RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8

Started by kjelvi, December 19, 2008, 18:26:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sportcarl1

Quote from: auren on January 02, 2009, 16:48:44
Tror Delph er litt oppskrytt. Den neste Jermaine Jenas kanskje?

auren
svårt att säga hur bra han är, men knappast mer värd än 10 miljoner pund, arsenal har säkert en uppsjö lika lovande spelare, några matcjer i cuperna har de ställt upp med rena ungdomslag och slått ut PL-lag och div1lag

Per-Stian

auren

Det er vanskeleg å slå fast "storleiken" på eit talent, men med riktig motivasjon og gode trenarar kan Delph heilt klart bli landslagsklasse. Det er viktig at han vel ein klubb (ja, for eg ser han som tapt før eller seinare) med ein trenar som byggjer opp under dei styrkane han har i dag. Jenas gjorde vel ei stor tabbe ved å dra til Newcastle. Usikker på kven som var trenar der då, men vi kan vel slå fast at vedkomande ikkje visste korleis han skulle forme Jenas.

Tom S

Quote from: Per-Stian on January 02, 2009, 16:57:22

auren

Det er vanskeleg å slå fast "storleiken" på eit talent, men med riktig motivasjon og gode trenarar kan Delph heilt klart bli landslagsklasse. Det er viktig at han vel ein klubb (ja, for eg ser han som tapt før eller seinare) med ein trenar som byggjer opp under dei styrkane han har i dag. Jenas gjorde vel ei stor tabbe ved å dra til Newcastle. Usikker på kven som var trenar der då, men vi kan vel slå fast at vedkomande ikkje visste korleis han skulle forme Jenas.

Om Delph forlet oss, håper eg det vert til Arsenal.
Wenger har tidlegere vist at han klarer å utvikle unge talent til gode spillere
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Synes det er helt utrolig at noen supportere kan argumentere FOR å selge vår mest lovende spiller. Nærmere å pisse i buksa for å holde varmen er det vanskelig å komme. Når i tillegg endel av de som er mest positive til å selge Delph tidligere har vært svært kritiske til Ken Bates er det enda mer hoderystende. Hva tror dere vil skje dersom vi selger Delph for over £5M? Tror dere skjeggetassen med de søte brillene vil gi hele summen til Mr Grayson slik at han forsterke laget som han ønsker? Yeah right ::)!

eddie84

Budda

Dette ryktet liker jeg ikke. Delph til Manu - grøsser ved tanken
Endre

Sydhagen

jeg tror Delph blir solgt for masse penger, og Gow blir hentet som erstatning
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

eddie84

Oppdrettslaksen

delph er mannen som skal føre oss opp til PL,  hvis scum skal stjele nok en spiller fra oss så er det like før jeg tar en telefon til al-qaida...

eddie84

flynn

Quote from: Oppdrettslaksen on January 02, 2009, 18:15:10
delph er mannen som skal føre oss opp til PL,  hvis scum skal stjele nok en spiller fra oss så er det like før jeg tar en telefon til al-qaida...

Det spekuleres i £10M for Delph. I så fall tror jeg uttrykket "å stjele" er feil. Dog tror jeg ikke vi får mer enn £2-3M for ham, eventuelt med en klausul om noe mer etter x antall kamper / landslagsuttak eller lignende.

flynn

Dennis

Quote from: flynn on January 02, 2009, 18:41:48
Quote from: Oppdrettslaksen on January 02, 2009, 18:15:10

Det spekuleres i £10M for Delph. I så fall tror jeg uttrykket "å stjele" er feil. Dog tror jeg ikke vi får mer enn £2-3M for ham, eventuelt med en klausul om noe mer etter x antall kamper / landslagsuttak eller lignende.

flynn

Og da blir det likevel litt sånn "kjøp uten risiko". Vi får penger kun ved suksess, så Wankchester eller hvem det måtte være, slipper å ofre særlig for en tribunesliter. Om han til slutt blir dyr, har han betalt for seg.

Nei, Bates bør sette seg på bakbeina, det er han jo dyktig til.
Marching on together!

