FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15

Started by ArneS, November 27, 2008, 11:47:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Førde

Marching On Together

Sølvreven

Quote from: Sleivind on November 30, 2008, 14:07:08
Quote from: berlin on November 30, 2008, 14:01:31
det her er en ikke-kamp, kan ikke skjønne annet enn at laget er mest interessert i bli ferdige med denne påtvungene treningsøkten. Personlig hadde jeg sykemeldt meg, enn å spille mot Piston fra Histon.

Flaut er det ikke. Derimot en Leeds-kamp mot Kolbotns damelag, hadde vært litt flaut.

Dette kunne jeg ha vært enig med om det hadde vært snakk om ligacupen eller malingscupen. Men ryker vi ut av FA-cupen på grunn av et tap mot Histon, så vil jeg kalle det en aldri så liten skandale.
Word

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SirOlsen

Quote from: Sleivind on November 30, 2008, 14:07:08
Quote from: berlin on November 30, 2008, 14:01:31
det her er en ikke-kamp, kan ikke skjønne annet enn at laget er mest interessert i bli ferdige med denne påtvungene treningsøkten. Personlig hadde jeg sykemeldt meg, enn å spille mot Piston fra Histon.

Flaut er det ikke. Derimot en Leeds-kamp mot Kolbotns damelag, hadde vært litt flaut.

Dette kunne jeg ha vært enig med om det hadde vært snakk om ligacupen eller malingscupen. Men ryker vi ut av FA-cupen på grunn av et tap mot Histon, så vil jeg kalle det en aldri så liten skandale.
Som vil føye seg inn i rekken av mange de siste åra.  >:(
-SirOlsen-

SirOlsen

Hvorfor kan ikke LUTV sende live slik som vi ser på via Sopcast og slik?..
-SirOlsen-

Sølvreven

Quote from: fjellhaugen on November 30, 2008, 14:07:59
har logga meg på livesport og NÃ... rakner det fulstendig.
jeg kan se stream fra alle sendingene UTENOM leedskampen som er på stream 3.
når jeg åpner med vlc player ser jeg sending på alle stramer utenom 3 en. der må jeg skrive inn brukernavn og passord på ny, og da vil den ikke logge meg inn.

ler meg ihjel, men som jeg hører andy si, går jeg ikke glipp av så mye.
Les deg et par sider tilbake, og så bruker du leknes sitt tips. Det funket helt utmerket for meg. Husk å bruke hans pålogging,

mcleif

når jeg åpner med vlc player ser jeg sending på alle stramer utenom 3 en. der må jeg skrive inn brukernavn og passord på ny, og da vil den ikke logge meg inn.

Har du akkurat registrert deg? husker eg og hadde problemer første gangen! men bare legg dem til på msn, å mas på dem om å bekrefte brukerkontoen din!

Oggy

På den off. hjemmesiden har de fortsatt ikke noen oppdateringer om kampen i dag
Oggy

Sølvreven

Quote from: leknes on November 30, 2008, 13:46:05
Last ned sopcast her:
http://www.sopcast.references.tv/2download/SopCastOcx.zip

Gå inn i Sopcast (logg inn anonym, blir du stoppet så er du under en form for brannmur).

Legg inn denne linken i "Adress":

sop://broker1.sopcast.com:3912/6029

eller

sop://211.152.36.38:3912/6029

nå vil det komme opp.
Følg denne oppskrifter, fjellhaug.

Jon R

Quote from: mcleif on November 30, 2008, 14:10:46

Har du akkurat registrert deg? husker eg og hadde problemer første gangen! men bare legg dem til på msn, å mas på dem om å bekrefte brukerkontoen din!

Opplever nøyaktig det samme selv. Ikke får jeg logget meg på msn idag heller..... Prøver nå å avbestille hele dritten men finner selvfølgelig ikke ut av hvordan. Mit råd er: Styr unna hele skiten!
Jon R.

Ferre

Prøv Winamp på livesport, funker fint for meg.

Allanclarke

Taper de idag, så er det tidenes værste. Men Histon leder fortjent. Vi duger bare ikke på corner mot. Men jeg har troa, og vi snur i 2 omgang.

Heia Leeds

isak

Hallgeir *

Det er ikke mer enn 45 plasser mellom Leeds og Histon tabellmessig. Basert på noen av resultatene fra i går, er det ingen spesiell overraskelse at vi sliter. Men at de som er utpå ikke evner å by på kvalifisert motstand, det er ganske utrolig. Engelske tv-selskaper lukter (og håper på) en sensasjon(?). Tenker det er mange som vil smile bredt om vi ryker ut mot Histon Nå forventer jeg at spillerne har skjønt alvoret fra starten av omgang nr 2.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Det verste i dag er vel at vi stiller med det beste laget som er tilgjengelig? DET bekymrer meg litt  :-\

sveifors

I 1 og 1/2 sesong har vi sluppet inn billige mål på dødball.

