KAMP: vs. Colchester United 13/12

Started by kjelvi, December 06, 2008, 16:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marve

jeg bare spør hvor mange ganger har vi ledet 1-0 og så fått 2 imot ?????????? jeg bare spør .

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Tipper Macca gir seg etter kampen idag.
COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

Faen i helvete. Jeg er så drittlei. Nå må det gjøres noe alvorlig med laget. ALVORLIGE TILTAK MÃ... TIL!!!!!!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

JacobScreek

Med killa ute så blir det mere rom for Delph...dette kan bli bra det!!! Nå stormer vi framover siste halvtimen :D :D :D

MOT

....ooooooooopps.....er det mulig???
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Volda69

No manglar det berre at Millwall og Leicester scorar, så kan vi konsentrere alle innlegg i "Sesongen er over"-tråden :(
MOT

raggen

er det MULIG??????????? f................ altså
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Boxman

So, til dere McAllister-lovers, hvor lenge skal vi la denne idiotien fortsette? Er det sånn at vi må ned en divisjon, før dere skjønner at når vi har en sjef som leker manager, så går det galt? Patetisk!!!
Proud to be Leeds!

TUNI

HÃ...PLØST DETTE GÃ...R IKKJE VEIEN
TERRY COOPER

Ferre

Quote from: Leedsvik on December 13, 2008, 17:27:15
Faen i helvete. Jeg er så drittlei. Nå må det gjøres noe alvorlig med laget. ALVORLIGE TILTAK MÃ... TIL!!!!!!!!

Ut med Macca?

Vonsiggy

mac_gyver

håper macca ikke er like sta som hareide og ikke kjører laget heeelt til helvete...
Pride of Yorkshire

Sleivind

8 poeng opp til direkte opprykk. Det skjer ikke at vi tar igjen det. Akkurat sånn som det ser ut nå, så får vi heller prøve å klamre oss til play-off, sjøl om det ser stygt ut det og for øyeblikket.

Sølvreven

Quote from: Boxman on December 13, 2008, 17:27:53
So, til dere McAllister-lovers, hvor lenge skal vi la denne idiotien fortsette? Er det sånn at vi må ned en divisjon, før dere skjønner at når vi har en sjef som leker manager, så går det galt? Patetisk!!!
Jadda. Ã... sparke en manager eller to i året gir jo virkelig stabilitet og trygghet i laget ::)

raggen

spent på om det blir noe reaksjoner fra Styret etter kampen hvis det blir tap ikveld
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Quote from: Sølvreven on December 13, 2008, 17:20:25
Quote from: SirOlsen on December 13, 2008, 17:19:30
Quote from: Tom S on December 13, 2008, 17:18:10
Glory, Glory, Leeds United !

Der kom du meg akkurat i forkjøpet!

Men ja, Glory Glory Leeds United!

Har fått en dritkul ringetone på tlfen min nå forresten... Leeds fansen som synger "Super Leeds United" fra stadion! :D Den er jo fet som tute! :D
Hvor hentet du den da?
http://www.leedsunited.com/page/MobileRingtones/0,,10273,00.html <-- så velger du "Club Chants" om den ikke åpner direkte i den..

Nei ragustek med ertesuppe!!! Ligger vi under?!!!!  >:( >:(
-SirOlsen-

Tom S

we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds, we all love leeds,
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Quote from: Sølvreven on December 13, 2008, 17:29:31
Jadda. Ã... sparke en manager eller to i året gir jo virkelig stabilitet og trygghet i laget ::)

Det er jo ikke noen vits å beholde en manager som ikke fører med seg noe godt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kjelvi

Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 17:12:34
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:43:28
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:33:02
Fra Press Association:
10 Colchester are in control of the match. Key player: Clive Platt
20 Leeds are in control of the match. Key player: Luciano Becchio
30 Neither team can gain control of the match. Key player: Mark Yeates
40 Leeds are in control of the match. Key player: Robert Snodgrass
50 Colchester are in control of the match. Key player: Mark Yeates
60 Colchester are in control of the match. Key player: David Perkins

Ferre

marve

kansje ikke men nå mener jeg at leeds de siste åra har annsatt folk som har liten eller ingen erfaring som manager .

kjelvi

Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 17:31:11
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 17:12:34
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:43:28
Quote from: kjelvi on December 13, 2008, 16:33:02
Fra Press Association:
10 Colchester are in control of the match. Key player: Clive Platt
20 Leeds are in control of the match. Key player: Luciano Becchio
30 Neither team can gain control of the match. Key player: Mark Yeates
40 Leeds are in control of the match. Key player: Robert Snodgrass
50 Colchester are in control of the match. Key player: Mark Yeates
60 Colchester are in control of the match. Key player: David Perkins

70 Colchester are in control of the match. Key player: Mark Yeates

STAT ATTACK  
8 Shots On Target 5
3 Shots Off Target 3
8 Fouls (Conceded) 7
5 Corners 5
1 Yellow Cards 0
1 Red Cards 0

Leeeeeeeeeeeeds

Du må da være enig i at noe drastisk må gjøres?
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Yeboah

Fantastisk Leeds! FANTASTISK! Noe må skje nå as. Vi kan ikke være i denna møkkadivisjonen mer nå... Det holder med 2 år her nede i møkka...

Boxman

Vi kan jo velge da; skal vi vinne noe, eller skal vi bare være stabile? Nå er vi stabile - stabilt dårlige!
Hvis det er sånn at vi ikke vet vårt eget beste, til det er absolutt bevist, så håper jeg at vi nå fortsetter å tape til i hvert fall Bates skjønner det som for meg er opplagt; McAllister har ingenting i den stolen å gjøre!
Dess raskere det skjer, dess større er sjansen for å redde noe av sesongen.
Proud to be Leeds!

Sølvreven

Quote from: Leedsfan on December 13, 2008, 17:30:55

Det er jo ikke noen vits å beholde en manager som ikke fører med seg noe godt...
Han har ikke vært her et år enda. Og ikke er han Gud eller Jesus heller.(Jesus fikk jo rødt kort).  ;)Finnes det en eneste manager som har startet en karriere med suksess fra første stund? Ikke vet jeg svaret, men jeg tviler på det.

Tom S

LEEDS COLCHESTER

Possession
60% 40%

Shots on target
7 4

Shots off target
3 3

Corners
4 5

Fouls