Skrevet av Emne: Lee Trundle - Spiss inn på lån  (Lest 20311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #30 på: Januar 09, 2009, 18:15:41 »
Trundle har eg sett nokre kampar, og han har imponert meg. Men eg er tru mot tradisjonen og forheld meg skeptisk 8)

Budda

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #31 på: Januar 09, 2009, 18:15:54 »
til dere som er litt negative.

sjekk ut youtube linkene til kelvi på side 1. jeg er frelst på denne mannen.
lo meg fillete av dansen med robbo.

tror nok vi har opsjon på lån ut sesongen. har jo vist seg som en proven goal getter allerede, noe vi har trengt i jevne kamper tidligere i år.
blir bra dette gutter..

På Youtube så kan en hver spiller se ut som verdens beste spiller. Da Costa for eksempel
Endre

Dennis

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #32 på: Januar 09, 2009, 18:22:51 »
til dere som er litt negative.

sjekk ut youtube linkene til kelvi på side 1. jeg er frelst på denne mannen.
lo meg fillete av dansen med robbo.

tror nok vi har opsjon på lån ut sesongen. har jo vist seg som en proven goal getter allerede, noe vi har trengt i jevne kamper tidligere i år.
blir bra dette gutter..

På Youtube så kan en hver spiller se ut som verdens beste spiller. Da Costa for eksempel

De fleste har en skrytevideo på nett, korrekt det, men i den linken jeg la inn gjør han alt i samme kamp. Var nok dagen for han det.  ;)

Men kritikerne kan jo også ta en titt på scoringsratioen, den er det ikke noe galt med.
Marching on together!

jarle

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #33 på: Januar 09, 2009, 18:26:26 »
http://www.youtube.com/watch?v=XAk5VqVrEk4&feature=related

holder for meg...

jeg legger lista høyt... som brasil... det er ikke nok å vinne... vi skal vinne med stil!!!

Rett inn på laget med Trundle takk!!!


Snoody Douggie Delph Robbo

Trundle Beckford

da begynner det å ligne noe fremover... 5 mann der som kan score mål!!!

mari

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #34 på: Januar 09, 2009, 18:44:30 »
Tror dette kan være meget bra :) Meget teknisk god spiller - slepen venstrefor - men ikke av de raskeste...Med Beckford, Bechio, Christie og Trundle mener jeg helt oppriktig at vi har den beste rekken av spisser på vårt nivå den neste måneden....

Til dere som får problemer med tarmsystemet ettersom Bristol Citys manager sier at han har kommet til Leeds for 1 måned for å komme i form.....Dette er det som alltid blir sagt i slike situasjoner. Dersom Trundle overbeviser Grayson og har lyst til å bli i Leeds setter jeg personlig 10 pund på at oppholdet blir forlenget - i hvertfall ut sesongen

Og selvfølgelig er det trist at vi er blitt det vi er - et lag på nivå 3 i England.

Jeg salutterer alt som kan bidra til at klubben vår går fra 3. øverste til nest øverste nivå i ligasystemet  ;D
 

Ove

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #35 på: Januar 09, 2009, 18:57:29 »
Denne karen visste jeg ingenting om, men jeg ble imponert av filmsnutten på Youtube. Morsomt med en tekniker som også scorer mye. Vet ikke hvor rask han er, men det virker som om han har et bra rykk og evne til å komme fri i trengte posisjoner. Håper han blir klar til helgen.
 

sportcarl1

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #36 på: Januar 09, 2009, 19:25:38 »
det är väl den här typen av och övergångar man kan vänta sig när man är på den här nivån :(, vi får spelare som är livärdiga med dem vi har hela tiden
 

Tom S

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #37 på: Januar 09, 2009, 19:32:15 »
Vel, vel, ukjent for meg, men kanskje ein måljeger på dette nivået?

COME ON LEEDS !!

peacock

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #38 på: Januar 09, 2009, 19:44:22 »
Tror dette blir bra. For alle som melder at mannen er ukjent; i huleste heiteste, på tide å kartlegge de lavere divisjoner i England. DER er vi, og her er mannen legendarisk!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #39 på: Januar 09, 2009, 19:59:47 »
Trundle og Andy Robinson var dynamitt sammen i Swansea, så dette kan bli spennende.