Det verste er at det er elementære feil som gjøres om og om igjen. Manglende markering, manglende vilje i duell og feks står man på streken Andy Hughes så står man der til corneren er over.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

mcleif

Livesport funker som juling.. og er mye enklere enn sopcast.. koster noen kroner, men er verdt det.. Ved førstegangs registrering må de legge inn betalinga manuelt, derfor funker det sikkert ikke for dere som registrerte dere nå. men de har msn, å er raske å hjelpe.

sveifors

Quote from: SirOlsen on November 30, 2008, 14:09:50

Rettigheter heter det
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Quote from: Ferre on November 30, 2008, 14:14:54
Prøv Winamp på livesport, funker fint for meg.

Riktig det. Du må laste den ned fra Livesport-sidene. Ikke fra noe annet. Da funker det ikke.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

De håper vel den skal forbigå i stillhet...

Quote from: Oggy on November 30, 2008, 14:11:42
På den off. hjemmesiden har de fortsatt ikke noen oppdateringer om kampen i dag
COME ON LEEDS !!

Carl Fisker

Det blir nok ikke noen Wembley-opptreden denne sesongen heller. Akk, dette var trist..

Mr. Leeds

Klarer ikke lengre å hisse meg opp over at vi nok en gang gjør en dårlig kamp og at vi ligger under mot et godt kjempende lag. Merker jeg ikke har noen forventninger lengre.

Histon er i medgang - har hyperentusiasme, vinnerkultur, har alt å vinne osv.

Vi derimot; nærvøse spillere, uinteressert gjeng som ikke vet hva de skal gjøre, og i tillegg klarer vi ikke å forsvare oss - selv om livet vårt skulle stått på spill. Jeg tror ikke vi har noen naturlig leder bak og at vi lider av det. Samtidig som vi bør begynne å trene markeringer på dødball...

Dette KAN snu, men da må spillerne gidde, og Mcallister MÃ... motivere! Jeg tror ikke vi klarer å snu det om vi ikke klarer å omstille HODENE nå i pausen.

Spiller vi ikke bedre i 2 omgang så kan Bates begynne arbeidet med å finne en ny manager. Det er nok av kamper med dårlig resultat nå. En manager lever av resultater. Gammel spiller eller ikke.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

marve

Quote from: hallghel on November 30, 2008, 14:15:53
Det er ikke mer enn 45 plasser mellom Leeds og Histon tabellmessig. Basert på noen av resultatene fra i går, er det ingen spesiell overraskelse at vi sliter. Men at de som er utpå ikke evner å by på kvalifisert motstand, det er ganske utrolig. Engelske tv-selskaper lukter (og håper på) en sensasjon(?). Tenker det er mange som vil smile bredt om vi ryker ut mot Histon Nå forventer jeg at spillerne har skjønt alvoret fra starten av omgang nr 2.

Ja ikke sant ,må tåle mye hån latter som leeds fans de siste åra .Denne kampen må å skal vinnes COME ON LEEDS

readysteady

Har du forsøkt å åpne (vha. Open File) http://217.20.127.202:6070/live.nsv direkte i VLC-playeren?

Tom S

COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sølvreven

Quote from: Mr. Leeds on November 30, 2008, 14:19:06
Klarer ikke lengre å hisse meg opp over at vi nok en gang gjør en dårlig kamp og at vi ligger under mot et godt kjempende lag. Merker jeg ikke har noen forventninger lengre.

Histon er i medgang - har hyperentusiasme, vinnerkultur, har alt å vinne osv.

Vi derimot; nærvøse spillere, uinteressert gjeng som ikke vet hva de skal gjøre, og i tillegg klarer vi ikke å forsvare oss - selv om livet vårt skulle stått på spill. Jeg tror ikke vi har noen naturlig leder bak og at vi lider av det. Samtidig som vi bør begynne å trene markeringer på dødball...

Dette KAN snu, men da må spillerne gidde, og Mcallister MÃ... motivere! Jeg tror ikke vi klarer å snu det om vi ikke klarer å omstille HODENE nå i pausen.

Spiller vi ikke bedre i 2 omgang så kan Bates begynne arbeidet med å finne en ny manager. Det er nok av kamper med dårlig resultat nå. En manager lever av resultater. Gammel spiller eller ikke.
Enig med du. Det hadde vært bedre om sønnen min (på 12), hadde spilt bak hos Leeds. Han kan ihvertfall dirigere et lag.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

SirOlsen

Quote from: sveifors on November 30, 2008, 14:17:54
Quote from: SirOlsen on November 30, 2008, 14:09:50

Rettigheter heter det
Jo men kampen vises jo gratis på nettet fra før av?...
-SirOlsen-

SirOlsen

Herregud, dette er så dårlig spill av Leeds!!!
-SirOlsen-

raggen

cup er cup men er måte på.
tar også denne kampen med knusende ro og blir utrolig skuffet om vi taper men her må det jo være ett problem med motivasjonen til spillerene våre.
Forever Leeds United!!!!!!!!