KAMP: vs. Hartlepool United 22/11

Started by kjelvi, November 17, 2008, 02:17:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Kamp mot Hartlepool United hjemme på Elland Road lørdag 22. november, kl. 16.

To kamper i sesongen 2007-08:
* Seier 2-0 hjemme 8/9: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8986.0

* 1-1 borte 26/12: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9550.0

En kamp tidligere i år:
* Seier 3-2 hjemme 23/9 i 3. runde i Carling cup: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10999.0

Overall Record (ex. frieldly):  9  6-1-2  25-15
- Home 5-0-0  17-7
- Away: 1-1-2  8-8

http://www.hartlepoolunited.co.uk/page/Home/0,,10326,00.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Hartlepool_United_F.C.
http://no.wikipedia.org/wiki/Hartlepool_United_FC

martind

Dette er en kamp vi skal vinne... har nok ikke råd til så mange flere hjemme tap nå.
Håper på følgende start ellever:

Casper - Fraze, Michalik,Telfer,White - Kilkenny, Douglas, Delph, Robinson - Becchio, Beckford!

MOT!! We are Leeds!

Stifler

Vil heller ha Alan Sheehan inn på venstrebacken og Snoddy inn for Killa.
ellers er jeg enig i laget.
-Nr 2 er den første taperen-

berlin

Quote from: Stiffler on November 21, 2008, 09:04:07

Du er inhabil, Mr. McDermott!  ;)

...bare fordi Sheehan er irsk.  :o

Stifler

Quote from: berlin on November 21, 2008, 11:05:44

eeeehh...

.. ja akkurat derfor ja ::)

Sheehan er en bedre spiller. Det er hvertfall min mening!

-Nr 2 er den første taperen-

pedro

Snodgrass bør hvertfall være i startelveren, satt ringside på EL sist lørdag og ble meget imponert over Snoddy. Bra teknikk og en ordentlig arbeidshest som spillte med hjerte utenpå drakten. Slike gutter vil vi ha i startelveren.
Synes også Ben Parker gjorde en positiv figur også sist mandag mot Northampton, scoret til og med mål. Offensiv og angrepsvillig spiller som liker å raide venstresida, litt treg tilbake i posisjon, men begynner å kle venstreback rollen og virker å nærme seg toppformen.
Leedsomaniac

Trond90

La Parker få beholde plassen sin er min mening :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

SveinArve

Da stikke eg til Leeds. VI snakkes på Lorimers pub!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

kjelvi

Trio could return to Whites squad
Frazer Richardson, Alan Sheehan and Paul Huntington could return to Leeds United's squad for the home clash with Hartlepool on Saturday.
Skipper Richardson is likely to return to the starting line-up after missing the FA Cup replay win at Northampton through illness.
Left-back Sheehan has been sidelined since early October with a hamstring injury and central defender Huntington's last appearance was against Hartlepool in the Carling Cup at the end of September.
Manager Gary McAllister made six changes to the side that lost at home to Huddersfield last Saturday for Monday night's cup win and is likely to tinker again with his starting line-up.
Jermaine Beckford is expected to retain his place after his hat-trick against the Cobblers, while rested pair Fabian Delph and Luciano Becchio will also come into contention.

Leeds United (6th) v Hartlepool United (12th)
Meetings since 2007
23/09/2008 Leeds 3 - 2 Hartlepool
26/12/2007 Hartlepool 1 - 1 Leeds
08/09/2007 Leeds 2 - 0 Hartlepool

Leeds United Last Six Games
17/11/2008 Northampton 2 - 5 Leeds
15/11/2008 Leeds 1 - 2 Huddersfield
11/11/2008 Derby 2 - 1 Leeds
07/11/2008 Leeds 1 - 1 Northampton
01/11/2008 Cheltenham 0 - 1 Leeds
28/10/2008 Southend 1 - 0 Leeds

Hartlepool United Last Six Games
18/11/2008 Hartlepool 2 - 1 Brighton
15/11/2008 Hartlepool 1 - 3 Milton Keynes Dons
08/11/2008 Brighton 3 - 3 Hartlepool
01/11/2008 Leyton Orient 1 - 0 Hartlepool
28/10/2008 Carlisle 0 - 1 Hartlepool
25/10/2008 Hartlepool 1 - 0 Brighton

This Season's Home & Away Record
  Home   Away   
  W D L   W D L   
Leeds 5 1 2   4 1 3   
Hartlepool 4 2 2   3 0 5   

Leeeeeeeeeeeeds

Denne vinner vi. Jeg har startet "prettingen" allerede
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Roy

Her skal det prettes på forhånd. Vi vinner 3-1, den è bare grei. Eneste usikre momentet er om Beckford scorer 1 eller 2  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Quote from: Stiffler on November 21, 2008, 11:38:27
Quote from: berlin on November 21, 2008, 11:05:44

eeeehh...

.. ja akkurat derfor ja ::)

Sheehan er en bedre spiller. Det er hvertfall min mening!

Det meiner eg også, men Parker med sitt spill etter han kom inn "pusher" sheehan for plassen.
COME ON LEEDS !!

samadhi

Quote from: pedro on November 21, 2008, 14:33:02
Synes også Ben Parker gjorde en positiv figur også sist mandag mot Northampton, scoret til og med mål. Offensiv og angrepsvillig spiller som liker å raide venstresida, litt treg tilbake i posisjon, men begynner å kle venstreback rollen og virker å nærme seg toppformen.

