Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8  (Lest 60023 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #120 på: Januar 05, 2009, 09:07:04 »
"Det er bare snakk om tid før kjøpegaloppen, som følge av finanskrisa, hindrer disse kjøpe-ødeleggelses-klubbene i å stjele fra de klubbene med bakkekontakt. "

Ja, bakkekontakt har Leeds United alltid hatt!

Eeeh, kødder du? Hadde vi hatt bakkekontakt, så hadde vi vært i Premier League enda


...nå prøver 'peacocken' seg med litt ironi her og så henger ikke folk med     :D

Eller skal vi kalle det sarkasme :)



Trudde ikke Peacock drev på med sånt. Hva med en sånn  ::), hvis man skal skrive ironisk eller sarkastisk. Kanskje jeg da også greier å følge med :)

Du må huske på at jeg er en aldrende mann, og skjønner ikke alle disse rare tegnene!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #121 på: Januar 05, 2009, 11:54:33 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Parker-linked-with.4842458.jp

Vet ikke om dette er kommentert andre steder på dette forumet, men ser at Brighton linkes til Ben Parker.

Har egentlig troa på at Parker er hakket bedre enn Sheehan, og skulle gjerne sett han som vår venstreback. På den andre side har Parker nå vært ett talent i mange år, og når ingen av de managarene som har vært her vil satse på han så må det være en grunn til det.

Dersom vi kan få litt penger for gutten er det kanskje like greit å selge, og satse på Sheehan, White og Johnsen som våre venstrebacker...
marching on together,
derudaf forever...

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #122 på: Januar 05, 2009, 12:17:34 »
Ingen spillere inn enda? Bare snakk om Delph og Parker ut....Litt feil fokus fra klubben dette. Kvalitets spillere inn takk, jo før jo heller....venter i spenning..

MOT

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #123 på: Januar 05, 2009, 12:37:43 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4744679,00.html


er dette strikeren fra inverness?
litt uklart her?

kjelvi a little help please ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #124 på: Januar 05, 2009, 12:44:57 »
Ingen spillere inn enda? Bare snakk om Delph og Parker ut....Litt feil fokus fra klubben dette. Kvalitets spillere inn takk, jo før jo heller....venter i spenning..

MOT

Nå er det vel ikke nødvendigvis klubben sitt fokus som gjenspeiles i media. Det kan jo rett og slett bety at Leeds klarer å holde kortene så tett mot brystet at avisene ikke har klart å snappe opp noe om hvem som er på vei inn. Bates har jo sagt at de skal holde overgangene unna media til avtalen(e) er inngått. Tipper at vi har en eller to mann inn i løpet av uka. Samtidig kan det jo hende at vi ikke kommer til å hente så mange spillere i dette vinduet som tidligere antydet, da vi jo har byttet manager, og han kanskje klarer å få ut mer av potensialet i de i utgangspunktet gode spillerne vi allerede har i troppen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #125 på: Januar 05, 2009, 13:33:06 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4744679,00.html


er dette strikeren fra inverness?
litt uklart her?

kjelvi a little help please ;)

Dette syntes jeg da ikke var uklart. Men han er midtbanespiller. Ikke spiss. Hvor har du fått det fra?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #126 på: Januar 05, 2009, 13:48:13 »

haak-d

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #127 på: Januar 05, 2009, 14:29:45 »
Ingen spillere inn enda? Bare snakk om Delph og Parker ut....Litt feil fokus fra klubben dette. Kvalitets spillere inn takk, jo før jo heller....venter i spenning..

MOT

Nå er det vel ikke nødvendigvis klubben sitt fokus som gjenspeiles i media. Det kan jo rett og slett bety at Leeds klarer å holde kortene så tett mot brystet at avisene ikke har klart å snappe opp noe om hvem som er på vei inn. Bates har jo sagt at de skal holde overgangene unna media til avtalen(e) er inngått. Tipper at vi har en eller to mann inn i løpet av uka. Samtidig kan det jo hende at vi ikke kommer til å hente så mange spillere i dette vinduet som tidligere antydet, da vi jo har byttet manager, og han kanskje klarer å få ut mer av potensialet i de i utgangspunktet gode spillerne vi allerede har i troppen.

