KAMP: vs. Colchester United 13/12

Started by kjelvi, December 06, 2008, 16:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

16:53 Goal - Walsall 1 Millwall 2 (Andy Frampton 89)

:(

Sleivind

raggen

og der gikk milwall også opp til 1-2..... >:( >:( >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

euphor9

Quote from: SirOlsen on December 13, 2008, 17:50:26
Quote from: euphor9 on December 13, 2008, 17:49:31
Leeds e blitt til det største møkkalaget som finnes..  å tru at vi rykke opp med macca blir som å tru på julenissen.  
Nå er jo julenissen vår styreformann, så om vi ikke skal tro på ham, hva skal vi tro på da?
Virke som om dem som trur på Macca er en gjeng med drømmere,har faktisk mista trua på mannen helt.  Han har ikke det som skal være for å være manager i en klubb som Leeds. Desværre så var faktisk Vise bedre..   Denne jævla nedturen stoppe aldri.  Gi han tid ut sesongen..  bla bla bla..  Det er kun resultatan som gjelder. Holde ikke å ha spilt for klubben engang..  Er dritalei hele jævla situasjonen..

SirOlsen

Quote from: Leedsvik on December 13, 2008, 17:54:54
F***e! Fem bokstaver...........
Og der kom beviset på alt for mye pretting!

F***e har IKKE fem bokstaver, men bare 2 bokstaver og 3 stjerner...

Der tapte vi på grunn av det  :-\ :'(
-SirOlsen-

clarke

Fytterakkern for et møkkalag. At det er mulig - gang på gang. Mot andre møkkalag...  >:(
SuperLeeds

Sleivind

Nå har jeg hatt på meg den gule bet24-drakta de siste kampene, og nå går denne drakta nederst i haugen. Neste helg er det hvit hjemmedrakt som gjelde!

kjelvi

Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 17:48:15
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:31:42
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 15:57:35
Ex-players i farta
13:41 Goal - Dundee Utd 2 (Warren Feeney 54) Rangers 1
15:27 Goal - Carlisle 1 (Danny Graham 27) Leicester 0
16:44 Goal - Leyton Orient 1 Cheltenham 2 (Ian Westlake 78)
16:52 Sending-off -Jamie Forrester, Notts County 90 Foul & Abusive Language

Yeboah

Legg opp... Dette er bare trist. Intet annet. Stor stjerne til McAllister hvis han nå forstår at han ikke takler dette, og trekker seg. Hadde trua på Gary Mc, men nå har jeg mista totalt troen på dette. :(

Allanclarke

Tom S

Slutt, 1-2.

Har ikkje ord for dette, det er så steikje skuffande og gjer så forbanna ilt.
Ikkje så genialt av Prutts å bli utvist heller....

No kan vi trygt seie at det er KRISE i Leeds United. Noko MÃ... gjerast!
Om Macca må ut eller om det holder med nytt blod i januar veit eg ikkje, men eg veit at det ikkje er godt nok for Leeds United å bli i denne divisjonen eit år til.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul........ 23 leedsseire på rad i 2009. Uansett hvem som er manager innen den tid. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SirOlsen

-SirOlsen-

Ferre

Macca var en fantastisk fotballspiller for oss, men som manager holder han rett og slett ikke mål. Ser ingen annen mulighet enn at McAllister må ta sin hatt og gå, eller at Bates sparker han. Skal denne sesongen reddes (opprykk) er vi nødt til å få inn en rutinert manager som vet hva som må gjøres for å få dette laget opp. Det holder dessverre ikke med 2-3 nye spillere i januar når organisering av laget er så dårlig som det er nå.

Vonsiggy

Dette var en fin måte å ødelegge en lørdag på...  :-\

lojosang

Quote from: euphor9 on December 13, 2008, 17:55:55
Leeds e blitt til det største møkkalaget som finnes..  å tru at vi rykke opp med macca blir som å tru på julenissen.  
Nå er jo julenissen vår styreformann, så om vi ikke skal tro på ham, hva skal vi tro på da?
Virke som om dem som trur på Macca er en gjeng med drømmere,har faktisk mista trua på mannen helt.  Han har ikke det som skal være for å være manager i en klubb som Leeds. Desværre så var faktisk Vise bedre..   Denne jævla nedturen stoppe aldri.  Gi han tid ut sesongen..  bla bla bla..  Det er kun resultatan som gjelder. Holde ikke å ha spilt for klubben engang..  Er dritalei hele jævla situasjonen..

Rør fra ende til annen!
Wise fikk oss ned på laveste nivå noen sinne. Hadde han ikke gått selv når han gjorde ville vi ikke nådd playoff en gang. Bortsett fra Very Terribles er han den største katastrofen som har skjedd oss på managerfronten i min levetid.
- Leif Olav

Sølvreven

Quote from: Vonsiggy on December 13, 2008, 17:59:26
Dette var en fin måte å ødelegge en lørdag på...  :-\
ATTER en lørdag, heter det  :-\

SirOlsen

-SirOlsen-

euphor9

Quote from: lojosang on December 13, 2008, 17:59:50
Virke som om dem som trur på Macca er en gjeng med drømmere,har faktisk mista trua på mannen helt.  Han har ikke det som skal være for å være manager i en klubb som Leeds. Desværre så var faktisk Vise bedre..   Denne jævla nedturen stoppe aldri.  Gi han tid ut sesongen..  bla bla bla..  Det er kun resultatan som gjelder. Holde ikke å ha spilt for klubben engang..  Er dritalei hele jævla situasjonen..     Så du mener Macca skal fortsette å leke manager? 

