Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 444580 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #271 på: Januar 05, 2010, 00:28:39 »
   Simon Grayson .... vårt århundres Don Revie! Vi går mot lyse tider..ingen tvil.

 ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

baste

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #272 på: Januar 05, 2010, 06:31:32 »
   Simon Grayson .... vårt århundres Don Revie! Vi går mot lyse tider..ingen tvil.

 ;)

 ;D ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #273 på: Januar 06, 2010, 08:33:10 »
Aftenposten nevnte i går, i en bisetning at Bolton snuser på Grayson! Simon avviste dette med å si at Leeds er hans favorittklubb og han ønsker å bygge laget og rykke videre opp i ligasystemet! Likevel gir det meg litt nerver når slike ting dukker opp. Hver gang vi lykkes å produsere en god spiller, eventuelt en manager med suksess så kommer de andre med penger på banen og skal stjæle døm!!! Pokker også! Håper dette er rent oppspinn! Må jo være en nedtur for Simon å gå til triste Bolton?? Bates må gi mannen vilkår som gjør at han sitter godt fast i stolen på Elland Road!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #274 på: Januar 06, 2010, 09:07:38 »
Dette er noe vi må lære oss å leve med.

Vi ønsker Leeds suksess. Det vil uvilkårlig medføre at spillere og manager blir attraktive hos andre klubber. Det ser jeg på som positivt.

Jeg oppfatter økonomien i Leeds som bedre enn på lenge. Det virker som det er balanse i regnskapene. Mulig at Bates synes det rent økonomisk er greit at klubben ligger i League One. Høye tilskuertall og lave lønninger. Men det kan han i så fall ikke si høyt. Det er drepen for en klubb dersom man ikke har ambisjoner om å bli best.

Enhver klubbeier ønsker å få igjen for slitet. Nesten alle klubber driver over evne og har skapt en destruktiv utgiftsspiral som det er vanskelig å komme ut av. Slik kan det ikke fortsette. Det vet vi av smertelig erfaring. Spillere skal lønnes som fortjent. Dersom en klubb går med overskudd, må et slikt overskudd fordeles som bonus mellom spillere og eiere. Etter klare avtaler og der regnskap ikke skjules.

Kanskje er Leeds såpass over kneika at man kan begynne å tenke på å beholde kvaliteten i laget og ikke alltid selge? Med det vil også sportslig suksess komme. Og derav penger. Men man skal ikke drive over evne, som det heter.
« Siste redigering: Januar 06, 2010, 09:09:09 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

nord

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #275 på: Januar 06, 2010, 16:07:04 »
Selvfølgelig vælger Grayson Leeds ;). Han er det bedste som sket for Leeds i mange år!
"Han lyset i enden af tunnelen"
 

Pettersen97

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #276 på: Januar 06, 2010, 21:14:20 »
ALL HAIL THE KING SIMON GRAYSON!! ;D ;D
The Mighty Whites

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #277 på: Januar 06, 2010, 22:10:25 »
HAN BLIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:( LEEDS4EVER.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #278 på: Januar 07, 2010, 09:25:18 »
Ser i en annen tråd at det er rykter om at Grayson har fått tillatelse til å prate med Burnley om den ledige managerjobben. Regner med at dette ikke stemmer. Men hvis det gjør det. Ja da er jeg redd for at Grayson forsvinner om ikke nå. Men så fort neste Premier League manager får sparken. Jeg kan vanskelig tenke meg at Bates har gitt Grayson tillatelse  uten kamp. Men det ble jo hevdet fra Blackwell at en dag får fansen sett hva som virkelig er galt med denne klubben. Og det har jo versert endel rykter om at Bates ikke er innterresert i å rykke opp i Premier League før i 2012. Dette for å hindre denne utbetalingen til kreditorene som det ble stadfestet gjennom denne administrasjonen at Leeds skulle betale en god del penger når laget rykket opp til Premier League igjen og seneste gang dette ville kunne skje, ja det var i 2012.
Så hva sopm er rett vet ikke jeg. Men hvis Grayson har fått tillatelse til å prate med Burnley. Ja da er det absolutt ingenting som tilsier at Bates bør gå trygg på Elland Road

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #279 på: Januar 07, 2010, 09:49:50 »
Ã…hhh, med en gang et-eller-annet lugubert nettsted som drives av en gammel tante og nevøen hennes legger ut et rykte plassert på waccoe av en prepubertal tenåring med engelske fregner og bengalske aner om at onkelen hans har en nabo siom hevder et-eller-annet om en Leedsspiller eller noen i hans nærmeste famile, ja så taes dette dønn seriøst og diskuteres opp og ned de nærmeste døgn!

Moralen er: Rykter er rykter og bør ikke ta nattesøvnen fra noen. La oss enn så lenge forholde oss til realitetene. Det sier L1 ja, men også table top, oser av positiv stemning, opprykk som nærmer seg runde for runde... Hva betyr én spiller til og fra da?
Og Grayson blir, dermed basta
:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #280 på: Januar 07, 2010, 14:46:36 »
Burnleys manager tar visst nok Bolton- jobben og da håper jeg HB har rett i at Grayson ikke snakker med Burnley. Hvorfor i all verden skulle han gjøre det forresten...høres ut som en kjedelig jobb i forhold til å lede Graysons egen favorittklubb Leeds United! Håper han blir og ut fra resultater så langt og måten han fremstår på....måtte det bli lenge!
Yeboahs vitne

kjelvi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #281 på: Januar 08, 2010, 08:44:43 »

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #282 på: Januar 08, 2010, 08:49:55 »
Burnley want to talk to Simon Grayson about becoming their new manager.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Burnley-target-Leeds-boss-Simon-Grayson-to-take-over-from-Owen-Coyle-article280743.html

Dette...er noe som skremmer vannet av meg! Blir han borte....er sjansen stor for at det ryker for oss.
Håper dette IKKE skjer.
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #283 på: Januar 08, 2010, 09:34:25 »
bara lösa rykten! han är leeds through and through, enda anledningen att han lämnade blackpool var att leeds var hans favoritklubb, då gick han från ccc till league1!, nästa år spelar vi i league1, var burnley spelar är det ingen som vet kanske i ccc med?
 

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #284 på: Januar 08, 2010, 09:34:47 »
Lar ikke Burnley skremme vannet av meg! I motsetning til spillere har managere et lengre perspektiv på jobbkarrieren. Grayson er i ferd med å bli en av de store i "Hall of Fame". Ikke vet jeg hva han har i lønn og hva en manager tjener i Burnley. Sannsynligvis er differansen mindre enn man tror. Og jeg har ikke inntrykk av at Grayson går etter pengene.

For en trener må den ultimate utfordringen være å bygge opp et lag fra bunnen av, utvikle spillere, gradvis gjøre det bedre og kanskje til slutt vinne en tittel eller to. Jeg tror Grayson ser potensialet i å være en klubb av Leeds` format, et format Burnley tross alt er langt unna. Jeg tror neppe Burnley vil nå særlig lenger enn der de er.
Masinga, medl.nr. 1250

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #285 på: Januar 08, 2010, 10:16:37 »
Jeg har heller ikke noen tro på at Grayson forlater Leeds til fordel for Burnley. faktisk ikke til fordel for noen annen klubb heller.
tror Grayson blir værende i Leeds så lenge han får lov til å være der.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jaho

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #286 på: Januar 08, 2010, 16:06:36 »
bara lösa rykten! han är leeds through and through, enda anledningen att han lämnade blackpool var att leeds var hans favoritklubb, då gick han från ccc till league1!, nästa år spelar vi i league1, var burnley spelar är det ingen som vet kanske i ccc med?

har vårt koselige svenske innslag også blitt pessimistisk nå...  :o   ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #287 på: Januar 09, 2010, 09:44:51 »
http://clarkeonenil.co.uk/front-page/leeds-united-grayson-watch-hopefully-a-one-hour-wonder

5 ganger høyere lønn. Og slik det står her nederst. Leeds er en større klubb. Glem dette. Dette er moderne fotball

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #288 på: Januar 09, 2010, 10:01:08 »
http://clarkeonenil.co.uk/front-page/leeds-united-grayson-watch-hopefully-a-one-hour-wonder

5 ganger høyere lønn. Og slik det står her nederst. Leeds er en større klubb. Glem dette. Dette er moderne fotball


Det bør bli rimelig dyrt for Burnley å tappe Grayson... det er bare å sette en pris på hodet han som gjør det umulig...

Av en eller annen merkelig grunn tror jeg Grayson tenker litt lengre... Han er ikke Weiss eller Poyet han er Leeds gutt...and he is on a mission to become the new Revie... Burnley er en filleklubb som vi spiller i samme liga som neste år!!!

h.b... ingen grunn til å stresse...

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #289 på: Januar 09, 2010, 10:08:27 »
Men en ting som kan uroe meg er det at Grayson har uttalt at han gjerne vil trene et lag i Premier Leage en dag. Forhåpentligvis er det Leeds United. Men dette kan faktisk stå på om Grayson får de midlene han trenger i CCC til å ta Leeds opp til Premier League. Grayson vet at det koster penger å rykke opp fra CCC til Premier League. Og hvis da Grayson skjønner at Bates ikke vil spytte penger inn i Leeds. Ja da kan det faktisk være at Grayson skjønner at det blir vanskelig med Leeds og ser derfor etter en annen klubb han kan være manager for i Premier League.
Og det med at han er Leeds gutt betyr ingenting i moderne fotball. Det betyr akkurat like mye som å blø for drakta. Dette er moderne fotball og både spillere og managere går etter penger og muligheter.
Med Burnley får han muligheten omgående. Med Leeds kanskje aldri. Og dette kan være med på at Grayson forlater Leeds

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #290 på: Januar 09, 2010, 10:13:10 »
Aldri i verden om Simon Grayson forsvinner til Burnley! De ender jo under oss på CCC-tabellen til neste år, så hvorfor skulle han gå dit?

