Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8  (Lest 60848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #91 på: Januar 03, 2009, 11:54:09 »
Det er da svært så mange som har lyst til å selge Delph? Vi kan jo selge White, Elliott, Webb, Ovington og resten av akademiet med det samme. Så kan vi jo lære opp ungutter for Scum, Ars og Chelski. Skulle det mangle noe når vi er kommet ned i League 2, så kan vi jo leie inn noen "erfarne" 40 åringer. Kanskje noen av dere blir fornøyde når Bates har fått inn noen pund for akademiet vårt? Godt jævla nyttår >:(


å så sinna!!!!

ser frustrasjonen din, sølvreven. samtidig må vi vel se på situasjonenog se at "super leeds" for øyeblikket ligger med brukket rygg om man ser på tabellsituasjon.
enhver fotballspiller med et potensiale som delph vil benytte sjangsen til å spille PL fotball om han får muligheten.
klart at fra en supportrs ståsted hadde det vært fantaskitsk å spille i PL om 2 år med 6-10 GODE egenutvilkede spillere i stallen, men realistisk sett er dette umulig. både for klubb og spiller.
penger er altfor stor faktor i dette "gamet" og sånn er det bare.
jeg mener at vi burde selge delph for alt over 8mill og med en god prosentandel ved videresalg, samt at han spiller for oss ut sesongen.
har ikke tro på litt penger nå og litt da....
tross alt... hvor lenge har han prestert for oss? en halv sesong på førstelaget, og da er ikke 8 mill dårlig synes jeg.


fjellhaugen, som innerst i hjertet håper brødrene delph spiller for leeds også i februar ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #92 på: Januar 03, 2009, 12:28:06 »
Grayson: I won't sign Blackpool players

Leeds boss Simon Grayson virtually ruled out any raids on Blackpool during this month's transfer window, insisting he does not want to damage his former club.
Grayson, who has been linked with swoops for several players previously in his charge at Bloomfield Road, said: "There are some good players there – but I don't want to be too disrespectful to Blackpool by going back to pinch all their players.
"I would say it would be highly unlikely that I'll go back to Blackpool and take any of their players.
"They are Championship players who may want to stay in the Championship.
"I know all about them as a group of players, but there are good enough players out there I know I can get without having to harm the club I worked for for the past six years."
Grayson has been promised money to boost Leeds' League One promotion push and has expressed a hope that targets he had earmarked for Blackpool will instead come to Leeds.
That includes striker Alan Gow. Grayson has also been linked with swoops for Seasiders skipper Rob Edwards and keeper Paul Rachubka.
Grayson is hoping for a quick and amicable resolution to the dispute between Leeds and Blackpool over his move.
He said: "Basically, that's between the two clubs now but hopefully it will be resolved as quickly as possible.
"I'm here now but I wish Blackpool the best of luck for many years to come.
"My aim is to be playing Blackpool in the Championship next year – that would be ideal."
Grayson has boosted his Elland Road backroom staff by appointing Neil Redfearn – the former Halifax Town, Scarborough and Northwich Victoria boss – as under-18 academy coach.

blackpoolgazette.co.uk

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #93 på: Januar 03, 2009, 12:29:07 »
gow går vel til wolves?
Interest in Whites target grows
http://www.clubcall.com/leeds-united/interest-whites-target-grows-834952.html
Wolves interest could scupper deal
http://www.eatsleepsport.com/leeds-united/wolves-interest-could-scupper-deal-834952.html

Blackpool target in Wolves talks
WOLVES are ready to snatch Alan Gow from under the noses of Blackpool.
The Seasiders have been hoping to sign the Rangers striker but the runaway Championship leaders have officially opened discussions with the Glasgow giants.
http://www.blackpoolgazette.co.uk/blackpool-football-club/Blackpool-target-in-Wolves-talks.4840415.jp

Grayson makes transfer pledge
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-makes-transfer.4840748.jp

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #94 på: Januar 03, 2009, 16:02:36 »
Det er da svært så mange som har lyst til å selge Delph? Vi kan jo selge White, Elliott, Webb, Ovington og resten av akademiet med det samme. Så kan vi jo lære opp ungutter for Scum, Ars og Chelski. Skulle det mangle noe når vi er kommet ned i League 2, så kan vi jo leie inn noen "erfarne" 40 åringer. Kanskje noen av dere blir fornøyde når Bates har fått inn noen pund for akademiet vårt? Godt jævla nyttår >:(


