Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447497 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil

stigahauge

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1231 på: Januar 20, 2012, 16:30:49 »
FJOTTEPEIS!!?? Ka i h....... som er galt med dette då??? Her får ein (relativt mykje) pengar for ein spelar som ikkje vil være i klubben og som har 6 mnd igjen av kontrakten! Eit glimrande salg spørr du meg.
Det er ikkje berre å hente stjernespelarar til wankership! Og dersom ein skal øse ut pengar så er det ikkje sikker suksess heller! Sjå Leicester!!
Med Townsen og Delph på lån, samt Rodgers inn og ein langtidsskada spelar med 6 mnd igjen av kontrakten ut for 1,5 mill så må dette være eit godt tranfervindauga av Grayson!
Men det er sjølvsagt feil å skryte av Grayson! Han skal ha kjeft for alt han fordi me har tross alt veldig kompetente supportera som kunne gjort ein mykje bedre jobb! 
 

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1232 på: Januar 20, 2012, 18:15:45 »
Blir nesten som lotto dette her , vi håper SG skal treffe med laguttaket i hver kamp, + nye spillere de få som vil spille for klubben skal slå til .Noen oppturer  , nedturer  skuffelse når utbetalingene uteblir!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1233 på: Januar 20, 2012, 18:22:58 »
FJOTTEPEIS!!?? Ka i h....... som er galt med dette då??? Her får ein (relativt mykje) pengar for ein spelar som ikkje vil være i klubben og som har 6 mnd igjen av kontrakten! Eit glimrande salg spørr du meg.
Det er ikkje berre å hente stjernespelarar til wankership! Og dersom ein skal øse ut pengar så er det ikkje sikker suksess heller! Sjå Leicester!!
Med Townsen og Delph på lån, samt Rodgers inn og ein langtidsskada spelar med 6 mnd igjen av kontrakten ut for 1,5 mill så må dette være eit godt tranfervindauga av Grayson!
Men det er sjølvsagt feil å skryte av Grayson! Han skal ha kjeft for alt han fordi me har tross alt veldig kompetente supportera som kunne gjort ein mykje bedre jobb! 
Jeg ser at du er enig i kort planlegging?hvis du prøver å se det STORE bildet her,så gir dette nok et signal om at her tenkes det kun 1 mnd frem i tid(knapt nok det),vi selger de beste fordi vi skal jo ikke til PL alikevel....og du lever vel også i den villfarelse at pengene kommer til å bli brukt som sportslig investering i fremtiden?alt tyder vel på det de siste årene...?på tide å våkne opp!

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1234 på: Januar 20, 2012, 18:28:42 »
Med halvannen million for både Kasper og Gradel, samt 2 mill for Howson burde jo Grayson ha minst 2-3 millioner pund til å bruke på spillere. Han har dog brukt 500 000 på Pugh, mens både Taylor og Rogers kom gratis og Delph og Townsend på lån. På prøvespill har vi nok en ving (!!!) og en spiller som ikke var god nok for Norwich da de rykka ned til L1 (selvsagt også gratis). Det ligger an til kjøpefest de siste 11 dagene med andre ord...  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1235 på: Januar 20, 2012, 18:33:30 »
Med halvannen million for både Kasper og Gradel, samt 2 mill for Howson burde jo Grayson ha minst 2-3 millioner pund til å bruke på spillere. Han har dog brukt 500 000 på Pugh, mens både Taylor og Rogers kom gratis og Delph og Townsend på lån. På prøvespill har vi nok en ving (!!!) og en spiller som ikke var god nok for Norwich da de rykka ned til L1 (selvsagt også gratis). Det ligger an til kjøpefest de siste 11 dagene med andre ord...  ::)