Han er kjent som en 'confidence player' så det spørs hva slags tilstand han er i etter å ha sittet lenge på benken i Bristol.

'The Lee Trundle Dance' har blitt et begrep etter dette klippet fra fotballshowet Soccer AM (sjekk de første 20 sekundene...):
http://www.youtube.com/watch?v=_OzBPpt5KNI&feature=related

 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ollan

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #40 på: Januar 09, 2009, 20:00:24 »
Kan være spennende dette, men virker ikke helt som Grayson har troen siden det er en kortsiktig løsning med bare en mnd avtale???Greit hvis han ikke kan bidra,mensynd hvis han blir en "hit" ??? ???
Ollan

sveifors

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #41 på: Januar 09, 2009, 20:27:33 »
Skjønner ikke helt denne hysteriske stemmningen over en spiller som ikke kommer inn på laget sitt i championship skal liksom være en frelser. I angrepet er vel der vi var sterkest. Becchio må vel stå over førstkommende, men allikevel...

Alle kan vel redigeres til GENI på youtube....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #42 på: Januar 09, 2009, 20:30:39 »
Hvor er din YOUTUBE video Sveifors? - vis oss den så er vi enige!... er sikker på at du har slått noen tunneler på bestemora di ute i hagen...

Det Trundle viser på klippene oser klasse.... ferdig med det!!!!
Om han fortsatt har dette i kroppen og vil levere varene hos LU er en annen sak.


kjelvi

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #43 på: Januar 09, 2009, 20:37:44 »

Runar

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #44 på: Januar 09, 2009, 20:52:32 »
Denne spilleren har jeg fulgt de siste årene og han er absolutt klasse. Målfarlig, kreativ og en spiller som får publikum going
 

kjelvi

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #45 på: Januar 09, 2009, 20:52:55 »
Johnson expects short stay for Trundle

Bristol City boss Gary Johnson expects Lee Trundle's stay at Leeds United to be a short one, stating his one month loan will be benefit everyone involved.
Striker Trundle, 32, is in line to make his debut at home to Carlisle United tomorrow having joined from Ashton Gate until February 9.
The striker will be available for seven games during that period after which Johnson expects to have his front-man back fighting for his place at the Robins.
"It's a good move for him for a month, at a good level, and we'll how it goes," he said.
"It will work out for all parties as Lee gets games, Leeds get a new striker and we get a player back in a month's time a lot F***er."
Trundle shot to fame at Swansea City where he scored 86 goals in four seasons.
The Liverpudlian then made a £1 switch to Ashton Gate in the summer of 2007 but while Trundle ended 2007-08 with a flurry and two goals in his final four appearances, this season has been less fruitful.
The hitman has netted just two goals from 19 games this term – mainly used as a substitute - and now joins Elland Road to link back up with Andy Robinson who he played with at the Swans.
Trundle has been given the number 35 shirt and will almost certainly play some part this weekend with top scorer Jermaine Beckford suffering from a hamstring injury.
Leeds boss Simon Grayson is delighted with Trundle's capture, his first signing as Whites boss.
"Lee is a proven goalscorer," said Grayson.
"He brings something a bit different, and he has a great track record.
"It's good competition for places and he is a good acquisition to the squad."
Trundle was a late entry into professional and league football, playing for non-league teams Burscough, Stalybridge Celtic, Southport, Bamber Bridge and Chorley before joining Rhyl in 2000.
Wrexham then signed Trundle for £60,000 before his move to Swansea some two years later.

