FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15

Started by ArneS, November 27, 2008, 11:47:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsulf

Synd det skulle ta 60 minutter før spillerne fant ut at de skulle spille kamp i dag.

marve

Tom S

HISTON LEEDS

Possession
48% 52%

Shots on target
5 3

Shots off target
3 4

Corners
8 4

Fouls
9 4
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

SirOlsen

Quote from: marve on November 30, 2008, 14:41:45
Quote from: sveifors on November 30, 2008, 14:40:48
Showumni på ving for å legge inn, HVA?????
HEHE ARTIG ;D ;D
Så vidt jeg kan se, så er det vel kun han som har vært et friskt pust idag... forutenom stangskuddet til Mikkelikk som var et veldig godt forsøk i det minste..
-SirOlsen-

berlin

Kan vi ikke bare spare kreftene og drikke Mere Tran, sånn at ikke KOLS i brystet(chest) slår seg på oss. Viktig med 2 x 3 poeng nå.

Budda

Vi må da greie å putte et mål på dette laget.
Endre

Per-Stian

Vi spelar jo berre på mann, ikkje i rom. Og mann-mot-mann er Histon overlegne. Becchio får aldri levert ballen frå seg.

fjellhaugen

by the way.
takk for all hjelp ang, downloading og div. at dere ikke klikker og gir meg opp er beundringsverdig. mer enn man kan si om innsatsen i denne kampen :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Quote from: Per-Stian on November 30, 2008, 14:39:24
Rimeleg bra skot av Mikkelikk.

En klassespiss denne Mikkelikk, det har jeg alltid sagt. Gull verdt.

Sølvreven

Quote from: fjellhaugen on November 30, 2008, 14:45:26
by the way.
takk for all hjelp ang, downloading og div. at dere ikke klikker og gir meg opp er beundringsverdig. mer enn man kan si om innsatsen i denne kampen :o
:D we are Leeds

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SirOlsen

by the way.
Leeds fans skal man ikke kimse av! De mister sjeldent gløden... noe vi IKKE kan si om de overbetalte raspeballene i hvit og brun drakt som løper rundt og leverer fotball av kvalitet UNDER bedriftsfoppall mot Histon... skrekkelig!..
-SirOlsen-

Ferre

isak

Tom S

COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Quote from: SirOlsen on November 30, 2008, 14:47:08
by the way.
Leeds fans skal man ikke kimse av! De mister sjeldent gløden... noe vi IKKE kan si om de overbetalte raspeballene i hvit og brun drakt som løper rundt og leverer fotball av kvalitet UNDER bedriftsfoppall mot Histon... skrekkelig!..

ler meg fillete.

nå blir det rødgrøt ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

"Leeds begin to run out of ideas." (kommentatoren)

Kva idear?

Sølvreven

arneg

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

-SirOlsen-

SirOlsen

-SirOlsen-

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sølvreven

Ferre

Tom S

COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Jeg trodde ikke det var mulig at et fotballlag med betalte spillere i stallen kunne spille så dårlig.
-SirOlsen-

Tom S

COME ON LEEDS !!