Riktig riktig. Jeg mener at vi ikke trenger å hente noen spesielle i løpet av Januar. Vi har, slik jeg ser det, en god og bred stall der mange av spillerne har erfaring fra høyere nivå. Det vi har manglet er selvtillit i de bakre rekker, en motivator på sidelinjen og en enkel spillestil som spillerne forstår. Nå virker det som vi har fått dette i Simon, og da er det bare tull å hente spillere som kommer inn midt i sesongen. Det kan, merk kan, skape uro i spillergruppa med mer. Skal vi hente noen, så må de i hvertfall gå rett inn på laget. De plassene som er mest utsatt da er vel høyre backen til Fraiz og en kreativ mann sentralt å midtbanen. Howson kan bekle en slik rolle og likeså Kilkenny, men begge har vært ustabile så langt.
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #128 på: Januar 05, 2009, 14:34:13 »
Race on for striker

Wolves have agreed a fee of £250,000 with Rangers for striker Alan Gow but still face a battle as both Leeds and Blackpool want him.
Wolves are in talks with the 26-year-old who is set to decide on his future over the next few days but Blackpool skipper Rob Edwards would love to have him back at Bloomfield Road where he has been a success on loan.
"He's got a really good left foot and he's a real crowd pleaser with a good football brain and he scores goals as well. He did very, very well for us - he's a top footballer and a top lad," said Edwards.
"It just shows that if you do well for someone, other clubs quickly take an interest in you. When he played for us, he did really well up front and he gets in good areas.
"He's one of those players who seems to create space and makes something happen and he did that for us on numerous occasions.
"He also created goals as well. He'd be an asset for anyone in this league."

clubcall.com

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #129 på: Januar 05, 2009, 15:17:11 »
Denne Gow - er han spiss eller midtbane? Ser det står begge betegnelser i ulike medier. På FM er han venstre midtbane tror jeg. Sikkert AM/ST  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #130 på: Januar 05, 2009, 15:46:32 »
Sitat fra: mari på September 24, 2008, 13:24:28

Kortfattet rykte fra den alltid like etteretterlige avis - The Sun - idag :

"Leeds United are keeping tabs on Inverness striker Don Cowie who is out of contract at the end of the season".

Har sjekket litt og Cowie er en høyre kant som har en sesong bak seg i Inverness. Stor suksess med 10 mål på 42 kamper. 25 år gammel. Kåret til årets spiller ifjor.

Kanskje Macca vil ha inn noen flere skotter ? Vi hadde jo et bra innslag av kilter i våre tidligere suksessrike årganger


der var det. visste jeg hadde lest noe annet en plass. ser jo at han også her blir nevnt som ving dah...
oh well :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #131 på: Januar 05, 2009, 15:48:37 »
Denne Gow - er han spiss eller midtbane? Ser det står begge betegnelser i ulike medier. På FM er han venstre midtbane tror jeg. Sikkert AM/ST  ;)

auren

fm er kjent for god bakgrunnssjekk, men vet ikke helt om det er her larry får sin info ;D

by the way, auren; nytt profil bilde ser jeg.. niice ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #132 på: Januar 05, 2009, 18:01:51 »
"Leeds United are keeping tabs on Inverness striker Don Cowie who is out of contract at the end of the season".

Kanskje Macca vil ha inn noen flere skotter ? Vi hadde jo et bra innslag av kilter i våre tidligere suksessrike årganger


Mogleg Macca ønskjer seg ein skotsk fritidskjæledegge ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #133 på: Januar 05, 2009, 18:13:07 »
"Leeds United are keeping tabs on Inverness striker Don Cowie who is out of contract at the end of the season".

