Sesongen er over!

Started by bmoen, November 30, 2008, 22:05:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

He, he . . . . . !  :D

Quote from: DenHviteYeboah on December 19, 2008, 17:53:53
Kan noen herforumet komme opp med en fornuftig forklaring på hvorfor Macca skal hjelpe oss til opprykk når:
-baklengsmålene renner inn...
-de samme feilene i forsvar gjentas kamp etter kamp...
-de samme unnskyldningene/forklaringene gjentas av Macca etter hvert tap...

Jeg har en lei følelse av at vi supportere har på andre briller med gamle Leedsspellere...Hadde dette skjedd under Wise ifjor måtte han vel hatt politibeskyttelse på hver hjemmekamp...Nei,er redd for at sesongen i realiteten er over....

BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

He, he . . . !   :D
Kan noen herforumet komme opp med en fornuftig forklaring på hvorfor Macca skal hjelpe oss til opprykk når:

Jeg har en lei følelse av at vi supportere har på andre briller med gamle Leedsspellere...Hadde dette skjedd under Wise ifjor måtte han vel hatt politibeskyttelse på hver hjemmekamp...Nei,er redd for at sesongen i realiteten er over....

Sander

Litt "artig" å se at noen her faktisk er borte fra forumet når Leeds gjør det bra, og kommer tilbake og klager som bare det når det går dritt..

Hmmm

jalu

neida vi er her vi , men velger å sende ut galle når det virkelig trengs , så stay tune  så hører du nok fra meg ,macca må gå  :-\  leeds4ever jalu

Dennis

Quote from: jalu on December 20, 2008, 00:33:22
neida vi er her vi , men velger å sende ut galle når det virkelig trengs , så stay tune  så hører du nok fra meg ,macca må gå  :-\  leeds4ever jalu

Lusker i gangene i positive tider, mens gallen kommer ut i motgang? Er ikke det slikt emo-trenden bygges oppunder?  ;)
Marching on together!

jalu

kjære Mr kaiser,sarkasme, det er det det er . leeds4ever  ;)

Dennis

Quote from: jalu on December 20, 2008, 17:38:37

kjære Mr kaiser,sarkasme, det er det det er . leeds4ever  ;)

Jada, jeg spøkte jo selv da.  :D
Marching on together!

DenHviteYeboah

Jeg gjentar innlegget etter dagens kamp mot MK Dons:kan noen svare på dette?

bmoen

På tide med litt liv her igjen! 1 fram og 2 tilbake, det blir i beste fall plassering midt på tabellen!
:D ;)

Sølvreven

Jeg fikk akkurat et Deja vu` ;D. Denne tråden har vi jo "aldri" sett før.................

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

bmoen

He, he . . .  !
;D

quote author=Sølvreven link=topic=11833.msg173295#msg173295 date=1234733143]
Jeg fikk akkurat et Deja vu` ;D. Denne tråden har vi jo "aldri" sett før.................
[/quote]

Sølvreven

Quote from: bmoen on February 15, 2009, 22:26:48
He, he . . .  !
;D

[/quote]Nei bmoen, "the fat lady" har ikke sunget sitt siste vers enda, så vi får håpe at vi kan komme oss til playoff. En gang må det da være vår tur? MOT

bmoen

En ting er å KOMME seg til playoff, men vi har ikke noe der å gjøre. Den gjengen som utgjør Leeds i dag viser seg som forskremte høns hvis de skulle løpe ut på Wembley igjen. Min feeling med playoff slår aldri feil!   ;)

Quote from: Sølvreven on February 15, 2009, 22:35:54
He, he . . .  !
;D

Nei bmoen, "the fat lady" har ikke sunget sitt siste vers enda, så vi får håpe at vi kan komme oss til playoff. En gang må det da være vår tur? MOT
[/quote]

Sølvreven

Quote from: bmoen on February 15, 2009, 22:41:49
En ting er å KOMME seg til playoff, men vi har ikke noe der å gjøre. Den gjengen som utgjør Leeds i dag viser seg som forskremte høns hvis de skulle løpe ut på Wembley igjen. Min feeling med playoff slår aldri feil!   ;)

Quote from: Sølvreven on February 15, 2009, 22:35:54
He, he . . .  !
;D

Nei bmoen, "the fat lady" har ikke sunget sitt siste vers enda, så vi får håpe at vi kan komme oss til playoff. En gang må det da være vår tur? MOT
[/quote]Du vet, bmoen, at alle tar feil før eller siden.   :D Jeg håper at du blir den neste  ;D

auren

Denne tråden opprettet du jo alt før 1.desember i fjor bmoen. Så jeg foreslår rett og slett at moderatorene slår sammen disse trådene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on February 15, 2009, 23:35:53
Denne tråden opprettet du jo alt før 1.desember i fjor bmoen. Så jeg foreslår rett og slett at moderatorene slår sammen disse trådene.

