Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445781 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1560 på: Januar 30, 2012, 15:23:08 »
Kryptisk. Høyere eller lavere, da?
å..ikke så kryptisk, det er jo meg Mr.positive,...høyere så klart!
Hvor mye høyere?
vel, nå er det 11p til topps, 8 til topp2 og kvalikk er vel så å si sikret , så en sikker god PO-plass tipper jeg. 4plass!
Litt tidlig ute å sikre kvalik-plassen på grunnlag av en 9. plass. Har et bra utgangspunkt for å kapre en, det er så.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1561 på: Januar 30, 2012, 15:29:20 »
Kryptisk. Høyere eller lavere, da?
å..ikke så kryptisk, det er jo meg Mr.positive,...høyere så klart!
Hvor mye høyere?
vel, nå er det 11p til topps, 8 til topp2 og kvalikk er vel så å si sikret , så en sikker god PO-plass tipper jeg. 4plass!
Litt tidlig ute å sikre kvalik-plassen på grunnlag av en 9. plass. Har et bra utgangspunkt for å kapre en, det er så.
Må ta i litt innimellom...  ;)
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1562 på: Januar 30, 2012, 18:04:47 »
Kryptisk. Høyere eller lavere, da?
å..ikke så kryptisk, det er jo meg Mr.positive,...høyere så klart!
Hvor mye høyere?
vel, nå er det 11p til topps, 8 til topp2 og kvalikk er vel så å si sikret , så en sikker god PO-plass tipper jeg. 4plass!
Litt tidlig ute å sikre kvalik-plassen på grunnlag av en 9. plass. Har et bra utgangspunkt for å kapre en, det er så.
Må ta i litt innimellom...  ;)
;D
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1563 på: Januar 31, 2012, 22:13:41 »
Grayson out!  >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

haak-d

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1564 på: Januar 31, 2012, 22:14:40 »
Bye bye Grayson, la andre slippe til. Det kan ikke bli verre!
 

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1565 på: Januar 31, 2012, 22:23:08 »
Så ble det liv i denne tråden også, gitt. Bare totalkollaps av en 10 - 12 klubber samtidig kan redde denne sesongen. Et alternativ kan jo være å få inn en manager?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1566 på: Januar 31, 2012, 22:23:21 »
In Grayson we trust no more...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1567 på: Januar 31, 2012, 22:25:52 »
Game over Simon!
"Who needs Cantona??"

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1568 på: Januar 31, 2012, 22:28:50 »
Game over Simon!
Andy O'Brien som ny manager! Han kan i det minste organisere et forsvar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1569 på: Januar 31, 2012, 22:34:08 »
Game over Simon!
Andy O'Brien som ny manager! Han kan i det minste organisere et forsvar.

Ja det har vi sett live... hehehe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1570 på: Januar 31, 2012, 22:43:55 »
Kanskje vi kan låne oss en manager

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1571 på: Januar 31, 2012, 22:45:13 »
Kanskje vi kan låne oss en manager

 :D
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1572 på: Januar 31, 2012, 22:47:36 »
Kanskje vi kan låne oss en manager
Kanskje vi skal spørre Real Madrid :D?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1573 på: Januar 31, 2012, 22:48:31 »
Grayson må få sparken i morgen, pressekonferanse 1430...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1574 på: Januar 31, 2012, 22:52:57 »
Grayson må få sparken i morgen, pressekonferanse 1430...

hehe, og caretaker manager blir ?

Jeg blir overrasket om det finnes gode kandidater som har lyst til å bli manager for Leeds.
For å vinkle det positivt, kan den økte frustrasjonen fremtvinge et eller annet....eh...revolusjonert,
hva vet jeg.

Blir spennende å se på reaksjon, spekulasjon etc blant media, supportere frem til neste kamp.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1575 på: Januar 31, 2012, 22:53:18 »
Kødder du Leedsfan ?

sveifors

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1576 på: Januar 31, 2012, 22:54:43 »
Grayson må få sparken i morgen, pressekonferanse 1430...

hehe, og caretaker manager blir ?

Jeg blir overrasket om det finnes gode kandidater som har lyst til å bli manager for Leeds.
For å vinkle det positivt, kan den økte frustrasjonen fremtvinge et eller annet....eh...revolusjonert,
hva vet jeg.

Blir spennende å se på reaksjon, spekulasjon etc blant media, supportere frem til neste kamp.

SG blir vernet av fansen fordi fansen legger all skylda på K Bates.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsulf

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1577 på: Januar 31, 2012, 23:01:24 »
Kanskje vi kan låne oss en manager

 ;D

KingHowson

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1578 på: Januar 31, 2012, 23:03:09 »
Han har brukt 4?? år på og prøve og hente en skikkelig deffensiv midtbane spiller. I alle disse årene har vårt største problem vært organisering og at det har rent inn med baklengsmål. Hadde eg hatt en sånn statistikk på FM så hadde nok jeg fått sparken og enda en dataskjerm blitt knust.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1579 på: Januar 31, 2012, 23:04:13 »
Grayson må få sparken i morgen, pressekonferanse 1430...

hehe, og caretaker manager blir ?

Jeg blir overrasket om det finnes gode kandidater som har lyst til å bli manager for Leeds.
For å vinkle det positivt, kan den økte frustrasjonen fremtvinge et eller annet....eh...revolusjonert,
hva vet jeg.

Blir spennende å se på reaksjon, spekulasjon etc blant media, supportere frem til neste kamp.

SG blir vernet av fansen fordi fansen legger all skylda på K Bates.


Da bør denne fansen begynne å tenke annerledes. En skikkelig god manager hadde tatt skikkelig tak i lagets svake punkt, forsvarsspillet, for lengst, og bygd laget stein på stein derfra. I Leeds finnes intet system og ingen organisering, og det er ikke Bates' ansvar, uansett hvor usympatisk mannen er.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1580 på: Januar 31, 2012, 23:09:36 »
Han har brukt 4?? år på og prøve og hente en skikkelig deffensiv midtbane spiller. I alle disse årene har vårt største problem vært organisering og at det har rent inn med baklengsmål. Hadde eg hatt en sånn statistikk på FM så hadde nok jeg fått sparken og enda en dataskjerm blitt knust.

Problemet er at han ikke leter etter en skikkelig defensiv midtbanespiller (som Austin i Brann). Det har Grayson selv fortalt norske supportere.
Jon R.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1581 på: Januar 31, 2012, 23:10:41 »
Enig med deg Roar G ! Uansett hvor mye penger SG får av nissefar så skal SG gjøre noe med de midlene han får . Han har ikke fått til en dr...... hittill. DET ER MANAGERE SOM HAR FÃ…TT TIL TING MED LAGET SITT MED LANGT MINDRE PENGER ENN DET SG HAR TIL RÃ…DIGHET!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1582 på: Januar 31, 2012, 23:11:01 »
Neste kamp blir vel Graysons skjebnekamp...! Klarer han å få en hel kamp slik første omgangen var, bør vi kunne klare en seier. Taper vi derimot igjen, i tillegg til en svak kamp prestasjonsmessig - forsvinner Simon Grayson.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1583 på: Januar 31, 2012, 23:12:55 »
Håper SG forsvinner før det, Håper KB allerede har 2-3 navn på blokka !

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1584 på: Januar 31, 2012, 23:15:28 »
Neste kamp blir vel Graysons skjebnekamp...! Klarer han å få en hel kamp slik første omgangen var, bør vi kunne klare en seier. Taper vi derimot igjen, i tillegg til en svak kamp prestasjonsmessig - forsvinner Simon Grayson.
Vel, Bristol City har jo ingen Zigic. Bør kunne klare å samle seg igjen umiddelbart, hvis ikke kveldens ballespark slo all luft og selvtillit ut av laget.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ooh aah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1585 på: Januar 31, 2012, 23:22:54 »
Det er jo tydelig på intervjuet at SG ikke har hatt penger å bruke på nye spillere. Da er det jo ikke rart at ingen nye kommer inn. Derfor kommer det vel neppe inn ny manager inn heller. Det koster penger det og.
 

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1586 på: Januar 31, 2012, 23:23:45 »
Har vi hatt noe selvtillit i dette laget i det siste da ? 3 heldige vinster de siste og så....  en skikkelig en i tryne igjen  :-[

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1587 på: Januar 31, 2012, 23:27:42 »
Hvis denne trenden fortsetter fremover , og vi plukker bare noen poeng nå og da, ja da tror jeg SG går til sommeren , hvis KB ikke har penger til å løse ham ut. 

marve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1588 på: Januar 31, 2012, 23:28:57 »
Hvis denne trenden fortsetter fremover , og vi plukker bare noen poeng nå og da, ja da tror jeg SG går til sommeren , hvis KB ikke har penger til å løse ham ut. 
hva hjelper det og hvem vill komme til leeds som manager med bates som eier ??????
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1589 på: Januar 31, 2012, 23:29:17 »
Grayson må få sparken i morgen, pressekonferanse 1430...

hehe, og caretaker manager blir ?

Jeg blir overrasket om det finnes gode kandidater som har lyst til å bli manager for Leeds.
For å vinkle det positivt, kan den økte frustrasjonen fremtvinge et eller annet....eh...revolusjonert,
hva vet jeg.

Blir spennende å se på reaksjon, spekulasjon etc blant media, supportere frem til neste kamp.

SG blir vernet av fansen fordi fansen legger all skylda på K Bates.


Da bør denne fansen begynne å tenke annerledes. En skikkelig god manager hadde tatt skikkelig tak i lagets svake punkt, forsvarsspillet, for lengst, og bygd laget stein på stein derfra. I Leeds finnes intet system og ingen organisering, og det er ikke Bates' ansvar, uansett hvor usympatisk mannen er.
Helt enig!Gammer`n har ikke skyld i at vi slipper inn mål hele tida.Det er lag med en gjeng med rask som er bedre organisert og slipper inn færre mål.Grayson/Snodin=clueless