Kanskje Macca vil ha inn noen flere skotter ? Vi hadde jo et bra innslag av kilter i våre tidligere suksessrike årganger


Mogleg Macca ønskjer seg ein skotsk fritidskjæledegge ;D

...syns 'mari' må forsvares litt her. Hun (dvs han) skrev det i september 08, altså under Maccas regime :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #134 på: Januar 05, 2009, 18:23:13 »
Denne Gow - er han spiss eller midtbane? Ser det står begge betegnelser i ulike medier. På FM er han venstre midtbane tror jeg. Sikkert AM/ST  ;)

auren
Jeg skvatt litt her Auren. Jeg trodde en kort stund at du hadde et bilde av Petr Cech der :o
Men du er jo ingen ut av skapet, chelski mann ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #135 på: Januar 06, 2009, 09:08:44 »
NEW Leeds boss Simon Grayson is plotting a £300,000 move for Norwich midfielder Wes Hoolahan.
The Republic of Ireland international, 26, had a successful two-year stint under Grayson at Blackpool.
But Hoolahan has made just 15 starts for the struggling Canaries this season.
And they are unlikely to stand in his way if Leeds come knocking as they want to raise cash for players.  (The Sun)



http://en.wikipedia.org/wiki/Wes_Hoolahan
http://www.canaries.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10355~30445,00.html
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=43134
http://indigo.ie/~bvr/Wes.htm


Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #136 på: Januar 06, 2009, 09:27:37 »
Frykter det er på dette nivået nysigningene ligger - reserver på et av bunnlagene i divisjonen over .. vi trenger ikke mer bredde, vi trenger spillere som forsterker førsteelveren.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #137 på: Januar 06, 2009, 09:38:36 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Brad39s-got-a.4845748.jp

Brad Johnson får en "siste" sjanse til å vise seg vår prektige drakt verdig i kveld mot Bradford City. Grayson vil vel se ham da.
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #138 på: Januar 06, 2009, 09:39:57 »
Frykter det er på dette nivået nysigningene ligger - reserver på et av bunnlagene i divisjonen over .. vi trenger ikke mer bredde, vi trenger spillere som forsterker førsteelveren.



Jeg er enig i dette Frode! Dersom vi ikke legger lista litt høyere enn dette frykter jeg at vi forblir på samme nivå lenge fremover. Skal vi klatre litt høyere (les CCC) må vi styrke stallen ikke bygge ut i bredden!
Yeboahs vitne

rastafari

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #139 på: Januar 06, 2009, 09:55:03 »
Nå kjenner jeg ingenting til denne Hoolahan, men det tyder jo på at han har vært god under Grayson tidligere. At spillere ikke slår til nye klubber, men lykkes meget godt i andre, har vi sett nok av eksempler på i Leeds. Kanskje vi kan oppleve en positiv vri på dette nå.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

75 SOLLI

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #140 på: Januar 06, 2009, 11:07:12 »
Nå kjenner jeg ingenting til denne Hoolahan, men det tyder jo på at han har vært god under Grayson tidligere. At spillere ikke slår til nye klubber, men lykkes meget godt i andre, har vi sett nok av eksempler på i Leeds. Kanskje vi kan oppleve en positiv vri på dette nå.

Fra Norge er vel Clayton Zane ett meget godt eksempel på nettopp dette!
I Molde fikk han 14 kamper, 0 mål, solgt til LSK og fikk 29 kamper og 18 mål

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #141 på: Januar 06, 2009, 11:13:38 »
Nå kjenner jeg ingenting til denne Hoolahan, men det tyder jo på at han har vært god under Grayson tidligere. At spillere ikke slår til nye klubber, men lykkes meget godt i andre, har vi sett nok av eksempler på i Leeds. Kanskje vi kan oppleve en positiv vri på dette nå.


...vi har ihvertfall noen eksempler der de som har fotlatt oss har slått til, jamfør King til watford var det ikke?
Yeboahs vitne

rastafari

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #142 på: Januar 06, 2009, 11:24:13 »
Nå kjenner jeg ingenting til denne Hoolahan, men det tyder jo på at han har vært god under Grayson tidligere. At spillere ikke slår til nye klubber, men lykkes meget godt i andre, har vi sett nok av eksempler på i Leeds. Kanskje vi kan oppleve en positiv vri på dette nå.


