For 10 år siden. Noen som var der?

Started by arne armoen, September 27, 2008, 10:02:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

arne armoen

Sitat fra  Adresseavisen 28.09.1998:

"(Tottenham-Leeds 3-3) Syv minutter brukte Steffen Iversen på å score etter ni måneders fravær fra A-laget. Det reddet ett poeng for Tottenham mot Leeds.
Skadeforfulgte Iversen satte fart i Spurs da han reduserte til 2-3, og for en scoring! På wolley ekspederte han Stephen Carrs innlegg knallhardt i nettmaskene, og White Hart Lane holdt på å koke over da Sol Campbell utlignet fire minutter på overtid.
- Jeg fikk en halv time og måtte utnytte tiden så godt jeg kunne, og det gikk over all forventning. Ingen gikk på ballen, og da innlegget havnet i beina mine var det bare å kline til, sa en smilende Iversen Han imponerte mange lørdag, i sin første kamp på Tottenhams A-lag siden oppgjøret mot Arsenal 28.desember i fjor."
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Om eg ikkje tek feil var vår venn Per-Stian på denne kampen?

Quote from: arne armoen on September 27, 2008, 10:02:27
Sitat fra  Adresseavisen 28.09.1998:

"(Tottenham-Leeds 3-3) Syv minutter brukte Steffen Iversen på å score etter ni måneders fravær fra A-laget. Det reddet ett poeng for Tottenham mot Leeds.
Skadeforfulgte Iversen satte fart i Spurs da han reduserte til 2-3, og for en scoring! På wolley ekspederte han Stephen Carrs innlegg knallhardt i nettmaskene, og White Hart Lane holdt på å koke over da Sol Campbell utlignet fire minutter på overtid.
- Jeg fikk en halv time og måtte utnytte tiden så godt jeg kunne, og det gikk over all forventning. Ingen gikk på ballen, og da innlegget havnet i beina mine var det bare å kline til, sa en smilende Iversen Han imponerte mange lørdag, i sin første kamp på Tottenhams A-lag siden oppgjøret mot Arsenal 28.desember i fjor."
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Dette var min debutkamp i England!!! Vanvittig kamp, men eg var sterkt prega av avgangen til Graham den dagen. Fekk nyheiten smelt i andletet seint fredags kveld og såg mørkt på framtida. Men Wijnhard og Hasselbaink berga uavgjort for oss i ein nervepirrande thriller.

palle

Javisst var vi der, både brodern og jeg. Må ha vært min første London-kamp med Leeds. Husker jeg før kampen sa at det var greit om Steffen reduserte for Tottenham, og det gjorde han jo. Men at T'ham skulle utligne så forjævlig sent var vi ikke klar for.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Litt av en aften, dette. Regner med du husker vår venn Asphjells overraskende trekk i vår interne konkuranse i stille lengde på hotellrommet etterpå også. Psyket oss ut fullstendig, såvidt jeg erindrer.