Oggy

Vi er verdenskjente for å gi bort spillere for lommerusk,
ser vi bort fra Rio Ferdinand,  :-[

Så lenge vi befinner oss så langt ned i divisjonene, er det
ikke så lett å beholde gode spillere som vil opp og frem.
Men selg fan ikke til Scum!!

Oggy

Hallgeir *

Jeg håper at Bates har ryggrad nok til å be "Rudolf Red Nose" Ferguson ryke og reise!  8) Men det vil vel komme som en overraskelse!
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Quote from: Oggy on January 02, 2009, 19:02:37
Vi er verdenskjente for å gi bort spillere for lommerusk,
ser vi bort fra Rio Ferdinand,  :-[

Så lenge vi befinner oss så langt ned i divisjonene, er det
ikke så lett å beholde gode spillere som vil opp og frem.
Men selg fan ikke til Scum!!

Det andre unntaket er Jimmy Floyd Hasselbaink som vi kjøpte for 2 mill. pund og solgte for 12. Ellers er vi en godslig " gi bort-klubb".  :-[
Super Leeds since 1968

baste

Leeds United have dismissed reports linking Fabian Delph with a £10m move to Manchester United as 'speculation'.

Mye penger det er snakk om. Håper vi IKKE selger...

LEO

Selvfølgelig skal vi ikke selge Delph nå hvis vi skal prøve å komme opp. I tillegg skulle vi få to unge spillere på lån som vi skal bruke for at de skal får erfaring ????

Hvor dum skal vi være/opptre ??   Jeg tror jeg må gå å se meg i speilet, ser jeg virkelig så DUM ut ville vært mitt svar til dette.

Delph for England og Leeds UNITED

ps. Det finnes kun en UNITED - LEEDS UNITED

LeedsUnited

Hvis Delph er så god som noen vil ha det til her inne kommer nok han til å forsvinne i løpet av januar.  Hvorfor skulle han bli i en 3. divisjonsklubb når han har mulighet for å spille i toppen?
Håper bare vi får godt betalt for ham, samtidig som gamlingen bruker storparten av pengene til å forsterke stallen.
Og det vil vel være bra å få bort en kar som nok en gang bringer usportslige hendelser tilbake til klubben vår.

Hallgeir *

Quote from: LeedsUnited on January 02, 2009, 19:42:02
Hvis Delph er så god som noen vil ha det til her inne kommer nok han til å forsvinne i løpet av januar.  Hvorfor skulle han bli i en 3. divisjonsklubb når han har mulighet for å spille i toppen?
Håper bare vi får godt betalt for ham, samtidig som gamlingen bruker storparten av pengene til å forsterke stallen.
Og det vil vel være bra å få bort en kar som nok en gang bringer usportslige hendelser tilbake til klubben vår.
Makan til defensiv holdning da!  ::) Selvfølgelig er det ikke bra det han har gjort.. det burde vært unngått. Men at Leeds skal gi spilletid til to unggutter tilhørende Man. Utd. for å gangne dem og samtidig selge framtidens toppspiller, idet den økonomiske situasjonen i klubben er bedre enn på årtider, det blir som å skyte seg selv i foten eller pisse i buksa om du vil. Dessuten er faren for at han vil "råtne på rot" a la Alan Smith alt for stor. Han er tross alt såvidt fylt 19 og har godt av å utvikle seg i kjente omgivelser i Leeds.
Super Leeds since 1968

LeedsUnited

Quote from: hallghel on January 02, 2009, 19:55:30
Quote from: LeedsUnited on January 02, 2009, 19:42:02
Makan til defensiv holdning da!  ::) Selvfølgelig er det ikke bra det han har gjort.. det burde vært unngått. Men at Leeds skal gi spilletid til to unggutter tilhørende Man. Utd. for å gangne dem og samtidig selge framtidens toppspiller, idet den økonomiske situasjonen i klubben er bedre enn på årtider, det blir som å skyte seg selv i foten eller pisse i buksa om du vil. Dessuten er faren for at han vil "råtne på rot" a la Alan Smith alt for stor. Han er tross alt såvidt fylt 19 og har godt av å utvikle seg i kjente omgivelser i Leeds.

