Macca er sparket!!!

Started by Dorigo`s left foot, December 21, 2008, 12:10:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Vi trenger noen som kan gi oss "hope in the hanging snore!" (sitat Nils Arne Eggen)
-SirOlsen-

supervisor

Får håpe det er slutt på at vi er prøveklubb for gamle helter nå, få inn en manager som kan få orden på klubben, synd å si det men jeg mener at Keane kan være rett mann til jobben.

ollan

Synd for Macca, men dette er nok tvingende nødvendig.......
Ollan

Tobb

Quote from: SirOlsen on December 21, 2008, 14:15:16
Vi trenger noen som kan gi oss "hope in the hanging snore!" (sitat Nils Arne Eggen)

Bare å hente inn Eggen då! D ha vår so gøy d :)

fjellhaugen

Quote from: supervisor on December 21, 2008, 14:16:46
Får håpe det er slutt på at vi er prøveklubb for gamle helter nå, få inn en manager som kan få orden på klubben, synd å si det men jeg mener at Keane kan være rett mann til jobben.

hva har egentlig f&%k face keane prestert?
han tok heislaget sunderland opp og holdt på å ta de ned igjen.. well done.
da er han kvalifisert til å trene aalesund også.. ikke for å fornerme evt. aafk fans her inne ;)

nei la keane ta seg en tur på NAV ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Oggy

Nå er det sykt sykt viktig å velge rett mann.
En som kan få snudd ting fort, og samtidig være en mann
for fremtiden. En spillerne tror på!!

Ã... gi Frazer kapteinsbindet var ikke noe sjakktrekk av Macca.
Ã... leie ut Johnson var vel heller ikke av de lureste tingene.

Håper Bates tenker med hodet, og ikke med sitt gamle Chelsea-hjerte  :o
Oggy

pedro

Quote from: Tobb on December 21, 2008, 14:19:02

Tror ikke noen av spillerne ville forstått den engelsken Eggen fører ;D
Leedsomaniac

supervisor

Quote from: fjellhaugen on December 21, 2008, 14:19:56
Quote from: supervisor on December 21, 2008, 14:16:46

hva har egentlig f&%k face keane prestert?
han tok heislaget sunderland opp og holdt på å ta de ned igjen.. well done.
da er han kvalifisert til å trene aalesund også.. ikke for å fornerme evt. aafk fans her inne ;)

nei la keane ta seg en tur på NAV ;D

leedstomadness

Nå må denne klubben velge en trener som faktisk er trener.
Ellers er det gledelig  og nødvendig med dagens avgang.

SirOlsen

Quote from: pedro on December 21, 2008, 14:20:42
Quote from: Tobb on December 21, 2008, 14:19:02

Tror ikke noen av spillerne ville forstått den engelsken Eggen fører ;D
Hehehe, gi ham Tore Andre Flo som Ass. Manager :D
Så kainnj vi få litt samhainnjling!! og Håp i hænngainj snøre! (Hope in the hanging snore.. fishingsnore!)
-SirOlsen-

h.b

Quote from: leedstomadness on December 21, 2008, 14:23:16
Nå må denne klubben velge en trener som faktisk er trener.
Ellers er det gledelig  og nødvendig med dagens avgang.
Heller en manager som faktisk er manager

leedstomadness

Manager som er manager er også en fordel ja

Hallgeir *

Forstår ikke de som vil ha en "proven" manager og samtidig snakker om Keane. Han har bevist nix og nada så langt. For Guds skyld hold han langt unna Elland Road. Fri og bevare meg vel!  :o
Super Leeds since 1968

Erik_

Synd, men det måtte vel gå slik når det defensive ikke fungerte i det hele tatt. Fatter ikke hvorfor Macca ikke fikk orden på dette. Hadde virkelig troen på han.

lufc86

Dette var veldig trist, ønsker Macca alt godt i framtida. MOT

Når det gjelder ny manager har eg på følelsen at det blir Poyet som tek over skuta, desverre. Poyet er ikkje ein manager som står høgt på ønskelista mi, og det kan verka som han allereie har ein fot innanfor med tanke på kampen i går, då Bates og Gus vart observert saman.

Håpar på ein proven manager, som kan forsvarsorganisering og effektivt spel! Me treng nye krigara på laget ala Vinnie Jones for å få oss opp av denne divisjonen.

Kanksje får Robinson samt forsvarspelarane våre ein heilt ny start, som slår ut i det positive!

Ingen er større enn klubben, MARCHING ON TOGETHER!
@m_sortland på twitter

Thomas

Det skjedde vel det som måtte skje. Synd at Macca ikke klarte å utføre mer og han føyer seg vel inn i rekken over ex-players som ikke har lyktest spesielt bra i sjefsstolen.