Rør fra ende til annen!
Wise fikk oss ned på laveste nivå noen sinne. Hadde han ikke gått selv når han gjorde ville vi ikke nådd playoff en gang. Bortsett fra Very Terribles er han den største katastrofen som har skjedd oss på managerfronten i min levetid.

Leedsulf

Quote from: Ferre on December 13, 2008, 17:58:57
Macca var en fantastisk fotballspiller for oss, men som manager holder han rett og slett ikke mål. Ser ingen annen mulighet enn at McAllister må ta sin hatt og gå, eller at Bates sparker han. Skal denne sesongen reddes (opprykk) er vi nødt til å få inn en rutinert manager som vet hva som må gjøres for å få dette laget opp. Det holder dessverre ikke med 2-3 nye spillere i januar når organisering av laget er så dårlig som det er nå.

Enig der.
Går ut i fra at han er borte i løpet av uken.
At han en hyggelig kar, er i mine øyne ikke kriterier nok for å være manager for en klubb som Leeds.
Kunne da like gjerne ansatt Tore Strømøy.
Få inn en manager som vet hva han driver med, så vi har et ørlite håp om playoff i det minste.

Bites Yer Legs

Jaja, det fins viktigere ting i verden..    :-\
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Nå får jeg sikker huden full og så øra flagrer her, men jeg skulle gjerne sett Tom Nordlie som trener i Leeds.. kanskje han kunne fått opp rette motivasjonen/spiriten i allefall...
-SirOlsen-

Jon R

Vi taper fortjent sier Eddie. 4 tap på rad. Vi er sjanseløse mot nær sagt enhver middelmådighet. Vi er enkle å score på, samtidig som det er sørgelig enkelt å forsvare seg mot oss.  10 poeng opp til direkte opprykk. 4 opp til play off. Vi marsjerer baklengs mot håpløsheten og dette begynner å ligne på en katastrofe. Virker som om Mc Allister fullstendig har mistet grepet nå.
Jon R.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Quote from: SirOlsen on December 13, 2008, 18:01:43
Dette er rett og slett trist.  :-X
Ja. Jeg hadde aldri trodd dette da sesongen startet i høst. Jeg regnet med en parademarsj frem mot mai. Fyttirakkern så feil man kan ta...... Men når jeg tenker meg litt om, sånn er det vel egentlig hvert år???

rober

Skuffende. Man kan jo bli deprimert av mindre.  :(

Tom S

Quote from: SirOlsen on December 13, 2008, 18:03:19
Nå får jeg sikker huden full og så øra flagrer her, men jeg skulle gjerne sett Tom Nordlie som trener i Leeds.. kanskje han kunne fått opp rette motivasjonen/spiriten i allefall...
[/quote

Nei, vær så snill!
COME ON LEEDS !!

euphor9

Quote from: lojosang on December 13, 2008, 17:59:50
Virke som om dem som trur på Macca er en gjeng med drømmere,har faktisk mista trua på mannen helt.  Han har ikke det som skal være for å være manager i en klubb som Leeds. Desværre så var faktisk Vise bedre..   Denne jævla nedturen stoppe aldri.  Gi han tid ut sesongen..  bla bla bla..  Det er kun resultatan som gjelder. Holde ikke å ha spilt for klubben engang..  Er dritalei hele jævla situasjonen..    Så du mener at macca skal fortsette å leke manager??   Gi han 10 år så får han det til kanskje?   Eller så kan jo Leeds fortsette å være en bakgårdsklubb.  

Rør fra ende til annen!

nord

:o dette havde jeg ikke ventet! Jeg troede virkelig at vi ville begynde at vinde en række kampe på rad!! -  ???  - men livet går videre og kommer igen!!

Tom S

Quote from: Jon R on December 13, 2008, 18:03:43
Vi taper fortjent sier Eddie. 4 tap på rad. Det virker som om vi er sjanseløse mot nær sagt enhver middelmådighet. Vi er enkle å score på, samtidig som det virker sørgelig enkelt å forsvare seg mot oss.  10 poeng opp til direkte opprykk. 4 opp til play off. Vi marsjerer baklengs mot håpløsheten og dette begynner å ligne på en katastrofe. Virker som om Mc Allister fullstendig har mistet grepet nå.

Det er KRISE!
Er veldig usikker på om det er rett å sparke Macca, men noko må skje.
Om Macca skal ut, så må vi i alle fall ha klar ein proven manager, ellers vert det meinigslaust.
COME ON LEEDS !!