Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447476 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1050 på: Januar 02, 2012, 14:52:50 »
Fant denne på en chat side i England, sier litt om historien bak Andy O' Brien episoden, men også kanskje noe om hvorfor spillerne ikke yter 100% for Grayson....

---
Before I start I would like you to know I am not a wind up merchant or a bull****ter, I had a very long chat with someone who works at Leeds United this afternoon and they have told me some information that is doing the rounds at LUFC and they believed this to be a direct reason for our sudden slump in form, I feel this information needs to be shared as we as fans have a right to know and innocent people should not be hounded out of LUFC as a result.

The club source believes Leeds' form is a result of the way Andy O'Brien is being treated by Grayson following the collapse of his wedding in the summer. Andy was due to marry his girlfriend in the summer, half way into July, however his would-be wife refused to sign a prenuptial agreement, forcing Andy to call the wedding off just under a week before his big day; he asked Grayson to be omitted from training for a few weeks to sort things out and get his head together, which the manager agreed to and cited O'Brien had a "side strain" and would be missing for a few weeks of pre-season.

O'Brien returned to training just before the Newcastle home friendly and was re-instated back into the side however Grayson pulled him from the first-team because of his lack of fitness after the Bradford game, by this point Andy's confidence was shot to pieces and the response he got from the fans didn't help either, Grayson re-called O'Brien to the first 11 against Leicester, AOB told Grayson he wasn't ready to return due to his current state of mind but after a long chat with Grayson he reluctantly played and had a decent game. During the week between the Leicester and Burnley game Andy went to Grayson and told him he didn't feel his mind would be on the job and didn't want to play at Burnley as he felt depressed, Grayson kicked off and told him if he didn't play at Burnley he would never play under him again at Leeds, he then went public that Andy refused to play for Leeds, which was not the case and he merely asked for some extra time away from football due to his state of mind and didn't feel it fair to be involved in football if his head wasn't 100%.

Needless to say the player's are ****ing fuming with Grayson for the handling of the Andy O'Brien situation and the majority of the player's want him out, there is no effort being put in with the exception of his golden boys Snodgrass and Howson; if you look back at when things started going pear shaped you will see it started at Burnley, we were lucky to win that day with 2 efforts from Snodgrass and in the Forest and Millwall games the player's were playing for Garry Speed and not Simon Grayson.

The guy I spoke with reckons the player's will know that tomorrow could be Grayson's last game for us if the team lose, so he isn't expecting us to win; the player's have lost all respect for Grayson as all he does is fall out with players and isolates them; so the players are responding by not playing for him.

--
Ikke lystelige utsikter for et godt Burnley resultat hvis dette er tilfelle...

Håkon

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1051 på: Januar 02, 2012, 14:59:57 »

henviser til forrige innlegg som jeg ikke vil legge inn sitat på fordi..............
Vi må slutte og publisere rykter og sammensurier på nytt og på nytt. det ligger allerede
en linkt til hovedbloggen på forumet(og jeg tror dette blogg innlegget er slettet)
som mange sier er det en blanding av fakta og spekulasjoner og kan rammes av injurie loven, viss det hadde vært i norge?

moderator; slett forrige innlegg!

Vi er Leeds United, MOT
Leeds for alltid

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1052 på: Januar 02, 2012, 15:00:20 »
Høres jo ut som en forklaring man bør vise forståelse for. Spennende da og se hva som skjer mot Burnley i ettermiddag.

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1053 på: Januar 02, 2012, 15:01:22 »
Fant denne på en chat side i England, sier litt om historien bak Andy O' Brien episoden, men også kanskje noe om hvorfor spillerne ikke yter 100% for Grayson....

--
Ikke lystelige utsikter for et godt Burnley resultat hvis dette er tilfelle...

Dett er jo akkurat den bloggen vi har diskutert og som jeg har understreket at må tas med en voldsom klype salt. Flere av tingene som hevdes, fra en 18 år gammel blogger, henger for meg ikke på greip og det er flere ting i dette jeg ikke tror på.

Men at stemningen ikke er på topp, det tviler jeg ikke på.

SA

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1054 på: Januar 02, 2012, 15:04:11 »
Høres jo ut som en forklaring man bør vise forståelse for. Spennende da og se hva som skjer mot Burnley i ettermiddag.

