Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445757 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

jaho

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #510 på: Mars 21, 2011, 00:33:05 »
Ser noen på waccoe babler om at vi en periode i går spilte 4-4-2 med Howson på høyrekant ..  ???

Noen som vet noe om det?

Ja eit stykke ut i foerste omgan spelte Howson og Snoddy paa kantene mens Billy og Max var paa topp.

må vel i såfall ha vært i den andre omgangen , ettersom Billy kom inn etter 67 min..

Kjell Skjerven

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #511 på: Mars 21, 2011, 10:42:08 »
Ser noen på waccoe babler om at vi en periode i går spilte 4-4-2 med Howson på høyrekant ..  ???

Noen som vet noe om det?

Ja eit stykke ut i foerste omgan spelte Howson og Snoddy paa kantene mens Billy og Max var paa topp.

må vel i såfall ha vært i den andre omgangen , ettersom Billy kom inn etter 67 min..

Beccio skal det vaere.
Side before self,every time.

Kickthemdown

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #512 på: Mars 21, 2011, 15:12:45 »
I forhold til Nunez så har han hvertfall tidligere sagt at Ramon trenger tid til å tilpasse seg engelsk fotball. Den ene kampen jeg har sett han som innbytter så han temmelig middelmådig ut.
Mot Cardiff? Da var han den eneste positive..

Dessuten så tilpasser man seg bedre til engelsk fotball med å faktisk spille kamper , ikke se de fra tribunen...

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #513 på: Mars 21, 2011, 16:20:19 »
Vi får tro at Grayson har en plan med det han gjør, og at hans observasjoner på treningsfeltet og i kamper/reservekamper er bakgrunn for hans valg (som i hans øyne selvsagt er de riktige). Ut fra det kan en da slutte at:

"- Nunez nok er viktig for reservelaget og Honduras, men at han er slett ikke god nok for førstelaget; ikke en gang god nok for benken. SG har hentet inn Bannan på korttidslån, noe som må bety at Nunez er å betrakte som et bomkjøp.
- Clayton virket lovende i pre-season, men holder ikke mål i NpC. Bomkjøp.
- Mange mål kommer etter dårlig arbeid på vår venstreside. Men alternativene til McCartney er enda dårligere enn ham, og han får derfor ingen konkurranse på plassen sin. De problemene han har, får han finne ut av selv.
- Paynter har et kjempepotensiale som han ikke har fått hentet ut. Sikkert like før dette slår ut i full blomst, så han er førstevalg som innbytter i kamper der vi sliter med å score mål.
- Somma har hatt veldig god uttelling som innbytter. Har sikkert brukt opp flakskvoten sin nå. Får derfor ikke mange minutter på førstelaget.
- Siden vi ikke greier å få tak i et defensivt midtbaneanker, er det ingen grunn til å la noen av de defensive spillerne som allerede er i troppen får prøve seg på den plassen. Det er de rett og slett ikke gode nok til. Da får vi heller leve med alle baklengsmålene - det hadde blitt enda verre hvis vi hadde prøvd å endre formasjon eller sette inn en forsvarer i stedet for Johnson/Kilkenny/Bannan.
- Det er ingen grunn til å rullere noe særlig på laget, til tross for at vi har en veldig stor tropp. De spillerne som ikke tilhører gruppen på ca 15-16 som spiller regelmessig (f eks Watt, Sam, Parker, Nunez og delvis Somma), kan ikke regne med særlig spilletid, til tross for at noen påstår å se at det er en viss slitasje på unge spillere som har spilt svært mye denne sesongen (Snodgrass, Gradel)."

Er det slik han tenker, tro?
Hvordan kan du fastslå Nunez som bomkjøp? Han har da spilt like bra som mange av de som har vært i nærheten av førstelaget (ala Watt, McCormack, Sam). Hvor mange minutter har Nunez fått fra benken? Men det er klart at Nunez er et bomkjøp, når Grayson ikke er villig til å gi han sjansen. Jeg forstår ikke hvorfor Leeds forlenger, når Grayson som sagt ikke gir han noen minutter.

Når det gjelder Somma, og dine tanker om at han har brukt opp flaksen, er jeg uenig med deg. Han har vist gode takter over lengre tid, og var en av våre beste spillere mot Swansea.

Men du har gode betraktninger - jeg er bare litt uenig i stemplingen av Ramon som bomkjøp, når han ikke har fått sjansen til å motbevise dette på førstelaget (for det synes jeg han langt på vei har gjort for reservelaget OG Honduras - så får vi se om han putter for landslaget igjen.)

Jeg tror nok det er enkelte elementer av ironi å spore i Håvards innlegg, kalle.  ;)

Greit nok at det er skrevet ironisk, men mye av det stemmer nok med hvordan Grayson tenker...

Hvis det er slik han tenker er antagelig sesongen over for vår del....
Jon R.

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #514 på: Mars 21, 2011, 17:06:50 »
Hvis det er slik han tenker er antagelig sesongen over for vår del....
Du mener seseongen?

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #515 på: Mars 21, 2011, 17:39:59 »
Vi får tro at Grayson har en plan med det han gjør, og at hans observasjoner på treningsfeltet og i kamper/reservekamper er bakgrunn for hans valg (som i hans øyne selvsagt er de riktige). Ut fra det kan en da slutte at:

"- Nunez nok er viktig for reservelaget og Honduras, men at han er slett ikke god nok for førstelaget; ikke en gang god nok for benken. SG har hentet inn Bannan på korttidslån, noe som må bety at Nunez er å betrakte som et bomkjøp.
- Clayton virket lovende i pre-season, men holder ikke mål i NpC. Bomkjøp.
- Mange mål kommer etter dårlig arbeid på vår venstreside. Men alternativene til McCartney er enda dårligere enn ham, og han får derfor ingen konkurranse på plassen sin. De problemene han har, får han finne ut av selv.
- Paynter har et kjempepotensiale som han ikke har fått hentet ut. Sikkert like før dette slår ut i full blomst, så han er førstevalg som innbytter i kamper der vi sliter med å score mål.
- Somma har hatt veldig god uttelling som innbytter. Har sikkert brukt opp flakskvoten sin nå. Får derfor ikke mange minutter på førstelaget.
- Siden vi ikke greier å få tak i et defensivt midtbaneanker, er det ingen grunn til å la noen av de defensive spillerne som allerede er i troppen får prøve seg på den plassen. Det er de rett og slett ikke gode nok til. Da får vi heller leve med alle baklengsmålene - det hadde blitt enda verre hvis vi hadde prøvd å endre formasjon eller sette inn en forsvarer i stedet for Johnson/Kilkenny/Bannan.
- Det er ingen grunn til å rullere noe særlig på laget, til tross for at vi har en veldig stor tropp. De spillerne som ikke tilhører gruppen på ca 15-16 som spiller regelmessig (f eks Watt, Sam, Parker, Nunez og delvis Somma), kan ikke regne med særlig spilletid, til tross for at noen påstår å se at det er en viss slitasje på unge spillere som har spilt svært mye denne sesongen (Snodgrass, Gradel)."

Er det slik han tenker, tro?
Hvordan kan du fastslå Nunez som bomkjøp? Han har da spilt like bra som mange av de som har vært i nærheten av førstelaget (ala Watt, McCormack, Sam). Hvor mange minutter har Nunez fått fra benken? Men det er klart at Nunez er et bomkjøp, når Grayson ikke er villig til å gi han sjansen. Jeg forstår ikke hvorfor Leeds forlenger, når Grayson som sagt ikke gir han noen minutter.

Når det gjelder Somma, og dine tanker om at han har brukt opp flaksen, er jeg uenig med deg. Han har vist gode takter over lengre tid, og var en av våre beste spillere mot Swansea.

Men du har gode betraktninger - jeg er bare litt uenig i stemplingen av Ramon som bomkjøp, når han ikke har fått sjansen til å motbevise dette på førstelaget (for det synes jeg han langt på vei har gjort for reservelaget OG Honduras - så får vi se om han putter for landslaget igjen.)

Jeg tror nok det er enkelte elementer av ironi å spore i Håvards innlegg, kalle.  ;)

Greit nok at det er skrevet ironisk, men mye av det stemmer nok med hvordan Grayson tenker...

Hvis det er slik han tenker er antagelig sesongen over for vår del....

- Nunez er nok ikke god nok for førstelaget, da må han i så fall spille på "Howson-plassen". Kunne kanskje vært verdt å prøve han der og la Howson spille sammen med Johnson på sentral midtbane.
- Clayton er nok veid for lett i år, forhåpentligvis så kommer han seg nærmere førstelaget ellers så er det bare å kvitte seg med han.
- Paynter passer bedre som enslig spiss en Ross eller Somma, han ligner mer på Becchio. For å nyttegjøre Somma så må vi spille med 2 spisser. Hadde vi ikke måttet spille med 3 sentrale midtbanespillere så kunne vi ha brukt Somma mer.
- McCartney er dårlig, men Grayson vurderer Parker til å være enda dårligere. McCartney er god fremover, men udugelig bakover. Han er borte til sommeren.
- Angående den "defensive midtbanespilleren" så har vi den ikke i laget dessverre, verken blant midtstoppere eller midtbanespillere. Eneste som kanskje hadde kunne spilt på den plassen er Bruce, men han har ikke fysikken til å spille der. Han er for treg og dekker ikke nok av banen med sin spillestil.
- Grayson burde nok ha rulert litt mer, men Sam og Watt har vært skadet. Somma har potensiale, men passer ikke inn som enslig spiss. Lurer på hvorfor Ross ikke har fått spille mer, en spiss med en god fot. Frispark og kanskje cornere hadde vært noe for foten hans, for vi scorer sjelden på frispark og cornere. Angående Snodgrass så har han vært konge foruten de 3-4 siste kampene..

Konklusjonen er at vi er lite homogene, vi mangler noen vesentlige spillertyper. Tidligere har det vært fart og uberegnlighet på kantene, men nå er det sentral midtbane. Jeg håper og tror dette kommer på plass i sommer, blir bare spennende å se om det blir i PL eller TC!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #516 på: Mars 21, 2011, 19:59:29 »
I forhold til Nunez så har han hvertfall tidligere sagt at Ramon trenger tid til å tilpasse seg engelsk fotball. Den ene kampen jeg har sett han som innbytter så han temmelig middelmådig ut.
Mot Cardiff? Da var han den eneste positive..

Dessuten så tilpasser man seg bedre til engelsk fotball med å faktisk spille kamper , ikke se de fra tribunen...

Det er forsåvidt sant, men kan du se for den Nunez i noen andre enn Howsons posisjon? Nå syns ikke jeg Howson har vært så fryktelig god i det siste, så jeg tror det kunne vært en velkommen endring. Samtidig så har jeg ikke sett for mange kamper totalt sett.

EDIT: Poenget mitt var egentlig at så god som Howson var i høst syns jeg ikke han kunne byttes ut.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #517 på: Mars 21, 2011, 23:05:31 »
I forhold til Nunez så har han hvertfall tidligere sagt at Ramon trenger tid til å tilpasse seg engelsk fotball. Den ene kampen jeg har sett han som innbytter så han temmelig middelmådig ut.
Mot Cardiff? Da var han den eneste positive..

Dessuten så tilpasser man seg bedre til engelsk fotball med å faktisk spille kamper , ikke se de fra tribunen...

Det er forsåvidt sant, men kan du se for den Nunez i noen andre enn Howsons posisjon? Nå syns ikke jeg Howson har vært så fryktelig god i det siste, så jeg tror det kunne vært en velkommen endring. Samtidig så har jeg ikke sett for mange kamper totalt sett.

EDIT: Poenget mitt var egentlig at så god som Howson var i høst syns jeg ikke han kunne byttes ut.
Jeg synes ikke at Howson skal få carte blanche or whatever - Han må få kamp om plassen. Han må vurderes ut i fra noen kamper om gangen. Snodgrass synes jeg for eksempel burde hvilt mot Ipswich eller Sheffield United, og da kunne Nunez eller noen andre vikariert - skulle gjerne likt å sett Sanchez Watt for Snodgrass.  Howson har stort potensiale, helt klart - men jeg synes ikke han har imponert siste ukene - men det har vel ei heller Leeds gjort på banen som en helhet.

Vi har jo mange som kan spille i den offensive rollen på midten - Bannan, Howson, Nunez, Snodgrass, Watt, McCormack. Skulle likt å se at vi hadde en som fungerte bra defensivt på midten. Hvis man ser på spillere som Nigel De Jong, Essien, Khedira - det er en fryd å se på brytninger defensivt, og hvor store rom en som De Jong dekker. Skulle gjerne hatt en murbrekker som De Jong på laget.
For å trekke dette litt on topic - Jeg skjønner at det er vanskelig å få inn en slik midtbanemann, men håper at Grayson tar affære til sommeren (da jeg egentlig ikke har tro på opprykk gjennom playoff). Skulle vi rykke opp, så er en ting sikkert - vi må ha inn forsterkninger i bakre og midtre ledd.
-Ny venstreback må inn
-Midtbanen må forsterkes (og da snakker jeg ikke om den offensive rollen som er overbefolket)

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #518 på: Mars 22, 2011, 19:46:21 »
http://uk.eurosport.yahoo.com/22032011/58/dugout-ask-simon-grayson-question.html

Her er det bare å pønske ut noen gode spørsmål! Finnes vel en del ømme temaer som folk ønsker å vite mer om?  ::)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #519 på: Mars 22, 2011, 20:28:37 »
http://uk.eurosport.yahoo.com/22032011/58/dugout-ask-simon-grayson-question.html

Her er det bare å pønske ut noen gode spørsmål! Finnes vel en del ømme temaer som folk ønsker å vite mer om?  ::)
Eierskapet av klubben er jo alltid et yndet emne... Dog ikke av Bates og co.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #520 på: Mars 22, 2011, 21:56:30 »
http://uk.eurosport.yahoo.com/22032011/58/dugout-ask-simon-grayson-question.html

Her er det bare å pønske ut noen gode spørsmål! Finnes vel en del ømme temaer som folk ønsker å vite mer om?  ::)
Eierskapet av klubben er jo alltid et yndet emne... Dog ikke av Bates og co.

..og neppe noe manageren vår skal behøve å uttale seg om. Han har da ellers mye annet å svare for, som hvilke kriterier han mener er viktigst når han velger hvem som skal spille spiss i laget vårt.  :P
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #521 på: Mars 22, 2011, 22:09:01 »
http://uk.eurosport.yahoo.com/22032011/58/dugout-ask-simon-grayson-question.html

Her er det bare å pønske ut noen gode spørsmål! Finnes vel en del ømme temaer som folk ønsker å vite mer om?  ::)
Eierskapet av klubben er jo alltid et yndet emne... Dog ikke av Bates og co.

..og neppe noe manageren vår skal behøve å uttale seg om. Han har da ellers mye annet å svare for, som hvilke kriterier han mener er viktigst når han velger hvem som skal spille spiss i laget vårt.  :P
Godt poeng - men der har han jo alt svart flere ganger at Becchio er å foretrekke som enslig spiss, da Somma ikke passer inn i formasjonen med enslig spiss...
Han har jo også fått kritikk i det siste av oss på forumet for å gjøre byttene for sent. Jeg ville stilt spørsmål om han ikke burde rotert mer på laget i tett kampprogram, og spesielt når laget som har spilt ikke har klart å vinne. Jeg mener endringene har vært for få.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #522 på: Mars 22, 2011, 23:22:43 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Promotion 2010

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #523 på: Mars 23, 2011, 13:56:30 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Ja, det burde han!!!


Mye av det motivasjonsmessige mangler totalt i visse sammenhenger! En Mourinho kunne fått oss opp med KLAR margin! I hvert fall med denne stallen i dette selskapet!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #524 på: Mars 23, 2011, 14:05:05 »
Må innrømme at jeg faktisk trodde landslagstrenere tok ut spillere som har spilt godt og fått noe ut av sesongen!  :o
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #525 på: Mars 23, 2011, 14:10:52 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Han burde kanskje fått ut 9 landslagsspillere? Eller tenker du enda flere DHY?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #526 på: Mars 23, 2011, 14:14:49 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?


The defense the defense the defense... the horror the horror the horror!!!

det er det eneste som feiler dette laget... med normalt forsvar så hadde vi vært der oppe med QPR!!!


B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #527 på: Mars 23, 2011, 14:43:30 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Nei, syns ikke det. Det faktum at han har klart å produsere så mange landslagspillere av et så skakk-kjørt lag, er vel heller i overkant av hva man kan forvente. 
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #528 på: Mars 23, 2011, 17:21:35 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Hvis dette innlegget viser hvordan du tenker så tror jeg at jeg ikke skal ta deg så alvorlig lengre, en VIRKELIG forenklet tankegang...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #529 på: Mars 23, 2011, 19:10:13 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Hvis dette innlegget viser hvordan du tenker så tror jeg at jeg ikke skal ta deg så alvorlig lengre, en VIRKELIG forenklet tankegang...:)

Den skjønte jeg ikke... Han spør om at ikke selveste Leeds United - med 7 landslagsspillere - burde være på direkte opprykksplass!


For en gangs skyld: Jeg er enig me'n!!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #530 på: Mars 23, 2011, 19:51:38 »
Nå har vi faktisk 7 landslagspillere i troppen.Er det noen andre lag i divisjonen som er i nærheten av dette?Muligens Cardiff og Swansea med en haug walisere...? ;D
Burde Grayson fått mer ut av stallen?

Hvis dette innlegget viser hvordan du tenker så tror jeg at jeg ikke skal ta deg så alvorlig lengre, en VIRKELIG forenklet tankegang...:)

Den skjønte jeg ikke... Han spør om at ikke selveste Leeds United - med 7 landslagsspillere - burde være på direkte opprykksplass!


For en gangs skyld: Jeg er enig me'n!!!!  ;D

Hvor mange av disse spiller på førstelaget?:)
Det er vel bare Nunez som er bankers og Somma? Ellers er det benk- eller troppsslitere.

Hadde vi hatt 7 som spilte fast på sin respektive landslag fra Italia, Holland, England og Spania så hadde vi såklart ikke vært fornøyd med årets sesong, men det er vel ikke det vi diskuterer...?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #531 på: Mars 23, 2011, 21:22:17 »
Noen ville nok ha kalt det et paradoks at disse to - altså de eneste som er bankers på landslaget - er langt unna førsteelleveren også.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #532 på: Mars 23, 2011, 21:24:41 »
Noen ville nok ha kalt det et paradoks at disse to - altså de eneste som er bankers på landslaget - er langt unna førsteelleveren også.

Ihvertfall Somma, da han spiller på et tidvis meget godt landslag!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #533 på: Mars 23, 2011, 21:31:24 »
Somma scorer mål på et meget godt landslag, og også på Leeds når han slipper til.

lojosang

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #534 på: Mars 24, 2011, 01:35:05 »
Somma scorer mål på et meget godt landslag, og også på Leeds når han slipper til.

Hvis Somma begynner å score på Leeds blir jeg forbanna, Håvard. Forbanna! Som om ikke forsvaret vårt har nok å stri med!  8)
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #535 på: Mars 24, 2011, 13:02:41 »
Somma scorer mål på et meget godt landslag, og også på Leeds når han slipper til.

Hvis Somma begynner å score på Leeds blir jeg forbanna, Håvard. Forbanna! Som om ikke forsvaret vårt har nok å stri med!  8)
Ahhh.... DER har du grunnen til at han så nødig får spilletid.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #536 på: April 13, 2011, 00:07:14 »
Vi har tapt 3 bortekamper på rad og Grayson får ta sin del av skylda. I Sheff Utd-kampen så bommet han helt, kampen mot Millwall er unnskyldt da Millwall er et meget godt lag og i kveld så gjør han noen feil.

- Hvorfor spille med Bannan som venstre midtbane/ving? Greit at han vil ha plass til Livermore og Kilkenny sentralt, men da må han velge: ofre Bannan eller en av de andre to.
- Hvis Sam er skadefri og Snodgrass har ryggproblemer, hvorfor spiller ikke Sam. Gradel og Sam på vingene betyr fart og spenning.
- Becchio er helt klart ute av form og med Paynter i karantene så må Grayson finne på noe annet. Enten får Somma spille ensom spiss eller så får Becchio få Somma som partner.

Dette er laget vi burde stilt med i dag:
Kasper, Parker (hvis han er skadefri), Bromby, O'Brien, Lichaj, Sam, Bannan, Livermore, Gradel, Somma og Becchio.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #537 på: April 13, 2011, 08:13:34 »
Fra teamtalk:(som jeg skulle sagt det selv..)
I have liked Simon Grayson and love the fact that he is as big a fan as the rest of us, but I just don't think he has the ability to take us further. He has a squad of good players but plays the same ones week in and week out so that at the end of the season they are burnt out and those on the sidelines get so little playing time that they are not up to the pace if and when they are finally played. Where is Lloyd Sam? Why is White playing for another team? Why wasn't Tom Lees given a chance - he couldn't have been any worse than the defenders we have had in the team? I would like Poyet. We were a brilliant team when he was here. I would overlook the fact he left us for what he thought was a better job - he found out it wasn't. Problem is Ken - I don't think he won't have him back.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #538 på: April 13, 2011, 08:23:35 »
Fra teamtalk:(som jeg skulle sagt det selv..)
I have liked Simon Grayson and love the fact that he is as big a fan as the rest of us, but I just don't think he has the ability to take us further. He has a squad of good players but plays the same ones week in and week out so that at the end of the season they are burnt out and those on the sidelines get so little playing time that they are not up to the pace if and when they are finally played. Where is Lloyd Sam? Why is White playing for another team? Why wasn't Tom Lees given a chance - he couldn't have been any worse than the defenders we have had in the team? I would like Poyet. We were a brilliant team when he was here. I would overlook the fact he left us for what he thought was a better job - he found out it wasn't. Problem is Ken - I don't think he won't have him back.

White som sitter på benken i Oldham og Lees som spiller i midtforsvaret til Bury skulle reddet oss?

Jeg kunne også tenke meg å se Sam litt mer når sesongen har blitt som den har blitt. Er også enig i at Grayson kjører sin elskede første 11'er for hardt og når det butter imot så blir det for mange og for rare bytter.

Grayson bommer med taktikken om dagen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #539 på: April 13, 2011, 08:33:41 »
Nå får vi dessverre smake resultatet av Graysons manglende bruk av stallen i vinter. 46 seriekamper pluss cup og landslag for noen. Nå kommer virkelig slitasjen.

Vi gikk blant annet gjennom et knalltøft juleprogram uten særlig med rokkeringer.

Beklager å måtte si det, her har manageren vår mye å lære  av Alex Ferguson. 8 bytter da de slo Fulham på lørdag.

Egentlig overrasket over at en manager som selv har en lang karriere på dette nivået ikke ser slikt.

1. For dårlig bruk av stallen
2. For dårlig på transfermarkedet
3. Elendig defensiv organsiering

Entusiasmen med opprykk kombinert med en meget jevn liga, gjør at 6. plassen er godkjent, emn ikke så mye mer. (Les Norwich som også kom opp.

Jeg gir Grayson terningkast 3.