Radebe på vei tilbake

Started by Svend Anders, December 21, 2008, 16:48:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Vet ikke om dette allerede er nevnt, men Lucas Radebe har hatt hjerteinnfarkt (?) og nettopp gått igjennom åpen hjerteoperasjon.

Kilde:
http://www.sundayworld.co.za/swzones/sundayworldNEW/news/news1229804558.asp

OPPDATERING på Leeds Uniteds hjemmeside som er litt mer beroligende:
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1495866,00.html

Håper for all del Lucas kommer seg til hektene igjen og at noen kan hjelpe han (og barna) gjennom denne tøffe tiden. Det er hardt å lese det som står om hvordan han taklet konas død.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Dennis

Marching on together!

DenHviteYeboah

Uff dette var grusomt!Håper The Chief kommer seg på beina igjen!

Oggy

Nå var det mye elendighet samlet på en gang.
Håper Lucas kommer seg fort, han er en Legende i klubben vår!!
Oggy

Hallgeir *

Quote from: Oggy on December 21, 2008, 17:24:02
Nå var det mye elendighet samlet på en gang.
Håper Lucas kommer seg fort, han er en Legende i klubben vår!!
Så sant,så sant. Og lykke til, Chief.
Super Leeds since 1968

Tobb

Off.. Verte berre verre og verre ditte! Nok no!

Lucas e helten over alle helta!

Håpe han blir frisk no, og at vi fe sjå han på treningsfelte igjen snart..

fjellhaugen

tror det blir lenge til jeg skal ha noe aent en lucas på ryggtavla. alltid en av mine største helter. både på og utenfor banen
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Mac

Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Per-Stian

Grusomt! Får frysningar over heile kroppen. Stakkars familie! Håpar han har snille foreldre som hjelper borna i desse tunge tidene.

Adis

Kom igjen Chief! Dette fikser du!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

nord

Kære Lucas! God bedring ! du skal nokk klare dette! Alle Leeds supportere ved at du nok skal klare dette!! :-*   

h.b

Du kommer deg på beina igjen kjære Radebe

Tom S

COME ON LEEDS !!

Papi

Når eg leste overskriften til emnet trudde deg at han var "skadet" eller sleit økonomisk eller noe i den duren. Men dette var jo mye verre.

Etter kva eg forstår er han allerede komme seg heim fra sjukehuset. Stå på Lucas!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

fmtj

Tragisk! Håper inderlig på det beste for denne fantastiske Leedsambassadøren og hedersmannen!
Yeboahs vitne

Sander

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Milou

Lucas var ein stor Leeds-spelar (blant dei stoertse) og er eit stort menneske. Ingenting ville gleda meg meir enn aa sjaa han attende i Leeds. God betring chief!

Torpe-do

Håper ting ordner seg for Radebe. Han var / er virkelig et stort menneske og en enorm leder for Leeds !

Erik_

Håper Lucas tar vare på seg selv og familien. Så får vi se han tilbake i Leeds etter 2010. :)

Sheridan

En legende!
Get well Lucas.
En stor spiller og en fantastisk personlighet.

kjelvi

Radebe will recover - Agent

Former Leeds skipper Lucas Radebe is expected to make a full recovery after undergoing an emergency heart operation his agent has confirmed.

Radebe, 39, was taken to hospital last week after collapsing in a gym in his native South Africa and underwent surgery last Friday.
The 2010 South Africa World Cup ambassador - who made more than 250 appearances for the club between 1994 and 2005 - was released from hospital on Monday and his agent Glyn Binkin expects him to make a full recovery.
He told the Yorkshire Evening Post: "He feels pretty upbeat. It's just another hurdle in his life. He's had to overcome many obstacles over the years and this year in particular has been very trying."
He added: "It's now a case of Lucas putting Lucas first and making sure that he's able to be the best possible person, first and foremost for his family and then for everybody else.
"The World Cup is obviously a very important milestone in Lucas' life and in the history of South African football and he certainly wants to be a part of that."

pedro

Leedsomaniac

Pettersen97

The Mighty Whites

Sheridan

Han fortjener alt det beste som måtte komme hans vei, den godeste Lucas. En HEDERSMANN. 

Torgeir

Kanskje på tide å gjøre om topicen på denne tråden nå....får hjerte i halsen hver gang jeg ser den.. ;)

Stå på Lucas

MOT

8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Per-Stian

Brave man! No håpar eg alt snur seg for Radebe og borna, og at dei kan leve lukkelege resten av sine lange liv. Skulle ønskje eg kunne vere på ER mot Swindon og hylle ein av tidanes beste og mest lojale spelarar. For ein mann!