Hvem er aktuell som mulig ny manager????

Started by raggen, December 13, 2008, 19:13:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jackbauer68

Quote from: LeedsUnited on December 21, 2008, 17:41:11
Tipper og håper på Poyet.  Vel er han uerfaren, men den tiden han var i Leeds virket det som spillerne trivdes godt med ham i teamet.  Hvis han får en dyktig stab med seg kan han kanskje berge opprykk denne sesongen.

Poyet?
NEINEINEI 8)

Per-Stian

Eg er også veldig skeptisk til Poyet som manager, men trenarrolla kan han gjerne få tilbake. Anar eigentleg ikkje kven eg ønskjer som ny sjef... Forutan utilgjengelege Strachan.

kolstad

Tror vi må være realistiske. Vet ikke hvem Bates har som rådgivere. Det er mye snakk om penger. Noen er tilgjengelig, andre må kjøpes ut. Når det er sagt så henger fortsatt Leeds jobben høyt i England. Personlig ville jeg gått for Boothroyd. Han har vist tidligere at han duger med knappe midler til rådighet. Han kjenner klubben. Men frykter at Bates tar en med Chelsea fortid.

auren

Hva med paul jewell? Ingen som har nevnt ham. Førte vel wigan opp fra å være et anonymt lag i de nedre divisjoner til hederlige pl plasseringer.. Hva gjør han disse dager?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Er det noen som vet hva George Graham driver med?Bor han i London?
Jeg mener han hadde vært rett mann for oss slik klubben er nå.En kvalitetsmanager.Man vet hva man får:solid forsvar-hardtarbeidende midtbane-spill i lengderetning.-vanskelig å spille mot!Akkurat det som trengs for oss nå mener jeg!

RuneSve

Since 2001

He has been out of management ever since, concentrating on his career as a football pundit for Sky Sports. Towards the end of his tenure at Tottenham, Graham was hospitalised with rheumatoid arthritis.[citation needed] However, he has been linked with jobs since.

Le Jardin

Bare vi slipper noen av disse tidligere ManU "heltene" som Ince, Keane eller Hughes.
Finn på noe nytt.

Terje, som savner Macca, burde heller brukt disse penga på spillermarkedet.
"Victory is in our sights"

Tom S

Quote from: auren on December 21, 2008, 21:00:51
Hva med paul jewell? Ingen som har nevnt ham. Førte vel wigan opp fra å være et anonymt lag i de nedre divisjoner til hederlige pl plasseringer.. Hva gjør han disse dager?

auren

Joda auren, Paul er nemt!
;) :)

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 15:40:56
Med utgangspunkt i oddslista til Ferre har eg sett litt på kven som kan vere realistiske og komt til følgende 5 personlige favoritter (ikkje prioritert rekkefølge):

- Billy Davies
- Paul Jewell
- John Sheridan
- Ady Boothroyd
- Alan Curbishley

Men, frykter at Bates allerede har tilsett Poyet.
Strachan er mitt valg nr.1, men tviler sterkt på om han er tilgjengelig.

COME ON LEEDS !!

auren

Ser at jewell er manager i derby, der han sitter utrygt etter en elendig sesongstart. Kanskje de vil bli kvitt ham? Han er mitt førstevalg. Og det er heller ingen utopisk tanke 8)

auren

Tom S

Quote from: auren on December 21, 2008, 21:24:33
Ser at jewell er manager i derby, der han sitter utrygt etter en elendig sesongstart. Kanskje de vil bli kvitt ham? Han er mitt førstevalg. Og det er heller ingen utopisk tanke 8)

auren

Jewell er heilt klart ein kandidat eg set høgt.
Var han ikkje aktuell som Leeds-manager da han sa opp i Wigan? Det var snakk om nye eigere i Leeds og Jewell var tenkt som ny sjef. Stemmer ikkje dette SA?

COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 21:18:14
Quote from: auren on December 21, 2008, 21:00:51

auren

Joda auren, Paul er nemt!
;) :)

Så det innlegget. Det jeg mente var at jeg ikke kunne registrere at noen debattanter her inne har nevnt ham. Og det overrasker meg litt...

auren
Quote from: Tom S on December 21, 2008, 15:40:56
Med utgangspunkt i oddslista til Ferre har eg sett litt på kven som kan vere realistiske og komt til følgende 5 personlige favoritter (ikkje prioritert rekkefølge):

- Billy Davies
- Paul Jewell
- John Sheridan
- Ady Boothroyd
- Alan Curbishley

Men, frykter at Bates allerede har tilsett Poyet.
Strachan er mitt valg nr.1, men tviler sterkt på om han er tilgjengelig.

Papi

Julebordet i Bergen var ganske samstemte om ka som Leeds mangler, så eg lanserer herved Asbjørn, Runar, Kjell, Auren, Laddien og meg sjølv som managere i Leeds ::)

Da hadde vertfall blitt noen med hjertet i Leeds ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

laddi

Quote from: Papi on December 21, 2008, 21:49:01
Julebordet i Bergen var ganske samstemte om ka som Leeds mangler, så eg lanserer herved Asbjørn, Runar, Kjell, Auren, Laddien og meg sjølv som managere i Leeds ::)

Da hadde vertfall blitt noen med hjertet i Leeds ;D

;D
Bergen Whites

LeedsUnited

Quote from: jackbauer68 on December 21, 2008, 18:51:26
Quote from: LeedsUnited on December 21, 2008, 17:41:11
Tipper og håper på Poyet.  Vel er han uerfaren, men den tiden han var i Leeds virket det som spillerne trivdes godt med ham i teamet.  Hvis han får en dyktig stab med seg kan han kanskje berge opprykk denne sesongen.

Poyet?
NEINEINEI 8)

Tror han kunne gjort en bra jobb jeg.  Wise hadde vært et null uten ham og kan tenke meg at Poyet er bedre til å påvirke psyken til spillerne enn hva vår forhenværende manager var.  Stallen vår bør jo være god nok for opprykk.

Selvsagt hadde det vært bedre med en dreven og suksessfull manager, men vi er tross alt Leeds og befinner oss på 3. nivå.

Sydhagen

ser på en side at Ian Dowie er en kandidat...hva menes om dette?
han gjorde jo mirakler med palace for 2-3 år siden, og brakte de fra nedrykks plass ved juletider til PL når sommeren kom...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ingar-br

Hva var Maccas filosofo??? Spill publikumsvennlig. Fint det, men vent... Ikke i league 1. Her må det dessverre være effektivt med hjerte og innsats. Midtbanespillere som kjemper inn mål. Hvor mange mål har midtbanerekka våe scoret i høst og vinter. Der er svaret! Hvem bør vi så satse på? George Graham (Eller kanskje Norman Hunter)

dexter90

Quote from: samadhi on December 17, 2008, 07:32:47
Quote from: Duncan McKenzie on December 16, 2008, 12:16:37
Selv om mange ikke liker han, så tror jeg at en Lee Bowyer type i dette laget kanskje hadde vært nirvana.

Jeg liker Lee Bowyer...

Lee Bowyer som spillende manager ;) Hadde vært dødskult

Bites Yer Legs

DOL med Eddie Gray som ass. kunne vært søtt, men da må David holde seg unna bokforlag og Brian Kidd!!
KEEP FIGHTING!!

euphor9

Quote from: dexter90 on December 22, 2008, 00:11:04
Quote from: samadhi on December 17, 2008, 07:32:47
Quote from: Duncan McKenzie on December 16, 2008, 12:16:37
Selv om mange ikke liker han, så tror jeg at en Lee Bowyer type i dette laget kanskje hadde vært nirvana.

Jeg liker Lee Bowyer...

Lee Bowyer som spillende manager ;) Hadde vært dødskult
trur ikke han har så mye mellom øran egentlig.. Bare lik han så mye dere vil,men fyren er en stor dritsekk og håper han holder seg langt unna Leeds

Cherry

Lee Bowyer?  Må ha en som kan prate også........har du hørt han snakke?TRor neppe han klarte ungdomsskolen...
G Poyet satt sammen med Bates på kampen på Lørdag,og han ansetter jo bare "venner"....så jeg tror faktisk dette er avtalet allerede.
Snart januar......passet bra med bytte nå da.

Sterland

ufattelig om Bates tar sjansen på å ansette Poyet som manager. Nå må vi ta fornuften fatt å ansette en som har erfaring og resultater. Overbevist om at "job done" Davies kan få skuta på rett kjøl igjen. Tror vi trenger noe nytt blod som ikke har en historie i klubben. Få inn Davies eller Curbs!

Mr. Leeds

Trur det blir Poyet - dessverre!

Håper på Curbs, Boothroyd eller Davies - men disse koster vel for mye pæng. Tror logikken til Bates er;

Billig+tilgjengelig = neste manager (Poyet)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Geir Magne

Synes Poyet er en bra kandidat. Han hadde god kontakt med og respekt fra spillergruppa, og det var etter han dro til Tottenham, at resultatene ble dårlige for Leeds og Wise fikk sparken.  Det er vel utenkelig å håpe på Strachan....
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Lazy

Se hva Phil Hay skriver : http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-tightlipped-on-new.4813069.jp

sitat:
Boothroyd â€" United's former first-team coach and the man who led Watford to the Premier League in 2006 â€" is available after stepping down as manager at Vicarage Road in November, and he is believed to be a leading contender for the role at Leeds.

Skal vi håpe og tro på at Boothroyd er manager i løpet av dagen?

pedro

Quote from: Lazy on December 22, 2008, 10:31:40
Se hva Phil Hay skriver : http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-tightlipped-on-new.4813069.jp

sitat:
Boothroyd â€" United's former first-team coach and the man who led Watford to the Premier League in 2006 â€" is available after stepping down as manager at Vicarage Road in November, and he is believed to be a leading contender for the role at Leeds.

Skal vi håpe og tro på at Boothroyd er manager i løpet av dagen?

Håper det og i tillegg Poyet som assistent :)

Leedsomaniac

samadhi

Boothroyd med Poyet som assistent ville så absolutt vært en spennende løsning!
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Tror ikke det blir Poyet.

Det finnes minst en annen god grunn til at han var på MK Dons-Leeds kampen, ikke sant?

kjelvi

Gus Poyet or Aidy Boothroyd will be named as manager of Leeds following the sacking of Gary McAllister. (The Sun)

Ken Bates is set to name Gus Poyet or Aidy Boothroyd as Gary McAllister's replacement at Leeds. (The Sun)

kjelvi

Gus Poyet is set to return as Leeds as boss following Gary McAllister. (Daily Mirror)