Riktignok er ikke bmoen av de som oppretter tråder i hytt & pine, men her er jeg enig med auren.

Denne nyopprettede tråden er i sak og innhold identisk med tråden opprettet oppunder jul, så da viderefører vi bare samme debatt i den allerede eksisterende tråden...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

olsen leeds

jeg vil si sesongen er over :'( :'(. gleder meg til neste sesong da trur jeg vi går opp med gryson som mamager

Rudi G.

Neida, sesongen er ikke over. Seier i neste kamp og vi får troen på opprykk tilbake :D

4ever arcticwhite

Sesongen er ikke over, vi har enda gode muligheter til å nå playoff, og da er jo sjansen for finale der rimelig stor.

Muligheten for seier i finalen er vel derimot ikke særlig stor, de er bare å se på historien....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Budda

Sesongen er langt fra over. Direkte opprykk er bare å glemme nå, men er nokså sikker på at vi når playoff. Og en eller annen gang, så må vi jo vinne en finale også.
Endre

CoachKarlstad

Quote from: 4ever arcticwhite on February 16, 2009, 15:01:50
Sesongen er ikke over, vi har enda gode muligheter til å nå playoff, og da er jo sjansen for finale der rimelig stor.

Muligheten for seier i finalen er vel derimot ikke særlig stor, de er bare å se på historien....

Historie er historie, det eneste vi får gjort noe med er det som skjer her og nå, og å ta en kamp av gangen. Tror ikke stemninga hjelper så forbanna mye i garderoben hvis gutta blir minnet på at Leeds stort sett alltid taper en finale, før en slik type kamp... Vi må se fremover folkens, detta klarer vi!  :)

Tom S

Glad vi ikkje har bmoen som motivator i spillergruppa.

Grayson har 5-1-3 på sine 9 første, derav to tap kor vi dominerte kampene og hadde nok sjanser til å plukke poeng (4 sigrar på siste 6 kamper).
Trur Larry er i ferd med å sette sitt "lag" etterkvart og ser føre meg å lande på komfortabelt på topp seks (har forøvrig ikkje gitt opp topp to heller...).
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Quote from: Tom S on February 16, 2009, 18:24:26

Grayson har 5-1-3 på sine 9 første, derav to tap kor vi dominerte kampene og hadde nok sjanser til å plukke poeng (4 sigrar på siste 6 kamper).
Trur Larry er i ferd med å sette sitt "lag" etterkvart og ser føre meg å lande på komfortabelt på topp seks (har forøvrig ikkje gitt opp topp to heller...).

Det er vel ingen som har gitt opp topp to, innerst inne? Jeg vet jo at mange av oss sier akkurat det rett etter et tap. Men etter et par dager så begynner hvertfall jeg å studere tabellen og de kampene som gjenstår, og da finner jeg bestandig ut at hvis vi vinner "den og den" kampen og "det og det" laget taper, så kan vi klare 2 plassen likevel. Noen som kjenner seg igjen her? Vi er jo superoptimister innerst inne hele gjengen.  ;)

nord

Vi siger bare at sesongen er over  ;D så kan vi blive positivt overrasket! dvs. skuffelsen som ikke gik i opfyldelse ;D

Rudi G.

Quote from: Sølvreven on February 16, 2009, 18:34:51
Quote from: Tom S on February 16, 2009, 18:24:26

Det er vel ingen som har gitt opp topp to, innerst inne? Jeg vet jo at mange av oss sier akkurat det rett etter et tap. Men etter et par dager så begynner hvertfall jeg å studere tabellen og de kampene som gjenstår, og da finner jeg bestandig ut at hvis vi vinner "den og den" kampen og "det og det" laget taper, så kan vi klare 2 plassen likevel. Noen som kjenner seg igjen her? Vi er jo superoptimister innerst inne hele gjengen.  ;)

Helt enig. Jeg har ihvertfall ikke gitt opp 2ndre plassen :D

h.b

Har gitt opp det å ta opp kampen mot Manu før om 2 år

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pettersen97

Vi rykke opp etter Play-Off i mai.
Men det e jo teoretisk muli å klare 2. plassn ;D

MOT!!!
The Mighty Whites

Asbjørn

Quote from: h.b on February 16, 2009, 20:39:30

Se det. Håkon er egentlig optimist og regner med opprykk på rappen :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Quote from: Asbjørn on February 16, 2009, 21:25:37
Quote from: h.b on February 16, 2009, 20:39:30

Se det. Håkon er egentlig optimist og regner med opprykk på rappen :)

Hysj asbjørn

Joe Jordan

Sesongen er IKKE over. Vi kan greie playoff, og det er umulig å avfeie en mulighet for at vi faktisk spiller over middelmådig i en finale. Da kan det faktisk gå. Selv om jeg faktisk ikke tror det. Men jeg HÃ...PER.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson