Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2070 på: Oktober 30, 2012, 14:26:53 »
så du vil ikke være fornøyd med en plassering ala Stokes?

Per dags dato så hadde jeg byttet med Stoke anytime. På lengre sikt så er jeg ikke fornøyd med å være en middelhavsfarer i PL, men tiden vil vise hvor vi ender opp. Jeg kan ikke bruke energien min på å se for meg Leeds blant de 6 beste innen få år, da vil jeg bare bli skuffet tror jeg. "Brick by brick" har jeg mer tro på!
Ok, da leste jeg nok denne litt feil.
Personlig er energiforbruket mitt inn imot LUFC det samme om vi er/blir/kan bli/aldri blir topp 1/2 i PL kontra der vi ligger nå  ;)
Men registrerer også blandt andre at intensiteten heves jo høyere vi klatrer i systemet.

Energien min blir påvirket av hvordan Leeds gjør det, vinner vi så lever jeg på det et par dager. Taper vi så går jeg inn i en kortvarig depresjon. Vet ikke om Jon vil kalle det engasjement??

Hvis du går inn i en depresjon fordi laget ditt taper, vil jeg absolutt hevde at dette springer ut fra et dypt og inderlig engasjement!
Jon R.

B_Ød

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2071 på: Oktober 30, 2012, 14:34:10 »
Hvis du går inn i en depresjon fordi laget ditt taper, vil jeg absolutt hevde at dette springer ut fra et dypt og inderlig engasjement!
fordi..i mosetning eller i forskjell til hva da?
Ups & Ups!!

Ian Baird

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2072 på: Desember 29, 2012, 15:46:58 »
Savner Grayson.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

fjellhaugen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2073 på: Desember 29, 2012, 17:54:42 »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ollan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2074 på: Desember 29, 2012, 18:01:39 »
Ollan

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2075 på: Desember 29, 2012, 18:16:22 »
Savner ikke SG.
Vi trenger noe nytt som vet hva et forsvar er for noe.

Graham bygget et lag bakfra. Det bør også en ny mann gjøre.
Trodde NW visste hvordan dette skulle gjøres, men nei.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ian Baird

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2076 på: Desember 29, 2012, 20:46:06 »
NW forsøkte også å bygge laget bakfra.
Problemet til NW og SG er/var at spillerene tilgjengelig på gratismarkedet ikke har høy nok kvalitet.
D.v.s. kvaliteten til Leedsforsvaret /-laget er ikke bedre enn motstanderens som skaffer spillere på samme prisnivå.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2077 på: Desember 29, 2012, 20:56:40 »
Graham bygget et bunnsolid forsvar med spillere av ikke akkurat verdensklasse-kvalitet.
Mener å huske Molenaar og Halle som en av de faste i det forsvaret.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ian Baird

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2078 på: Desember 29, 2012, 21:03:02 »
Joda, Graham var solid sånn sett.
Med en sterk midtbane blir forsvaret også "bedre" - ved at forsvaret får mindre å rette opp.

Noen som savner Kevin Blackwell her da? ;-)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

lojosang

Sv: Re: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2079 på: Desember 29, 2012, 23:37:19 »
Vi ble vel også historiske som det minstscorende laget i PLs historie?
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2080 på: Desember 29, 2012, 23:41:09 »
läste i dagens expressen att simon grayson var rasande på domaren i huddersfield-sheffieldw matchen, gav en spelare (jeremy Helan)  ett gult kort i 9:e minuten för filmning och ett gult kort för vårdslös tackling i 26.e minuten utan att ta upp det röda, domarn  skyllde efter matchen på att det var en annan spelare som fick den första  varningen( en spelare som inte ens var i närheten), enligt grayson hade domare skrivit fel nummer första varningen utan att våga erkänna det
 

lojosang

Sv: Re: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2081 på: Desember 29, 2012, 23:42:41 »
Har han vært på kurs hos Graham Poll?
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2082 på: Desember 30, 2012, 05:49:55 »
Vi ble vel også historiske som det minstscorende laget i PLs historie?

Tror rekorden var minstscorende laget som hadde endt så høyt oppe som 5.plass?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2083 på: Desember 30, 2012, 15:35:35 »
Graham bygget et bunnsolid forsvar med spillere av ikke akkurat verdensklasse-kvalitet.
Mener å huske Molenaar og Halle som en av de faste i det forsvaret.

