Macca er sparket!!!

Started by Dorigo`s left foot, December 21, 2008, 12:10:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tobb

Ince og Keane? Nei men i helsige! Vi ska ihvertfall ikkje ha scum t klubben.. Hvis Keane verte nye manager då..........klare ej ikkje meir!

Vil heller ikkje ha Poyet...

Håpe for all del at vi no kan få inn en kar so kan ditte game`e, d e på tide..
Curbs ha vår bra.. Boothroyd også! Og forsåvidt Davies..

Trist at Macca ikkje fekk d til.. Håpte virkeli at han sko gjer d bra, men no ha d gått for longt!

Marching on together

Dennis

Quote from: h.b on December 21, 2008, 13:44:39
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=423171
Ryktes nå om en snarlig retur for Wise til Elland Road. Kan hende det er noe i dette. Men la det for guds skyld bli som midlertidig manager

Dette er bare tull...
Marching on together!

Budda

Quote from: h.b on December 21, 2008, 13:44:39
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=423171
Ryktes nå om en snarlig retur for Wise til Elland Road. Kan hende det er noe i dette. Men la det for guds skyld bli som midlertidig manager

Hvis det blir Wise, så legger jeg meg ned og griner. Får håpe dette bare er en ondskapsfull spøk
Endre

Trond90

Hvis det blir Wise, så får vi samle en gjeng og reise over og PRYLE han skikkeligt..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

NEI, det kan ikkje bli Wise!
Så vondt er det då vel ingen som vil oss?
COME ON LEEDS !!

h.b

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 13:49:11
Jo Bates vil.
Wise er jo tross alt i nær forbindelse til Bates

Tobb

Vi fortena ikkje fleire slike slag i tryne no..

Wise, Poyet, Ince, Keane.. Alt anna enn d!

Ferre

Quote from: Tobb on December 21, 2008, 13:52:08

100% enig! Ryktene går om Poyet, er redd det kan stemme.

Jeg sier det gjerne igjen: skal vi opp denne sesongen trenger vi en rutinert og proven manager. Dessverre er Bates kjent for å ta det billigste og "letteste" alternativet, la oss håpe han har lært av disse feilene.

raggen

ikke wise eller poyet nei.. helsike heller, nå må bates slutte og ansette kompiser og gamle spillere i klubbn han var i før. de har vært i klubben vår før og begge gikk til andre jobber, det sier sitt og vi vil ikke ha dem tilbake
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Quote from: Mr Kaizer on December 21, 2008, 13:23:32
Quote from: Budda on December 21, 2008, 13:17:57
Trist dag, men en riktig avgjørelse. Hadde så veldig lyst til at McAllister skulle lykkes. Så blir det veldig spennende å se hvem som blir trener. Vet ikke helt hvem jeg ønsker, men vi må en trener med mye erfaring. Har ikke tid til å eksperimentere nå

Støttes til det fulle!
Helt enig!
-SirOlsen-

Sterland

Quote from: Ferre on December 21, 2008, 13:55:39

Jeg sier det gjerne igjen: skal vi opp denne sesongen trenger vi en rutinert og proven manager. Dessverre er Bates kjent for å ta det billigste og "letteste" alternativet, la oss håpe han har lært av disse feilene.

Enig i det du skriver bortsett fra om Bates. Ikke glem at McAllister var supporternes favoritt til å overta etter Wise. Det oppfylte han.

Karl Hot Shot

Gi oss David O'Leary tilbake! Han vil ta i bruk talentene på rett måte og rettvende spillet.

h.b

Kanskje ikke så gjælen tanke Karl

fjellhaugen

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 13:49:11

har du glemt at vi er leeds?
alle vil oss vondt ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Allanclarke

Trist, men uungåelig. noe måtte gjøres!!!

Inn med en manager med erfaring for en gang skyld

Karl Hot Shot

Jeg kommer av og til opp med gode tanker, h.b!  ;D  ;)

Ferre

Quote from: Sterland on December 21, 2008, 13:59:35
Quote from: Ferre on December 21, 2008, 13:55:39

Enig i det du skriver bortsett fra om Bates. Ikke glem at McAllister var supporternes favoritt til å overta etter Wise. Det oppfylte han.

Han var ikke min favoritt, men det var flere som ønsket han, ja. Både Wise og Macca var vel relativt billig i "drift" begge to.

abbe

Jeg er bekymret nå....Leeds bytter manager som andre bytter sokker... Og man kan ikke akkurat si at en manager har blitt erstattet av en bedre.. Det har gått fra vondt til verre ved hvert bytte siden DOLs dager :-(

Leeeeeeeeeeeeds

Det spekulreres i Dennis Wise. Maverick whites melder at Poyet var på kampen sammen med Bates.......
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fjellhaugen

Quote from: Karl Hot Shot on December 21, 2008, 14:01:03
Gi oss David O'Leary tilbake! Han vil ta i bruk talentene på rett måte og rettvende spillet.

tja... ikke helt sikker om han blir godtatt.. føler dette er litt sånn, inn med gamle helter også.. :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Veldig skeptisk til Papa Smurf.Er redd for han velger en billig kameratslig løsning....
Tror faktisk O´Leary hadde vært et bra valg, men tviler på at Bates spør han...
Nei, vi må ha en beinhard organisator(som Graham)NÃ...!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Trond90

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 14:06:28
O'Leary og Gray!
Hadde vært fint, men det kommer aldri til og skje

Leedsfan

O'Leary og Gray!

Tror det beste for klubben er at en manager ikke kan ha noen negative fortid i klubben og da blir Wise, Poyet og DOL ekskludert. Derimot så føler jeg at Boothroyd kan være den rette for oss....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Tja, kan vel vere like realistisk som om Strachan eller Curbishley kommer...

Quote from: Trond90 on December 21, 2008, 14:07:49
O'Leary og Gray!
Hadde vært fint, men det kommer aldri til og skje
COME ON LEEDS !!

Trond90

Føler meg rimelig sikker på at det blir Poyet, er skeptsik til det  :-\

Budda

Quote from: Trond90 on December 21, 2008, 14:09:50
Føler meg rimelig sikker på at det blir Poyet, er skeptsik til det  :-\

Er også litt skeptisk til Poyet. Vil ha en med mer erfaring
Endre

Leedsfan

Fra Joveworth på Waccoe og støtter den han skriver 100%:

QuoteWe were awful, but i Found Macca totally inept. Macca did not have a plan B, just sat there, didnt get up, and didnt change anything mid-game.

I was stood there pointing out what was wrong. We were too narrow up top, they covered us comfortably, we defended wide giving them room in the centre, we didnt pass well. Macca didnt open our play up, and put our only winger up front instead of bringing on a striker. he left enochs introduction far too late, and in the last 15 mins of his job (sorry, the game)He would have had nothing to lose in bringing on Elliot. Macca is tactically naive and stubborn with regards to changes. Not good enough. He must go
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

dexter90