Skrevet av Emne: Takk for meg! :)  (Lest 3438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sten

Takk for meg! :)
« på: Januar 11, 2009, 13:29:44 »
Pga ikke akkurat minskende arbeidstrykk på jobb sier jeg takk for meg som webmaster, designer og generell web-altmuligmann for LUSCOS for nå. Det har vært interessante år, og jeg synes vi tross alt har fått til endel siden vi startet  i 04.

Zyberzone (aka Robert) tar over som "webmaster", og vil ordne alle websaker opp mot styret, og alt som har med tekniske ting på web'en å gjøre. Jeg kjenner Robert som en veldig grei og løsningsorientert kar som jeg er overbevist om vil gjøre en knalljobb for LUSCOS fremover.

Moderatorteamet fortsetter ufortrødent som før. Asbjørn overtar for meg i rollen som "sjefsmoderator" - dvs den som har kontakten inn mot styret/redaksjonen. Jeg vil, sammen med de andre modsene fortsette, men i en mer tilbaketrukket rolle.

Marching on together!
Sten

fjellhaugen

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #1 på: Januar 11, 2009, 16:59:36 »
takk for en kjempejobb gjort for alle oss brukere av forum..
lykke til videre, regner med du blir med videre som en av "oss" her inne. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #2 på: Januar 11, 2009, 17:58:29 »
Slutter meg til ovennevnte. Takk for forbilledlig innsats, og håper du fortsatt vil berike oss med gode og fornøyelige innlegg, Sten.

Tom S

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #3 på: Januar 11, 2009, 18:00:00 »
Dette forumet er blitt eit must for oss supportere og ein stor takk til Sten som har vert med å utvikle dette!

Det er forhåpentligvis likevel ikkje siste gang vi har "hørt" fra den kanten.

MOT
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #4 på: Januar 11, 2009, 18:16:04 »
Det legges noen timer ned av artikkel-, nyhets- og ryktelesing på Luscos i uken for meg, så kan ikke annet enn å takke bakmennene som gjør dette til et så bra forum.

Takk, Sten!
Marching on together!

ollan

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #5 på: Januar 11, 2009, 22:42:05 »
MOT
Ollan

Per-Stian

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #6 på: Januar 11, 2009, 23:36:50 »
Takk for ditt fantastiske bidrag, Sten.

h.b

  • Gjest
Sv: Takk for meg! :)
« Svar #7 på: Januar 12, 2009, 09:55:32 »
Takk for alt Sten. Men hvem skal kaste meg utt eller ilegge meg karantene nå da  ;D

lojosang

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #8 på: Januar 12, 2009, 12:09:28 »
Det skal Asbjørn gjørem Håkon.

Det vil også bli vurdert om LUSCOS har økonomi til å kjøpe inn rabiate robotninjaer for å straffe overtramp fysisk.

Et billigere alternativ er, som han selv foreslo, at JonR kommer rundt i FK-kjeledress og klasker overivrige skribenter i ansiktet med spekesildfileter.
- Leif Olav

Sten

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #9 på: Januar 12, 2009, 12:56:43 »
Det skal Asbjørn gjørem Håkon.

Det vil også bli vurdert om LUSCOS har økonomi til å kjøpe inn rabiate robotninjaer for å straffe overtramp fysisk.

Et billigere alternativ er, som han selv foreslo, at JonR kommer rundt i FK-kjeledress og klasker overivrige skribenter i ansiktet med spekesildfileter.

Som eks-forum-nazi er jeg fornøyd med at man må leie inn "rabiate robotninjaer" for å erstatte meg!
Sten

lojosang

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #10 på: Januar 12, 2009, 14:24:42 »
Det skal Asbjørn gjørem Håkon.

Det vil også bli vurdert om LUSCOS har økonomi til å kjøpe inn rabiate robotninjaer for å straffe overtramp fysisk.

Et billigere alternativ er, som han selv foreslo, at JonR kommer rundt i FK-kjeledress og klasker overivrige skribenter i ansiktet med spekesildfileter.

Som eks-forum-nazi er jeg fornøyd med at man må leie inn "rabiate robotninjaer" for å erstatte meg!


