Macca er sparket!!!

Started by Dorigo`s left foot, December 21, 2008, 12:10:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Det lå i kortene. Det er mye uforklarlige ting som ikke har fotballfaglig begrunnelse.

1 Lucas fast på laget
2 Sheehan rett inn selv om BParker ikke spilte seg ut.
3 Bradley Johnson fryses ut og sendes på utlån, der han scorer 5 mål på 8 kamper fra midtbaneposisjon for et svakt Brighton. Midtbanespillere som scorer er mangelvare hos oss iår bortsett fra  Delph.
4 Ikke evne til å legge om på taktikk foran bortemøter, vi spiller utrolig naivt.

5. Ikke evner å få ut 100% av den største spillerstall i L1. Det er et lederansvar.

Jeg synes det er synd fordi Macca er en fin personlighet og flink med våre unge talenter, men på den andre side ifjor gjorde Wise innkjøpene i Januar og fikk sparken uten at den nye manageren fikk mulighet å påvirke. Det er gunstig nå pga av at den nye kan ta inn egne spillere.

Råtips: Robert De Matteo

Håper på en Erfaren midtbane/midtstopper som assistent

Mareritt: Souness, Keane og Ã...ge Hareide

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lars E

Quote from: Leedsvik on December 21, 2008, 15:36:03
Boothroyd er bookienes favoritt! Det hadde vært knall!

Kjempenyhet!
Forever Leeds

Svend Anders

Quote from: peacock on December 21, 2008, 12:37:35
Quote from: Svend Anders on December 21, 2008, 12:29:22
Veldig veldig synd at det måtte ende sånn for Gary. Hadde vært en flott manager om spill og resultater hadde fungert.

Eh.............det er vel det "flotte" managere måles etter.

Poenget mitt, hvis du hadde lagt godviljen til, Lasse, er at Gary McAllister er og har vært en flott ambassadør for klubben gjennom sin person. Han er en god kar, med et hjerte for klubben og som kjenner både historie og atmosfæren rundt Elland Road.

SÃ...NN SETT hadde han som manager vært å foretrekke.

Det sagt er det selvsagt ikke slik at han er den eneste som kan være en duganes leder for guttane. Jeg venter spent på hvem som faktisk sier ja til slutt.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

h.b

Dette vet du muligens mere om Svend enn oss. Merkelig om du ikke allerede har tatt kontakt med de personene som muligens vet mer enn andre. Du har jo kontaktene

Svend Anders

Quote from: h.b on December 21, 2008, 16:24:21
Dette vet du muligens mere om Svend enn oss. Merkelig om du ikke allerede har tatt kontakt med de personene som muligens vet mer enn andre. Du har jo kontaktene

Julegaver, Håkon, julegaver. Og juletre. Jeg kan ikke legge bort julestria bare for å finne ut dette med en gang  :D

Men jeg skal nok fiske litt fremover. Derimot er det svært vanskelig å få noe ut av Bates-leiren på slike ting, ikke minst fordi han jo obber mye i Monaco, etc. Derfor blir det ofte sånn at dersom noen først vet noe, så vet alle det.

SA
Følges på:

Oggy

Svend, du burde vel vært først ute med denne nyheten ?
Apropos god kar, Blackwell var også en god kar.
Men hadde ikke alle egenskapene for å bli en topp manager.
Oggy

Svend Anders

Quote from: Oggy on December 21, 2008, 16:34:46

Svend, du burde vel vært først ute med denne nyheten ?
Apropos god kar, Blackwell var også en god kar.
Men hadde ikke alle egenskapene for å bli en topp manager.

At Macca ble sparket? Hehe, jeg har ikke OEF i umiddelbar nærhet til ENVHER tid, da :-) Men pressemeldingen fra klubben tikket inn samtidig som den ble publisert på klubbens nettside.

SA
Følges på:

gill

Uff uff... så er det på han igjen. For et dynasti dette er. For min del vil jeg ha Billy Davies. Egentlig driter jeg i det bare han får Leeds tilbake til gamle høyder. Så for den del kan det bli Roy Keane..

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

marve

Quote from: Svend Anders on December 21, 2008, 12:29:22
Veldig veldig synd at det måtte ende sånn for Gary. Hadde vært en flott manager om spill og resultater hadde fungert.

Ny manager blir fokus nå.

Kjetil Rekdal er klar til å ta over, i alle fall. Og Sollied sitter vel stadig mer utrygt i Holland  ;) (jada jeg vet siste var useriøst nevnt)

SA

Som vanlig veldig enig med deg Svend anders ,synd med macca men det måtte komme og hvar helt riktig å gjøre mener jeg .
Ny manager tipper jeg blir POYET ,SHERIDAN (oldham ) ,eller BOOTHROYD.

gill

Quote from: Sleivind on December 21, 2008, 14:53:52
Quote from: MooCow on December 21, 2008, 14:50:39
Heia VG........... på framsida på nettavisa står det : Liverpoolstjerne sparket i Leeds....

Snakk om å ha peiling på fotball..... :o

Hårreisende! Jeg blir faktisk provosert av sånt. Tiden han hadde i Liverpool var bare en liten parantes i karrieren hans.
Herrgud for noe gjøker

Kenneth

Me treng ein manager no som har vore i liknande situasjon før. Trur ikkje Bates vågar å gamble med Poyet. Han er (og) desperat etter opprykk. Boothroyd er og rimelig fersk i gamet. I tillegg så er Boothroyd kjent for HOOF BALL. Leeds har tross alt ein god del bra tekniske spelarar som Macca desverre ikkje har fått ut potensialet av enda. Howson,Killa,Robbo,Bradley,(Delph) og Snoddy er vel spelarar som ikkje profiterar på at ballen går slik Bassett ville...(Route One).
Mitt tips er Davies.
Kanskje Peter Taylor!!

