KAMP: vs. Peterborough United 24/1

Started by kjelvi, January 18, 2009, 13:23:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J-R

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,.....------- lovely....

auren

Quote from: Sølvreven on January 24, 2009, 17:53:42
Quote from: HåvardK on January 24, 2009, 17:52:18
Stilt fra Håkon?
Ikke så rart. Var det ikke han som håpet at Leeds skulle tape resten av kampene? Eller husker jeg feil nå ???

Det stemmer det. Håper han håper at Leeds fortsatt skal tape, for det har vist seg å bringe lykke ;)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rober

God helg, folkens.

Nå skal det feires ;D ;D ;D ;D

Jon R

Nye 3 poeng og vi spiller endelig en GOD kamp. Og Naylor ser ut til å være et funn. Bøyer meg i støvet. Sign him up! Vi trenger kontinuitet i den bakre rekka nå.  :)
Jon R.

arne armoen

Quote from: ollan on January 24, 2009, 17:56:48
Quote from: Sølvreven on January 24, 2009, 17:56:01
Tror det blir et par kalde pils med opp i boblebadet. Tro om man klarerå lure kjerringa dit også?

du må nok velge vekk pilsen da...... :P

Sølvreven greier nok to ting samtidig.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Lawerve

Nå blir det viktig å holde beckford skadefri han er jo den desidert viktigste mannen vår! Herlig vi trenger en god run nå...
SUPER LEEDS

Pettersen97

Ætter det som sies på BBC så har Hughes også gjort en god kamp som høyre back ;D
Trundle gjort en god kamp som spiss..Skapte frisparket til 1-0 å har en assist..
Delph - Running the game
Becks - to mål, trua porsh sitt forsvar, va på hugget!!
Backfirern gjorde en kjæmpe jobb ;D
Brad Johnson - Støtta Delph spillte en god kamp.

Ã... FANSN GJORDE EN KJÆMPE JOBB MED Ã... HJÆLPE LAGET FRAMOVER ;D
The Mighty Whites

berlin

Kom akkurat inn.  :-[  Har vært i korketrekkern og akt.  :-[
Hvordan gikk kampen?  ???  Vant vi?  ;D ;D ;D
Har ikke hatt tid til å få opp andre internettvinduer, så jeg vet ingen ting.  ;D ;D ;D
..og så har jeg glemt hvordan man blar bakover i tråder.  ;D ;D ;D
...og så har jeg pretta en pils.  ::) ::)

så vant vi? Noen som er så snill å svare? ( Please  )  8) 8) 8) 8) 8) 8)

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

LEO

3-1 og stor spilt og funnet vår kamptein

Promotion 2010

HT:
4 Shots On Target 4
4 Shots Off Target 2

6 Corners 1

FT:
STAT ATTACK 
14 Shots On Target 5
5 Shots Off Target 4
12 Fouls (Conceded) 14
9 Corners 2
1 Yellow Cards 0
0 Red Cards 0
REFEREE: Anthony Taylor 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

la oss ta de 4 neste på rappen... unbeaten end February...

rimelig lette bortekamper og hjemme skal vi rule nå!!!

vi er et mye bedre lag nå...

ro bakover og morsomme alternativer framme... trundle blir stor og ikke minst Becks med stor selvtillit etter dette....

12 rake points... vil vel gjøre at vi tar inn 3/6 poeng på de fleste lagene foran oss..bortsett fra Leicester...
kan være vi er 3 poeng bak direkte opprykk i slutten av Februar...

Leedsulf

Quote from: berlin on January 24, 2009, 18:10:57
Kom akkurat inn.  :-[  Har vært i korketrekkern og akt.  :-[
Hvordan gikk kampen?  ???  Vant vi?  ;D ;D ;D
Har ikke hatt tid til å få opp andre internettvinduer, så jeg vet ingen ting.  ;D ;D ;D
..og så har jeg glemt hvordan man blar bakover i tråder.  ;D ;D ;D
...og så har jeg pretta en pils.  ::) ::)

så vant vi? Noen som er så snill å svare? ( Please  )  8) 8) 8) 8) 8) 8)

Haha, priceless! :D

arneg

Helt fantastisk, nå har jeg trua.  Blir en Cognat Brillett på meg.  Grande Champagne  ;)

stefan

herlig seier!! anbefaler alle yorkshire ølet Samuel smith dry brown ale, passer ypperlig til anledninger som denne!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Dennis

I følge høydepunktene fra første omgang, ser vi jo ganske spillende ut i dag, dog langt mer tempo enn tidligere. Blir spennende å lese rapporter også.

Ingen tvil om at lånespillerne, spesielt Trundle og Naylor, har tilført laget noe. Håper vi i det minste får beholde de ut sesongen.
Marching on together!

h.b

Faens lag. Hver gang jeg tror de taper, så vinner de og motsatt. Jaja Får endelig håpe de taper neste kamp da

fmtj

Yeboahs vitne

jarle

og det er 20 kamper igjen... 60 poeng!!!

nok av kamper å ta igjen 9 poeng på...

se opprykksskjema her:
Leeds 13 - 4 - 3 = 43 p ( vi har pr 26 k. 13 - 3 -10 )
MK     10 - 4 - 6 = 34 p ( de har pr 26 k. 16 - 3 - 7 )

så lett var det...9 points...

Vi har 50% seire på 26 første kampene...
MK har 61%

Vi må opp på 65% på siste 20
og de ned til 50%...

Det er fullt mulig... vi hadde en svakke med GaryMac før han fikk fyken som gjør at vi er etter skjema... men mange av lagene foran oss skal til ER... der er det 6 poengs kamper i fleng!!!

Sølvreven

Quote from: h.b on January 24, 2009, 18:32:50
Faens lag. Hver gang jeg tror de taper, så vinner de og motsatt. Jaja Får endelig håpe de taper neste kamp da
Takk. Det er da godt at det er noen her inne som er til å stole på  ;) MOT NOT! ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

mari

Ser vel ikke ut som det var helt idiotisk å hente inn 3 lånspillere -kortsiktig. Hørtes ut som alle 3 var sterke bidtragsytere til seieren idag....

Og jeg tror også at Beckford er en type som trenger å bli holdt på tå hev for å yte max. Trundle bidrar til det. Blir spennende å se hvile endringer i spillerstallen som skjer til uka.

Prutton, Kilkenny, Westlake, Kandol, Michalick ut ???

Taylor, Dickinson, Nelson inn ???

Uansett 9 poeng opp til direkte opprykk. Og MK Dons skal til Ellland Rd - om noen uker

Promotion 2010

Quote from: mari on January 24, 2009, 18:47:14
Ser vel ikke ut som det var helt idiotisk å hente inn 3 lånspillere -kortsiktig. Hørtes ut som alle 3 var sterke bidtragsytere til seieren idag....

Og jeg tror også at Beckford er en type som trenger å bli holdt på tå hev for å yte max. Trundle bidrar til det. Blir spennende å se hvile endringer i spillerstallen som skjer til uka.

Prutton, Kilkenny, Westlake, Kandol, Michalick ut ???

Taylor, Dickinson, Nelson inn ???

Uansett 9 poeng opp til direkte opprykk. Og MK Dons skal til Ellland Rd - om noen uker

Dette hadde vært fantastisk!

Dickie har jeg troen på, samme egentlig med Taylor, men er han stabil nok hvis vi går opp?

Nelson, hvor gammel og er det en kar å satse på?

Hartlepool røyk ut av cupen for WH, Nelson spiller vel på H.

MEN kanskje Grayson overrasker og vi henter inn enda bedre spillere. Jeg likte imidlertid hans utblåsing mot spillere som bare blir i klubber til tross for at de får beskjed om at det ikke blir kamper. Har vi ikke råd til fler?

Westy skåret idag og blir nok ut sesongen. Kandol er vel også viktig og blir nok!
Min første Leeds-kamp:

nord

Er det realistiskt at klare direkte oprykk, når vi allerede har tapt 10 kamper??. Jeg tror at vi i år må satse på play offs og rykker op!. Direkte oprykk er mere en teoretisk mulighed!

SirOlsen

Quote from: h.b on January 24, 2009, 18:32:50
Faens Myggmelk lag. Hver gang jeg tror de taper, så vinner de og motsatt. Jaja Får endelig håpe HÃ...PE de taper neste kamp da
Det er sjeldent jeg ønsker forandre på noen av de freske innleggene dine, da jeg selv ofte kan være litt av samme ulla.. Men her kjære hb, vil jeg gjøre følgende korrigering over...

Smakte i allefall godt med 3-1 seier :) Ekstra moro at Becks scoorte 2 :) Jeg hadde unnet ham hattricket, men allikevel.. komme som innbytter og putte 2 på den måten er jo hjertevarmende nok! :)
-SirOlsen-

Tom S

Quote from: nord on January 24, 2009, 19:22:27
Er det realistiskt at klare direkte oprykk, når vi allerede har tapt 10 kamper??. Jeg tror at vi i år må satse på play offs og rykker op!. Direkte oprykk er mere en teoretisk mulighed!

Pr. nu er det 5p til playoff og 9p til direkte opprykk, det er absolutt mulig å hente inn 9p på 20 kamper.
Målet må vere å vinne kvar kamp framover og då går dette bra.
COME ON LEEDS !!

Sander

Vet det ikke trenger å være noe spesielt. Men andre enn meg som la merke til at Douglas ikke er med å feire på noen av målene? Han og Ankergren var vel de to eneste, og det er jo vanlig at keepern forblir i målet.

Trenger selvfølgelig ikke bety noe og han rekker armene i været på første målet. Likevel.. Virker grinete om dagen

Asbjørn

Trundle/Beckford på 2-0 og også 3-1 målet var flotte saker!
Celebration til Larry på 2-0 også  :D
Delph leker seg til tider

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Kongemål.

Fikk frysninger av andremålet. Utrolig godt gjort av Trundle med mottaket, og en krempasning jeg ikke har sett på ER siden Kilkenny ble satt ut av laget. Og herlig hvordan Beckford gjør det han skal, drar av kisen, og settern. Håper virkelig vi beholder Trundle, syns han tilfører oss noe. Spesielt når vi ligger tungt bakpå er han god å ha.

Og det siste målet, herlig brasse av Becks.

Ferre

Quote from: Sander on January 24, 2009, 19:40:35
Vet det ikke trenger å være noe spesielt. Men andre enn meg som la merke til at Douglas ikke er med å feire på noen av målene? Han og Ankergren var vel de to eneste, og det er jo vanlig at keepern forblir i målet.

Trenger selvfølgelig ikke bety noe og han rekker armene i været på første målet. Likevel.. Virker grinete om dagen

Så i alle fall at Douglas strakk armene opp i været etter en av scoringene. Douglas har vel aldri vært den store "feireren", så tror ikke du skal legge for mye i det.

Promotion 2010

Douglas fikk kjempeskryt av Gray idag, men det betyr vel heller ikke noe. Da Howson kom inn så ga han en beskjed til Douglas - sikkert om å ligge litt dypere med 5 på midten.

Bra at Brad Johnson gjør det relativt bra, Han hadde gode cornere og bra frispark. Gir oss enda en dimensjon.

Har ikke jublet for Leeds-skåringer på flere måneder, men nå er jeg i gang og da skal det bli vanskelig å stoppe meg!  ;D
Min første Leeds-kamp: