FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15

Started by ArneS, November 27, 2008, 11:47:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

isak

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SirOlsen

Quote from: Sølvreven on November 30, 2008, 14:31:55
Quote from: SirOlsen on November 30, 2008, 14:29:47
Quote from: Tom S on November 30, 2008, 14:28:12
oi, ein avslutning av angrep....
Tenker du på den som Douglas skøyt ca 27 meter til venstre?...

Oi, her holdt vi jaggu meg å få enda et mål imot oss!!!  :o

Hva i rødgrøtens navn er det som foregår,Leeds?!!!!  >:(
Dagens utsagn ;D
Har fått kjeft for munnbruk her inne, så jeg har begynt å bytte på kraftuttrykkene mine :p
-SirOlsen-

Budda

Endre

readysteady

Endelig noe positivt: De har tørket av kameraet i pausen (selv om det ser ut til at de har benyttet et godt brukt lommetørkle).

Ferre

marve

Er det bare meg som sitter å er lyn forbanna og kjempe skuffa over at våre gutter ikke en gang klarer å skape noe mot HISTON !!!!!!!!!!!!!!!.Samme forsvarsfeil om å om å om .......... igjen .F.......så skuffende .COME ON LEEDS !!!!!!!!!

Volda69

Her trengs det nye klutar. Pøs opp på Showumni, så han kan heade vidare til Becchio. Viktig å få ballen inn i boksen no!
MOT

raggen

gud rui siter defensivt altså. kommer til innlegg gang på gang
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Quote from: Budda on November 30, 2008, 14:33:04
Har vi virkelig vært så dårlig? Skremmende
Værste er at det er enda værre..... dette er helt.. ja, tragisk er ikke et beskrivende nok ord... dette er det mest grusomme jeg har sett av Leeds noengang.. og dette er det beste laget vi greier mønstre om dagen faktisk.... kjære gud..
-SirOlsen-

TK20

Noen som ser kampen på mac? Prøvde å installere Sopcast via DarWine, men forgjeves...

Oggy

Er det i det hele tatt MULIG å tenke seg, hvor MYE vi kommer til
å bli mobbet, hetset og gjort til latter hvis vi taper denne kampen  >:( >:( >:(
Oggy

Tom S

Ja, det trur eg...

Quote from: marve on November 30, 2008, 14:34:00
Er det bare meg som sitter å er lyn forbanna og kjempe skuffa over at våre gutter ikke en gang klarer å skape noe mot HISTON !!!!!!!!!!!!!!!.Samme forsvarsfeil om å om å om .......... igjen .F.......så skuffende .COME ON LEEDS !!!!!!!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Quote from: Budda on November 30, 2008, 14:33:04
Har vi virkelig vært så dårlig? Skremmende

Eg kan ikkje, med handa på hjartet, seie at dette er ufortent. Histon har vore det heilt klart beste laget så langt. Showmethemoney har dog hatt eit fint innhopp, og kan vere mannen som utliknar for oss.

SirOlsen

-SirOlsen-

Jon R

Krigeren Hughes ut og puslingen Howson inn, i en kamp der vi blir kjempet og løpt i senk???? Hva slags taktikk er det?

Vi kan være på vei mot tidenes lavmål i klubbens historie denne ettermiddagen. Verken mer eller mindre.
Jon R.

Ferre

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Quote from: Oggy on November 30, 2008, 14:34:57
Er det i det hele tatt MULIG å tenke seg, hvor MYE vi kommer til
å bli mobbet, hetset og gjort til latter hvis vi taper denne kampen  >:( >:( >:(
Ja det trur eg. Jeg har et par "gode" kompiser som holder med pool og scum. Jeg TROR at de kommer til å nevne denne kampen, ja ::)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

isak

Sleivind

Nå begynner det å komme seg her! Og Michalik skyter i stolpen!

SirOlsen

-SirOlsen-

Tom S

COME ON LEEDS !!

Per-Stian

SirOlsen

Haha, vi blir rett og slett skjendet og kjørt i senk av storlaget, Histon!!
-SirOlsen-

readysteady

LEO

5 - 1 i skudd på mål og 8-3 i corner. Histon fortjener å lede og skulle ha ledet med mer. flaut

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

Histon begynner å bli trøtte, seier Eddie.
Har vi bedre kondis?
COME ON LEEDS !!