YEP

kjelvi

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #46 på: Januar 09, 2009, 20:56:46 »

MrK

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #47 på: Januar 09, 2009, 21:11:49 »
Denne spilleren har jeg fulgt de siste årene og han er absolutt klasse. Målfarlig, kreativ og en spiller som får publikum going

hva skal vi med en spiller som får folk til å gå Runar? Topp klasse som blir lånt ut en div ned? Virker rart! Amaze me?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Runar

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #48 på: Januar 09, 2009, 21:28:07 »
sendt deg en link på fjesboken... ;D

jeg trenger ikke amaze deg... trundle fikser d
 

Oggy

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #49 på: Januar 09, 2009, 21:32:35 »
Blir spennende å følge han  :)
Gleder meg som en unge til kampen i morgen
Oggy

Sølvreven

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #50 på: Januar 09, 2009, 21:37:45 »
Det kan jo hende at Gråsønn ikke får penger å handle for. Da pleier det å ende med låneavtaler. Vi vet vel svaret når januar er over.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

gaustadtunet

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #51 på: Januar 09, 2009, 21:39:32 »
Et godt spiss valg

Sølvreven

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #52 på: Januar 09, 2009, 21:41:43 »
Et godt spiss valg

Kanskje det, og velkommen på forumet vårt. :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #53 på: Januar 09, 2009, 21:58:46 »
virket som en morsom spiller bare han hadde vært litt yngre, han er nok ikke i toppform.
« Siste redigering: Januar 09, 2009, 22:48:32 av olsen leeds »

Kato

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #54 på: Januar 09, 2009, 22:56:15 »
Ja, ja. Tidene har forandret seg når en benkesliter i Bristol City kommer inn på 1 måneds lån og blir omtalt som en klassespiller og en legende.

Forsåvidt, han skal jo være her en hel måned 8)

Anser det å være en kraftig bonus om vi henter inn en spiller jeg i det minste har hørt navnet på tidligere.
 

MrK

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #55 på: Januar 09, 2009, 23:16:57 »
sendt deg en link på fjesboken... ;D

jeg trenger ikke amaze deg... trundle fikser d

Fjesbok du liksom.................hallo. ikkje legg ut slikt på verdsveven
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fjellhaugen

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #56 på: Januar 09, 2009, 23:19:07 »
gutta... come on nå da.

la oss for en gangs skyld være litt positive her inne og se lyst på ting.
klart jeg heller ikke tror det er messi vi har signet men jeg har tro på at denna karen kan bidra med noe positivt, om ikke annet enn et par tuneller på trening så man kan få seg en god latter og bedre humøret litt i troppen.
tror nok de fleste kommer til å bli positivt overrasket når denna karen skyter oss til wembley i mai. ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pedro

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #57 på: Januar 09, 2009, 23:20:48 »
Denne Trudle må jeg si virket jævlig stilig, rene akrobaten med ball. Til de av dere som ikke liker at vi henter ''ukjente'' spillere vil jeg bare nevne Beckford (brannmann vet jeg å huske) før Leeds plukket han opp. Og hva med Becchio, noen som hadde hørt om han før han trødde døren inn på Elland Road? Nei stikk et lem godt ned i jorden og ta vel i mot slike artister, det har vært grått lenge nok nå rundt og i klubben vår;)
Leedsomaniac

fjellhaugen

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #58 på: Januar 09, 2009, 23:23:02 »
Denne Trudle må jeg si virket jævlig stilig, rene akrobaten med ball. Til de av dere som ikke liker at vi henter ''ukjente'' spillere vil jeg bare nevne Beckford (brannmann vet jeg å huske) før Leeds plukket han opp. Og hva med Becchio, noen som hadde hørt om han før han trødde døren inn på Elland Road? Nei stikk et lem godt ned i jorden og ta vel i mot slike artister, det har vært grått lenge nok nå rundt og i klubben vår;)

bare jeg som tolka det litt sånn... ehh hva skal man si.. snodig ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pedro

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #59 på: Januar 09, 2009, 23:25:25 »
Denne Trudle må jeg si virket jævlig stilig, rene akrobaten med ball. Til de av dere som ikke liker at vi henter ''ukjente'' spillere vil jeg bare nevne Beckford (brannmann vet jeg å huske) før Leeds plukket han opp. Og hva med Becchio, noen som hadde hørt om han før han trødde døren inn på Elland Road? Nei stikk et lem godt ned i jorden og ta vel i mot slike artister, det har vært grått lenge nok nå rundt og i klubben vår;)

bare jeg som tolka det litt sånn... ehh hva skal man si.. snodig ;)

Prøv med ein finger ;D
Leedsomaniac