auren
hahaha auren!Godt sagt,det er jo en fordel vi Leedsfans har-nemlig at vi har gullfiskhukommelse ;D hver gang en spiller blir solgt tror vi at det meste vil bli brukt til å finne en like god erstatter ;D ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1236 på: Januar 20, 2012, 19:01:12 »
Med halvannen million for både Kasper og Gradel, samt 2 mill for Howson burde jo Grayson ha minst 2-3 millioner pund til å bruke på spillere. Han har dog brukt 500 000 på Pugh, mens både Taylor og Rogers kom gratis og Delph og Townsend på lån. På prøvespill har vi nok en ving (!!!) og en spiller som ikke var god nok for Norwich da de rykka ned til L1 (selvsagt også gratis). Det ligger an til kjøpefest de siste 11 dagene med andre ord...  ::)

auren
hahaha auren!Godt sagt,det er jo en fordel vi Leedsfans har-nemlig at vi har gullfiskhukommelse ;D hver gang en spiller blir solgt tror vi at det meste vil bli brukt til å finne en like god erstatter ;D ;D


Veldig enig i dette innlegget. Er bare og innse at Bates heller investerer i toaletter og hotellsenger fremfor spillere som kan heve laget.

haak-d

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1237 på: Januar 20, 2012, 19:12:42 »
La oss si at Luscos treffer med det laget de har tatt ut til kampen i morgen, altså: Lonergan, Zac, Lees, Odea, White, Snoddy, Clayton, Delph, Townsend, Ross, Becchio. Stiller vi med dette laget og vi ikke ruller over Ipswich, ja da må Grayson bare GÃ…!! Det er ikke mange i CC som kan stille med et så slagkraftig lag! Her er det i mine øyne klasse over hele linja og med en meget sterk sentrallinje! Jeg kunne tenkt meg sett Forrsell fra start i stede for Becchio, men de er ganske like typer. Uansett, dette laget skal lett vinne over Ipswich og som sagt, klarer de ikke det er det evnene til Garyson som ikke holder mål. Hans oppgave er å få det beste ut av de 11 han velger, og dette er kvalitet! (sett med CC øyne)
 

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1238 på: Januar 20, 2012, 19:20:01 »
Nja...

Lonergan: Solid NPC spiller
Thompson: Uerfaren, gjort et par OK kamper
Lees: Spennende unggutt og har gjort det bra i år
O'Dea: Bob bob
White: Forsvarets mest spennende fyr. Meget god!
Snoddy: En av NpCs beste vinger
Clayton: Startet sesongen som en åpenbaring, men har hatt formsvikt siste 10 kamper.
Delph: I form en spiller som vil rule på dette nivået, men usikker både på form og fitness.
Townsend: Opp og ned spiller. Har til gode å prestere jevnt bra i divisjonen.
McCormack: Se Clayton. Formsvikt siste 15 kamper.
Becchio: Totalt ute av form hele denne sesongen.

Summa summarum er ikke laget så fryktelig bra, og jeg tror på en jevn kamp i morgen. Husk at Ipswich har et godt lag på papiret de også!

Og gir ikke gutta mer enn 90 % blir det ingen seier. Redd vi får se en ny slapp forestilling.. But prove me wrong!

auren
« Siste redigering: Januar 20, 2012, 19:21:58 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1239 på: Januar 21, 2012, 10:23:12 »
AMBITION CAN'T BE QUESTIONED - BOSS
United manager Simon Grayson has hit back after the club's promotion ambitions were questioned this week.

Grayson has dismissed suggestions that the sale of skipper Jonny Howson undermined the promotion campaign, and says the club's standing in the Championship had no influence on the player moving to Norwich City.

"We've got a group here who we feel can get promoted but it's all about succeeding in that," said the boss.

"Deep down I know that Jonny would have loved to get this club promoted but nobody can guarantee that it will happen. It's not a sign of a lack of ambition that a club is signing one of our players.

"Our ambition will be shown by speculation linking three or four of our players with other clubs - that won't be happening and they won't be leaving. It's utter nonsense.

"Unless someone offers an absolute fortune. Any club is vulnerable to that. Manchester United were vulnerable when they sold Ronaldo to Real Madrid. We've got no intention of selling any other player to any other club.

"Jonny's deal suited us and him. But any other deal has to suit us, not the individual because all the other players apart from Aidy White are all under contract for at least 18 months.

"We don't have to do anything. If they want to leave then tough. They've got enough time on their contracts to make sure they're not going anywhere."

Media speculation this week has linked Wigan with a move for striker Ross McCormack and Bolton with a swoop for midfielder Adam Clayton - but the boss dismissed both stories.

"I've not had anything from Roberto Martinez or Owen Coyle," he said. "They've all got my number and nobody's rung me."

Kilde: http://www.leedsunited.com/news/20120121/ambition-cant-be-questioned-boss_2247585_2583541

Stemmer det jeg har markert? Er det bare White som ikke har kontrakt de neste 18 månedene?

Forøvrig synes jeg det er latterlig å si at "ambition can't be questioned". Vi har alle sett utviklingen, og det faktum at vi nå har betalt 500,000 pund for en spiller som Pugh, lånt Townsend og Delph - som forøvrig forsvinner tilbake til AV, slik det høres ut på i intervjuet med han. I tillegg har man signert Robbie Rogers, og ser nå også på en partyglad Matty Pattison som nesten virker ut som symbolet på Norwichs dårlige periode. Jeg er IKKE imponert kjære Grayson!
« Siste redigering: Januar 21, 2012, 10:30:19 av kalle_92 »

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1240 på: Januar 21, 2012, 10:44:52 »
AMBITION CAN'T BE QUESTIONED - BOSS
United manager Simon Grayson has hit back after the club's promotion ambitions were questioned this week.

Grayson has dismissed suggestions that the sale of skipper Jonny Howson undermined the promotion campaign, and says the club's standing in the Championship had no influence on the player moving to Norwich City.

"We've got a group here who we feel can get promoted but it's all about succeeding in that," said the boss.

"Deep down I know that Jonny would have loved to get this club promoted but nobody can guarantee that it will happen. It's not a sign of a lack of ambition that a club is signing one of our players.

"Our ambition will be shown by speculation linking three or four of our players with other clubs - that won't be happening and they won't be leaving. It's utter nonsense.

"Unless someone offers an absolute fortune. Any club is vulnerable to that. Manchester United were vulnerable when they sold Ronaldo to Real Madrid. We've got no intention of selling any other player to any other club.

"Jonny's deal suited us and him. But any other deal has to suit us, not the individual because all the other players apart from Aidy White are all under contract for at least 18 months.

"We don't have to do anything. If they want to leave then tough. They've got enough time on their contracts to make sure they're not going anywhere."

Media speculation this week has linked Wigan with a move for striker Ross McCormack and Bolton with a swoop for midfielder Adam Clayton - but the boss dismissed both stories.

"I've not had anything from Roberto Martinez or Owen Coyle," he said. "They've all got my number and nobody's rung me."

Kilde: http://www.leedsunited.com/news/20120121/ambition-cant-be-questioned-boss_2247585_2583541

Stemmer det jeg har markert? Er det bare White som ikke har kontrakt de neste 18 månedene?

Forøvrig synes jeg det er latterlig å si at "ambition can't be questioned". Vi har alle sett utviklingen, og det faktum at vi nå har betalt 500,000 pund for en spiller som Pugh, lånt Townsend og Delph - som forøvrig forsvinner tilbake til AV, slik det høres ut på i intervjuet med han. I tillegg har man signert Robbie Rogers, og ser nå også på en partyglad Matty Pattison som nesten virker ut som symbolet på Norwichs dårlige periode. Jeg er IKKE imponert kjære Grayson!

Vayrynen, Forssell, Sam har vel ikke kontrakter lenger enn til sommeren, merkelig uttalelse av Grayson i så fall. De er vel en del av gruppen selv om PL-klubber ikke ligger langflat?
« Siste redigering: Januar 21, 2012, 10:46:55 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1241 på: Januar 21, 2012, 11:07:51 »
Jeg opplever det som et hån at Lambert sine kommentarer om handelen/Howson får plass på offisielle siden. Patetisk, farmerklubb... Dette er ord som dukker opp