Helt enig. Er utrolig glad for at Parker nå endelig ser ut til å få sjansen til å etabelere seg ette å ha vært ett talent lenge. Det ser ut også ut som at han er i ferd med å gjøre plassen til sin egen, og jeg tror Sheehan vil få problem med spille seg innpå laget igjen.

Parker er meget livlig fremover på banen selv om han tidvis sliter bakover, men ikke så mye som enkelte her inne hevder.

...også kommer han jo fra egne rekker da. Kanskje lett å se seg blind på sånne  ::)
marching on together,
derudaf forever...

LEO

Da får jeg sette mitt lag til i morgen, følg med  :o

Lucas

Richardsen/Hughes       Michalik                       Telfer              Sheehan/Parker

Snodgrass                                Douglas                        Delph     

Christie                             Beechio                              Beckford

samadhi

Quote from: LEO on November 21, 2008, 21:00:16
Da får jeg sette mitt lag til i morgen, følg med  :o

Lucas

Richardsen/Hughes       Michalik                       Telfer              Sheehan/Parker

Snodgrass                                Douglas                        Delph     

Christie                             Beechio                              Beckford

Dette blir vel noe offansivt vel. Ikke helt det store å bruke Snodgrass som indreløper og Christie og Beckford som vinger. Feil formasjon og for mange spillere "out of position" sprø du meg...
marching on together,
derudaf forever...

Henning

McAllister har uttalt at Parker foreløpig har gjort venstreback-plassen til sin eigen, so reknar med han beheld plassen ei stund til.

janove

Inn med Sheehan!
Naa har vi ligaens "raskeste" midtstopperpar og da er det riktig aa faa inn ligaens "raskeste venstreback"
Skal det hentes inn nye spillere. maa disse, ikke loepe 60 metern paa under 10 blank! :o
Hurtighet er overvurdert!

Asbjørn

Det er godt mulig  Prutts og Lucas spilte seg inn på laget på mandag.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/United-boss-praises-patient-Prutton.4721432.jp

QuoteGary McAllister admits David Prutton and David Lucas have provided him with a pleasant selection dilemma following their performances at Northampton Town on Monday night.

QuoteBoth Prutton â€" making just his sixth start this term and the first since October 18 â€" and Lucas, handed keeping duties for the first time in nearly a month, grabbed their opportunity with both hands, staking claims for a regular first-team berth in impressive fashion.

McAllister, spoilt for choice in all departments, admits he has been handed a headache every manager would want.

He said: "I very rarely pull out individuals for praise, because it's very much a team effort here â€" but on the night, Prutts was excellent.

"He played with a lot of energy and has been very patient.

"He's a player who recognised that the area of the park in which he plays in has been operating pretty well.

"He's bided his time, got on with his training and kept his head down.

David Lucas was very dominant, confident and relaxed.

"And it spread through the team from there and I was pleased for David. He came in and did very well."

...angående det siste, ja, forsvaret virket gråådig trygt, på defensiv dødball f.eks. (uten at jeg skylder det på Lucas altså...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

No er det på tide å revansjere det flaue heimetapet mot Hudds, laget frå nabogrenda. Les på formumet at det er blanda inntrykk etter den resultatmessig overlegne siger mot Northampton i cupen, men håpar iallfall fem mål har gitt meirsmak og ørlite meir sjølvtililit.

Eg satsar på dette laget:

Lucas
Richardson - Michalik - Telfer - Parker
Kilkenny - Douglas - Delph - Robinson     
Becchio - Beckford

Benk: Ankergren, Hughes, Prutton, Christie, Snodgrass

mercruiser

B-m

Har satset penger på at vi scorer 3 mål eller mer idag. Nå synes jeg vi bør knuse disse dritlagene.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

LEO

Sølvreven

Hva skjer? Det er jo enda ikke kommet opp noe om kampen på Leeds hjemmesiden? Heller ikke under matchday live. Merkelig. ???

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsulf

Lucas

Hughes
Michalik
Telfer
Parker

Robinson
Prutton
Delph
Douglas

Beckford
Becchio

Substitutes
Snodgrass
Ankergren
Richardson
Howson
Kilkenny

Ingen Christie i troppen, og Frazer på benken...

Tom S

Har bilder her.
ER er inntatt av forsvaret...

Quote from: Sølvreven on November 22, 2008, 15:29:07
Hva skjer? Det er jo enda ikke kommet opp noe om kampen på Leeds hjemmesiden? Heller ikke under matchday live. Merkelig. ???
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Tom S on November 22, 2008, 15:33:10
Har bilder her.
ER er inntatt av forsvaret...

Quote from: Sølvreven on November 22, 2008, 15:29:07

Da slipper vi i hvert fall ikke inn noen mål!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Synes Frazer bør starte i stedet for Hughes, han var rett og slett elendig mot Northampton. Frazer har jo gjort noen gode kamper i det siste, så jeg skjønner ikke helt hva han har gjort galt. Kanskje litt småskadet?

Og Christie burde vel vært på benken...

Sølvreven

Kanskje det er veien å gå for Maccas menn? Begynne med et væpnet forsvar? Da bør de kunne holde nullen  :D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Trond90

Quote from: Ferre on November 22, 2008, 15:36:07
Synes Frazer bør starte i stedet for Hughes, han var rett og slett elendig mot Northampton. Frazer har jo gjort noen gode kamper i det siste, så jeg skjønner ikke helt hva han har gjort galt. Kanskje litt småskadet?

Og Christie burde vel vært på benken...
Han har vel slitt med sykdom i det siste?

Trond90

Kjekt og se Prutton tilbake fra start i en serie kamp! :)