FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15

Started by ArneS, November 27, 2008, 11:47:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sølvreven

Quote from: Trulsaren on November 30, 2008, 15:07:08
Hvorfor er ikke Mocca oppe på beina og kjefter gjengen huden full? Vi har jobbet i 20 minutter! Det er ikke nok til å vinne fotball kamper, selv mot postmenn og jordfedre!

Forlanger PL gull innen 4 år om dette står seg! :D
Av Histon?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Hvorfor er ikke Mocca oppe på beina og kjefter gjengen huden full? Vi har jobbet i 20 minutter! Det er ikke nok til å vinne fotball kamper, selv mot postmenn og jordfedre!

Da blir han jo våt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Quote from: Sølvreven on November 30, 2008, 15:08:22

Av Histon?

Tror de har større muligheter enn oss.

LEO

Mac`a må jo være fornøyd siden han ikke bytter inn sin tredje....

lufc86

Siste sjanse, og det er kårner... Då har me ein stor sjanse
@m_sortland på twitter

kjelvi

fy fan så pinlig!
man blir fattig for ord etter en sånn bedriten, pinlig og patetisk forestilling.
fy fa..

Jon R

Jon R.

Tom S

Slutt, 1-0.

Ja, dette er flaut og trist!
Men, all ære til Histon, dei fortener 3.runde plassen. Håper de får en drømmetrekning.

No har Macca og gutta virkelig noko å bevise mot Tranmere kommende lørdag.
Stakkars Tranmere.......?

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Leedsulf

Quote from: lufc86 on November 30, 2008, 15:09:23
Siste sjanse, og det er kårner... Då har me ein stor sjanse

Ja, vi er dødelige der.

palle

Jaja, da får vi se Leeds på TV-sporten og Sportsrevyen for første gang på en god stund i kveld, da...

God natt!

pålK
...ooo, vi vandrar saman...

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Per-Stian

raffe

Sølvreven

Møkk og alt annet dritt......................Histo(N)risk lavmål >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Quote from: Trulsaren on November 30, 2008, 15:10:42
Er vi på det absoultte bunnivå nå?

Vanskelig å komme lavere når vi snakker enkeltresultater. Flaut flaut flaut.
Jon R.

Oggy

Vi er et MØKKALAG
Vi er et MØKKALAG
Vi er et MØKKALAG

I alle fall til det motsatte er bevist, og det begynner å bli en stund siden nå  :'(
Oggy

Sheridan

neppe...har trodd det så mange ganger....men vi går alltid på nye og STØRRE nederlag....ingen ende vil det ta

LEO

Hva blir unnskyldningen denne gangen ??

Fy faaaen så dårlig.          Dette bør få konsekvenser !!!

Budda

Skuffende og pinlig. Dette er så dårlig at jeg ikke greier å bli sint. Spillerne fortjener ikke å bære drakten i dag
Endre

SOL

Trulsaren

Quote from: Jon R on November 30, 2008, 15:10:01
HURRA! Nok en historisk dag for klubben vår.
Heh.. Har blitt et par slike ja.. :) Men i helv***. er det ikke derfor vi er Leeds supportere da? Evig trynetrakking?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

lufc86

Eg veit ikkje kva som er mest skremmande eg. At Leeds sleppe inn mål mot nok ein gong på kårner mot nokre amatørar?
Eller at me ikkje klarar å score mot desse amatørane?

Flaut er det i allefall..

Histon who?

Men uansett er det ligaen som gjelder, men det er skremmande å sjå kor dårlige me har vore det siste, og at me ikkje klarar å snu mot sleke lag..

Kva ska macca seie til dette?
@m_sortland på twitter

SirOlsen

I grønneste grapefrukter, dette er det VÆRSTE jeg noengang har sett noe fotballag noengang prestere... til og med Tufte guttene kunne levert bedre enn det Leeds gjorde idag...

Og ut ifra hvordan jeg så Macca idag... så har fikk jeg en vond følelse av om vi kanskje bør få inn en annen mann/dame.. Jeg har vært Macca tilhenger hele tiden jeg, men idag bare satt han der... helt uten å foreta en dritt... er det ikke meningen mannen skal lede laget?
-SirOlsen-

Promotion 2010

Quote from: Jon R on November 30, 2008, 15:10:01
HURRA! Nok en historisk dag for klubben vår.

Dette er nok symptomatisk på hvor vi står og hvor vi er på vei...

OG DET ER IKKE OPPOVER!

Denne lukta har vært stram hele høsten. Leeds United - the mighty whites - er i gjen THE MIDGETS!

Jeg skammer meg og alt hva denne klubben presterer om dagen!

Uten Beckford fremover og en talentløs manager som ikke vet hva som skal til, så vil vi fortsette å synke.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Tja, det finnes alltids league 2 og blue square league (der Histon befinner seg).....
COME ON LEEDS !!

kjelvi

leknes

Leeds finner nye bunner. ingenting er et absolutt bunnpunkt for Leeds. håper vi kan skjerpe oss

Sleivind

Dette er flaut. Spillerne fortjener en reprimade av Macca i dag, for dette er rekorddårlig. Forventer at mange av de som spilte idag ikke får ny tillitt neste kamp. Og selv om noen her inne mener at dette kun er for trening å regne, så var det i så tilfelle ei jævlig dårlig treningsøkt. Og hadde jeg som trener stått og sett at dette skjedde på treningsfeltet, så hadde jeg blitt forbanna, for dette var alt annet enn bra.

Nå har vi i tillegg røke ut av det som er av cuper, og da kan vi for faen ikke skylde på hardt kampprogram neste gang vi går på en smell i ligaen.

Noen få for godkjent av meg idag, Snoddy, Enoch, Michalik, Howson og Lucas. Frazer, Hughes, Sheehan, Marques, Douglas, Delph, Robbo og Becchio var direkte dårlige!

Ferre

Macca ut?

Er vi ikke blant topplagene i begynnelsen av januar så mener jeg vi bør se etter en ny manager. Vi har verken tid eller råd til å være i denne divisjonen ett år til, og dessverre begynner jeg å tvile litt på om Macca er rett mann for laget vårt. Han virker ikke å ha kynismen eller de taktiske egenskapene som trengs for å sikre et opprykk.

Dette er ikke en overreaksjon etter et tap mot lille Histon, men nå begynner det å bli litt for mange dårlige resultater mot dårlige fotballag.

Du skal få desember til å motbevise meg, Macca. Du har en jobb å gjøre...