Therese

Enig, en ny manager må få nok tid på seg til å snu skuta!!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

MooCow

Heia VG........... på framsida på nettavisa står det : Liverpoolstjerne sparket i Leeds....

Snakk om å ha peiling på fotball..... :o

Tobb

Quote from: MooCow on December 21, 2008, 14:50:39
Heia VG........... på framsida på nettavisa står det : Liverpoolstjerne sparket i Leeds....

Latterlig!

Sleivind

Quote from: MooCow on December 21, 2008, 14:50:39

Hårreisende! Jeg blir faktisk provosert av sånt. Tiden han hadde i Liverpool var bare en liten parantes i karrieren hans.

sportcarl1

Jag lider verkligen med mcallister då jag anser han gjort vad han kunnat, däremot spelare som inte presterat vad de har betalt för sig, så många individuella misstag i försvaret som jag är säker på inte är Garys fel han har säkert instruerat gubbarna vad som gäller vid fasta situationer och hur viktigt att varje markerar sin gubbe, mellan 5-10 poäng förlorar vi varje säsong på onödiga utvisningar med, har varit så flera säsonger nu, hoppas spelarna nu verkligen tar sig i kragen nu, de som inte blöder för leeds bör få gå

samadhi

Virker som ingen vil ha Poyet her inne. Synes ikke han vil være det verste valget selv om han ikke har noen erfaring som manager, men kun vært assistent. Likevel har han vært assistent i en del år nå og gått skolen og kanskje er han klar til å hoppe inn i manageryrket. Litt merkelig at det er så mye skeptisk til han her da han var veldig populær da han var i klubben. Fikk æren for suksessen som han og Wise hadde og da han reiste til Spurs og Beasant kom inn så raknet det litt for oss.

Kan heller ikkje huske at det ble så veldig mye rabalder da han reiste til Tottenham. De fleste hadde vel forståelse for at han heller ville gripe sjansen å jobbe i PL i stedet for i L1.

...Poyet er ikkje min drømmekanditat som ny sjef, men dersom han får jobben ser jeg likevel på det som spennende!
marching on together,
derudaf forever...

pedro

David O'leary som sjef, Poyet og Speed som assistenter er min drøm nå som drømmen om suksess for Gary Mac forsvant. Trist dag uansett dette :'(
Leedsomaniac

Sleivind

Jeg synes dette er veldig trist at Macca ble sparket idag. Endelig hadde vi fått en manager som var godt likt av alle! Bare synd at fotballfilosofien ikke har vært den rette i Leeds. Nå er det hvertfall på tide å ansette en som har resultater å vise til. Ikke Wise, ikke noen Keane eller noen andre av den sorten. Jeg orker ikke flere Wise-perioder. Ikke at jeg vet hvem jeg vil ha som ny manager, men jeg vet hvertfall hvem jeg ikke vil ha!

DenHviteYeboah

Tenk om vi får Souness...herregud da får jeg hjerteinfarkt!

Frode

Quote from: DenHviteYeboah on December 21, 2008, 15:03:48
Tenk om vi får Souness...herregud da får jeg hjerteinfarkt!

Ja, det er faktisk det verste med disse managerbyttene ... angsten for at det kan bli Souness.  Han er så utvilsomt det verst tenkelige alternativet.

arneg

Det er aldri kjedlig å være Leeds supporter.  Jeg håper på en erfaren kar som får midler til disposisjon.  Helst Engelsk manager. 

Desto mere erfaren han er, desto sikrere er det at han krever midler til disposisjon.  Vi må slutte å kjøpe på billigsalg.  Ser ikke bort fra at det blir en del bra spillere tilgjengelig pga finanskrisa.  Her er det mulig å gjøre et varp.  Jeg driter i om det er en x Leedskar.  Erfaringene med de er alt for ofte at de skuffer.

Oggy

Hva har egentlig O`Leary gjort i det siste?
Tror aldri i verden at han kommer tilbake.
Han fikk ting til, men det var vel mye fordi
han fikk sinnsykt mye penger til rådighet.

Det har vi ikke råd til nå...
Oggy

MooCow

Quote from: Oggy on December 21, 2008, 15:21:15
Hva har egentlig O`Leary gjort i det siste?
Tror aldri i verden at han kommer tilbake.
Han fikk ting til, men det var vel mye fordi
han fikk sinnsykt mye penger til rådighet.

Det har vi ikke råd til nå...

Vi hadde vel strengt tatt ikkje råd sist heller  :P

Leeeeeeeeeeeeds

Boothroyd er bookienes favoritt! Det hadde vært knall!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD