Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447107 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Oggy

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #150 på: Desember 23, 2008, 15:51:45 »
Og detta kan det bli bråk av :P
http://www.dagbladet.no/2008/12/23/sport/fotball/leeds_united/4140612/

Da er alt som det skal være, når det gjelder oss  ;)
Oggy

readysteady

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #151 på: Desember 23, 2008, 15:52:27 »
Howard Wilkinson tror Simon Grayson er et godt valg:
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1497913,00.html

Oggy

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #152 på: Desember 23, 2008, 15:53:28 »
Er bare å ønske han lykke til  :) :) :)
Og gi gutten en sjanse. Håper han starter med å ta minst
ett poeng 2. juledag
Oggy

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #153 på: Desember 23, 2008, 16:02:51 »
hvillken stil og formasjon har Grayson brukt i Blackpool?
Vet at de ikke slipper inn mye mål. Får håpe vi blir tightere bakover med Grayson.

I Waccoe-trådene i går ble stilen hans beskrevet som alt fra hoofball til passing, så det er neimen ikke lett å si.  ;)
Marching on together!

Sølvreven

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #154 på: Desember 23, 2008, 16:11:13 »
Så det var ingen spøk? Grayson? Kjenner ikke noen plasser at jeg klarer å ta helt av, nei. :-\
Men på en annen side så var det jo mange flere managere jeg virkelig fryktet at Geita skulle velge  :D.
Så konklusjonen fra min side er at da ønsker jeg Simon Grayson hjertelig velkommen i våre rekker. Håper bare at han har vett til å bruke de beste unggutta videre. Hvis det blir hentet inn 3-4 "over the top", såkalte erfarne 36 åringer for å hjelpe oss opp, så har vel det vært prøvd av alle de andre managerene vi har hatt de siste årene, uten suksess.
Måtte jula bli "all white" helt til i mai, i første omgang. ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Geir Magne

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #155 på: Desember 23, 2008, 16:26:44 »
Ønsker Grayson velkommen. Det han har gjort i Blackpool er veldig bra. Og han er jo vårt eget juniorprodukt i utgangspunktet. Håper han kan vise seg som en dyktig leder som kan vokse og utvikle seg sammen med laget. Har ikke peiling på hvilken type fotball B'pool har spilt, men det viktigste blir uansett å kjempe seg til tre poeng i hver eneste kamp framover!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #156 på: Desember 23, 2008, 16:31:07 »
Håper han gjør en bedre jobb en Macca har gjort det i år, så jeg får vel bare si lykke til Grayson, håper du stortrives i den nye klubben :D

whitelocks

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #157 på: Desember 23, 2008, 16:35:24 »
Er dette den "proven" manager vi har venta på? Det har i hvertfall vært mange her inne som har villet at en slik manager skulle ta over. Men vi må huske at vi er L1 og ikke PL selv om vi er Leeds. Grayson har da tatt et steg ned ihvertfall når det gjelder divisjon. Men kjære vene for et press han har lagt på seg ved å si opp i Blackpool og ta over hos oss hvor det eneste som gjelder er å rykke opp til CCC i denne sesongen. Må være en tøffing!!?? :) :)

whitelocks

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #158 på: Desember 23, 2008, 16:43:37 »
Siden dette gikk så fort, har noen i Leeds vært ute på forhånd og tatt en telefon hit og dit? Har grayson kanskje vært "klar" noen dager da the management i Leeds så hvor det bar og at det ikke lot seg reparere? Eg berre spør!! :o

nord

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #159 på: Desember 23, 2008, 16:49:15 »
Velkommen Simon ombord på LUCF!  Vi vinder 2 juledag og vender skuden mod direkte oprykk!
 ;D
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #160 på: Desember 23, 2008, 16:49:29 »
Ser at Blackpool ligger på 16. plass i CCC.Veldig jevnt her, men de har faktisk sluppet inn 30 mål på 24 kampær.Det ser jo ikke så bra ut da i forhold til de andre.Feks Blackwell`s Blades har sluppet inn 23....Noen mente her at Blackpool slapp inn få mål...det stemmer vel ikke helt kanskje....
Nææææææææææ,skeptisk....