Blir uansett spennande.
Og alle lag vinn første kamp etter å ha sparka manageren,så 3 poeng mot Leicester skulle vera i boks!
God jul alle Leeds supportarar

Svend Anders

En liten oppdatering:

I motsetning til visse nyhetssaker på nettet så er IKKE Steve Staunton sparket. Han leder tvert imot førstelagstreningen mandag formiddag om det ikke skjer noe med ny manager.

Derimot skal det store mirakler til for at han tar over permanent.

Fra kilder høyt oppe i klubben, for de som etterlyser opphav til påstandene.

SA
Følges på:

LeedsUnited

Quote from: MooCow on December 21, 2008, 14:50:39
Heia VG........... på framsida på nettavisa står det : Liverpoolstjerne sparket i Leeds....

Snakk om å ha peiling på fotball..... :o

Media og spesielt Vg gjør jo alt for å blande det kvalmende Liverpoollaget inn i alt de skriver.  Gale nok at vi har en manager krise i klubben vår om man ikke skal lese sånne hoderystende overskrifter.

Håper Liverpool taper stort nå og at Gerrard knekker begge bena;)

marve

Ã...ge hareide er ledig  ::) ::) ;)

SirOlsen

Quote from: marve on December 21, 2008, 17:07:55
Ã... gud hjelpes!

Det er det eneste som kan få meg til å begynne å heie med et annet lag! Måtte alle guder forby Hareide som Leeds Manager!
-SirOlsen-

marve

Quote from: SirOlsen on December 21, 2008, 17:08:54
Ã... gud hjelpes!

Det er det eneste som kan få meg til å begynne å heie med et annet lag! Måtte alle guder forby Hareide som Leeds Manager!

hehehehe hadde ikke det vært typisk da endelig kvitt han som landslagssjef også dukkern opp i leeds hehehehehehe

Fripp

Kommer Keane slutter jeg med fotball!!!!
Hvis ikke Haaland blir assisent. Kunne blitt gøy da!

Papi

Ã... bruke "nye" managere som nett har lagt opp og blitt trenar er eg ikkje for.
VI LEKER IKKJE BUTIKK!

Boothroyd er velkommen for min del
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

sveifors

Quote from: SirOlsen on December 21, 2008, 17:08:54
Ã... gud hjelpes!

Ja det hadde vært Tusenårets nedtur og en skremmende tanke
Sveifors

sveifors

K Bates har igrunnen frie tøyler nå, han kan si at sist ansatte han manager som alle fansen ville ha, se hvor det brakte oss.

Hørte på Yorkshire radio etter kampen igår, veldig mange som ringte inn et ønske om skifte, alle sa det samme , Macca er en grei fyr, men.....

Spillestil: Det må da i herrens navn være en mellomting mellom Kun posseision og Basetts stil.
Vi må bli resultatorientert. Det er bud nr 1. Slå langt når det passer, slå gjennom midtbanen når det er best. Det viktigste er seier og poeng.
Sveifors

Sheridan

Santa Ken kan gå for Eddie Gray out the season.
Billig løsning.

Sorry Mac! But it was time to go.

fjellhaugen

må si en ting, litt lattermildt...
det skal sies at vi er vant med at det meste går schait med klubben vår, ingen tvil om det. for hver gang noe endres, går vi rett i forsvar og tenker verst mulig scenario, les; hareide, souness, reid, bates med gray som assistent osv....
ikke kritikk til noen som helst, bare litt galgenhumor fra en supporter av en klubb som for kun noen år siden kun håpte og trodde på de beste, men nå er som alle andre. ;D

allways love leeds
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Roy

Nå ser jeg virkelig mørkt på det  :'( Jula er ødelagt og avlyst  >:(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fjellhaugen

Quote from: Roy on December 21, 2008, 18:19:11
Nå ser jeg virkelig mørkt på det  :'( Jula er ødelagt og avlyst  >:(

why?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

synes det er merkelig at staunton ikke har forlatt leeds og skal lede leaget midlertidig.... hårreisende synes jeg!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: raggen on December 21, 2008, 18:21:42
synes det er merkelig at staunton ikke har forlatt leeds og skal lede leaget midlertidig.... hårreisende synes jeg!!!!!!
Hadde faktisk håpet at Staunton også skulle forsvinne. Han er shite
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

raggen

Quote from: Leedsvik on December 21, 2008, 18:28:47
Quote from: raggen on December 21, 2008, 18:21:42
Hadde faktisk håpet at Staunton også skulle forsvinne. Han er shite

Er vel han som har stått for forsvarstaktikken og ser jo hvordan det har gått.
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

En kamerat av meg ringte meg nå fra york og sa at det etter all sannsynlighet vil bli holdt en pressekonfernse kl 12.00 i morgen.
Kan Svend Anders avkrefte eller bekrefte dette

Adis

Det som er sikkert er at oddsen på Poyet er i EVEN på Paddy Power og 2/1 på Hill.. lukter Gus dette altså..selv om oddsen flytter seg vel etter hvor penga går underveis..men Gus vil vel ikke flytte nordover etter det som er sagt tidligere. Og han er vel god kompis med Di Matteo, så kanskje han var på kampen av den grunnen også..

Håper Aidy er mannen i stedet.. spennende er det hvertfall..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!