Nettopp. Dette er et meget viktig poeng. Se på Stoke. Ikke mange verdensstjerner i det bakre leddet der heller. Det er bare en  inkompetent manager som ikke klarer å skape et anstendig forsvar med spilllere som Kenny, Pearce, Lees, Peltier, Austin etc...
Jon R.

newsome

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2084 på: Januar 13, 2013, 21:30:34 »
Til dere som syntes Grayson var så fantastisk.
Han må ha vært en av våre dårligste managere.Se på Huddersfield.

La Warnock få fred.
La eierne vise hva de lovet,nemlig penger til å forsterke laget.
Ikke mye å skryte av når halve januar har gått.


 

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2085 på: Januar 13, 2013, 21:41:31 »
Graham bygget et bunnsolid forsvar med spillere av ikke akkurat verdensklasse-kvalitet.
Mener å huske Molenaar og Halle som en av de faste i det forsvaret.

Nettopp. Dette er et meget viktig poeng. Se på Stoke. Ikke mange verdensstjerner i det bakre leddet der heller. Det er bare en  inkompetent manager som ikke klarer å skape et anstendig forsvar med spilllere som Kenny, Pearce, Lees, Peltier, Austin etc...

Hos oss skulle jo Byram, Lees, Pearce og White gjøre oss bunnsolide bakover i mange år fremover...:( Det er ikke for sent.

Hvis man ser på Stoke så er de solide bakover, kanskje ikke i går, men backene er alltid med fremover. Har blitt meget imponert over Cameron.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2086 på: Januar 13, 2013, 21:59:02 »
Til dere som syntes Grayson var så fantastisk.
Han må ha vært en av våre dårligste managere.Se på Huddersfield.

 
Ørkesløs diskusjon, selvsagt - men skjønner ikke hva Grayson gjorde som kvalifiserer ham til en så ussel karakteristikk. Hvis vi skal bruke logikken din, må jo Brian Clough ha vært en av våre beste managere. Se på hva han gjorde i Forest. :P

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2087 på: Januar 14, 2013, 09:28:41 »
Savner Grayson sier noen her - tull!! Da kan man likegodt savne Blackwell også.

De vi savner er DOL og Revie...... :-[....så lenge er det faktis siden vi var å regne med i fotballverden.
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2088 på: Januar 14, 2013, 09:53:53 »
Jeg savner vel ikke akkurat Grayson på den måten, men jeg tror likevel i etterpåklokskapens navn at vi burde vært tålmodig med han og at hun skulle fått lov å skape den langsiktige planen som vi så sårt trenger. Jeg er klar over at drømmen min er utopi.

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2089 på: Januar 14, 2013, 10:23:52 »
Jeg savner vel ikke akkurat Grayson på den måten, men jeg tror likevel i etterpåklokskapens navn at vi burde vært tålmodig med han og at hun skulle fått lov å skape den langsiktige planen som vi så sårt trenger. Jeg er klar over at drømmen min er utopi.

På lik linje som Warnock så klarte heller ikke Grayson å få skikk på forsvaret. Jeg var 100% sikker på at Warnock skulle vinne mange kamper 1-0, men det har han ikke klart.

Den neste manageren må klare å tette igjen bakover og samtidig ha noen profiler på banen vi kan forgude...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2090 på: Januar 14, 2013, 10:27:04 »
Savner Grayson sier noen her - tull!! Da kan man likegodt savne Blackwell også.

De vi savner er DOL og Revie...... :-[....så lenge er det faktis siden vi var å regne med i fotballverden.

Jeg savner den Howard Wilkinson vi ansatte i oktober 1988. Ikke han vi sparket i 96/97.
 

Blank_File

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2091 på: Januar 14, 2013, 10:31:53 »
Jeg savner vel ikke akkurat Grayson på den måten, men jeg tror likevel i etterpåklokskapens navn at vi burde vært tålmodig med han og at hun skulle fått lov å skape den langsiktige planen som vi så sårt trenger. Jeg er klar over at drømmen min er utopi.

På lik linje som Warnock så klarte heller ikke Grayson å få skikk på forsvaret. Jeg var 100% sikker på at Warnock skulle vinne mange kamper 1-0, men det har han ikke klart.

Den neste manageren må klare å tette igjen bakover og samtidig ha noen profiler på banen vi kan forgude...

Nettopp.

Joe Jordan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2092 på: Januar 14, 2013, 11:06:44 »
Jeg savner vel ikke akkurat Grayson på den måten, men jeg tror likevel i etterpåklokskapens navn at vi burde vært tålmodig med han og at hun skulle fått lov å skape den langsiktige planen som vi så sårt trenger. Jeg er klar over at drømmen min er utopi.