Geir Magne

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #161 på: Desember 23, 2008, 16:51:12 »
Noen har nok ønsket seg en "proven", erfaren manager. Men jeg er ikke sikker på hvor vellykket det har vært for oss. Graham, Venables, Reid.....nei, jeg tror på en yngre kar med ambisjoner som kan være tøff nok innad og kommunisere godt utad. Macca var for snill og Wise tåpelig med sine uttalelser.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #162 på: Desember 23, 2008, 16:53:53 »
Noen har nok ønsket seg en "proven", erfaren manager. Men jeg er ikke sikker på hvor vellykket det har vært for oss. Graham, Venables, Reid.....nei, jeg tror på en yngre kar med ambisjoner som kan være tøff nok innad og kommunisere godt utad. Macca var for snill og Wise tåpelig med sine uttalelser.
Ingen har vel ønsket Venables??????????????HAN ER JO DEN MEST UBRUKELIGE MANAGER SOM NOENSINNE HAR VÆRT I LEEDS UNITED!
Hadde vært konge med Graham-KVALITETSMANAGER!

peacock

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #163 på: Desember 23, 2008, 17:11:00 »
hvillken stil og formasjon har Grayson brukt i Blackpool?
Vet at de ikke slipper inn mye mål. Får håpe vi blir tightere bakover med Grayson.

I Waccoe-trådene i går ble stilen hans beskrevet som alt fra hoofball til passing, så det er neimen ikke lett å si.  ;)

Waccoe? Hva i huleste gjør du der? Et mer useriøst forum er nærmest umulig å finne på nettet, og det sier jo ikke så lite.
Uansett; lykke til Siomon Grayson, du får en vanskelig jobb! :)

Peter7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #164 på: Desember 23, 2008, 17:12:26 »
Kanskje han tar med seg Crainey fra Blackpool for å få skikk på forsvaret?
 ;)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #165 på: Desember 23, 2008, 17:17:29 »
Waccoe? Hva i huleste gjør du der? Et mer useriøst forum er nærmest umulig å finne på nettet, og det sier jo ikke så lite.

...men iblant finnes der gull :)

KUNSTEN er å sile ut, og der lykkes jo kun de  beste  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #166 på: Desember 23, 2008, 17:21:58 »
Nå sitter jeg med. Ja dette er kanskje ikke så gjælent følelse. Tror kanskje Simon kan snu dette her for Leeds. Det første og kanskje viktigste er faktisk førstemøtet med spillerne. Hvis Grayson er klar i sin spilleforklaring til spillerne og forteller dem hva de burde trene på, så går dette bra. Men er også spent på hvem han tar med seg som hjelpetrener til klubben. Kunne faktisk tenkt meg Dacourt som spillende hjelpetrener.
Uansett så ville det vært bra å fått inn djevelskapens tanker innprentet i spillerne. La dem føle det gamle mottoet. Enhver ball skal det jobbes på. Høyt press på motstanderen. Jag motstanderne til de gjør personlige feil. Raske overganger og ballen ned på vingene. Kom ned til dødlinja og legg inn. Arbeid som F på andre ballen som i 6 av 10 tilfeller havner rundt 16 meteren. jobbe jobbe jobbe. Slit istykker motstanderne.
Uansett. Det skal gjøre vondt å være for nære en Leeds spiller. La motstanderne håpe at kampen er over før det er gått 60 minutter av den

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #167 på: Desember 23, 2008, 17:25:15 »
hvillken stil og formasjon har Grayson brukt i Blackpool?
Vet at de ikke slipper inn mye mål. Får håpe vi blir tightere bakover med Grayson.

I Waccoe-trådene i går ble stilen hans beskrevet som alt fra hoofball til passing, så det er neimen ikke lett å si.  ;)

Waccoe? Hva i huleste gjør du der? Et mer useriøst forum er nærmest umulig å finne på nettet, og det sier jo ikke så lite.
Uansett; lykke til Siomon Grayson, du får en vanskelig jobb! :)

Jeg visste ikke at du var min nettmoderator, peacock? :D

Nei, det meste på Waccoe er sprøyt, men det finnes også gull der til tider, som Asbjørn sier. Det ble også sagt der i går at Grayson ville bli offisielt Leeds-manager i 11-tiden engelsk tid i dag. Det var vel ikke langt unna?
Marching on together!

CoachKarlstad

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #168 på: Desember 23, 2008, 17:28:51 »
Selv om jeg kanskje er en smule skeptisk så håper jeg virkelig dette er vendepunktet for sesongen 08/09, kan bare gå en vei fra nå av gutter! Velkommen til klubben Grayson, og sammen skal vi opp for vi Marching on Together!!!

Fygle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #169 på: Desember 23, 2008, 17:34:41 »
Selv om jeg kanskje er en smule skeptisk så håper jeg virkelig dette er vendepunktet for sesongen 08/09, kan bare gå en vei fra nå av gutter! Velkommen til klubben Grayson, og sammen skal vi opp for vi Marching on Together!!!

Enig, velkommen Grayson!! MOT!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Hallgeir *

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #170 på: Desember 23, 2008, 17:46:53 »
   Simon Grayson .... vårt århundres Don Revie! Vi går mot lyse tider..ingen tvil.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #171 på: Desember 23, 2008, 17:49:57 »
Nå sitter jeg med. Ja dette er kanskje ikke så gjælent følelse. Tror kanskje Simon kan snu dette her for Leeds.

Hjæææææælp. Nå ble jeg skkkkeptisk :)  Håkon positiv (nesten), detta går ikke bra   :-\


Neida, Håkon, vi prøver å være positive vi :)
« Siste redigering: Desember 23, 2008, 17:51:28 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #172 på: Desember 23, 2008, 17:51:25 »
Nå sitter jeg med. Ja dette er kanskje ikke så gjælent følelse. Tror kanskje Simon kan snu dette her for Leeds. Det første og kanskje viktigste er faktisk førstemøtet med spillerne. Hvis Grayson er klar i sin spilleforklaring til spillerne og forteller dem hva de burde trene på, så går dette bra. Men er også spent på hvem han tar med seg som hjelpetrener til klubben. Kunne faktisk tenkt meg Dacourt som spillende hjelpetrener.
Uansett så ville det vært bra å fått inn djevelskapens tanker innprentet i spillerne. La dem føle det gamle mottoet. Enhver ball skal det jobbes på. Høyt press på motstanderen. Jag motstanderne til de gjør personlige feil. Raske overganger og ballen ned på vingene. Kom ned til dødlinja og legg inn. Arbeid som F på andre ballen som i 6 av 10 tilfeller havner rundt 16 meteren. jobbe jobbe jobbe. Slit istykker motstanderne.
Uansett. Det skal gjøre vondt å være for nære en Leeds spiller. La motstanderne håpe at kampen er over før det er gått 60 minutter av den

Merkelig, men jeg blir mer og mer enig med deg for hvert innlegg du skriver... Macca trodde vel at hans balltrillere skulle trille ballen fra egen 16 meter til motstanderens mål med 90 trekk, men det så vi jo at IKKE fungerte...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bmoen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #173 på: Desember 23, 2008, 17:52:37 »
Simon Grayson som manager. Ja, ja, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Kjente fraser som la fyren faa en sjanse etc. Jeg vet ikke om der blir noe loft med dette med . . . .  For meg er det hvertfall ikke noe positivt puff framover. Et litt oppgitt 'faar haape det beste'. . . .  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Karl Hot Shot

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #174 på: Desember 23, 2008, 18:02:52 »
Vi må gi Simon Grayson i hvert fall 20 kamper på å bevise at han er rett mann til å bringe Leeds United i hvert fall opp til CCC. Dersom han ikke lykkes med å rettvende spillet og sy igjen forsvaret, blir det nok en sesong i League One 2009/2010. Jeg hadde håpet på en mer erfaren slugger, men samtidig har i hvert fall Grayson gått læretida si i en annen klubb, og det er da noe. Goo luck, Simon!
 

Geir Magne

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #175 på: Desember 23, 2008, 18:15:29 »
Noen har nok ønsket seg en "proven", erfaren manager. Men jeg er ikke sikker på hvor vellykket det har vært for oss. Graham, Venables, Reid.....nei, jeg tror på en yngre kar med ambisjoner som kan være tøff nok innad og kommunisere godt utad. Macca var for snill og Wise tåpelig med sine uttalelser.
Ingen har vel ønsket Venables??????????????HAN ER JO DEN MEST UBRUKELIGE MANAGER SOM NOENSINNE HAR VÆRT I LEEDS UNITED!
Hadde vært konge med Graham-KVALITETSMANAGER!
De tre nevnte er eksempler på såkalt erfarne managere vi har hentet inn tidligere, de er ikke eksempler på hvem jeg kunne tenkt meg nå. Graham? Som tok imot svarte penger fra Hauge? Nei takk!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Sølvreven