å så sinna!!!!

ser frustrasjonen din, sølvreven. samtidig må vi vel se på situasjonenog se at "super leeds" for øyeblikket ligger med brukket rygg om man ser på tabellsituasjon.
enhver fotballspiller med et potensiale som delph vil benytte sjangsen til å spille PL fotball om han får muligheten.
klart at fra en supportrs ståsted hadde det vært fantaskitsk å spille i PL om 2 år med 6-10 GODE egenutvilkede spillere i stallen, men realistisk sett er dette umulig. både for klubb og spiller.
penger er altfor stor faktor i dette "gamet" og sånn er det bare.
jeg mener at vi burde selge delph for alt over 8mill og med en god prosentandel ved videresalg, samt at han spiller for oss ut sesongen.
har ikke tro på litt penger nå og litt da....
tross alt... hvor lenge har han prestert for oss? en halv sesong på førstelaget, og da er ikke 8 mill dårlig synes jeg.


fjellhaugen, som innerst i hjertet håper brødrene delph spiller for leeds også i februar ;)
Jeg er vel f... ikke sinna!!!!!!  ;D
Du må ikke se på hvor lenge han har prestert for oss. Du må tenke på hvor lenge han kan prestere for oss. Hvis han utvikler seg sånn som jeg tror, så er han verd gull for oss. Tenk hvis det er den nye Bremner vi har her? Det kan være å selge bort fremtidlige gullsjanser. Men det er nå bare en optimistisk Sølvrev sine tanker. MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #95 på: Januar 03, 2009, 17:05:09 »
Det er da svært så mange som har lyst til å selge Delph? Vi kan jo selge White, Elliott, Webb, Ovington og resten av akademiet med det samme. Så kan vi jo lære opp ungutter for Scum, Ars og Chelski. Skulle det mangle noe når vi er kommet ned i League 2, så kan vi jo leie inn noen "erfarne" 40 åringer. Kanskje noen av dere blir fornøyde når Bates har fått inn noen pund for akademiet vårt? Godt jævla nyttår >:(


å så sinna!!!!

ser frustrasjonen din, sølvreven. samtidig må vi vel se på situasjonenog se at "super leeds" for øyeblikket ligger med brukket rygg om man ser på tabellsituasjon.
enhver fotballspiller med et potensiale som delph vil benytte sjangsen til å spille PL fotball om han får muligheten.
klart at fra en supportrs ståsted hadde det vært fantaskitsk å spille i PL om 2 år med 6-10 GODE egenutvilkede spillere i stallen, men realistisk sett er dette umulig. både for klubb og spiller.
penger er altfor stor faktor i dette "gamet" og sånn er det bare.
jeg mener at vi burde selge delph for alt over 8mill og med en god prosentandel ved videresalg, samt at han spiller for oss ut sesongen.
har ikke tro på litt penger nå og litt da....
tross alt... hvor lenge har han prestert for oss? en halv sesong på førstelaget, og da er ikke 8 mill dårlig synes jeg.


fjellhaugen, som innerst i hjertet håper brødrene delph spiller for leeds også i februar ;)
Jeg er vel f... ikke sinna!!!!!!  ;D
Du må ikke se på hvor lenge han har prestert for oss. Du må tenke på hvor lenge han kan prestere for oss. Hvis han utvikler seg sånn som jeg tror, så er han verd gull for oss. Tenk hvis det er den nye Bremner vi har her? Det kan være å selge bort fremtidlige gullsjanser. Men det er nå bare en optimistisk Sølvrev sine tanker. MOT

Fullstendig enig med deg her Sølvreven. Helt idioti å selge arvesølvet nå som vi tjener penger og forsøker å komme oss opp i seriesystemet. La disse djevler fra Manchester fostre sine egne talenter. Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. Fryder meg nå om dagen av å lese om russeren som har tapt 80-90% av sin formue og om looserpuulerne som må fremskaffe 4,5 milliarder kroner innen 4 uker (sistnevnte får vel fristforlengelse i uendelig tid >:( ) De fleste andre av PL-klubbene sliter også fælt om dagen med unntak av Man C, de har enda ikke skjønt det ::).

