Hvem er aktuell som mulig ny manager????

Started by raggen, December 13, 2008, 19:13:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torpe-do

Quote from: samadhi on December 17, 2008, 07:32:47
Quote from: Duncan McKenzie on December 16, 2008, 12:16:37
Selv om mange ikke liker han, så tror jeg at en Lee Bowyer type i dette laget kanskje hadde vært nirvana.

Jeg liker Lee Bowyer...

Jeg også! :)

fmtj

Den eneste aktuelle slik jeg ser det er faktisk Macca! Selv om resutatene nå ikke svarer til våre forventninger, eller fansens generelt for den saks skyld, mener jeg fortsatt at han bør gis mere tid. La oss gjennomføre jula, januarhandelen og se hva som skjer. Tro opprykk i år uansett manager kan bli vel vanskelig!
Yeboahs vitne

baste

er det en tanke bak reisen til Bates? Ny manager i sikte?

MK Dons manager Roberto Di Matteo is a friend of Bates, who sanctioned the Italian's transfer from Lazio to Chelsea while chairman at Stamford Bridge in 1996

sveifors

Quote from: baste on December 17, 2008, 13:22:30
er det en tanke bak reisen til Bates? Ny manager i sikte?

MK Dons manager Roberto Di Matteo is a friend of Bates, who sanctioned the Italian's transfer from Lazio to Chelsea while chairman at Stamford Bridge in 1996

Kanskje ingen dum ide, Italienerne har det vi mangler. Defensiv organisering og Kalde nok til å vinne kamper
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

McVallister

Ser at noen har prøvd sterkakevitten litt tidlig eller drukket vel mye maling, når Peter Lorimer lanseres som mulig erstatter til Macca. Nei, min personlige favoritt hvis Macca forsvinner er George Graham. En gammel ringrev og trolig kanskje den beste på balløya når det kommer til defensiv organisering.
Har alltid likt Macca. En virkelig fin fyr. Jeg hadde virkelig håpet at han skulle lykkes, men hadde mine tvil. Og skepsisen ble ikke mindre etter tapet mot Histon. På en regntung bane mot middelmådige "kjempere" skulle vi liksom forsette med ballbesittelsefotball. Og når Delph og etterhvert Howson fikk spille ble jeg irritert. Guttene veier 50 kg til sammen og passer ikke i slike kamper. Du trenger ikke D-kurset for å skjønne det.
MOT

Sydhagen

George Graham er ikke noe dumt alternativ. tror han hadde ordnet direkte opprykk fra denne divisjonen til våren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

pedro

Ã... lansere GG som en mulig manager blir for meg bare rett og slett idioti. Den mannen der hoppet av Leedskarusellen med begrunnelse at han ikke så muligheten til å oppnå noe med vår kjære klubb. Sannheten var vel at han lengtet så fælt til London og musa han der hadde at dette tok helt overhånd. En slik mann trenger vi ikke :-X Nei gutter vi må tenke kontinuitet, la Gary Mac få arbeidsro nå så ordner dette seg. Vi kommer fryktelig tilbake og vinner de fleste gjenstående kamper det er jeg rimelig sikker på så sant vi holder hodet kaldt ang. lederteamet.
Eddie Gray bør dog inn som erstatter for denne Donalden som bruset over av lykke for å joyne Bolton.
Leedsomaniac

DenHviteYeboah

Jeg sendte en mail til NFF og foreslo George Graham som norsk landslagstrener etter Semb.Tenkte å sende en nå også, men det hjelper vel ikke stort.Er vel opplest og vedtatt at treneren må være norsk....er helt sikker på at Graham hadde blitt en suksess som landslagstrener!Bare synd at ingen i media har lansert ham!

Torpe-do

Quote from: pedro on December 19, 2008, 11:08:34
Ã... lansere GG som en mulig manager blir for meg bare rett og slett idioti. Den mannen der hoppet av Leedskarusellen med begrunnelse at han ikke så muligheten til å oppnå noe med vår kjære klubb. Sannheten var vel at han lengtet så fælt til London og musa han der hadde at dette tok helt overhånd. En slik mann trenger vi ikke :-X Nei gutter vi må tenke kontinuitet, la Gary Mac få arbeidsro nå så ordner dette seg. Vi kommer fryktelig tilbake og vinner de fleste gjenstående kamper det er jeg rimelig sikker på så sant vi holder hodet kaldt ang. lederteamet.
Eddie Gray bør dog inn som erstatter for denne Donalden som bruset over av lykke for å joyne Bolton.

var det ikke blackburn ?

baste

JA- få inn Eddie Gray...til å hjelpe Macca...kan være en bra løsning. Gray har jo fulgt med Leeds laget og vet hvor skoen trykker...

MOT

baste

MK Dons are eight points ahead of Leeds, who are now two places outside the play-off zone. Leeds chairman Ken Bates is at the match today, though has rubbished any possible symbolic reading of that.

But a book has been opened on Leeds's next manager. Gus Poyet is favourite.

Ferre

Hva skal vi med en mann som bare har vært assistent hele sin trenerkarriere? Hvis Macca får sparken trenger vi en ringrev, ikke en som aldri har vært manager før. Håper vi Guds skyld vi ikke ender opp med Poyet, men kjenner jeg Bates rett går han for det billigste alternativet.

raggen

vil heller ikke ha poyet. han ville jo ikke være i klubben og som andre sier så har han jo bare vært en number 2 i trenerteam.
Forever Leeds United!!!!!!!!

ragnar

Tror at Macca får litt tid på seg til å levere. Tror ikke Bates tenker på å kvitte seg med Macca enda.

Mye som går imot Leeds om dagen, men han har gjort mye bra fra han kom til Leeds. Blant annet har vi fått stiftet bekjenteskap med unge spillere som ikke hadde fått muligheten om det var Wise eller KB som var trener.

Jeg tror Macca får handle i januar og får da litt tid på seg til å bevise av han virkelig er mannen til å bringe Leeds opp en divisjon.

Jeg har mer tro på stein-på-stein filosofi ala monsamjelden. Leeds har har hatt lite stabilitet de siste årene og trenger kanskje mer enn noe annet ro og stabilitet. Det beste som er for øyeblikket er at Macca får litt arbeidsro og om vi ikke rykker opp denne sesongen så får Bates ta en liten tenkepause og finne en manager som kan gjøre den jobben. Om da valget faller på Macca som mannen til å ta oss opp, så tror jeg Macca kan klare det.

Tror og valget som assistent er veldig viktig. Her er kanskje ikke Staunton den beste og tror det var veldig synd både for Macca og Leeds at ikke Sammy Lee kunne komme når han var ledig. Eddie Gray hadde faktisk vært et ganske godt valg som assistent. Jeg vil påstå at han hadde vært perfekt som Maccas assistent. Besynderlig hva som skjedde med Leeds på det tidspunktet som Poyet gikk til T'ham. Det gjelder og å kunne ha en som utfyller manageren og på punktet erfaring så stiller jo ikke Staunton særlig sterkt. Ei heller har han vel klart å tilføre noe av det Poyet gjorde når vi tenker på relsajoner til spillerene. (basert på at Poyet var viktig for det sosiale og var godt likt blant spillerene).

Håper at Macca velger å involvere han nå som han har mistet Donald.

Liker Macca som type person og måten har er som manager. Rolig, veltalende og balansert. Tror han er mannen som på sikt kan bringe Leeds opp en divisjon, men da må Bates være villig til å bygge stein-på-stein og la han få litt tid på seg. Ihvertfall ut sesongen. Jeg vet iallefall at følelsen av å vite når vi kommer til mai at vi klarte å rykke opp med å være tålmodig og bygge stein-på-stein vil være utrolig god. Ikke kjøpe oss suksess, men bygge opp sakte men sikkert.

Etter alt vi som følger Leeds har opplevd dette de siste årene, vil det være den ultimale følelsen.

Nå er økonomien på plass til at Leeds ikke trenger å selge og Macca kan faktisk håpe på £ 1-2 mill i januar.

Men tiden vil vise hva som skjer.
*In El Loco we trust!*

Xern

Quote from: Torpedo on December 17, 2008, 09:05:39
Quote from: samadhi on December 17, 2008, 07:32:47
Quote from: Duncan McKenzie on December 16, 2008, 12:16:37
Selv om mange ikke liker han, så tror jeg at en Lee Bowyer type i dette laget kanskje hadde vært nirvana.

Jeg liker Lee Bowyer...

Jeg også! :)

Kjetil Rekdal :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Ferre

Ser at Skybet har fjernet bets på hvem som blir ny manager. Er det noe gjære?

MacMurder

Blir nok Poyet!  >:(

Få nå for guds skyld inn en som har vært ute ei vinternatt før!

h.b

Ja nå kommer denne opp for fullt. Ja hvem blir ny manager. Kan det muligens bli Di Mateo med Poyet som assistent, eller kanskje Poyet med hvem det enn blir som assistent. Eller kanskje lurer Tom Nordlie i bakgrunnen. Følg med på neste episode av det moderne lødder kalt Leeds United

jackbauer68

Dorigo`s left foot

Masinga

Synd med Macca. Hadde et sterkt ønske at denne sympatiske mannen skulle lykkes fra trenerbenken. Men resultatene var dårlige og jeg tror det er riktig å finne en manager med mer tyngde.

Det kan kanskje være lurt å tenke hvilken type man vil ha før konkrete navn nevnes. I England er det lite strategisk tenkning. Får man en periode med dårlige resultater er det stor sannsynlighet for et spark ut av dørene.

Følgende bør tenkes gjennom ang. ny manager:
1. Hvordan takler han media og mediapress?
2. Spillesystem.
3. Erfaring, samt vise til resultater.
4. Hvordan takle spillere? Helst ikke en gretten type...
5. Hvordan takle fansen?

Masinga, medl.nr. 1250

Tom S

Med utgangspunkt i oddslista til Ferre har eg sett litt på kven som kan vere realistiske og komt til følgende 5 personlige favoritter (ikkje prioritert rekkefølge):

- Billy Davies
- Paul Jewell
- John Sheridan
- Ady Boothroyd
- Alan Curbishley

Men, frykter at Bates allerede har tilsett Poyet.
Strachan er mitt valg nr.1, men tviler sterkt på om han er tilgjengelig.

COME ON LEEDS !!

Masinga

Det forundrer meg at Strachan alltid nevnes. Når han ikke har kommet tidligere, kommer han neppe nå. Men han er absolutt kvalifisert, takler media og press fra fansen. Men jeg tror ikke han vil gå ned i nivå.

De andre navnene som lanseres, har vel neppe vært i nærheten av det presset de vil føle i en klubb av Leeds` størrelse. Vel er vi i League One, men trykket er enormt.
Masinga, medl.nr. 1250

Tom S

Kikka inn på Canalplus, og det kan sjå ut som Mark Hughes er ledig på markedet også ikveld...
COME ON LEEDS !!

Tom S

Aidy Boothroyd and Gus Poyet are in a straight fight to replace the sacked Gary McAllister as manager of Leeds.

Sportsmail understands Boothroyd and Poyet have already been sounded out and that former Watford boss Boothroyd has been left in little doubt that the job is his, if he wants it.

Poyet is the other name in the frame after he impressed the Elland Road heirarchy as number two to Dennis Wise. Currently out of work, after a troubled spell as assistant to Juande Ramos at Tottenham, Poyet is ready to take on the responsibility of frontline management and has the added advantage of knowing the set-up at Leeds after helping inspire a spirited response to last season's points deduction.
COME ON LEEDS !!

stefan

Ser ikke helt at noen av de foreslåtte alternativene kan hjelpe oss opp denne sesongen..
Curbs for dyr, Poyet for uerfaren, Sheridan har erfaring med Oldham men tror vi trenger en gammel ringrev(og jegvet ikke hvilken spillestil Oldham står for) Keegan er det bare å si ææææsj, han kan bare bruke penger. blir ikke mye organisering der i gården gitt...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

MacMurder

Hareide er lei av å se på havørnene!  :)

SOL

Trist at Macca ikke fikk suksess, vi mauler managere! Det kan gå mot Ruud Gullit med Poyet som ass. Eller så tyder mye på Boothroyd.... ???

LeedsUnited

Tipper og håper på Poyet.  Vel er han uerfaren, men den tiden han var i Leeds virket det som spillerne trivdes godt med ham i teamet.  Hvis han får en dyktig stab med seg kan han kanskje berge opprykk denne sesongen.