Les min kommentar til blogginlegget (det er IKKE noen journalist eller redaksjon som har utarbeidet den teksten).

Ã… publisere slike rykter og spekulasjoner er for min del ansvarsløst, og det er vel en grunn til at hele blogginlegget er slettet.

SA

Håkon

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1055 på: Januar 02, 2012, 15:12:24 »
Høres jo ut som en forklaring man bør vise forståelse for. Spennende da og se hva som skjer mot Burnley i ettermiddag.

Les min kommentar til blogginlegget (det er IKKE noen journalist eller redaksjon som har utarbeidet den teksten).

Ã… publisere slike rykter og spekulasjoner er for min del ansvarsløst, og det er vel en grunn til at hele blogginlegget er slettet.

SA

Støtte, SA ditt innlegg gav mening!
Leeds for alltid

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1056 på: Januar 02, 2012, 15:19:27 »
Vel siden jeg startet dette må jeg si at det ikke er skrevet av en 18 åring, og at det ble anbefalt som en god forklaring av min kollega (vi jobber begge i England). Hovedgrunnen til at jeg publiserte det var at forklaringen avdramatiserer noen av de villeste ryktene som går. Tror ikke noen kan si at dette innholdet er injurierende (det var derimot noen av de gamle ryktene).

Over og ut fra meg om dette temaet! MOT!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1057 på: Januar 02, 2012, 17:14:51 »
Vel siden jeg startet dette må jeg si at det ikke er skrevet av en 18 åring, og at det ble anbefalt som en god forklaring av min kollega (vi jobber begge i England). Hovedgrunnen til at jeg publiserte det var at forklaringen avdramatiserer noen av de villeste ryktene som går. Tror ikke noen kan si at dette innholdet er injurierende (det var derimot noen av de gamle ryktene).

Over og ut fra meg om dette temaet! MOT!

Helt enig syntes heller ikke dette var noe og lage så mye oppstyr om.
MOT.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1058 på: Januar 02, 2012, 18:17:59 »
Høres jo ut som en forklaring man bør vise forståelse for. Spennende da og se hva som skjer mot Burnley i ettermiddag.

Les min kommentar til blogginlegget (det er IKKE noen journalist eller redaksjon som har utarbeidet den teksten).

Ã… publisere slike rykter og spekulasjoner er for min del ansvarsløst, og det er vel en grunn til at hele blogginlegget er slettet.

SA

Veldig uenig i at innholdet i denne bloggen er ansvarsløst. Jeg leser bloggen som en relativt udramatisk " forklaring" på hypotesen om at Grayson har mistet garderoben, og et snilt alternativ til andre rykter jeg har lest og hørt om. Det har over lengre tid versert en rekke stygge og sensasjonelle rykter der ute som virker spunnet over fri fantasi og som setter Grayson i et veldig dårlig lys, mens denne historien faktisk matcher veldig godt hva vi faktisk vet har skjedd.

At en personalkonflikt som denne kan svekke managerens autoritet er ingen spesielt oppsiktsvekkende teori. En manager som ikke har spillernes fulle respekt, vil raskt kunne oppleve at spillerne ikke i tilstrekkelig grad lytter eller har har tillit til managerens gameplan.  "Ã… miste garderoben" er et vanlig begrep på et slikt fenomen. Da blir det vanskelig å få det beste ut av spillerne, og enda vanskeligere å få alle til å dra i samme retning. Det blir raskt onde sirkler og dårlige resultater av sånt...

Det burde være fullt mulig å leve med en manager som har vist helt menneskelige svakheter/ egenskaper i en vanskelig situasjon, som fikk uforutsette negative konsekvenser. Jeg tror nemlig at skadene i denne versjonen er langt mer "opprettelige" enn alternative teorier og forklaringer som at elendigheten skyldes Grayson inkomptanse , at spillerne er ubrukelige eller at Grayson har vært xxx xxx xxxxxxx.

Jon R.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1059 på: Januar 02, 2012, 21:50:14 »
Til SG forsvar 2 forsvarsspillere ut med skade i samme kamp + er det 2-3 til på skadelista , her må han handle kjapt og låne vel ?

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1060 på: Januar 02, 2012, 22:01:11 »
Til SG forsvar 2 forsvarsspillere ut med skade i samme kamp + er det 2-3 til på skadelista , her må han handle kjapt og låne vel ?
Det må han. Any suggestions?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1061 på: Januar 02, 2012, 22:04:44 »
Helt blank der , en murbrekker , en som kan kick as, en som det er vondt å spille mot ! Er noen ledig på markedet ?

Leedsulf

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1062 på: Januar 02, 2012, 22:09:13 »
Til SG forsvar 2 forsvarsspillere ut med skade i samme kamp + er det 2-3 til på skadelista , her må han handle kjapt og låne vel ?
Det må han. Any suggestions?

St Ledger
Savic
Upson
Kilgallon
Aaron Hughes

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1063 på: Januar 08, 2012, 21:47:05 »
Simon Grayson is the 17th longest-serving manager in the country. 2nd in the Championship (behind Jackett), 11th in Football League
Andrew Haigh (The Sun) på twitter
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1064 på: Januar 09, 2012, 20:19:25 »
Simon Grayson is the 17th longest-serving manager in the country. 2nd in the Championship (behind Jackett), 11th in Football League
Andrew Haigh (The Sun) på twitter




Taper vi mot middelmådige gunners i dag er han vel historie...... ::)
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1065 på: Januar 09, 2012, 20:40:27 »
Simon Grayson is the 17th longest-serving manager in the country. 2nd in the Championship (behind Jackett), 11th in Football League
Andrew Haigh (The Sun) på twitter




Taper vi mot middelmådige gunners i dag er han vel historie...... ::)

hehe, ja og vekommen til Neil Warnock.  8)

Hallgeir *

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1066 på: Januar 09, 2012, 20:42:08 »
Simon Grayson is the 17th longest-serving manager in the country. 2nd in the Championship (behind Jackett), 11th in Football League
Andrew Haigh (The Sun) på twitter




Taper vi mot middelmådige gunners i dag er han vel historie...... ::)

hehe, ja og vekommen til Neil Warnock.  8)

Bates og Warnock - engelsk fotballs Knoll og Tott !  :D
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1067 på: Januar 09, 2012, 23:31:28 »
Simon Grayson is the 17th longest-serving manager in the country. 2nd in the Championship (behind Jackett), 11th in Football League
Andrew Haigh (The Sun) på twitter




Taper vi mot middelmådige gunners i dag er han vel historie...... ::)

hehe, ja og vekommen til Neil Warnock.  8)

Bates og Warnock - engelsk fotballs Knoll og Tott !  :D
De kan bytte på og skjelle hverandre ut. Får håpe vi slipper Warnock.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LEO

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1068 på: Januar 11, 2012, 07:41:58 »
Hvis vi ser på cup matchene de siste 3-tre årene da har vi både spille- og resultat messig blitt dårligere.
Mot Manchester i 3 runde jan. 2010 borte på Old Trafford : Der spilte vi bra også fremover og vant.
Mot Arsenal i 2011 hadde vi bra spill til tider og spilte uavgjordt.
I år mot samme motstander men som etter min mening er svakere lag enn i fjor når de har tatt bort Van Persie. 
Likevel greier vi å tape og har ikke noe spill fremover. Kun selvfølgelig etter at vi har fått en i tryne da skjer det noe fremover.

I 2010 da hadde vi et spill og system fremover.  Mot Arsenal nå så løp man en og en oppover mens resten stod å så på. 
Min meninger er at vi var et bedre lag og spilte bedre fotball i jan 2010 enn nå i 2012. :-[

Taper vi mot Crystal Palace da vil vi være nede på cirka 15-femtende plass og må se over skulderen.  Sjekk mars matchene, der blir det ikke mange poeng hvis vi ikke lykkes i transfer markedet nå i januar og høyner prestasjonene.

Leser og hører allerede at vi er den tapende part mot noen fotballspillere Grayson visstnok ønsker.  Nå tror jeg ikke på alt som skrives og sies.
Men vi leeds supportere har en negativ erfaring når det gjelder transfer markedet.

Di Matteo linkes som ny manager hvis Grayson ikke lykkes.  Hvor lenge har Bates tålmodigheten.

Jeg tror Grayson er nærmere sparken nå etter Arsenal kampen og skulle vi tape mot CP, da ryker`n.
 

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1069 på: Januar 11, 2012, 10:29:42 »
Må jo, som en "true believer" av SG, ta  litt til motmæle her:

Hvis vi ser på cup matchene de siste 3-tre årene da har vi både spille- og resultat messig blitt dårligere.
Mot Manchester i 3 runde jan. 2010 borte på Old Trafford : Der spilte vi bra også fremover og vant. Her stilte vi vel med det beste laget vi kunne på det tidspunktet, og skal vi i tillegg være helt ærlige, så er vel grunnen til at vi vant den kampen i stor grad at CA stod mye i veien for ManU's avslutninger..hvertfall slik jeg husker den kampen (drakk øl, og kan huske feil  ;))
Mot Arsenal i 2011 hadde vi bra spill til tider og spilte uavgjordt.
I år mot samme motstander men som etter min mening er svakere lag enn i fjor når de har tatt bort Van Persie. 
Likevel greier vi å tape og har ikke noe spill fremover. Kun selvfølgelig etter at vi har fått en i tryne da skjer det noe fremover. Jeg så mulighet(er) til å ta føringen før Henry kom på banen, vi tapte for et så å si toppet Arsenal, med et meget skadeskutt Leeds..så hvorfor bytte ut noen av den grunn??

I 2010 da hadde vi et spill og system fremover.  Mot Arsenal nå så løp man en og en oppover mens resten stod å så på. 
Min meninger er at vi var et bedre lag og spilte bedre fotball i jan 2010 enn nå i 2012. :-[
Bedre lag...kanskje..men også mindre skadeskutte

Taper vi mot Crystal Palace da vil vi være nede på cirka 15-femtende plass og må se over skulderen.  Sjekk mars matchene, der blir det ikke mange poeng hvis vi ikke lykkes i transfer markedet nå i januar og høyner prestasjonene.

Di Matteo linkes som ny manager hvis Grayson ikke lykkes.  Hvor lenge har Bates tålmodigheten.
Har ikke KB fredet SG nå da??
Jeg tror Grayson er nærmere sparken nå etter Arsenal kampen og skulle vi tape mot CP, da ryker`n.
Strengt uenig i denne vurderigen...SG kan stå med meget rak rygg etter denne kampen.

Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1070 på: Januar 11, 2012, 12:29:06 »
Hvis vi ser på cup matchene de siste 3-tre årene da har vi både spille- og resultat messig blitt dårligere.
Mot Manchester i 3 runde jan. 2010 borte på Old Trafford : Der spilte vi bra også fremover og vant.
Mot Arsenal i 2011 hadde vi bra spill til tider og spilte uavgjordt.
I år mot samme motstander men som etter min mening er svakere lag enn i fjor når de har tatt bort Van Persie. 
Likevel greier vi å tape og har ikke noe spill fremover. Kun selvfølgelig etter at vi har fått en i tryne da skjer det noe fremover.

I 2010 da hadde vi et spill og system fremover.  Mot Arsenal nå så løp man en og en oppover mens resten stod å så på. 
Min meninger er at vi var et bedre lag og spilte bedre fotball i jan 2010 enn nå i 2012. :-[

Taper vi mot Crystal Palace da vil vi være nede på cirka 15-femtende plass og må se over skulderen.  Sjekk mars matchene, der blir det ikke mange poeng hvis vi ikke lykkes i transfer markedet nå i januar og høyner prestasjonene.

Leser og hører allerede at vi er den tapende part mot noen fotballspillere Grayson visstnok ønsker.  Nå tror jeg ikke på alt som skrives og sies.
Men vi leeds supportere har en negativ erfaring når det gjelder transfer markedet.

Di Matteo linkes som ny manager hvis Grayson ikke lykkes.  Hvor lenge har Bates tålmodigheten.

Jeg tror Grayson er nærmere sparken nå etter Arsenal kampen og skulle vi tape mot CP, da ryker`n.

Kan ikke si meg enig i dette. Våre muligheter begrenset seg til to. I 1. omgang da Becchio måkte ballen over, og McCormacks mulighet i 2. omgang, men den kom etter Henrys scoring. Leeds spilte nok svakere enn i oppgjørene 2010 og 2011, men fraværet av Howson og Snodgrass er nok hovedforklaringen til dette. Gunners fikk nesten ingen sjanser mot oss på mandag. I grunnen litt rart, da Leeds lå ganske lavt store deler av kampen. De burde ha skapt mye mer. Symptomatisk scorte de da offsidefella (?) vår sprakk.

Jeg vil hevde at vi er bedre enn i 2010. Vi har tross alt rykket opp, og 8. plass i nPC er kvalitetsmessig bedre enn 1. plass i L1 (faktisk 17 posisjoner bedre). Synes også at ManU i 2010 skapte flere farlige sjanser mot Leeds, enn hva Arsenal gjorde på mandag. Det var vel Ankergrens feberredninger som gjorde at vi ikke slapp inn noen mål mot ManU. Lonergan hadde ingen redninger av den sorten mot Arsenal, kun gode redninger på skudd fra distanse.

Ser vi på tabellen, er vi pr. dags dato noe svakere enn på tilsvarende tidspunkt i fjor, noe som i hovedsak skyldes en formsvikt i desember. Det er ikke gitt at denne formsvikten fortsetter med signeringene av hurtigtogene Townsend og Rogers. Med disse to signeringene har laget fått tilbake noe av de kvalitetene man mistet med salget av Gradel. Leeds kan nå i større grad kjøre kontringer, og motstanderne ville nok finne det vanskeligere å forsvare seg. Dermed må de bruke mindre tid på å angripe oss, og vi vil forhåpentligvis også slippe inn færre mål. Regner med grei skuring mot Palace til helga, som nå er inne i Ligacupmodus. Spill som mot Gunners, og kontre inn 2 mål. 2-0 til Leeds ;D. Siden vi vinner mot Palace ryker ikke Grayson nå. Regner også med at Ipswich får stryk 24. januar. Da vil Leeds nok en gang være oppe blant topp 6. Har sett tegn til snubling fra W Ham og Soton, og minst ett av disse lagene vil sige nedover på tabellen utover våren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1071 på: Januar 11, 2012, 13:44:05 »
Hvis vi ser på cup matchene de siste 3-tre årene da har vi både spille- og resultat messig blitt dårligere.
Mot Manchester i 3 runde jan. 2010 borte på Old Trafford : Der spilte vi bra også fremover og vant.
Mot Arsenal i 2011 hadde vi bra spill til tider og spilte uavgjordt.
I år mot samme motstander men som etter min mening er svakere lag enn i fjor når de har tatt bort Van Persie. 
Likevel greier vi å tape og har ikke noe spill fremover. Kun selvfølgelig etter at vi har fått en i tryne da skjer det noe fremover.

I 2010 da hadde vi et spill og system fremover.  Mot Arsenal nå så løp man en og en oppover mens resten stod å så på. 
Min meninger er at vi var et bedre lag og spilte bedre fotball i jan 2010 enn nå i 2012. :-[

Disse cupkampene mot de største lagene vi har vært så heldige å fått spille de siste årene må regnest som rene bonuskamper. Noen ganger klarer vi å stå i mot motstanderesn press, ha nødvendig flaks og utnytte de sjansene vi får (Arsenal i fjor og ManU for 2 år siden) I år stod vi nesten løpet mot Arsenal, men tapte til slutt 1-0 etter scoring på tampen.

Det er veldig små marginer som avgjør om vi kniper til oss ett bra resultat, eller om vi taper klart. Mot ManU i ligacupen fikk de ett tidlig mål og kunne dermed kontrollere hele kampen. Klarer de ikke å score tidlig blir de fort jagende etter scoring og Leeds får mer selvtillit utover i kampen og troa på det umulige vokser.

Det kan diskuterest om vi er bedre eller dårlige lag enn det vi var i fjor, men jeg mener at disse cupkampene ikke er noen god målestokk. Kan ikke vente at vi skulle slått Arsenal i år fordi at Van Persie ikke var med. Arsenal har vel strengt tatt litt flere strenger å spille på enn bare han...
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1072 på: Januar 11, 2012, 18:07:15 »
Hvis vi ser på cup matchene de siste 3-tre årene da har vi både spille- og resultat messig blitt dårligere.
Mot Manchester i 3 runde jan. 2010 borte på Old Trafford : Der spilte vi bra også fremover og vant.
Mot Arsenal i 2011 hadde vi bra spill til tider og spilte uavgjordt.
I år mot samme motstander men som etter min mening er svakere lag enn i fjor når de har tatt bort Van Persie. 
Likevel greier vi å tape og har ikke noe spill fremover. Kun selvfølgelig etter at vi har fått en i tryne da skjer det noe fremover.

I 2010 da hadde vi et spill og system fremover.  Mot Arsenal nå så løp man en og en oppover mens resten stod å så på. 
Min meninger er at vi var et bedre lag og spilte bedre fotball i jan 2010 enn nå i 2012. :-[

Taper vi mot Crystal Palace da vil vi være nede på cirka 15-femtende plass og må se over skulderen.  Sjekk mars matchene, der blir det ikke mange poeng hvis vi ikke lykkes i transfer markedet nå i januar og høyner prestasjonene.

Leser og hører allerede at vi er den tapende part mot noen fotballspillere Grayson visstnok ønsker.  Nå tror jeg ikke på alt som skrives og sies.
Men vi leeds supportere har en negativ erfaring når det gjelder transfer markedet.

Di Matteo linkes som ny manager hvis Grayson ikke lykkes.  Hvor lenge har Bates tålmodigheten.

Jeg tror Grayson er nærmere sparken nå etter Arsenal kampen og skulle vi tape mot CP, da ryker`n.

Van Persie er ikke noe argument for at Arsenal stilte med dårligere mannskap i år enn i fjor. Han spilte ikke da heller.
Hekta på Leeds siden 1974

sveifors

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1073 på: Januar 11, 2012, 19:50:27 »
Jeg hadde stor sans for Larry i de første årene, men nå begynner jeg å bli litt lei av hans klare begrensinger som manager:

Hans evner innenfor det taktiske og defensiv organisering er begrenset. Det kan også synes at han sliter med å motivere sine spillere. I storkampene som mot Arsenal, Scum viser guttene guts, og det er jo kamper som er selvmotiverende for hver enkelt spiller, når de da kommer i de kjedelige hverdagskampene i championship synes motivasjonen i denne sesongen vært lav, bortsett fra de to kampene guttene spilte for Gary Speed.

Jeg betviler også hans evner i kjøp av spillere, alt for mange feilkjøp.

Tror at denne sesongen er Graysons siste på ER.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

rd1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1074 på: Januar 11, 2012, 19:51:06 »
stiller store spørsmål med Graysons handler så lang i januar (sjokk!), men det er besynderlig at han henter i 2 vinger! Hele laget roper etter en defensiv og god midtbanespiller, en skikkelig stopper og  kanskje en høyreback.

Dersom det er slik at vi har begrensede midler, er det helt ufattelig at vi ikke henter inn spillerere der vi sliter mest.

Men jeg tror ikke Grayson oppfatter at vi slipper inn for mye mål, sliter på midtbanen og er iferd med å rote oss nedover tabellen.
"Who needs Cantona??"

fjellhaugen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1075 på: Januar 11, 2012, 20:11:39 »
jaja.. her får man kjeft uansett.

det har blitt terpet mye på det defansive i det siste snakkes det om og det kan virke som det har hjulpet.
jaggu får larry kritikk for det også her inne.
9 baklengs på 7 kamper siden 1 desember er ikke supert, men dette inluderer 4 mot barnsely.
dette må da være fremgang?

vi sto som taperen i sommer når max forsvant. nå har 2 vinger blitt hentet inn som fersterkning/erstatning i hans posisjon og simon for kritikk for dette også?
come on dere. vi snakker faktisk om scouting og planlegging som innebærer mer forarbeid enn det virker som enkelte av dere tror. det er faktisk ikke som på football manager.

jeg vet ikke hvor mye lenger simon graysom kan ta oss, dog er jeg skeptsk til hvem som evt. skal erstatte han.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1076 på: Januar 11, 2012, 20:32:25 »
jaja.. her får man kjeft uansett.

