Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1650 på: Februar 01, 2012, 14:15:41 »
"desverre er Bates roten"...nå har jeg sett det og.
her snakker vi om den dømmende, bevilgende og utøvende makt...i min verden, roten til alt som er galt i Leeds U pr dag!
Ah, de andre følger bare ordre fra toppen. Selvfølgelig, det fritar dem fra alt ansvar. Kan like gjerne gi gravitasjonen skylda for at midtstopperne ikke matcher Zigic i høyden. Det er den grunnleggende årsaken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1651 på: Februar 01, 2012, 14:19:05 »
"desverre er Bates roten"...nå har jeg sett det og.
her snakker vi om den dømmende, bevilgende og utøvende makt...i min verden, roten til alt som er galt i Leeds U pr dag!
Ah, de andre følger bare ordre fra toppen. Selvfølgelig, det fritar dem fra alt ansvar. Kan like gjerne gi gravitasjonen skylda for at midtstopperne ikke matcher Zigic i høyden. Det er den grunnleggende årsaken.

Sarkasme mottatt, men det endrer ikke faktum at Bates ikke gir klubben sportslig leverom, men selger unna de beste spillerne år etter år (bortsett fra de som gis bort) og satser på kommersielle utbyggelser, som var en av grunnene til at Chelsea nesten gikk under.
Marching on together!

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1652 på: Februar 01, 2012, 14:29:31 »
"desverre er Bates roten"...nå har jeg sett det og.
her snakker vi om den dømmende, bevilgende og utøvende makt...i min verden, roten til alt som er galt i Leeds U pr dag!

Hva mener du egentlig, Ød. Er du enig eller uenig i hva bates er roten til?   ???

Jeg finner det stadig komplett umulig å forstå hva du egentlig mener med disse halve setningene og tvetydige meldingene dine. Det har blitt ganske mange av dem etterhvert.  ;)
Jon R.

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1653 på: Februar 01, 2012, 14:32:21 »
"desverre er Bates roten"...nå har jeg sett det og.
her snakker vi om den dømmende, bevilgende og utøvende makt...i min verden, roten til alt som er galt i Leeds U pr dag!

Hva mener du egentlig, Ød. Er du enig eller uenig i hva bates er roten til?   ???

Jeg finner det stadig komplett umulig å forstå hva du egentlig mener med disse halve setningene og tvetydige meldingene dine. Det har blitt ganske mange av dem etterhvert.  ;)

Vanskelig å ta seriøst når man bare sier seg uenig med det som blir skrevet hele tiden uten å begrunne det......
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1654 på: Februar 01, 2012, 14:41:39 »
"desverre er Bates roten"...nå har jeg sett det og.
her snakker vi om den dømmende, bevilgende og utøvende makt...i min verden, roten til alt som er galt i Leeds U pr dag!

Hva mener du egentlig, Ød. Er du enig eller uenig i hva bates er roten til?   ???

Jeg finner det stadig komplett umulig å forstå hva du egentlig mener med disse halve setningene og tvetydige meldingene dine. Det har blitt ganske mange av dem etterhvert.  ;)
ahh..har lest det jeg skrev, og skjønner at denne ble litt "tung", mente at jeg skylder alt på KB..absolutt alt som er galt i Leeds pr dag..og ex antall år bakover.
PS.Jeg lar meg lett sensurere  ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1655 på: Februar 01, 2012, 14:42:42 »
"desverre er Bates roten"...nå har jeg sett det og.
her snakker vi om den dømmende, bevilgende og utøvende makt...i min verden, roten til alt som er galt i Leeds U pr dag!

Hva mener du egentlig, Ød. Er du enig eller uenig i hva bates er roten til?   ???

Jeg finner det stadig komplett umulig å forstå hva du egentlig mener med disse halve setningene og tvetydige meldingene dine. Det har blitt ganske mange av dem etterhvert.  ;)

Vanskelig å ta seriøst når man bare sier seg uenig med det som blir skrevet hele tiden uten å begrunne det......
Så ikke ta meg seriøst, greit det  ;)
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1656 på: Februar 01, 2012, 14:48:40 »
Twitter: PhilHayYEP Phil Hay
Sounds like Simon Grayson's reign as #lufc manager is at an end. Unconfirmed at present

... og det baller på seg. Overalt nå.
« Siste redigering: Februar 01, 2012, 14:51:34 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Erik85

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1657 på: Februar 01, 2012, 14:51:56 »
Andrew Haigh:
TalkSport reporting Simon Grayson sacked. More specifically Moose from TalkSport. Not the most reliable but knows Mervyn Day well.

Phil Hay
Sounds like Simon Grayson's reign as #lufc manager is at an end. Unconfirmed at present
 

Dennis

Marching on together!

Erik85

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1659 på: Februar 01, 2012, 14:53:02 »
Andrew Haigh @AndrewHaigh  Reply  Retweet  Favorite · Open
CONFIRMED: Simon Grayson SACKED! #lufc
 

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1660 på: Februar 01, 2012, 14:53:02 »
The heat is on!
Jon R.

johnny gangster

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1661 på: Februar 01, 2012, 14:53:57 »
Bekreftet av Thom Kirwin at Grayson er ferdig i Leeds.

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1662 på: Februar 01, 2012, 14:54:23 »
Han får dessverre som fortjent i en jobb som er alt for stor for ham...

Jon R

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1663 på: Februar 01, 2012, 14:54:32 »
Hva er dette? Her har jeg mast om hans avgang i over et døgn og så blir jeg LEI meg når det skjer?
Jon R.

Leedsulf

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1664 på: Februar 01, 2012, 14:55:49 »
Neil Redfearn tar imidlertidig over ansvaret.

Dennis

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1665 på: Februar 01, 2012, 14:56:31 »
Hva skjer! Her har jeg mast om hans avgang i over et døgn og så blir jeg LEI meg når det skjer?

Det hele ER jo trist. Alle ville vel at Grayson skulle ha suksess i klubben?

Jeg syns derimot det hele stinker! Sa til brodern før jul at han burde sparkes nå, men det som sannsynligvis vil skje, er at han sparkes like etter vinduet - uten at klubben satser noe som helst. Da slipper klubben å bruke penger på "Graysons spillere" og den nye manageren vil ikke ha mulighet til å hente sine egne.

Takk for opprykket, Grayson! Jeg håper du kommer med en uttalelse om hvordan forholdene er bak lukkede dører, men sannsynligvis er du får proff til dette.
Marching on together!

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1666 på: Februar 01, 2012, 14:58:19 »
Masinga, medl.nr. 1250

B-m

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1667 på: Februar 01, 2012, 14:59:41 »
f**k off Bates din banditt.

Greit med forandringer, Grayson må være drita lei av å miste sine beste spillere og ikke få bruke noe på nye fjes.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SDalen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1668 på: Februar 01, 2012, 15:01:09 »
Da er det bekreftet. Grayson er sparket!

http://www.leedsunited.com/news/20120201/simon-grayson-a-club-statement_2247585_2596550
Ble lettet, men skulle nok skjedd for en mnd siden. Spennende å se hvem som kommer inn!

Takk for alt, Simon! Lykke til.
Rogaland whites!

Glenn K

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1669 på: Februar 01, 2012, 15:02:22 »
Nå er jeg jævlig spent på hvem som kommer inn! Hopper ikke i taket av dette for å si det sånn

B_Ød

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1670 på: Februar 01, 2012, 15:03:11 »
 ???
Ups & Ups!!

euphor9

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1671 på: Februar 01, 2012, 15:03:28 »
Da er det bekreftet. Grayson er sparket!

http://www.leedsunited.com/news/20120201/simon-grayson-a-club-statement_2247585_2596550



På tide.  Grayson burde gått frivillig etter gårsdagens tap.   Hva skjer videre?

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1672 på: Februar 01, 2012, 15:04:08 »
jaja, lykke til SG.
Ups & Ups!!

Leif Egil

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1673 på: Februar 01, 2012, 15:06:08 »
Dette var trist >:( Takk for at du tok oss opp fra League 1 Grayson!
 

SDalen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1674 på: Februar 01, 2012, 15:06:58 »
Nå er jeg jævlig spent på hvem som kommer inn! Hopper ikke i taket av dette for å si det sånn
Enig. Håper ikke det skjer noe forhastet heller, finne rett mann til jobben, som kan ordne opp i problemene!
Rogaland whites!

Cbas10an

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1675 på: Februar 01, 2012, 15:09:54 »
Jeg er en av dem som har hatt full tiltro til Grayson gjennom hele hans tid som Manager i klubben. Om det er rett å la han gå vet jeg ikke. Har vi et lag som ikke får ut potensialet?
Eller presterer vi så bra som vi kan?
Jeg kjenner en tomhetsfølelse nå som Grayson har forlatt skuta.

Jeg tror kanskje han burde fått fotsette i jobben.

Hvem hentes nå inn?
MOT


Joachim

Mr. Leeds

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1676 på: Februar 01, 2012, 15:11:55 »
Trist, men forventet.

Bates er en skrue. Setter et vanvittig press på og deretter sier at nå må vi ikke presse managern dere... Hvem vil jobbe for en slik fyr? Hvem vil spille i en slik klubb? Hvem vil investere i en slik klubb?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

johnny gangster

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1677 på: Februar 01, 2012, 15:12:17 »
Trur vi alle har godt av litt nytt og friskt blod inn i troppen og rundt Leeds United. Jeg støtter at han blir sparket. Men tiden det blir gjort på nå rett etter overgangsvindauget er stengt, er ikkje heilt etter boka. Har alltid likt Grayson men tiden er rett og slett inne for å få inn noke nytt.

Uansett takk til Grayson og teamet som fekk oss opp fra League one og lykke til videre!

Jon R

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1678 på: Februar 01, 2012, 15:15:48 »
f**k off Bates din banditt.

Greit med forandringer, Grayson må være drita lei av å miste sine beste spillere og ikke få bruke noe på nye fjes.

Problemet er vel snarere at det har blitt for lite kvalitet og for mange nye fjes?
Jon R.

pedro

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1679 på: Februar 01, 2012, 15:17:28 »
SG fikk da vitterlig 3 år i sjefsstolen! Fikset opprykk med ett nødskrik og thats it. Vi er latterliggjort grunnet Forsvaret og ett opprykk i år er umulig under SG's ledelse. Er selv en av dem som har ytret om kontinuitet i ledelsen, men nok er nok. SG har mistet lederegenskapene sine. Nå må vi få inn Gordon Strachan eller Claudio Ranieri asap.
Leedsomaniac