Skrevet av Emne: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton  (Lest 8934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« på: Oktober 27, 2008, 21:16:35 »
Albion land loan signing from Leeds
8:04pm Monday 27th October 2008

By Andy Naylor »

Albion have landed attack-minded midfielder Bradley Johnson on loan from League One rivals Leeds.

The former Northampton player will be with the Seagulls until January 3 and is likely to go straight into the side to face Leicester at Withdean on Tuesday night.

Boss Micky Adams is still searching for a striker on loan and considering his options in the goalkeeping department.

The latest bulletin on Michel Kuipers suggests the Dutchman could now recover from the thigh strain he sustained at Hartlepool on Saturday.


http://www.theargus.co.uk/sport/albion/albionnews/3796445.Albion_land_loan_signing_from_Leeds/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #1 på: Oktober 27, 2008, 21:21:27 »
God lånesignering av Brighton det. Brad har ikke fått tillit hos Macca denne sesongen, og blir vel sannsynligvis solgt i januar. Har fortsatt troen på fyren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #2 på: Oktober 27, 2008, 23:10:26 »
Grei deal dette. Han er langt bak i køen i dagens Leeds-lag, så det er bare å sende han avgårde for å senke Leicester i morgen!

Torpe-do

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #3 på: Oktober 28, 2008, 01:17:09 »
Er igrunnen en kar eg har hatt lyst å sett meir av, har alltid sett på han som ein uslipt diamant :)

Lars E

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #4 på: Oktober 28, 2008, 01:30:46 »
Jeg har egentlig hatt troen på Bradley, men må jo ha full tiltro til Macca som tross alt ser spillerene på treningsfeltet hver dag.
Forever Leeds

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #5 på: Oktober 28, 2008, 09:50:05 »
dette syns eg va synd,han ser rett og slett god ut i mine øyne.....å ha tiltro til macca e jo vel og bra,får bare håpe han har bedre vurderingsevne i denne saken enn han har når han vurderer høyrebacker 8)

Per-Stian

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #6 på: Oktober 28, 2008, 13:31:19 »
God lånesignering av Brighton det. Brad har ikke fått tillit hos Macca denne sesongen, og blir vel sannsynligvis solgt i januar. Har fortsatt troen på fyren.

auren

Veldig eining med deg, auren. Johnson verkar tidvis som ein meget habil spelar, spesielt offensivt. No har midtbana vår fungert bra så langt i sesongen, men Johnson er i mine auge eit godt alternativ på venstre midtbane.

sveifors

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #7 på: Oktober 28, 2008, 14:32:37 »
Skjønner ikke hvorfor ikke han er lenger fram hos oss. Han gjorde seg aldri bort i kampene han spilte ifjor, itillegg til en kjempegod skuddfot.
Om en ser dette i lys av ryktene om å låne avdankede oldboys spillere fra Hull, blir det ennå mere uforståelig.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #8 på: Oktober 28, 2008, 15:35:44 »
En middels midtbanespiller som stiller bak Douglas, Delph, Kilkenny, Howson, Robinson, Snodgrass, Prutton og muligens White i kampen om en av tre eller fire midtbaneplasser? Tror ikke han vil bli savnet.Skulle han storspille får vi tilbake en spiller i form.

Dette er omtrent like dramatisk som medlemsbladet i Malingtørkeforeningen.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #9 på: Oktober 28, 2008, 17:11:07 »

Dette er omtrent like dramatisk som medlemsbladet i Malingtørkeforeningen.

Du fikk med deg oker-artikkelen fra siste medlemsblad, lojo? Skjellsettende.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #10 på: Oktober 28, 2008, 17:18:43 »

Dette er omtrent like dramatisk som medlemsbladet i Malingtørkeforeningen.

Du fikk med deg oker-artikkelen fra siste medlemsblad, lojo? Skjellsettende.

...jeg hadde mer sansen for 'svanemerke'-artikkelen. Interessant betrakting over disse miljøfantastene nå i disse krisetider...  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #11 på: Oktober 28, 2008, 17:22:21 »
En middels midtbanespiller som stiller bak Douglas, Delph, Kilkenny, Howson, Robinson, Snodgrass, Prutton og muligens White i kampen om en av tre eller fire midtbaneplasser? Tror ikke han vil bli savnet.Skulle han storspille får vi tilbake en spiller i form.