det har blitt terpet mye på det defansive i det siste snakkes det om og det kan virke som det har hjulpet.
jaggu får larry kritikk for det også her inne.
9 baklengs på 7 kamper siden 1 desember er ikke supert, men dette inluderer 4 mot barnsely.
dette må da være fremgang?

vi sto som taperen i sommer når max forsvant. nå har 2 vinger blitt hentet inn som fersterkning/erstatning i hans posisjon og simon for kritikk for dette også?
come on dere. vi snakker faktisk om scouting og planlegging som innebærer mer forarbeid enn det virker som enkelte av dere tror. det er faktisk ikke som på football manager.

jeg vet ikke hvor mye lenger simon graysom kan ta oss, dog er jeg skeptsk til hvem som evt. skal erstatte han.

Og hvor mange mål har vi putta på de siste 7 kampene? Kun 6 mål! Vi som har vært så gode fremover på banen har plutselig "lost it". Det hjelper lite å stramme opp i det defansive når det så til de grader går ut over det offansive. Så lite målfarlige har vi vel aldri vært under Grayson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1077 på: Januar 11, 2012, 20:52:31 »
Jeg vil bare avslutte mitt innlegg lenger opp med å si at vi spilte hurtigere i 2010 og hadde en spilleplan fremover, den ser jeg ikke idag.

Arsenal manglet foruten Persie, Giovanni og Nasri (solgt), suspensjon og skader på mange samt Walcott er betydelig dårlige iår enn ifjor.

Når Towsend dro av gårde med ballen hvem fulgte etter ?  Ingen eller de kom tuslende etter.

Jeg tror Grayson har mistet garderoben.  SE på CP som vi skal møte, DE har hatt betydelig fremgang i år og brukt like lite penger.  Vi ligger dårligere an enn i fjor tiltross for at vi har hatt betydelig flaks på slutten av endel kamper.
Vi skulle altså ha ligget enda lavere på tabellen ::)
 

Blank_File

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1078 på: Januar 11, 2012, 21:39:25 »
Har sett enkelte har vært inne på det her og jeg tror faktisk det er et viktig poeng. Med to hurtigtog på hver side er det vanskeligere å forsvare seg mot oss. Jeg tror kanskje ikkje Graysons plan er så dum, men tiden vil vise.

Forøvrig 100% enig i at disse cupkampene vi har spilt ikke er noen målestokk. Det er selvsagt ikke poengløst å hevde at vi er dårligere enn for to år siden, men det handler mest om å få målet på rett tidspunkt i disse kampene.

fjellhaugen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1079 på: Januar 11, 2012, 21:55:39 »
jaja.. her får man kjeft uansett.

det har blitt terpet mye på det defansive i det siste snakkes det om og det kan virke som det har hjulpet.
jaggu får larry kritikk for det også her inne.
9 baklengs på 7 kamper siden 1 desember er ikke supert, men dette inluderer 4 mot barnsely.
dette må da være fremgang?

vi sto som taperen i sommer når max forsvant. nå har 2 vinger blitt hentet inn som fersterkning/erstatning i hans posisjon og simon for kritikk for dette også?
come on dere. vi snakker faktisk om scouting og planlegging som innebærer mer forarbeid enn det virker som enkelte av dere tror. det er faktisk ikke som på football manager.

jeg vet ikke hvor mye lenger simon graysom kan ta oss, dog er jeg skeptsk til hvem som evt. skal erstatte han.

Og hvor mange mål har vi putta på de siste 7 kampene? Kun 6 mål! Vi som har vært så gode fremover på banen har plutselig "lost it". Det hjelper lite å stramme opp i det defansive når det så til de grader går ut over det offansive. Så lite målfarlige har vi vel aldri vært under Grayson.

auren

jeg visste forsåvidt den ville komme.
da svarer jeg med den gode gamle;
stabilitet bygges bakfra og fremover i lagdelene  ;)

eller vil du fortsette som før med 4-3, 2-5, 3-3 og den enkelte 2-2 kampen?
var vel snodin som ikke så problemet med 3 baklengs pr kamp så lenge vi scorer 4 en tid tilbake siden.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!