Main Menu

Toppskårer

Started by Promotion 2010, October 26, 2008, 09:15:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Ricki Lambert, 26 åringen i Bristol Rovers har nå skåret 15 seriemål på 14 seiekamper. Merkelig at ikke han er en spiller som er langt mer attraktiv enn Beckford.

Lambert var vel nr to på toppskårerlista (foran Beckford) i League One i fjor med 14 skåringer på hele sesongen pluss 6 i cupene.

Lambert representerer en middelmådighet i ligaen og det er rett og slett imponerende hva han får til foran mål.

Luksusspillernen Beckford sløser i bøtter og spann som han gjorde i fjor. Smått utrolig at han ikke skårer i ukens onsdagskamp. Sjansen like før slutt i går var oså en nær 100% mulighet....som han misset på.

http://www.bristolrovers.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10328~10430,00.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Ønsker meg en liste over Leeds toppskårere. Eller skal man ha en liste over toppskårere i ligaen?

1. Beckford: 9 i serien + 4 i Cupen   Apps (as sub) 13 (0)
2. Becchio : 5 i serieb + 1 i cupen  Apps (as sub) 10 (2)

ser jo at listen nok er mangelfull. Tallene er hentet ifra Leeds hjemmeside. Becchio har vel 6 mål i serien? Noen som har de korrekte tallene? Fabian Delph står med 1 mål, og han scoret jo 2 i går.

Dere er velkommen til å redigere listen.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

lidsjunaited

http://www.football-league.co.uk/page/Shooting/0,,10794~200810273,00.html

Her ser man at Becchio har 26 skudd på mål mens Beckford har 27. Hvis man derimot ser på statistikken for skudd utenfor mål, så har Becchio 15 skudd, mens Beckford har 40(!).

Erik_

Quote from: Promotion 2010 on October 26, 2008, 09:15:26
Som han misset på.
Eller som keeperen mesterlig reddet. Spørs hvordan man ser det. :)

Han bøtter nok inn mål igjen snart, "Luksusspilleren".

Promotion 2010

Quote from: Enrique on October 26, 2008, 12:11:54
Som han misset på.
Eller som keeperen mesterlig reddet. Spørs hvordan man ser det. :)

Han bøtter nok inn mål igjen snart, "Luksusspilleren".

;)   ;D
Min første Leeds-kamp:

TK20

Luksusspillernen Beckford sløser i bøtter og spann som han gjorde i fjor. Smått utrolig at han ikke skårer i ukens onsdagskamp. Sjansen like før slutt i går var oså en nær 100% mulighet....som han misset på.

Dette synes jeg er en unyansert uttalelse. Beckford er nå inne i en slags dårlig formkurve, etter å ha hatt en smashing start på sesongen. Det er en naturlig utvikling for en spiss. Sesongen er lang, og du kan være sikker på at han etterhvert vil finne veien til nettmaskene igjen.

Beckford er ikke kun en avslutter, men også en spiss som skaper sjanser for seg selv og andre. Den første muligheten man ser på highlightsa fra i går er et bevis på det. Mange av de såkalte 100%-sjansene fra onsdagens kamp er egentlig ikke store sjanser, men muligheter han utnytter til fulle. Eksempler fra den "elendige" kampen hans mot Leyton på onsdag beviser også det, med en assist til det første målet, og den gode volleyen etter 07:20.

Denne Lambert vet jeg fint lite om, men det forandrer egentlig ingenting. Selv om han er god, gjør ikke det Beckfords prestasjoner annerledes. Kan ikke forestille meg at det finnes bedre spisser enn ham i L1.

McVallister

Er mektig imponert over denne Lambert. Gutten scorer i bøtter og spann akkurat slik han gjorde i fjor. Er litt mere skeptisk til denne Beckforden. Misser mange sjanser på et GODT lag. Nei, tror vi skal høre mere på JanOve som tross alt bor i Leeds og ser alle kampene. Han mener Becks er litt lat og du vet aldri helt hva du får. Vi som ser noen highlights i ny og ned og er "over" en/to ganger i året kan ha meninger men... ;)

Asbjørn

...jeg syns at Beckfords track record taler bra for seg selv.

ALLE spisser har tørkeperioder. Men uansett har han jo levert varene til nå denne sesongen.
(Hvordan han vil levere 'høyere oppe' er en annen sak. Men der er vi ikke, så det lar vi ligge til det blir aktuelt)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Quote from: McVallister on October 26, 2008, 13:41:29
Er mektig imponert over denne Lambert. Gutten scorer i bøtter og spann akkurat slik han gjorde i fjor. Er litt mere skeptisk til denne Beckforden. Misser mange sjanser på et GODT lag. Nei, tror vi skal høre mere på JanOve som tross alt bor i Leeds og ser alle kampene. Han mener Becks er litt lat og du vet aldri helt hva du får. Vi som ser noen highlights i ny og ned og er "over" en/to ganger i året kan ha meninger men... ;)
Setter stor pris på Janove sine uvurderlige innlegg her på forumet, men vi burde vel strengt tatt vite hva vi får og ikke får av Beckford nå. Ser man f. eks sjansene til Beckford i de siste to kampene, så er det jo bare marginer om å gjøre før de sitter, utenom denne straffa da.

Det er faktisk også mulig nå å se kampene i sin helhet på LUTV, og dermed analysere nærmere hvordan laget og enkeltspillere opptrer. Så hvis noen ønsker å ha mer enn meninger, men... så er det faktisk ikke umulig å bo oppi fjellet her lenger og diskutere spillere med Leedsboende frender som er på alle kampene. :)

En smule digresjon. Hvordan kan du være så mektig imponert over "denne" Lambert, når du ikke ser noen av kampene han spiller... ;D

McVallister

Bestekompisen min bor i Bristol og følger alle Rovers`kamper, neida ;D

Får bare med meg hvor mange mål han lager på et middels lag.

Sheridan

Tror egentlig bare vi skal prise oss lykkelig over å ha en MÃ...L GARANTIST av Beckford's kaliber i denne divisjonen. Vi har utvilsomt det beste spissparet i League One. Og tipper B&B har kvaliteter nok til å markere seg i CCC.

8)

Asbjørn

Quote from: Sheridan on October 26, 2008, 17:08:53
Tror egentlig bare vi skal prise oss lykkelig over å ha en MÃ...L GARANTIST av Beckford's kaliber i denne divisjonen. Vi har utvilsomt det beste spissparet i League One.

Nettopp, Ole :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Quote from: Asbjørn on October 26, 2008, 17:22:51
Tror egentlig bare vi skal prise oss lykkelig over å ha en MÃ...L GARANTIST av Beckford's kaliber i denne divisjonen. Vi har utvilsomt det beste spissparet i League One.

Er helt enig! Synes dette begynner å se veldig bra ut! Ser på lista over toppscorere; Ricketts og Graham, er ikke Danny Graham også en av våre tdiligere spillere, eller er jeg på jordet?
Yeboahs vitne

jaho

Quote from: fmtj on October 27, 2008, 11:35:27
Quote from: Asbjørn on October 26, 2008, 17:22:51

Er helt enig! Synes dette begynner å se veldig bra ut! Ser på lista over toppscorere; Ricketts og Graham, er ikke Danny Graham også en av våre tdiligere spillere, eller er jeg på jordet?

Stemmer, vi lånte han en kort periode når vi var i CCC, uten at han var noen suksess... Han ble dengang lånt fra Middlesbrough, var vel også på lån hos Derby en periode tidligere den sesongen.