Er tilbøyelig å være ganske enig med oraklet fra Bartebyen.

Johnson viste 'tendenser på klasse' ala 'McPhails glimt av stardom' (bortsett fra at sistnevnte viste det mot Chelsea og ikke Oddermasters reserver), mens f.eks. Delph viser det 15 ganger pr 10 touch.  ::)

 

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #12 på: Oktober 28, 2008, 17:35:31 »
må si meg enig  med lojosang her.

selv om brad er en spiller som ikke har gjort seg bort må vi se på hva vi har ellers på midten for tiden.

og btw. noen som har en adresse til denne malingstørke forreningen? virker som en livat gjeng... :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjelvi

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #13 på: Oktober 28, 2008, 20:47:21 »
Rett inn på laget med Brad


Brighton vs Leicester
 
Brighton: Sullivan, Whing, Elphick, Hawkins, Richards, Savage, Johnson, Thomson, Anyinsah, Virgo, McLeod
Subs: El-Abd, Cox, Thornton, Livermore, Fraser
 
Leicester: Martin, Hobbs, Tunchev, Kisnorbo, Berner, Gradel, Powell, Andy King, Dyer, Howard, Fryatt
Subs: Henderson, Morrison, Adams, Hayles, Mattock

kjelvi

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #14 på: Oktober 28, 2008, 22:10:56 »
Rett inn på laget med Brad

Brighton vs Leicester
Brighton: Sullivan, Whing, Elphick, Hawkins, Richards, Savage, Johnson, Thomson, Anyinsah, Virgo, McLeod
Subs: El-Abd, Cox, Thornton, Livermore, Fraser

21:08 Goal - Brighton 1 (Bradley Johnson 60) Leicester 2

mari

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #15 på: Oktober 28, 2008, 22:36:55 »
2 mål av B Johnson

2-2

 

Corleone

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #16 på: Oktober 30, 2008, 17:11:59 »
Kan ikke forstå hvorfor ikke Bradley har fått mer tillit i år..?
Hadde troen på han både som back og midtbane. Selv mener jeg at han var Leeds bestemann (kanskje sammen med Casper) i Playoff- finalen i fjor.

sveifors

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #17 på: November 03, 2008, 10:53:13 »
Kan ikke forstå hvorfor ikke Bradley har fått mer tillit i år..?
Hadde troen på han både som back og midtbane. Selv mener jeg at han var Leeds bestemann (kanskje sammen med Casper) i Playoff- finalen i fjor.

Bradley Johnson scoret igjen denne helgen. Han er arbeidssom, kraftig og har ei kanon venstreslegge og 21 år. Nå viser det seg at Cardiff, QPR og Southampton er ute etter og signe ham, ryktet går helt opp i 1,5 mill pund. Vi har mange "like" typer på vår midtbane og Bradley skiller seg ut i bl annet ballgjenvinning.

Grov feilvurdering av Macca å ikke gi ham mere plass hos oss. Han burde ihvertfall vært milevis foran" huff and puff" Prutton i køen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #18 på: November 03, 2008, 11:07:11 »
Kan ikke forstå hvorfor ikke Bradley har fått mer tillit i år..?
Hadde troen på han både som back og midtbane. Selv mener jeg at han var Leeds bestemann (kanskje sammen med Casper) i Playoff- finalen i fjor.


Grov feilvurdering av Macca å ikke gi ham mere plass hos oss. Han burde ihvertfall vært milevis foran" huff and puff" Prutton i køen.

Bradley Johnson burde spille fra start for Leeds,det har eg påstått lenge.....men sjølsagt i lag med prutton som burde vært kaptein.
Leeds`midtbane vil da se slik ut: Robinson-Prutton-Delph-Johnson med Kilkenny og Howson som reserver og Douglas da solgt til sitt rette nivå,Conference 8)

Budda

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #19 på: November 03, 2008, 12:17:50 »
Kan ikke forstå hvorfor ikke Bradley har fått mer tillit i år..?
Hadde troen på han både som back og midtbane. Selv mener jeg at han var Leeds bestemann (kanskje sammen med Casper) i Playoff- finalen i fjor.


Grov feilvurdering av Macca å ikke gi ham mere plass hos oss. Han burde ihvertfall vært milevis foran" huff and puff" Prutton i køen.

Bradley Johnson burde spille fra start for Leeds,det har eg påstått lenge.....men sjølsagt i lag med prutton som burde vært kaptein.
Leeds`midtbane vil da se slik ut: Robinson-Prutton-Delph-Johnson med Kilkenny og Howson som reserver og Douglas da solgt til sitt rette nivå,Conference 8)


Kødder du? Douglas har jo være en av våres beste spillere. Fått skryt av både trener og spillere for å være limet i laget. Angående Prutton så er høyst oppskrytt spør du meg.
Endre

lojosang

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #20 på: November 03, 2008, 13:12:25 »
Jack viser bekymringsverdig mangel på kontakt med virkligheten. Håper familien tar vare på ham :)
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #21 på: November 03, 2008, 13:49:11 »
Spiller Johnson kant i Brighton, eller er han mer sentral? Tviler på at det er kantrollen i ham som har skåret 3 mål.

Kanskje han bør være fremskutt, offensiv og sentral midtbanespiller?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #22 på: November 03, 2008, 15:06:43 »
Spiller Johnson kant i Brighton, eller er han mer sentral? Tviler på at det er kantrollen i ham som har skåret 3 mål.

Kanskje han bør være fremskutt, offensiv og sentral midtbanespiller?

Han spiller sentralt på midten i 4-4-2 formasjon.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #23 på: November 03, 2008, 16:26:30 »
At Johnson er på utlån er greit nok for meg.

Dette er slik som det skal være, innspill fra supportere som har den beste start 11èren.

Macca min fulle tillit, selv om også U.t av og til lurer på de taktiske disposisjoner som gjøres.

Slik som tingene ser ut pr dags dato, burde Douglas vært kaptein, Fraz burde fått mere konkuranse på sin plass, han er for dårlig defansivt.

Tror Leeds trenger å styrke de bakre rekker, selv om midtbanen alltid er viktig i den sammenhengen og. Litt bedre uttelling på sjansene så vinner vi flere kamper og med større margin en 0-1 nu sist.

MOT


berlin

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #24 på: November 03, 2008, 17:14:39 »
Tilbys vi £ 1,5 mill for han, er det bare å selge.

Er det bare tull&tøys(trolig er det det, i hvert fall prisen) kan det godt vise seg at han kommer tilbake på laget, det er en lang sesong, både skader og formsvikt på enkeltspillere kan oppstå.

Lawerve

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #25 på: November 03, 2008, 23:09:54 »
Macca er en luring.... Låner ut Bradley Johnson til januar for å få matching! Han blir en viktig spiller utover våren for Leeds skal dere se ;)
SUPER LEEDS

sveifors

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #26 på: November 04, 2008, 09:05:22 »
Macca er en luring.... Låner ut Bradley Johnson til januar for å få matching! Han blir en viktig spiller utover våren for Leeds skal dere se ;)

Håper du har rett, den gutten har mye talent
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #27 på: November 04, 2008, 14:47:51 »
Bradley Johnson er et eksempel på at vi har en meget sterk midtbane. Jeg er ganske så sikker på at både Howson, Prutton, Snoddy, Robinson, Douglas, Delph og Kilkenny hadde vært førstevalg på midtbanen til enhver L1 rival. Jeg tror også at spillere som Prutton, Robinson, Douglas, Delph og Kilkenny er bedre enn godeste Johnson. Midtbanen er rett og slett "for god" for L1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #28 på: November 04, 2008, 14:52:33 »
Bradley Johnson er et eksempel på at vi har en meget sterk midtbane. Jeg er ganske så sikker på at både Howson, Prutton, Snoddy, Robinson, Douglas, Delph og Kilkenny hadde vært førstevalg på midtbanen til enhver L1 rival. Jeg tror også at spillere som Prutton, Robinson, Douglas, Delph og Kilkenny er bedre enn godeste Johnson. Midtbanen er rett og slett "for god" for L1.

auren

hvis midtbanen vår er milevis for god for L1,og spissene våre beviselig er det samme,så betyr det m.a.o. at forsvaret vårt er det stikk motsatte......? for vi e jo pr i dag ikkje spesielt suveren i divisjonen 8)

Runar

Sv: LÃ…N: Bradley Johnson til Brighton
« Svar #29 på: November 04, 2008, 14:53:47 »
Selg Hughes og Prutton så er d plass til unge bradley fra januar av.

Håper jo seff vi blir kvitt Sweeney og Westlake etterhvert