Nei la oss nå i fred og ro bygge laget rundt de spillerne vi har og hente gode forsterkninger i form av spillere på fri transfer. La oss aldri oppleve vår klubb som kjøpeklubb igjen ei heller farmerklubb.
Leedsomaniac

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #96 på: Januar 03, 2009, 17:27:50 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #97 på: Januar 03, 2009, 17:37:39 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Det påstår jeg ikke at vi alltid har hatt, men jeg mener betinget at vi ser konjunkturen av noe i den retning dd!!
Leedsomaniac

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #98 på: Januar 03, 2009, 18:30:30 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Eeeh, kødder du? Hadde vi hatt bakkekontakt, så hadde vi vært i Premier League enda
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #99 på: Januar 03, 2009, 18:38:15 »
Skal vi belage oss på spillere som kommer på free transfers, så komer vi for alltid til å være utenfor eliten. Nei. Jeg vil kjempe om medaljer år etter år. da kreves det innkjøp av det beste som finnes. De som ikke har ambisjoner bes finne seg en klubb uten stolte tradisjoner. Boston er en slik klubb

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #100 på: Januar 03, 2009, 18:53:38 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Eeeh, kødder du? Hadde vi hatt bakkekontakt, så hadde vi vært i Premier League enda


...nå prøver 'peacocken' seg med litt ironi her og så henger ikke folk med     :D

Eller skal vi kalle det sarkasme :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #101 på: Januar 03, 2009, 18:59:56 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Eeeh, kødder du? Hadde vi hatt bakkekontakt, så hadde vi vært i Premier League enda



...nå prøver 'peacocken' seg med litt ironi her og så henger ikke folk med     :D

Eller skal vi kalle det sarkasme :)



Grow up :D
Leedsomaniac

JanE

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #102 på: Januar 03, 2009, 19:23:53 »
Vi er verdenskjente for å gi bort spillere for lommerusk,
ser vi bort fra Rio Ferdinand,  :-[




Den tid er over ;)
- Ronaldo: - Du er elendig!
-Taylor: - Ja, men jeg er i hvert fall ikke stygg

Hørt i rettsalen:
"Hvor vil du bo lille venn? Hos Mamma ?"
"Nei, hun slår meg!"
"Hos Pappa da ?"
"Nei, han slår meg også!"
"Hvor vil du bo da ?"
"Sammen med Manchester United, for de slår ingen."

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #103 på: Januar 03, 2009, 20:02:12 »
Det er da svært så mange som har lyst til å selge Delph? Vi kan jo selge White, Elliott, Webb, Ovington og resten av akademiet med det samme. Så kan vi jo lære opp ungutter for Scum, Ars og Chelski. Skulle det mangle noe når vi er kommet ned i League 2, så kan vi jo leie inn noen "erfarne" 40 åringer. Kanskje noen av dere blir fornøyde når Bates har fått inn noen pund for akademiet vårt? Godt jævla nyttår >:(


å så sinna!!!!

ser frustrasjonen din, sølvreven. samtidig må vi vel se på situasjonenog se at "super leeds" for øyeblikket ligger med brukket rygg om man ser på tabellsituasjon.
enhver fotballspiller med et potensiale som delph vil benytte sjangsen til å spille PL fotball om han får muligheten.
klart at fra en supportrs ståsted hadde det vært fantaskitsk å spille i PL om 2 år med 6-10 GODE egenutvilkede spillere i stallen, men realistisk sett er dette umulig. både for klubb og spiller.
penger er altfor stor faktor i dette "gamet" og sånn er det bare.
jeg mener at vi burde selge delph for alt over 8mill og med en god prosentandel ved videresalg, samt at han spiller for oss ut sesongen.
har ikke tro på litt penger nå og litt da....
tross alt... hvor lenge har han prestert for oss? en halv sesong på førstelaget, og da er ikke 8 mill dårlig synes jeg.


fjellhaugen, som innerst i hjertet håper brødrene delph spiller for leeds også i februar ;)
Jeg er vel f... ikke sinna!!!!!!  ;D
Du må ikke se på hvor lenge han har prestert for oss. Du må tenke på hvor lenge han kan prestere for oss. Hvis han utvikler seg sånn som jeg tror, så er han verd gull for oss. Tenk hvis det er den nye Bremner vi har her? Det kan være å selge bort fremtidlige gullsjanser. Men det er nå bare en optimistisk Sølvrev sine tanker. MOT

Fullstendig enig med deg her Sølvreven. Helt idioti å selge arvesølvet nå som vi tjener penger og forsøker å komme oss opp i seriesystemet. La disse djevler fra Manchester fostre sine egne talenter. Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. Fryder meg nå om dagen av å lese om russeren som har tapt 80-90% av sin formue og om looserpuulerne som må fremskaffe 4,5 milliarder kroner innen 4 uker (sistnevnte får vel fristforlengelse i uendelig tid >:( ) De fleste andre av PL-klubbene sliter også fælt om dagen med unntak av Man C, de har enda ikke skjønt det ::).

Nei la oss nå i fred og ro bygge laget rundt de spillerne vi har og hente gode forsterkninger i form av spillere på fri transfer. La oss aldri oppleve vår klubb som kjøpeklubb igjen ei heller farmerklubb.

for all del.. INGENTING i verden hadde for øyeblikket gledet meg med enn at delph blir.
det jeg sier er at det er helt urealistisk, med takne på at vi er en middels L1 klubb.
det er altfor mye hjerte i denne diskusjonen.
tenker ingen hadde så mye som hevet et øyenbryn om en eller annen norsk U19 spiller kalt den nye rekdal hadde gått fra strindheim til brann for et par millioner.

eller tar jeg feil?         


neppe.

fjellhaugen, som innerst i hjertet håper delph spiller for leeds ut livet
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #104 på: Januar 03, 2009, 20:41:14 »
tenker ingen hadde så mye som hevet et øyenbryn om en eller annen norsk U19 spiller kalt den nye rekdal hadde gått fra strindheim til brann for et par millioner.

eller tar jeg feil?         


neppe.
Vel nei, men...

Med all respekt å melde til Strindheim, forøvrig et av Trondheims aller beste lag. Ã… nevne dette laget i samme åndedrag som Leeds United når det gjelder salg av spillere blir etter min mening feil. Strindheim who?

Leeds har nå en sunn økonomi, opprykk er fortsatt mulig. Og en gang for alle: TABELLEN LYVER!
Leeds er ikke noe middelmådig L1-lag. Hjertet og ikke minst hodet er enig i dette. ;D

Det er klart Delph også har en pris, men den vil sannsynligvis stige mer ved å la han spille en hel sesong og at han samtidig får flere landskamper for Englands unge håpefulle. Håper Ken Bates har is i magen frem til sommeren i allefall. Vi vil neppe få se en ny 'Fabian Delph' i Leeds, for disse er det få av. There's only one Fabian Delph.
« Siste redigering: Januar 03, 2009, 20:43:18 av Enrique »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #105 på: Januar 03, 2009, 22:10:48 »
Bradley may return to Brighton

Midfielder Bradley Johnson says he is not ruling out a return to Brighton after going back to Leeds.
The £250,000 Elland Road signing has revealed he could re-sign for the Seagulls if he does not force his way into the first team reckoning at Leeds.
Johnson, sold by Cobblers in the transfer window last January, faces an uncertain future at Leeds.
He fell out of favour with Gary McAllister, the manager who bought him from Sixfields and who has now been replaced by ex-Blackpool boss Simon Grayson.
Other clubs have been linked with a swoop for Johnson during the January transfer window.
Johnson spoke to Seagulls chief Micky Adams to discuss his options, and said: "I said to him if it doesn't work out for me at Leeds and I am stuck in the same position that I was at the beginning of the season then I would always come back here.
"I know I would be playing games – he said that to me – so we will just have to wait and see what happens. I am not ruling out a return.
"I haven't spoken to Leeds. My agent has been in contact with them and as far as I know I am going back there on Monday for training as normal.
"Hopefully I am going to try and get into the team. I am aware of all the speculation but it is all talk until something happens.
"At this moment in time all I know is I am going back to Leeds on Monday and I am a Leeds player."

northamptonchron.co.uk

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #106 på: Januar 03, 2009, 23:38:34 »
t

Leeds har nå en sunn økonomi, opprykk er fortsatt mulig. Og en gang for alle: TABELLEN LYVER!
Leeds er ikke noe middelmådig L1-lag. Hjertet og ikke minst hodet er enig i dette. ;D

Det er klart Delph også har en pris, men den vil sannsynligvis stige mer ved å la han spille en hel sesong og at han samtidig får flere landskamper for Englands unge håpefulle. Håper Ken Bates har is i magen frem til sommeren i allefall. Vi vil neppe få se en ny 'Fabian Delph' i Leeds, for disse er det få av. There's only one Fabian Delph.


det er bare et par ting vi må enes om her enriqe;
tabellen lyver kanskje litt etter 2-4 kamper. ikke i januar. skal vi opp må vi treffe en ufattelig flyt. (noe jeg selvsagt håper vi gjør)

som igjen fører til neste punkt; dersom vi går opp i mai, har ikke bates hverken grunn eller behov for å selge vår største stjerne.

MEN: hvordan takler fabian selv dette, når eksempelvis siste sesongs champoinsleague mestre banker på døra med en stresskoffert full av pund?

OG:hvordan takler mr bates dette, når eksempelvis siste sesongs champoinsleague mestre banker på døra med en stresskoffert full av pund?

nå skal jeg (kanskje) la dette bli mitt siste utsagn om denne saken.
er vel bare et behov for å forberede meg på det verste tenker jeg. har blitt godt vant med det de siste åra.

L1 WINNERS 09!!  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #107 på: Januar 04, 2009, 02:23:45 »
Hughes eyes move for Leeds youngster Delph

Mark Hughes would like to extend his January recruitment to include one of England's most highly regarded youngsters, Fabian Delph. The Leeds United midfielder has been watched by every Premier League team during a half season in which he has been a regular for the League One club and won his first England under-21 cap. However, Hughes believes he can use the resources of City's Arab owners to beat the big four to Delph's signature.
Leeds officials have so far refused to give Hughes a price for the 19-year-old, whom they would prefer to keep until the end of the club's promotion campaign. The owner, Ken Bates, has been advised to wait until the summer before selling Delph to maximise his value when the Champions League qualifiers will require additional "homegrown" players to fill out their European squads.
Delph, who has started 19 league games this season, scoring five times, was tied to a four-year senior contract as early as September. "He's done ever so well for me and I've been told already that I don't have to sell him," said newly appointed Leeds manager Simon Grayson. "We're not in a position that we have to sell. He's certainly a player I want to keep hold of, but if someone offers absolutely ridiculous money then that sometimes comes into consideration. At this moment in time he is our player and not a player that I'm looking to sell."
Wayne Bridge has become City's first signing of the transfer window after the England defender completed his medical yesterday morning and agreed personal terms on a move from Chelsea that is reported to be worth £10m.

guardian.co.uk

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #108 på: Januar 04, 2009, 11:19:19 »
Skal vi tru ulike britiske medier ryktast både Arsenal, Man Utd og Man City å vere interessert i stortalentet Delph. I og med at City også har meldt si interesse, så kan dette resultere i ei bodrunde som får prisen veldig opp. Dette fordi vi - Leeds United - ikkje selje for ein kvar pris. Vi tenar pengar som klubb og skuldar, så vidt meg bekjent, ingen torpedoar eller inkassobyrå pengar. Då er det eigentleg berre opp til ungguten sjølv kva han ønskjer å gjere. Orkar han også vårsesongen for sin kjære barndomsklubb?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #109 på: Januar 04, 2009, 11:22:24 »
Skal vi tru ulike britiske medier ryktast både Arsenal, Man Utd og Man City å vere interessert i stortalentet Delph. I og med at City også har meldt si interesse, så kan dette resultere i ei bodrunde som får prisen veldig opp. Dette fordi vi - Leeds United - ikkje selje for ein kvar pris. Vi tenar pengar som klubb og skuldar, så vidt meg bekjent, ingen torpedoar eller inkassobyrå pengar. Då er det eigentleg berre opp til ungguten sjølv kva han ønskjer å gjere. Orkar han også vårsesongen for sin kjære barndomsklubb?


Vil dette si at vi har gjort opp gullfiskregninga også....???  ;D
Yeboahs vitne

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #110 på: Januar 04, 2009, 12:12:36 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Eeeh, kødder du? Hadde vi hatt bakkekontakt, så hadde vi vært i Premier League enda

Det var selvsagt ironisk ment, trodde det var helt åpenbart.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #111 på: Januar 04, 2009, 12:18:42 »
Skal vi tru ulike britiske medier ryktast både Arsenal, Man Utd og Man City å vere interessert i stortalentet Delph. I og med at City også har meldt si interesse, så kan dette resultere i ei bodrunde som får prisen veldig opp. Dette fordi vi - Leeds United - ikkje selje for ein kvar pris. Vi tenar pengar som klubb og skuldar, så vidt meg bekjent, ingen torpedoar eller inkassobyrå pengar. Då er det eigentleg berre opp til ungguten sjølv kva han ønskjer å gjere. Orkar han også vårsesongen for sin kjære barndomsklubb?


Vil dette si at vi har gjort opp gullfiskregninga også....???  ;D

Eg meinar Bates gjorde opp siste rekninga frå Fishy Leasing Inc. august 2007...

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #112 på: Januar 04, 2009, 12:35:33 »
Hughes eyes move for Leeds youngster Delph
Mark Hughes would like to extend his January recruitment to include one of England's most highly regarded youngsters, Fabian Delph. The Leeds United midfielder has been watched by every Premier League team during a half season in which he has been a regular for the League One club and won his first England under-21 cap. However, Hughes believes he can use the resources of City's Arab owners to beat the big four to Delph's signature.

Manchester City manager Mark Hughes believes he can beat the 'Big Four' to the signing of Leeds United youngster Fabian Delph. (The Observer)

However, Manchester United boss Sir Alex Ferguson sees the Leeds midfielder as the long-term replacement for Paul Scholes and is putting together a £10m deal for the England Under-21 player. (Sunday Express)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #113 på: Januar 04, 2009, 12:43:32 »
Tranmere midfielder Steve Jennings is set to chose a move to either Leeds, Bristol City, Huddersfield, Blackpool or Leicester. (News of the World)



http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11733_255812,00.html
http://www.tranmererovers.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10365~14903,00.html

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #114 på: Januar 04, 2009, 12:49:31 »

Pettersen97

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #115 på: Januar 04, 2009, 16:35:09 »
Praying to GOD him self that Delph is not going to be sold!!

Når fotball fanatikera å journalista skriv at han e en ny S.Gerrard/F.Lampard/P.Vieira så må han jo for all del ikke bli solgt!!
Han e en spille som kan utgjøre forskjelln på seier å tap :)
Ã… iogmed at Grayson ikke vil sælle å må sælle så håpe æ dæm ikke sælle for mindre enn £20.mill + en spiller i bytte:)
Urealistisk?? - Ja kanskje men for all del!! Behold våres egne "produkta" å sats på at dæm får åss ut av gjørma:)



MOT!!!
The Mighty Whites

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #116 på: Januar 04, 2009, 17:22:18 »
Skal vi belage oss på spillere som kommer på free transfers, så komer vi for alltid til å være utenfor eliten. Nei. Jeg vil kjempe om medaljer år etter år. da kreves det innkjøp av det beste som finnes. De som ikke har ambisjoner bes finne seg en klubb uten stolte tradisjoner. Boston er en slik klubb
Da er vel du enig i at vi ikke skal selge de få juvelene som vi har i klubben. Disse er jo nesten fostret opp gratis, i motsetning til å kjøpe inn dyre middelmådigheter?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #117 på: Januar 04, 2009, 17:33:25 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Eeeh, kødder du? Hadde vi hatt bakkekontakt, så hadde vi vært i Premier League enda


...nå prøver 'peacocken' seg med litt ironi her og så henger ikke folk med     :D

Eller skal vi kalle det sarkasme :)



Trudde ikke Peacock drev på med sånt. Hva med en sånn  ::), hvis man skal skrive ironisk eller sarkastisk. Kanskje jeg da også greier å følge med :)
Endre

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #118 på: Januar 04, 2009, 18:26:14 »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #119 på: Januar 04, 2009, 18:29:23 »
gow går vel til wolves?
Interest in Whites target grows
http://www.clubcall.com/leeds-united/interest-whites-target-grows-834952.html
Wolves interest could scupper deal
http://www.eatsleepsport.com/leeds-united/wolves-interest-could-scupper-deal-834952.html
Blackpool target in Wolves talks
WOLVES are ready to snatch Alan Gow from under the noses of Blackpool.
The Seasiders have been hoping to sign the Rangers striker but the runaway Championship leaders have officially opened discussions with the Glasgow giants.
http://www.blackpoolgazette.co.uk/blackpool-football-club/Blackpool-target-in-Wolves-talks.4840415.jp

Wolves close on Gow deal: Rangers midfielder set for Molineux move
Wolves have agreed a fee with Rangers for midfielder Alan Gow, skysports.com understands.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_4744604,00.html