KAMP: vs. Colchester United 13/12

Started by kjelvi, December 06, 2008, 16:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

blir for dumt å skylde på dommeren.
vi slipper inn mål på samme måten vi har gjort i hele år.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

torivar

Quote from: raggen on December 13, 2008, 16:50:11
Leeds må ha verdens dårligste statistikk når det gjelder dødball imot. 8 av 10 går jo faen meg inn(minst)
La oss få tilbake Butler og Heath.....

Tom S

Pause, 1-1.

Ein meget tam og nervøs forestilling inntil 1-0.

Snoddy, som har vert banens beste i første, sørget for ledermålet med ein suveren avslutning. Etter målet våknet Leeds og skapte eit par halvsjanser.

Rett før pause vart vi straffet på dødball/kårner igjen, men denne gangen med god hjelp frå dommeren! Dommeren presterte å sende Rui ut for å skifte drakta pga blodflekk like før de skulle ta kårneren. OK, regler er regler, men det må vere lov å bruke hue!

Men, dette går veien i andre. Vi har vert best i første, og den dommerflausen vil nok sette ein jævel i alle Leedsgutta, så stakkars Colchester i andre....

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

-SirOlsen-

SirOlsen

Kjenner jeg blir sliten i magemusklene av å høre han duden på Elland Road snakke...
-SirOlsen-

Volda69

Quote from: Duncan McKenzie on December 13, 2008, 16:52:21
Leeds må ha verdens dårligste statistikk når det gjelder dødball imot. 8 av 10 går jo faen meg inn(minst)
Det er ganske utruleg når vi ynskjer tilbake desse utskjelte stopparane. Det seier litt om kor fortvilt situasjonen er no. Eitt poeng i dag, og eg er redd vi må sjå langt etter opprykk. Ikkje fordi det då er sju poeng opp, men det verkar som om det ikkje er lysning i vente. 2. omgang kan forhåpentlegvis rette litt på dette.
MOT

SirOlsen

Quote from: Volda69 on December 13, 2008, 16:57:24
Quote from: Duncan McKenzie on December 13, 2008, 16:52:21
Det er ganske utruleg når vi ynskjer tilbake desse utskjelte stopparane. Det seier litt om kor fortvilt situasjonen er no. Eitt poeng i dag, og eg er redd vi må sjå langt etter opprykk. Ikkje fordi det då er sju poeng opp, men det verkar som om det ikkje er lysning i vente. 2. omgang kan forhåpentlegvis rette litt på dette.
Måtte gudene forby at jeg noengang får se Butler eller Nicholls tilbake i en Leeds drakt! Ikke engang i reprise fra den tiden de var i Leeds engang! Da rykker jeg heller ned i Conference! :p
-SirOlsen-

SirOlsen

-SirOlsen-

Inge

Kan jo ikke skylde på dommeren at vi ikke kan markere på dødball i mot Tom. Vi skal jo være i overtall inni boksen.

SirOlsen

-SirOlsen-

Tom S

COME ON LEEDS !!

SirOlsen

-SirOlsen-

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ferre

Tom S

Quote from: Inge on December 13, 2008, 17:05:04
Kan jo ikke skylde på dommeren at vi ikke kan markere på dødball i mot Tom. Vi skal jo være i overtall inni boksen.

Joda, enig i det.
Men, meiner fortsatt at dommeren kunne venta med det draktskiftet til etter kårneren.

Vi tar dei no!
COME ON LEEDS !!

Geir Magne

Vi får håpe på andre omgang...innimellom håndballjentene på TV!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

ragnar

På korner imot må det markeres hardt, enten i sone eller mann mot mann. Dette er det helt utrolig at Leeds er så veldig dårlig på. Enten er det trenerteamet som organiserer dette dårlig eller så er det spillerene det er noe i veien med.

Satser på topp6 plassering ved nyttår og en 3-4 nye spillere i de bakerste rekkene...

Men i dag vinner Leeds. ;-)
*In El Loco we trust!*

Ferre

Fygle

Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

fjellhaugen

lite liv fordi en del av de faste er på julebord i bergen.
vet at leedsvik, asbjørn og auren er i allefall

Sølvreven

Quote from: Ferre on December 13, 2008, 17:07:31
Bedre start i 2. omgang.
Det skulle ikke så mye til for å være bedre enn de første 30 min av første omgang.....

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SirOlsen

Quote from: fjellhaugen on December 13, 2008, 17:08:45
Ærlig talt... Leeds julebord uten å høre på kamp og mene mangt her på forumet?  :o

Ser LeedsVik står som pålogget og leser her nå jaffal.. Men Asbjørn glimrer med sitt fravær..
-SirOlsen-

fjellhaugen

har satt penger på tranmere og leicester i dag. dersom det ikke skal mer til enn det for at de taper, hiver jeg inn en 50 lapp hver helg ut sesongen,  ;D ;D

Tom S

Quote from: SirOlsen on December 13, 2008, 17:09:42
Ærlig talt... Leeds julebord uten å høre på kamp og mene mangt her på forumet?  :o

Gjengen sitter hos auren i Fyllingsdalen og følger med.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

synes jeg ser dem 8-10 mann på fotballpuben med en laptop på bordet og spør om de kan skru ned lyden på tv :D :D

SirOlsen

Quote from: Tom S on December 13, 2008, 17:10:41

Tror ikke på deg!  ;)
-SirOlsen-

Inge

Quote from: fjellhaugen on December 13, 2008, 17:10:11
har satt penger på tranmere og leicester i dag. dersom det ikke skal mer til enn det for at de taper, hiver jeg inn en 50 lapp hver helg ut sesongen,  ;D ;D
Det har jeg prøvd flere ganger hjelper ikke   8) 8) 8) 8)

fjellhaugen

Quote from: SirOlsen on December 13, 2008, 17:11:29
Quote from: Tom S on December 13, 2008, 17:10:41

Tror ikke på deg!

litt skeptisk jeg også. de er ikke akkurat de som holder fingra fra tastaturet i en slik situasjon ;)

kjelvi

Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:43:28
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:33:02
Fra Press Association:
10 Colchester are in control of the match. Key player: Clive Platt
20 Leeds are in control of the match. Key player: Luciano Becchio
30 Neither team can gain control of the match. Key player: Mark Yeates
40 Leeds are in control of the match. Key player: Robert Snodgrass

50 Colchester are in control of the match. Key player: Mark Yeates

STAT ATTACK  
7 Shots On Target 3
2 Shots Off Target 3