Skrevet av Emne: Ankegren VS Lucas  (Lest 3469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

Ankegren VS Lucas
« på: Oktober 20, 2008, 19:26:41 »
Hvem vil dere skal stå i buret til de Mighty Whites? Vår danske venn eller Lucas?

Jeg gir min stemme til Ankergren!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #1 på: Oktober 20, 2008, 19:33:47 »
Ingen av desse holder PL-nivå, men av de to holder eg ein knapp på Casper.
Han virker meir autoritær sjølv om han har nokre skumle krumspring i feltet, men på streken er han bedre og han virker flinkere på å sette spillet hurtig igang.

Og dersom det stemmer, som "Asbjørn" hevder, at Casper er satt ut av laget fordi Staunton ikkje likte at han sto over ein kamp pga sønnens sjukehusbesøk, er det skremmande og etter mitt syn feil grunnlag å benke han på!

Casper No.1.
COME ON LEEDS !!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #2 på: Oktober 20, 2008, 19:38:42 »
for å si det sånn......den mannen som sto i målet vårt mot rotherham bør ik vi satse på,potetsekk uten spenst 8)

Dennis

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #3 på: Oktober 20, 2008, 19:52:37 »
Skal ikke påstå for sikkert noen ting i hvilken som helst retning angående ryktet om Staunton og Ankergren, men personlig trur jeg det er bulls**t. Først og fremst betviler jeg at Staunton er så usympatisk at et barns sykehusbesøk er grunnlag for benking. For det andre er det McAllister som bestemmer hvem som spiller, ikke Staunton. 

Kanskje er det bare slik at Lucas tok sjansen da han fikk den?

Jeg håper likevel en ny keeper hentes inn i januar. Synes Ankergren er den bedre av de to, men han har sine mangler også han, spesielt i feltet, selv om det har blitt bedre.

Uansett er det bekymringsverdig at vi ikke har en klar no. 1 i mellom stengene! Jeg mener ikke at en keeper skal beholde plassen uansett, men det bidrar ikke til kontinuitet og sikkerhet i det bakre ledd. 
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #4 på: Oktober 20, 2008, 20:17:26 »


Og dersom det stemmer, som "Asbjørn" hevder, at Casper er satt ut av laget fordi Staunton ikkje likte at han sto over ein kamp pga sønnens sjukehusbesøk, er det skremmande og etter mitt syn feil grunnlag å benke han på!




...jeg vil bare presisere at jeg presenterte et 'waccoe-rykte' uten å ta stilling til sannhetsgestalten (noe jeg hadde minimal forutsetning for å gjøre...).

Men historien om guttens sykehusinnleggelse er jo velkjent fra i høst.

'Problemet' er vel at gutten var vél hjemme fra sykehuset da han ringte (noe han kunne ha gjort før).


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #5 på: Oktober 20, 2008, 20:27:04 »


Og dersom det stemmer, som "Asbjørn" hevder, at Casper er satt ut av laget fordi Staunton ikkje likte at han sto over ein kamp pga sønnens sjukehusbesøk, er det skremmande og etter mitt syn feil grunnlag å benke han på!




...jeg vil bare presisere at jeg presenterte et 'waccoe-rykte' uten å ta stilling til sannhetsgestalten (noe jeg hadde minimal forutsetning for å gjøre...).

Men historien om guttens sykehusinnleggelse er jo velkjent fra i høst.

'Problemet' er vel at gutten var vél hjemme fra sykehuset da han ringte (noe han kunne ha gjort før).




Ikkje direkte ment, Asbjørn, difor også nytta "hermetegn".
 :-[
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #6 på: Oktober 20, 2008, 23:15:07 »
Visst vi skal hente en ny keeper i januar eller til sommeren så kunne kanskje Joe Lewis vært ett alternativ.. kan hende det er ett urealistisk "target" siden jeg vil tippe han vi må punge ut myyye for og få han.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

samadhi

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #7 på: Oktober 21, 2008, 08:03:14 »
Finn en gammel PL keeper som ikke lenger får tillit på øverste nivå, men som forsatt er mer en god nok for spill i L1.

Komme ikke på noe navn i farten  ::) , men en type som det Sullivan var første åra hos oss ville vært perfekt. En ruvende skikkelse som sprer trygghet i de bakre ledd.
marching on together,
derudaf forever...

pedro

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #8 på: Oktober 21, 2008, 10:14:45 »
Paul Robinson kanskje, han har ikke mye spilletid om dagen. Spillte stort for oss før han ble bitt av pengebasillen og dro sin kos:D I tillegg kunne vi lånt Sami Hypie til å styre midtforsvaret.
Leedsomaniac

Promotion 2010

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #9 på: Oktober 21, 2008, 11:20:13 »
Tror ingen av våre nåværende keepere bør stå i mål for oss... Vi fortjener nok ikke det rasket som nå står i mål. Det må da være 2.keepere som heller vil stå for Leeds enn pår reservelaget til hvilket som helst middels PL-lag.

Hypie...eller hvordan det nå skrives...burde være i vår kategori. Jeg mener at spillere av Westlake, Sweeney og Johnsons kaliber neppe burde vært i diskusjonen om en plass i troppen til Leeds United.

Det vi mangler er fortsatt en god sentrallinje. Keeper - midtstopper - midtbanestrateg - Beckford!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

vertigo

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #10 på: Oktober 21, 2008, 15:31:44 »
Kanskje vi kunne hente Iven Austbø?
 

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #11 på: Oktober 21, 2008, 17:21:44 »
Cæspeær Æenkergrean ( sa det på dansk)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

berlin

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #12 på: Oktober 21, 2008, 19:00:37 »
Tror ingen av våre nåværende keepere bør stå i mål for oss...


jeg er redd det ender i 35 strake tap da   ;D


berlin

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #13 på: Oktober 21, 2008, 19:01:11 »
Looking for a scapegoat, that's what it is. ( etter hvert tap )

...og hvor mange millioner pund er Delph eller Beckford verdt? ( etter hver seier )

Trond90

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #14 på: November 05, 2008, 18:29:48 »
Håper Ankergren er 1 valget nå! Føler meg ikke trygg på Lucas
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

h.b

  • Gjest
Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #15 på: November 05, 2008, 19:24:42 »
Hent en lovende ung keeper fra league 1 eller 2. Vi bør faktisk satse på å finne en ung men god keeper. Ellers så kan vi jo låne 3 keeperen til et av topplagene i Premier League

Healyfan

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #16 på: November 06, 2008, 15:26:24 »
VIl ha ANkergren !  :)
"Jonny Howson, Leeds born and bread comes up with a goal that levels the tie"
:D

auren

Sv: Ankegren VS Lucas
« Svar #17 på: November 06, 2008, 21:21:47 »
Hent en lovende ung keeper fra league 1 eller 2. Vi bør faktisk satse på å finne en ung men god keeper. Ellers så kan vi jo låne 3 keeperen til et av topplagene i Premier League

Det var nettopp det vi gjorde med Martin. Han er kanskje ikke det talentet som vi ble forespeilet, men han gjør det visst nokså bra på utlån nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.