Skrevet av Emne: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!  (Lest 6299 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #30 på: Desember 14, 2008, 21:51:43 »
jeg har trua på Leeds, ikke så bra start på sesongen men jeg har trua det er mange kamper igjen

Skal si du skifter mening fra dag til dag. Dette skrev du i går:

Mecca nå er det tide på at du DRAR !!!!

Bestemme seg!

auren

hehe.. nice one auren :)
skal si du er oppmerksom på tross av gårsdagen


 olsen Leeds :
 ;) ;) ;) var bare litt sur i går ( veldig sur ) men trur mecca er rett man.
« Siste redigering: Desember 14, 2008, 21:54:55 av olsen leeds »

tommyolsen

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #31 på: Desember 14, 2008, 22:15:38 »
Skuffet? Ja, absolutt! Frustert? Ja, definitivt! Overrasket? Nei, egentlig ikke.
Mener vi har en stall som er god nok til å kjempe om direkte opprykk, men vi klarer ikke å skape resultater for tiden. Som jeg skreiv i en sak like etter sesongstart, så sa jeg at jeg ikke hadde tro på direkte opprykk. Ikke fordi stallen ikke er god nok, for det tror jeg den er. Men rett og slett fordi vi slipper inn for mange mål. Jeg stilte også spørsmåltegn ved Macca da, og må ærlig innrømme at resultatene som har vært vist etter dette har fundret meg. Fra flotte seire, til tap mot de mest utrolige.
Når det gjelder en evt ny manager, så har jeg ikke noe navn klart. Ã… tro på at "en stor manager kommer inn", er vel som å tro på julenissen. Det vi må se etter, er hvem er det som har klart å skape resultater i små klubber ned i systemet tidligere, eller en kanskje en fra det store utlandet, som har skapt resultater i en klubb i en annen liga.

For meg er ikke det viktigste at vi spiller så feiende flott fotball i år, bare vi kan være med å kjempe om opprykk. Det betyr mer for oss. Finspillet får heller komme når vi er i posisjon til dette. F.eks når vi er i championship igjen...

Jeg håper Macca klarer å snu resultatene til vår fordel, men tviler vel egentlig litt på det...

Leeds hilsen

Tommy