Sesongen er over!

Started by bmoen, November 30, 2008, 22:05:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

Hvem i svarte er Histon????? Bli slått ut av et lag utenfor ligaen. Det går ikke an å gjøre det dårligere før halve sesongen er unnagjort. Elendig form i serien, slått ut i ligacupen, slått ut i FA-cupen av et lag som sikkert ikke har egne drakter en gang og slått ut i en eller annen aktivitets-cup som jeg ikke husker navnet på en gang! Og er her snakkes det om stø kurs mot opprykk! Kom ned på jorda! Dette er flaut og ingenting annet! Det er bare navnet igjen av Leeds. Inne i skallet er det bare et svæææært ekko! Det tor jeg det er mange som ikke ser. Det går ikke an å lage gull av gråstein! Fytte rakkern!!!!!!!! Leag One blir nok oppholdssted i mange år!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Asbjørn

;D ;D ;D

...da kom emnet før jul  ;D

(trodde nok det ville drøye til tidlig februar før det kom) :)

(men hva 'nytt' man kan diskutere her som ikke allerede blir most ut, lurer jeg vel litt på...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Carl Fisker

Quote from: bmoen on November 30, 2008, 22:05:38
Hvem i svarte er Histon????? Bli slått ut av et lag utenfor ligaen. Det går ikke an å gjøre det dårligere før halve sesongen er unnagjort. Elendig form i serien, slått ut i ligacupen, slått ut i FA-cupen av et lag som sikkert ikke har egne drakter en gang og slått ut i en eller annen aktivitets-cup som jeg ikke husker navnet på en gang! Og er her snakkes det om stø kurs mot opprykk! Kom ned på jorda! Dette er flaut og ingenting annet! Det er bare navnet igjen av Leeds. Inne i skallet er det bare et svæææært ekko! Det tor jeg det er mange som ikke ser. Det går ikke an å lage gull av gråstein! Fytte rakkern!!!!!!!! Leag One blir nok oppholdssted i mange år!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Takk for nok et konstruktivt innlegg, bmoen! Dette lyste opp i en ellers så trist søndag.

Tom S

Faen, er den over no alt?
Lyt vi vente heilt til neste august for neste Leeds-kamp?

Ja, ja, hoppsesongen er no komt igang...
COME ON LEEDS !!

bmoen

Nei, ikke sant! Det er ikke mye å diskutere!
;)

Quote from: Asbjørn on November 30, 2008, 22:19:08
;D ;D ;D

...da kom emnet før jul  ;D

(trodde nok det ville drøye til tidlig februar før det kom) :)

(men hva 'nytt' man kan diskutere her som ikke allerede blir most ut, lurer jeg vel litt på...)

Knut-

Klart sesongen er over. Ett poeng bak P-O og i realiteten 6 bak direkte opprykk er ikke mulig å ta igjen på 28 kamper. ???

medlem 191

fjellhaugen

hehe..
digg å se at den faktisk kom FØR desember. regner med denne topicen blir liggende høyt oppe på lista over innlegg fremover. dette er jo som kjent et utsagn som skaper litt småbølger i det velkjente vannglasset.

kom igjen nå allesammen og få spydd ut litt æder og galle. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bmoen

Ja, Leeds takler jo playoff på en fortereffelig måte!
;)

Quote from: Knut- on November 30, 2008, 22:37:35
Klart sesongen er over. Ett poeng bak P-O og i realiteten 6 bak direkte opprykk er ikke mulig å ta igjen på 28 kamper. ???

bmoen

Herlig!!!  :D

Quote from: fjellhaugen on November 30, 2008, 22:40:37
hehe..
digg å se at den faktisk kom FØR desember. regner med denne topicen blir liggende høyt oppe på lista over innlegg fremover. dette er jo som kjent et utsagn som skaper litt småbølger i det velkjente vannglasset.

kom igjen nå allesammen og få spydd ut litt æder og galle. ;)

bmoen

Ja, Leeds har jo meldt seg ut av alt!  :D ;)

Quote from: Tom S on November 30, 2008, 22:28:32
Faen, er den over no alt?
Lyt vi vente heilt til neste august for neste Leeds-kamp?

Ja, ja, hoppsesongen er no komt igang...

berlin

Som jeg skrev i en annen tråd:

Hva er forskjellen mellom at Histon slår ut Leeds på hjemmebane mot at Bolton taper mot Nothampton på hjemmebane. Dette eksempelet er valgt ut fra årets sesong, men historien er full av store giant-killers, hvor Histon slå ut 3.div laget Leeds United ikke når opp på "Topp 50 bomber".

Og når det gjelder sesongen over, er jeg enige med de inroniske kommentarene i tråden,
der det poengteres at det 28 kamper igjen å spille. Avstanden til toppen er på ingen måte avskrekkende, jeg har fortsatt klokketro på direkte opprykk. Jeg tror laget løfter seg mot Tranmere,
og dermed er vi blant topp 6, og både Leicester og MK Dons skal ut i tøffe kamper. Hvis et av de feiler, er vi bare 2,3 eller 4 poeng bak opprykk. Deretter venter Colchester hjemme.

Vi får se hvordan tonen og troen er på forumet da.

Bites Yer Legs

Vi tapte ingen poeng i dag! 5 poeng til direkte opprykk med 28 kamper igjen. Det er ikke meningen å være positiv, men jeg mener faktisk at sesongen ikke er over helt ennå  :o
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Quote from: bites yer legs on November 30, 2008, 23:04:27
Vi tapte ingen poeng i dag! 5 poeng til direkte opprykk med 28 kamper igjen. Det er ikke meningen å være positiv, men jeg mener faktisk at sesongen ikke er over helt ennå  :o

Det ganske mange her inne ikke forstår, er at formkurven peker nedover. Vi har vel prestert en høydare på to lange måneder i ligaen: 4-1 mot storlaget Hartlepool.

Hvordan i all verden er det mulig å tro at dette snur på et knips? Til helgen spiller vi uten Beckford, Delph og Robison.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Først når "Seseongen er over"-topicen dukker opp, blir jeg bekymret.

berlin

Quote from: Promotion 2010 on November 30, 2008, 23:36:02

Det ganske mange her inne ikke forstår, er at formkurven peker nedover. Vi har vel prestert en høydare på to lange måneder i ligaen: 4-1 mot storlaget Hartlepool.

Hvordan i all verden er det mulig å tro at dette snur på et knips? Til helgen spiller vi uten Beckford, Delph og Robison.

Nei, si det du. Jeg noterte 5-2 seier over Northampton også. Formkurven peker ikke mye nedover, derimot er vi meget ustabile. Det kan være et problem. Knips eller ikke, en "good run" i fotball trenger ikke ha blitt sakte men sikkert bygd opp. Oppfatter er jeg en naiv optimist, men vi får vente å se på de to neste resultatene.

auren

Quote from: EspenDale on November 30, 2008, 23:37:49

Hehehe ;D

Føler at jeg har fremprovosert denne tråden bmoen :)

Men jeg tar det som EspenDale helt med ro... Så lenge seseongen ikke er over er det håp i et snøre som kommer som sent fra himmelen ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Quote from: auren on December 01, 2008, 00:01:24
Quote from: EspenDale on November 30, 2008, 23:37:49

Hehehe ;D

Føler at jeg har fremprovosert denne tråden bmoen :)

Men jeg tar det som EspenDale helt med ro... Så lenge seseongen ikke er over er det håp i et snøre som kommer som sent fra himmelen ;)

auren

Hehe.

Hvor lenge skal du forresten ha den signaturen din? Må jo være straff nok nå ;D ;D

olsen leeds

Nå gjelder det å ikke miste hodet. det er ærlig talt Leeds vi snakker om jo. De klarer det meste men da må vi jo støtte de. Det er noe drit og tape mot et møkka lag men det er bare snakk om FC CUP ærlig talt det skjer jo cupbomber heletiden!!!!!!

COME ON SUPER LEEDS

fmtj

....nei vel!!!!??? Og, hva er så dette da! >:( ;)
Yeboahs vitne

Wannabe

Neppe med dagens mannskap. I virkeligheten har vi vært heldige som har såpass med poeng som vi har nå.

MOT

Dennis

Quote from: Wannabe on December 02, 2008, 16:32:39

Neppe med dagens mannskap. I virkeligheten har vi vært heldige som har såpass med poeng som vi har nå.

MOT

Ja, vi er jo svært så underlegne i de aller fleste kampene.  ::)
Marching on together!

Wexler

Vi har aldri vært gode på cup.

Men problemet er :
Spillerne er ikke innstilt på å blø for laget
Vi mangler en leder på banen som kan dra med de andre
Hvordan motiveres spillerne av trener og støtteapparat ?
Hvorfor trenger de egentlig å motiveres for å spille for Leeds i det hele tatt ?

Det er fortsatt masse tid til å snu dette, men Gary Mc  MÃ... ta noen kraftige grep framover !

euphor9

Kan hende Leeds sykle vannrett inn i "hælvete".   Ã... Komme seg ut av denne møkkdivisjonen er ikke så lett som mange håper på tror jeg. Man kan vurdere situasjonen etter tabellsituasjonen 31 januar neste år.  Da vet vi litt bedre hvor stor muligheten er for opprykk. Hvem kommer inn når overgangsvinduet åpner?  Går det ant å "spille" seg ut av denne divisjonen?  Er Mac for lite kynisk? Trenger Leeds en ny manager? Eller bør klubben kjøpes opp av gruppen som eier city?   
Har ikke peiling?  Har ikke fått sett så mange kamper siste år,men 31januar neste år trekker jeg første konklusjon angående opprykk.  Denne klubben er desverre blitt et "spøkelse" og måtte denne trenden snu nå.

baste

At det blir frigjort midler for spillerkjøp bør jo være en vekker for samtlige spillere. På tide å vise at de har noe i Leeds tropp å gjøre, kan være det som skal til. Lov å håpe!

Bates continued "I'm not going to be specific about our plans, but we're clear on what we want and the new players we sign have to be coming here in the first week of January, not the last. The transfer window's only a month away so we've got work to do in a short space of time, but Gary will be able to strengthen his squad." Leeds recently announced profits in excess of £4.5m for the 14 months leading up to July 2008, and it seems that at least some of this cash will be made available to McAllister to strengthen the squad.

olsen leeds

jeg synes det høres veldig dumt ut å si at sesongen er over det er rundt 28 kamper igjen vi ligger bare noen poeng bak første og andre!!!!!!!!!!! >:( >:(

bmoen

Det er bare det at Leeds tar som regel 1 skritt fram og 2 tilbake på tabellen og det fører som kjent ikke til topp-plassering!  :D ;)

Quote from: olsen leeds on December 04, 2008, 14:11:35
jeg synes det høres veldig dumt ut å si at sesongen er over det er rundt 28 kamper igjen vi ligger bare noen poeng bak første og andre!!!!!!!!!!! >:( >:(

auren

Quote from: bmoen on December 05, 2008, 12:34:52
Det er bare det at Leeds tar som regel 1 skritt fram og 2 tilbake på tabellen og det fører som kjent ikke til topp-plassering!  :D ;)

Det fører rett og slett til nedrykk det bmoen! Så du tror vi rykker ned? ;)

auren

bmoen

Ja, det blir vel det da, hvis det fortsetter som det gjør. Og det er som jeg har sagt tidligere, når Beckford er ute er det ingen til å ta over. Derfor går vi noen trasige uker i møte. Det sier jo seg selv at man kan ikke avansere på tabellen ved å stadig tape kamper. Det begynner å bli langt opp til direkte opprykk, for det er jo det Leeds må satse på. For i playoff har de ingenting å gjøre. Det har de bevist til gangs. Hvis teorien din med nedrykk skulle slå til, så er det ett fett å være på midten i Leag One og spille i Leag Two. Blir hverke fattigere eller rikere av det. Hvis ikke forsterkninger kommer i januar blir vi trygt der vi er. Forsvaret må det gjøres noe med, målene drysser jo inn mot i best fall middelmådigheter!  ;)

Quote from: auren on December 05, 2008, 14:15:56
Quote from: bmoen on December 05, 2008, 12:34:52

Det fører rett og slett til nedrykk det bmoen! Så du tror vi rykker ned? ;)

auren

auren

Koselig at du tok deg tid til å skrive bmoen ;)

Vi rykker ikke ned vettu. 3 poeng hjemme og 0 borte holder i massevis :D

auren

bmoen

Jeg blir stadig tillagt meninger som jeg ikke har uttrykt, som f.eks. nedrykk. Men jeg tror ikke Leeds blir blant de 2 første, og da blir det ikke noe opprykk!   ;) :D

Quote from: auren on December 06, 2008, 20:13:35
Koselig at du tok deg tid til å skrive bmoen ;)

Vi rykker ikke ned vettu. 3 poeng hjemme og 0 borte holder i massevis :D

auren