KAMP: vs. Northampton Town 7/11 (TV)

Started by kjelvi, October 28, 2008, 19:01:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klausen

Det er mange kommentarer her som tyder på at folk ikke har peiling...

Hadde vi scoret på et av stolpeskuddene og kampen hadde endt 2-1 ville de fleste skrytt laget opp i skyene!

Okei, noen mener vi spiller damefotball på lavt nivå i forhold til Man U og Arsenal... men spiller det noen rolle?
Hvis vi var i PL og nivåforskjellen var like stor ville jeg blitt bekymret, men nå....??

Promotion 2010

Jeg synes det er svært trist det nivået klubben ligger på. Jeg ser også at vi har ballen mye i kamper, men mangler tempo og kynisme.

Mange uttaler at klubben er for stor for denne ligaen og at vi hører hjemme i toppserien.

Jeg tok meg selv i å juble hemningsløst over skåringene til Arsenal mot Scum, men det er mer styrt av hatet jeg føler for bortelaget enn gleden over fotballen.

Fotball er patriotisme, hemningsløs jubel og sterke følelser. Det Leeds presterer, det eneste laget jeg bryr meg om, er patetisk.

Jeg har sittet og sett på to cup-kamper direkte på TV i løpet av den siste måneden. Håpløsheten har innhentet meg, og jeg står i fare for at jeg snart ikke bryr meg om det blir tap eller seier lenger.

Hva skjer så i Englend og i Leeds. 9.500 i en FA-cup-kamp på Elland Road. Det sier meg at vi er er der: Folk bryr seg ikke lenger!

Jeg hater hver kamp på dette nivået. Jeg hater å se halvgode spillere bli skrytt opp i skyene. Fra Beckford til Delph. VI ER PÃ... TREDJE NIVÃ........og jeg gleder meg ikke lenger over 1-0 mot Hereford hjemme eller en seier borte mot Cheltenham.

Damefotball på lavt nivå? ---- JA DET SPILLER NOEN ROLLE! ---- Potensialet er bare så utrolig mye større. Flere av spillerne på dagens lag burde ikke engang få kjøpt en kopi av drakta de tar på seg hver lørdag.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Quote from: Promotion 2010 on November 09, 2008, 12:40:42
Jeg synes det er svært trist det nivået klubben ligger på. Jeg ser også at vi har ballen mye i kamper, men mangler tempo og kynisme.

Mange uttaler at klubben er for stor for denne ligaen og at vi hører hjemme i toppserien.

Jeg tok meg selv i å juble hemningsløst over skåringene til Arsenal mot Scum, men det er mer styrt av hatet jeg føler for bortelaget enn gleden over fotballen.

Fotball er patriotisme, hemningsløs jubel og sterke følelser. Det Leeds presterer, det eneste laget jeg bryr meg om, er patetisk.

Jeg har sittet og sett på to cup-kamper direkte på TV i løpet av den siste måneden. Håpløsheten har innhentet meg, og jeg står i fare for at jeg snart ikke bryr meg om det blir tap eller seier lenger.

Hva skjer så i Englend og i Leeds. 9.500 i en FA-cup-kamp på Elland Road. Det sier meg at vi er er der: Folk bryr seg ikke lenger!

Jeg hater hver kamp på dette nivået. Jeg hater å se halvgode spillere bli skrytt opp i skyene. Fra Beckford til Delph. VI ER PÃ... TREDJE NIVÃ........og jeg gleder meg ikke lenger over 1-0 mot Hereford hjemme eller en seier borte mot Cheltenham.

Damefotball på lavt nivå? ---- JA DET SPILLER NOEN ROLLE! ---- Potensialet er bare så utrolig mye større. Flere av spillerne på dagens lag burde ikke engang få kjøpt en kopi av drakta de tar på seg hver lørdag.

Fotball er patriotisme, hemningsløs jubel og sterke følelser.
Helt riktig og uansett divisjon.

ikke bryr meg om det blir tap eller seier lenger
Eg bryr meg enormt, for det er faktisk avgjerande for om vi skal komme oss ut av denne gjørma.

we are leeds and we are proud of it
COME ON LEEDS !!

TK20

For mange er nok TV-kamper med Leeds en større reality check enn man er forberedt på. Personlig var jeg også skuffa over det jeg så, spesielt synes jeg pasningskvaliteten var dårligere enn forventet.

Uansett er det ingenting som kan ta fra meg følelsene for laget mitt, og jeg blir bekymret over at folk som deg begynner å falle ifra. Det er greit med medgangssupportere, men kan du ikke se mellom linjene? Vi feier banen med Northampton. Vi ligger på andre plass i ligaen, uten å være i form. Vi har de mest spennende unggutta i divisjonen.

jackbauer68

på hvilket grunnlag kan du påstå at Leeds har de mest spennende unggutta i divisjonen?
du må ha sett mykje league 1 fotball i år espen dale.
dessuten e det vel strengt tatt bare delph som kan sies å være spennende.de andre unggutta dine sliter med å hevde seg i league 1,og er neppe noe for ett nivå over 8)

Fygle

Quote from: Klausen on November 09, 2008, 12:22:29
Det er mange kommentarer her som tyder på at folk ikke har peiling...

Hadde vi scoret på et av stolpeskuddene og kampen hadde endt 2-1 ville de fleste skrytt laget opp i skyene!

Okei, noen mener vi spiller damefotball på lavt nivå i forhold til Man U og Arsenal... men spiller det noen rolle?
Hvis vi var i PL og nivåforskjellen var like stor ville jeg blitt bekymret, men nå....??

Mener du vi har uflaks som ikke klarer å skåre et eneste skikkelig mål på 30 avslutninger. Nei, det er rett og slett for dårlig. Skal noe mer til før jeg roser laget opp i skyene, OG jeg har nok minst like mye peiling på fotball som du har Klausen!  ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Budda

Da er det vel et spørsmål om du er en ekte fan eller ikke da, Promotion. En ekte supporter holder med laget sitt i tykt og tynt. Hvilken divisjon man spiller i, har ingen betydning for om man skal støtte laget sitt eller ikke. Hvis du ikke lenger bryr deg om at Leeds taper, så er vel ikke Leeds laget ditt da.

Jeg skjønner heller ikke denne svartmalingen og sytingen. Vi ligger på andreplass i ligaen og har kommet til fjerde runde i Carling Cup! Ingen grunn til å syte. Skulle tru at vi ligger på sisteplass med tanke på alle den sytingen forskjellige personer kommer med. Stemningen på dette forumet kan være så negativt av og til. Kan få magesår av mindre
Endre

Klausen

Du har nok mer peiling enn meg...

Jeg har iallefall aldri sett en fotballkamp der ballen ikke vil i mål, så det var en ny opplevelse... :o

Selvfølgelig er det ikke bare uflaks som gjør at vi ikke setter noen av sjansene, men en kombinasjon av de tingene du nevner!

Det som overrasker meg mest er at folk fremdeles sammenligner Leeds med topplagene i PL. Skulle gjerne gjort det selv, men forholder meg til realitetene og de sier at Leeds pr. i dag befinner seg på tredje nivå i England og det eneste rettferdige i forhold til spillerne er å sammenligne de med kollegaene på samme nivå!

Leeds' historie (og størrelsen på klubben, i supporternes øyne) er ikke litt utslagsgivende i forhold til de resultatene Leeds produserer om dagen og har ikke noe å si i forhold til at Leeds rykker opp eller ikke!

MrK

en kan skiftee ute biler, hus, koner mm. men en SKIFTER IKKE LAG selvom resultatene er varierende.

Marching on together!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Fygle

Quote from: MrK on November 09, 2008, 15:51:35
en kan skiftee ute biler, hus, koner mm. men en SKIFTER IKKE LAG selvom resultatene er varierende.

Marching on together!

Selvsagt ikke! MOT
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Promotion 2010

For å rette fokuset mot en fremtidig stjerne, så var dommeren veldig bra og modig i dag. Bare 23, var han ikke?
REFEREE: Michael Oliver

Sønn av sin far som også er ligadommer!  :)
Min første Leeds-kamp:

Peters

Slapp av  ;) Vi "rykket opp" i år og vil rykke opp neste år også.
Men om Promotion 2010 blir en realitet er vel heller tvilsomt! Det blir nok først i 2011  8)

Promotion 2010

Quote from: Peters on November 09, 2008, 23:38:41

Slapp av  ;) Vi "rykket opp" i år og vil rykke opp neste år også.
Men om Promotion 2010 blir en realitet er vel heller tvilsomt! Det blir nok først i 2011  8)

;)  ;D
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: JanPSyse on November 07, 2008, 22:02:36

Forresten så har akkurat Tore Andre Flo nettopp gått til finalen i skal vi danse.
Lene Alexandra vs Tore Andre i finalen. ;D ;D ;D

Nå har Nadya avsluttet opplæringen av Tore André - de nye mannlige utfordringene hennes onsdagene fremover heter Jan Gunnar, Azar, Bjørnar, Armann Smarí og Asbjørn :)

...i dag forsøkte vi salsa :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

Quote from: Asbjørn on March 18, 2009, 23:23:10
Quote from: JanPSyse on November 07, 2008, 22:02:36

Forresten så har akkurat Tore Andre Flo nettopp gått til finalen i skal vi danse.
Lene Alexandra vs Tore Andre i finalen. ;D ;D ;D

Nå har Nadya avsluttet opplæringen av Tore André - de nye mannlige utfordringene hennes onsdagene fremover heter Jan Gunnar, Azar, Bjørnar, Armann Smarí og Asbjørn :)

...i dag forsøkte vi salsa :)

Er det latinoguttene ;D ;D 8)

Asbjørn

Quote from: Rudi G. on March 18, 2009, 23:25:09

Er det latinoguttene ;D ;D 8)

...det var ikke veeldig latinotakter fra noen av oss i dag iallefall. Men Bjørnar Holmvik hadde en flott valseoppvisning helt til slutt (vals neste gang) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

bwirum

Hah, nei de ble vel heller "valset over"  :D
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)