Husk nå bare å overlevere spekesildfiletene til JonR ved første anledning.  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takk for meg! :)
« Svar #11 på: Januar 12, 2009, 15:46:51 »
Det skal Asbjørn gjørem Håkon.

Det vil også bli vurdert om LUSCOS har økonomi til å kjøpe inn rabiate robotninjaer for å straffe overtramp fysisk.

Et billigere alternativ er, som han selv foreslo, at JonR kommer rundt i FK-kjeledress og klasker overivrige skribenter i ansiktet med spekesildfileter.

Som eks-forum-nazi er jeg fornøyd med at man må leie inn "rabiate robotninjaer" for å erstatte meg!


Husk nå bare å overlevere spekesildfiletene til JonR ved første anledning.  ;D

...nånånå. Vi sørger da for en viss geografisk fordeling her.
Jon R tar seg av alle sør for Sinsenkrysset, Thomas alle sør for ekvator, Lojo alle nord for Sinsen, mens jeg tar meg av alle vest for Sotrabrua. Obs, Sten kan jo ikke værra arbeidsledig han heller, han får ta seg av alle Odd-tilhengere han, mens good ole' Trondheimswhite gjenoppstår & tar seg av all Leedsfansen her inne :)

Sånn, da skulle all spekesilddasking være fordelt :)

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takk for meg! :)
« Svar #12 på: Februar 08, 2009, 10:37:52 »
Fantastisk innsats, Sten! I løpet av din tid har mange, mange "oppdaget" Leeds igjen - og det har gjort at lidenskapen har vokst på tross av sportslig mørketid. Men vi kommer tilbake, garantert! La vi spre budskapet om verdens mest fantastiske klubb til alle.
PS! Hva om hvert medlem i supporterklubbe skaffet en medlem til - da hadde vi doblet medlemstallet - og det er jo mulig, er det ikke!?
Et PS til: Hvis ManU hadde troppet opp og spilt i min hage, hadde jeg trukket for gardinene! (Bill Shankly said that - and we do really agree, don't we!?
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

berlin

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #13 på: Februar 08, 2009, 20:51:21 »
Jeg ønsker å si tusen takk til Sten for innsatsen. Jeg vet (som IT-psykolog) at du må ha lagt ned et ikke ubetydelig antall timer i "jobben", ikke minst ift problemer med forrige web-/forumløsning og overgang til ny løsning. Thanks!  :)

Selv om jeg aldri har treft Asbjørn ansikt-til-ansikt føler jeg mer trygg på at rollen er i de beste hender! Lykke til, Asbjørn!  :)

Med vennlig hilsen

Axel Berlin / Lars Ove Flaten

Promotion 2010

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #14 på: Februar 09, 2009, 17:52:49 »
Pga ikke akkurat minskende arbeidstrykk på jobb sier jeg takk for meg som webmaster, designer og generell web-altmuligmann for LUSCOS for nå. Det har vært interessante år, og jeg synes vi tross alt har fått til endel siden vi startet  i 04.

Zyberzone (aka Robert) tar over som "webmaster", og vil ordne alle websaker opp mot styret, og alt som har med tekniske ting på web'en å gjøre. Jeg kjenner Robert som en veldig grei og løsningsorientert kar som jeg er overbevist om vil gjøre en knalljobb for LUSCOS fremover.

Moderatorteamet fortsetter ufortrødent som før. Asbjørn overtar for meg i rollen som "sjefsmoderator" - dvs den som har kontakten inn mot styret/redaksjonen. Jeg vil, sammen med de andre modsene fortsette, men i en mer tilbaketrukket rolle.

Marching on together!

Takk for jobben, pix. Veldig bra!

Men er det lurt å velge han derre Asbjørn da.....?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Milou

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #15 på: Februar 09, 2009, 18:24:47 »
Takk for fantastisk bra jobb. Forumet og web sida forøvrig har blitt det naturlege førsteval for all Leeds-informasjon.

Sten

Sv: Takk for meg! :)
« Svar #16 på: Februar 09, 2009, 21:34:56 »
Men er det lurt å velge han derre Asbjørn da.....?  ;)

Dama på NAV sa at han var den beste av søkerne  - vi må nesten stole på myndighetene i så viktige saker. :)
Sten