Har ikke noe med defensiv holdning å gjøre.  Stikker kun fingeren i jorden og ser hvor vi befinner oss.  Vet ikke hva han har gjort får vi før svar på det, men av erfaring vet jeg at slike ting har for vane å ramme Leeds mer enn hva det ville gjort i andre klubber.
Og når det gjelder det du skriver om scum så nevnte vel ikke jeg noe om det i innlegget mitt. Mitt ønske var at vi får mest muligt betalt for ham samtidig som midlene blir brukt til å forsterke laget.

Sølvreven

Det er da svært så mange som har lyst til å selge Delph? Vi kan jo selge White, Elliott, Webb, Ovington og resten av akademiet med det samme. Så kan vi jo lære opp ungutter for Scum, Ars og Chelski. Skulle det mangle noe når vi er kommet ned i League 2, så kan vi jo leie inn noen "erfarne" 40 åringer. Kanskje noen av dere blir fornøyde når Bates har fått inn noen pund for akademiet vårt? Godt jævla nyttår >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Jeg vet da meget vel hvor vi befinner oss. Poenget er at VI TRENGER IKKE Ã... SELGE. Jeg synes uansett at vi ikke behøver å stå med lua i handa nå.
Super Leeds since 1968

kolstad

Lest på nrk tekst tv at Manch.Utd er villig til å tilby Leeds en totalpakke på 120 mill for Delph. Hvis disse tallene er noenlunde riktige, lukter det salg på lang vei.

RuneSve

Manu har allerede signet to unggutter da, ser ikke for meg Ferguson som typen til å signe masse spillere i januar.

Asbjørn

Quote from: kolstad on January 02, 2009, 20:17:32
Lest på nrk tekst tv at Manch.Utd er villig til å tilby Leeds en totalpakke på 120 mill for Delph. Hvis disse tallene er noenlunde riktige, lukter det salg på lang vei.
...siden nrk text tv har hentet sine opplysninger fra de samme kildene som 'resten av smørja' legger jeg denne tråden inn i denne tråden der diskusjonen rundt Delph ellers går for fulle mugger.

...vi kan ikke ha en ny 'kanskje selges Delph'-tråd hver dag den kommende måneden, så inntil videre syns ikke jeg han ennå fortjener en egen 'kanskje selges'-tråd...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

SELG!!!

som vi skulle gjort med Kewell, Viduka og visse andre da de var verdsatt til 200 mill pund!!! Selg dyrt kjøp billig... det er eneste veien å overleve på... uten en rik Onkel og de har det blitt færre av siste året...

Selg nå med rett til å bruke ham ut sesongen.... det er en kanondeal!!!

samadhi

http://www.tribalfootball.com/man-utd-close-doors-early-transfer-window-219885

Tar de fleste uttalelser på denne tiden med en klype salt, men legger likevel merke til at Ferguson ikke har planer om å hente flere spillere i dette vinduet.
marching on together,
derudaf forever...

LeedsUnited

Quote from: samadhi on January 03, 2009, 00:02:54
http://www.tribalfootball.com/man-utd-close-doors-early-transfer-window-219885

Tar de fleste uttalelser på denne tiden med en klype salt, men legger likevel merke til at Ferguson ikke har planer om å hente flere spillere i dette vinduet.

Tar generelt alt som kommer fra Ferguson sin munn med en klype salt, og januar er ennå ung.

isak

Quote from: jarle on January 02, 2009, 21:52:03
SELG!!!

som vi skulle gjort med Kewell, Viduka og visse andre da de var verdsatt til 200 mill pund!!! Selg dyrt kjøp billig... det er eneste veien å overleve på... uten en rik Onkel og de har det blitt færre av siste året...

Selg nå med rett til å bruke ham ut sesongen.... det er en kanondeal!!!

Ja, einig! Får me 200mill pund for han, bør sal vurderast sterkt!  ;)