Leeds United Feeder Club - i alle fall ifølge Ken Bates
Marching on together!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1242 på: Januar 21, 2012, 12:54:33 »
Flott at du slår tilbake Grayson. Jeg venter å se en like innbitt holdning på banen i kampene fremover, også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1243 på: Januar 21, 2012, 13:15:50 »
I følge dagen kamp program sier Bates at Grayson har brukt 2 mill pund mer enn budsjettet denne sesongen. Budsjettet til Grayson er på 11.5mill pund. Da kan jo alle dere som sier at vi bruker lite i forhold til de andre lagene sjekke omsetningen deres for å sammenligne. Det er jo klart at hvis vi bruker 100 millioner norske kroner på transfers, sign-on-fee's, lønninger og andre kostnader som gjelder spillerne og en annen klubb har en omsetning på mye mindre enn vår, som er vel på 300 millioner, så kankje Bates har rett i mye av det han sier. Nå skal det sies at 33% av total omsetning brukes på A-laget, og det er vel MEGET lite?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1244 på: Januar 21, 2012, 13:19:56 »
I følge dagen kamp program sier Bates at Grayson har brukt 2 mill pund mer enn budsjettet denne sesongen. Budsjettet til Grayson er på 11.5mill pund. Da kan jo alle dere som sier at vi bruker lite i forhold til de andre lagene sjekke omsetningen deres for å sammenligne. Det er jo klart at hvis vi bruker 100 millioner norske kroner på transfers, sign-on-fee's, lønninger og andre kostnader som gjelder spillerne og en annen klubb har en omsetning på mye mindre enn vår, som er vel på 300 millioner, så kankje Bates har rett i mye av det han sier. Nå skal det sies at 33% av total omsetning brukes på A-laget, og det er vel MEGET lite?

 ;D ;D

Han Bates, han Bates!
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1245 på: Januar 21, 2012, 13:23:41 »
I følge dagen kamp program sier Bates at Grayson har brukt 2 mill pund mer enn budsjettet denne sesongen. Budsjettet til Grayson er på 11.5mill pund. Da kan jo alle dere som sier at vi bruker lite i forhold til de andre lagene sjekke omsetningen deres for å sammenligne. Det er jo klart at hvis vi bruker 100 millioner norske kroner på transfers, sign-on-fee's, lønninger og andre kostnader som gjelder spillerne og en annen klubb har en omsetning på mye mindre enn vår, som er vel på 300 millioner, så kankje Bates har rett i mye av det han sier. Nå skal det sies at 33% av total omsetning brukes på A-laget, og det er vel MEGET lite?

 ;D ;D

Han Bates, han Bates!

Skjønner ikke hvorfor han går ut med eksakte tall, hvis det er slik at vi bruker 33% av total omsetning på A-laget så er jo det MEGET nøkternt. Med forbehold om at jeg har forstått det som står riktig, i så fall så setter det Bates i et dårlig lys (er vel ganske mørkt fra før)..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1246 på: Januar 21, 2012, 18:01:48 »
Graysons meritter i 2012 er meget bra. Sitter nok trygt. Når vi får med Rogers mot Birmingham ryker Townsend ut, og Leeds blir meget farlige på offensiven. Kan vi få gjort noe med vårt nonchalante forsvarsspill, kan Birmingham få det meget vanskelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1247 på: Januar 21, 2012, 18:03:57 »
Graysons meritter i 2012 er meget bra. Sitter nok trygt. Når vi får med Rogers mot Birmingham ryker Townsend ut, og Leeds blir meget farlige på offensiven. Kan vi få gjort noe med vårt nonchalante forsvarsspill, kan Birmingham få det meget vanskelig.

Dessverre har du riv ruskende feil hvis du ser bak resultatene. Kampen mot Arsenal var akseptabel. Ellers har vi vært helt hinsides heldig.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1248 på: Januar 21, 2012, 18:04:08 »
Flott at du slår tilbake Grayson. Jeg venter å se en like innbitt holdning på banen i kampene fremover, også.

Flott resultat, men Ifølge Kirwin/ Gray var det verken innbitt eller bra. 
Jon R.

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1249 på: Januar 21, 2012, 18:06:38 »
 ;D ??? ::)Grayson er udugelig, punktum finale. Denne seieren må tilegnes Blackwell's gamle venninne Lady Luck.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1250 på: Januar 21, 2012, 18:12:00 »
Graysons meritter i 2012 er meget bra. Sitter nok trygt. Når vi får med Rogers mot Birmingham ryker Townsend ut, og Leeds blir meget farlige på offensiven. Kan vi få gjort noe med vårt nonchalante forsvarsspill, kan Birmingham få det meget vanskelig.

Dessverre har du riv ruskende feil hvis du ser bak resultatene. Kampen mot Arsenal var akseptabel. Ellers har vi vært helt hinsides heldig.
De poengene vi har fått er historie nå. Det samme er det dårlige spillet. Leeds kan selvsagt bli bedre, og da trenger vi ikke utviste motspillere for å vinne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1251 på: Januar 21, 2012, 18:16:53 »
På radioen nå:

"up the tempo, pass the ball, close players down"

Same old fawking story!

Hvis vi skal rykke opp så må han sparkes, men han redder jo jobben med flaks hver uke.. uff uff...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mats-

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1252 på: Januar 21, 2012, 18:26:25 »
På radioen nå:

"up the tempo, pass the ball, close players down"

Same old fawking story!

Hvis vi skal rykke opp så må han sparkes, men han redder jo jobben med flaks hver uke.. uff uff...


Men det finnes ingen alternativer som er klart bedre ved første øyekast.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1253 på: Januar 21, 2012, 18:29:56 »
På radioen nå:

"up the tempo, pass the ball, close players down"

Same old fawking story!

Hvis vi skal rykke opp så må han sparkes, men han redder jo jobben med flaks hver uke.. uff uff...



Takk min venn, du har forstått det!!!

lojosang

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1254 på: Januar 21, 2012, 18:32:19 »
"up the tempo, pass the ball, close players down"

Så det er ikke veien framover altså?
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1255 på: Januar 21, 2012, 18:33:13 »
La oss tenke kortsiktig. Drit i Bates, få ut Grayson og vi kan fortsatt rykke opp!!  Bok kvalitet i stallen med en manager som har peiling!!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1256 på: Januar 21, 2012, 18:35:51 »
Hvis vi skal rykke opp så må han sparkes, men han redder jo jobben med flaks hver uke.. uff uff...
Hva i all verden mener du med dette? Absolutt alle som så denne kampen er jo pinlig klar over situasjonen i klubben??
Du har jo selv hørt på at vi vinner en kamp uten å produsere en dritt regner jeg med?? Jeg er selvfølgelig totalt imot at SG skal sparkes, men å si at den fotballkampen Leeds leverte idag friskmelder/redder noe som helst, blir i min verden helt feil. 
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1257 på: Januar 21, 2012, 18:39:30 »
Graysons meritter i 2012 er meget bra. Sitter nok trygt. Når vi får med Rogers mot Birmingham ryker Townsend ut, og Leeds blir meget farlige på offensiven. Kan vi få gjort noe med vårt nonchalante forsvarsspill, kan Birmingham få det meget vanskelig.
Den var ny....ræva vil jeg si!Et lag som slipper inn 1,6 mål i snitt per kamp rykker aldri opp.Grayson/Snodin har nå famlet i blinde med forsvarsorganisering i 3 år! >:(

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1258 på: Januar 21, 2012, 18:43:32 »
På radioen nå:

"up the tempo, pass the ball, close players down"

Same old fawking story!

Hvis vi skal rykke opp så må han sparkes, men han redder jo jobben med flaks hver uke.. uff uff...


Men det finnes ingen alternativer som er klart bedre ved første øyekast.

Warnock...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1259 på: Januar 21, 2012, 18:45:00 »
På radioen nå:

"up the tempo, pass the ball, close players down"

Same old fawking story!

Hvis vi skal rykke opp så må han sparkes, men han redder jo jobben med flaks hver uke.. uff uff...



Takk min venn, du har forstått det!!!

Vi er dessverre enige.. Skulle ønske at alt hadde vært en solskinnshistorie om dagen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.