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #176 på: Desember 23, 2008, 18:23:47 »
Nå sitter jeg med. Ja dette er kanskje ikke så gjælent følelse. Tror kanskje Simon kan snu dette her for Leeds. Det første og kanskje viktigste er faktisk førstemøtet med spillerne. Hvis Grayson er klar i sin spilleforklaring til spillerne og forteller dem hva de burde trene på, så går dette bra. Men er også spent på hvem han tar med seg som hjelpetrener til klubben. Kunne faktisk tenkt meg Dacourt som spillende hjelpetrener.
Uansett så ville det vært bra å fått inn djevelskapens tanker innprentet i spillerne. La dem føle det gamle mottoet. Enhver ball skal det jobbes på. Høyt press på motstanderen. Jag motstanderne til de gjør personlige feil. Raske overganger og ballen ned på vingene. Kom ned til dødlinja og legg inn. Arbeid som F på andre ballen som i 6 av 10 tilfeller havner rundt 16 meteren. jobbe jobbe jobbe. Slit istykker motstanderne.
Uansett. Det skal gjøre vondt å være for nære en Leeds spiller. La motstanderne håpe at kampen er over før det er gått 60 minutter av den
Vi er flere som kunne drømme om Dacourt sammen med Delph på midten. "sitre"  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #177 på: Desember 23, 2008, 18:27:41 »
Vet alt for lite om fyren til å komme med en bastant meninger, men ut i fra det han har fått til i Blackpool så virker han spennende. Også veldig bra at vi har fått en så rask avklaring.
Endre

fjellhaugen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #178 på: Desember 23, 2008, 18:28:34 »
Nå sitter jeg med. Ja dette er kanskje ikke så gjælent følelse. Tror kanskje Simon kan snu dette her for Leeds. Det første og kanskje viktigste er faktisk førstemøtet med spillerne. Hvis Grayson er klar i sin spilleforklaring til spillerne og forteller dem hva de burde trene på, så går dette bra. Men er også spent på hvem han tar med seg som hjelpetrener til klubben. Kunne faktisk tenkt meg Dacourt som spillende hjelpetrener.
Uansett så ville det vært bra å fått inn djevelskapens tanker innprentet i spillerne. La dem føle det gamle mottoet. Enhver ball skal det jobbes på. Høyt press på motstanderen. Jag motstanderne til de gjør personlige feil. Raske overganger og ballen ned på vingene. Kom ned til dødlinja og legg inn. Arbeid som F på andre ballen som i 6 av 10 tilfeller havner rundt 16 meteren. jobbe jobbe jobbe. Slit istykker motstanderne.
Uansett. Det skal gjøre vondt å være for nære en Leeds spiller. La motstanderne håpe at kampen er over før det er gått 60 minutter av den
Vi er flere som kunne drømme om Dacourt sammen med Delph på midten. "sitre"  :)

ja for guds skyld!!!!!!!!
la oss for all del få inn en ex leeds spiller i systemet slik at vi har en ny mann og henge om 10-15 kamper fordi midtbanen vår ikke gjør det godt nok..(sånn litt satt på spissen)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Henning

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #179 på: Desember 23, 2008, 19:15:42 »
Ken Bates forklarer ansettelsen til Grayson på LUTV.

Høres ikkje ut som noko fare i forhold til rettsak. Blackpool som la ut på si heimeside om interessen frå Leeds. Leeds kom med henvendelse som dei skal, men når Grayson fekk tak i at han var ønska, krevde han eit møte med chairmannen i Blackpool. Ein krangel eller liknande gjorde at Grayson sa opp. Som free-agent kunne dermed Leeds tilby han jobb heilt lovleg. Bates har også prøvd å kontakte Blackpool i heile dag, men ikkje lykkast. (Dette seier i vertfall Bates).

Kjem også med forklaring på andre trenarkandidatar som fansen har tippa på. Graham slutta i Leeds, fordi kona ikkje ville bu i Leeds og det samme gjorde visst Poyet. Dermed blei reisebelastningen sopass stor at det var betre at dei fekk seg jobb i london. (Dermed ikkje aktuelt.) Typer som Curbishley ville ha kreva for mykje i lønn.

Begynne å få trua for Grayson eg.