...vi har ihvertfall noen eksempler der de som har fotlatt oss har slått til, jamfør King til watford var det ikke?

Det var egentlig det jeg sikta til. Og denne Hoola-gutten kan gjøre motsatt. Mislykkes etter flyttinga til Norwich, men lykkes i Leeds. Og Graysom kjenner han, noe som ofte er positivt.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #143 på: Januar 06, 2009, 11:28:51 »
Nå kjenner jeg ingenting til denne Hoolahan, men det tyder jo på at han har vært god under Grayson tidligere. At spillere ikke slår til nye klubber, men lykkes meget godt i andre, har vi sett nok av eksempler på i Leeds. Kanskje vi kan oppleve en positiv vri på dette nå.

Fra Norge er vel Clayton Zane ett meget godt eksempel på nettopp dette!
I Molde fikk han 14 kamper, 0 mål, solgt til LSK og fikk 29 kamper og 18 mål
Og Trond Olsen ifra B/G til LSK- floppet- dro tilbake og resten vet vi...Bengt Sæthernes ett annet eks, fikk nesten  beskjed om å legge opp, så dårlig var han- dro til B/G og resten vet vi...Har full tillit til Grayson. Han gjør som 90% av managerne...henter spillere de kjenner/ har trent tidligere og vet hva de står for.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #144 på: Januar 06, 2009, 12:23:17 »
Det handler om trygghet, spillesystem og å bli brukt rett av manager og medspillere. Eksempel Helstad: Han er en typisk bakromsspiller. Kommer alltid alene mot keeper 1 gang i løpet av en kamp. På landslaget ble han tidligere brukt på vingen = ingen suksess. Blir man brukt i feil posisjon synker også selvtilliten, og veien fra førstelaget til benk/tribune er relativt kort. Altså: Bruk de rette spillerne til ditt system og spill på deres styrker. Akkurat som Eggens mest brukte ord "samhandling" - når du vet dine medspilleres styrker så spiller du på dem, og du gjør dem bedre. Vi får håpe Grayson har forstått såpass banal fotballstrategi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #145 på: Januar 06, 2009, 12:37:21 »
Uten å være for negativ, men det var vel slik at Wise kjente både Heath og Sweeney.

Nå kjenner jeg ingenting til denne Hoolahan, men det tyder jo på at han har vært god under Grayson tidligere. At spillere ikke slår til nye klubber, men lykkes meget godt i andre, har vi sett nok av eksempler på i Leeds. Kanskje vi kan oppleve en positiv vri på dette nå.


...vi har ihvertfall noen eksempler der de som har fotlatt oss har slått til, jamfør King til watford var det ikke?

Det var egentlig det jeg sikta til. Og denne Hoola-gutten kan gjøre motsatt. Mislykkes etter flyttinga til Norwich, men lykkes i Leeds. Og Graysom kjenner han, noe som ofte er positivt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #146 på: Januar 06, 2009, 12:38:42 »
Og for ikke å glemme Weston ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #148 på: Januar 06, 2009, 13:11:34 »
Det handler om trygghet, spillesystem og å bli brukt rett av manager og medspillere. Eksempel Helstad: Han er en typisk bakromsspiller. Kommer alltid alene mot keeper 1 gang i løpet av en kamp. På landslaget ble han tidligere brukt på vingen = ingen suksess. Blir man brukt i feil posisjon synker også selvtilliten, og veien fra førstelaget til benk/tribune er relativt kort. Altså: Bruk de rette spillerne til ditt system og spill på deres styrker. Akkurat som Eggens mest brukte ord "samhandling" - når du vet dine medspilleres styrker så spiller du på dem, og du gjør dem bedre. Vi får håpe Grayson har forstått såpass banal fotballstrategi.

auren

Kloke ord!
Marching on together!

Crazyleeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 8
« Svar #149 på: Januar 06, 2009, 13:34:21 »
Hvor sikre kilder er dette lurer jeg på, savner litt mer trøkk rundt transfer overgangene jeg, virker ikke som det skjer så stort...kan vi forvente oss et par spillere iløpet av januar mon tro?