Nei, hb, her kan selv du ta det med ro.  ;)
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #291 på: Januar 09, 2010, 10:15:48 »
Jeg er ikke så sikker på at burnley rykker ned og er derfor bekymret

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #292 på: Januar 09, 2010, 10:19:03 »
Jeg er ikke så sikker på at burnley rykker ned og er derfor bekymret

Han forsvinner ikke dit, om de så mirakuløst skulle spilt seg til Europa League-plass og ikke ansetter permanent manager før til sommeren med han i kikkerten.
Marching on together!

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #293 på: Januar 09, 2010, 10:32:26 »
Welcome back Mr Kaizer, long time no see.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #294 på: Januar 09, 2010, 10:36:24 »
Welcome back Mr Kaizer, long time no see.

Takk for det, Tom S!

Sendte deg en melding.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #295 på: Januar 09, 2010, 11:01:29 »
Men en ting som kan uroe meg er det at Grayson har uttalt at han gjerne vil trene et lag i Premier Leage en dag. Forhåpentligvis er det Leeds United. Men dette kan faktisk stå på om Grayson får de midlene han trenger i CCC til å ta Leeds opp til Premier League. Grayson vet at det koster penger å rykke opp fra CCC til Premier League. Og hvis da Grayson skjønner at Bates ikke vil spytte penger inn i Leeds. Ja da kan det faktisk være at Grayson skjønner at det blir vanskelig med Leeds og ser derfor etter en annen klubb han kan være manager for i Premier League.
Og det med at han er Leeds gutt betyr ingenting i moderne fotball. Det betyr akkurat like mye som å blø for drakta. Dette er moderne fotball og både spillere og managere går etter penger og muligheter.
Med Burnley får han muligheten omgående. Med Leeds kanskje aldri. Og dette kan være med på at Grayson forlater Leeds
jag skulle inte satsa en krona på att grayson skulle lämna leeds för burnley, betänk att han gick ner en division för att få träna leeds, klubben som han älskat sedan barnsben och spelat för, nästa år är leeds i CCC och burnley är där med om en eller två säsonger,
 

Promotion 2010

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #296 på: Januar 09, 2010, 11:41:26 »
Leeds United: Grayson watch (hopefully a one hour wonder).
 
In today’s BBC Transfer/Gossip section is this:


Burnley are set to offer Leeds boss Simon Grayson five times his current pay deal to become their new boss after Owen Coyle left for Bolton.
Full story: The Mirror

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Burnley-set-to-offer-Leeds-boss-Simon-Grayson-lucrative-pay-package-to-replace-Bolton-bound-Owen-Coyle-article281307.html

Now at the moment I give it about 33-1 as a possibility but has I said on another blog yesterday given Gryason’s comments on Beckford which seemed to condone the lack of loyalty, given how Grayson broke his Blackpool contract and given that Bates loses a Leeds United manager every 12-18 months and then factor in the £3m Burnley can use (received from Bolton) that could tempt the glorified fund manager and that’s why it isn’t 50 or 100-1.

Going to be an interesting weekend.

PS: none of that “we are a bigger club” stuff please, this is modern football.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #297 på: Januar 09, 2010, 12:05:32 »
Har så langt hatt et inntrykk av Grayson som en intelligent og ydmyk person, med et enormt hjerte for Leeds.

Please Grayson, ikke ødelegg dette inntrykket...

Leedsulf

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #298 på: Januar 09, 2010, 12:16:06 »
Aldri i verden om Simon Grayson forsvinner til Burnley! De ender jo under oss på CCC-tabellen til neste år, så hvorfor skulle han gå dit?

Nei, hb, her kan selv du ta det med ro.  ;)

Satt faktisk senest i går og lurte på hvor du var blitt av.
Velkommen tilbake.

Runar

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #299 på: Januar 09, 2010, 12:27:15 »
Vi vet ikke hvilke personlige ambisjoner (økonomiske og sportslige) SG har så derfor synes jeg det er helt fair av H.B på spekulere i om Burnley er nok til å friste SG til å skifte jobb.

Men vi skal huske at dersom han skal skifte jobb så må KB godkjenne det, med mindre om han gjør som han gjorde i Blackpool og si opp selv for å så gjøre seg tilgjengelig for Leeds(noen vil kalle de illojalt mot Blackpool).

KB bør ha en ide om hvem som kan erstatte SG så lenge han har suksess. Spillere/trenere som presterer er alltid aktuell for oppgaver høyere i stystemetn