På lik linje som Warnock så klarte heller ikke Grayson å få skikk på forsvaret. Jeg var 100% sikker på at Warnock skulle vinne mange kamper 1-0, men det har han ikke klart.

Den neste manageren må klare å tette igjen bakover og samtidig ha noen profiler på banen vi kan forgude...

Ja, jeg var selv ganske sikker på at vi ville vinne mange kamper 1-0 og at finspillet ble erstattet med et tett forsvar og lange baller fremover. Men dette har ikke fungert. Dersom det faktisk hadde fungert (slik CVen til Warnock vitner om) hadde jeg ikke vært så kritisk, da hadde vi ofret finspill for poeng denne sesongen.  Men nå er vi i den verst tenkelige situasjonen; at vi spiller den mest lugubre fotballen jeg kan huske å ha sett uten at det gir uttelling.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2093 på: Januar 14, 2013, 11:39:02 »
Savner Grayson sier noen her - tull!! Da kan man likegodt savne Blackwell også.

De vi savner er DOL og Revie...... :-[....så lenge er det faktis siden vi var å regne med i fotballverden.

Jeg savner den Howard Wilkinson vi ansatte i oktober 1988. Ikke han vi sparket i 96/97.


Ja, plusser han på lista og sier meg veldig enig!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2094 på: Januar 14, 2013, 17:59:48 »
Jeg savner vel ikke akkurat Grayson på den måten, men jeg tror likevel i etterpåklokskapens navn at vi burde vært tålmodig med han og at hun skulle fått lov å skape den langsiktige planen som vi så sårt trenger. Jeg er klar over at drømmen min er utopi.

 Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.
Jon R.

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2095 på: Januar 19, 2013, 20:30:58 »
Skadefryd...

Her er noen Huddersfield supportere etter dagens kamp mot Watford:

Sitat
How long can this go on....Much longer and we're back in Division one !!! Obviously Grayson has lost it... Our forwards are all firing blanks. Only because the teams below us are losing, is keeping us out of the drop zone. You sacked Lee Clark for losing 3 games, well action is due now..........

Sitat
I thought the 6-1 defeat against Leicester would be a wake-up call, a blessing in disguise to bolster the team and bring in some fresh talent this month, but Grayson's done nothing except bring in an average 30-year-old-midfielder on loan from Leicester, so we can't even play him in the cup! Now, this 4-0 defeat against Watford has just stunned me. I thought we were better than that!
 Come on Town, it's time to wake up! Bring in a solid CB, a natural ST and for god sake get Hammill back! Surely we must have some money left if we sold Rhodes for 8 million and haven't signed anyone permanently since then!
 I like Grayson and what he's done for the club, getting us promoted and getting us quite high up the table the first few months into the Championship, but now he's lost the plot. Time for him to go, I think.

Sitat
Grayson has to go now, Adkins tomorrow morning please

Sitat
Not big believer in sacking managers but time has come!! It's not the fact we are loosing it's the manner of the defeats. I think the board need to take a look at themselves also. Too many loans, money in the bank from the Rhodes sale(that's if we got 8 mill up front!!) and a manager with no plan b and a flimsy plan a. With the players available we should at least compete. Comments like no more signings coming in don't help when everyone else is strengthening. We pay good money to watch this!!! Where's the pride??

Sitat
Grayson needs to go or we going back to league one

Sitat
We want grayson out sing we want grayson out and take the rest of the leeds scum with you

"Nesten" det samme som vi skriver om Warnock, eneste er at vi vinner jo noen kamper:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2096 på: Januar 19, 2013, 20:33:32 »
jo man känner igen tongångarna
 

nord

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2097 på: Januar 19, 2013, 20:37:30 »
 ;D ;D ;D ;D 
 

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2098 på: Januar 19, 2013, 20:39:02 »
Selv om jeg mener det var riktig å sparke Grayson, finner jeg ingen grunn til å fryde meg over hans mangel på suksess i sin nåværende jobb.
Jon R.

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2099 på: Januar 19, 2013, 20:40:33 »
Selv om jeg mener det var riktig å sparke Grayson, finner jeg ingen grunn til å fryde meg over hans mangel på suksess i sin nåværende jobb.

Egentlig ikke jeg heller, men som et fokusskifte så funker det bra..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.