på: Oktober 03, 2008, 09:23:23 »
må huske å pakke med meg lykkedrakten  ;D

LEEDS har vunnet alle 5 kamper etter jeg fikk drakt nr 10 Becchio i posten... ;)

MOT