Hvem skal spelle høyreback?

Started by Runar, January 19, 2009, 01:36:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

josoer

Bare eg som er glad for at Frazer blir ute ei stund?

Det o store spørsmål er jo om alternativene er bedre?

Er forøvrig en skam at Frazer har fått være så lenge i klubben. Mer talentløs spiller skal man lette lenge etter på dette nivået.

Hallgeir *

Quote from: auren on January 19, 2009, 09:45:52
Quote from: peacock on January 19, 2009, 08:52:39
Quote from: Runar on January 19, 2009, 01:36:45
Frazer blir nok ute i noen uker, så hvem skal overta?

Dette er jo en gladmelding. Alle som eier et par fotballsko er bedre enn Frazer!

Er det nå jeg skal skrive: Alle som eier et tastatur skriver bedre innlegg enn peacock?

auren
;D
  Jeg har nevnt det tidligere og gjør det igjen. Frazer har blitt en hakkekylling for mange tilhengere. Ingen stor spiller, neivel, men han er da ikke verre enn en del av de andre som ikler seg Leeds-drakt. (Eksempelvis Michalik, Kilkenny m.fl.) Pr. dato har vi ingen særlig bedre alternativer enn han. Hughes går etter all sannsynlighet inn og tar plassen mens han er ute med skade.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Quote from: SOL on January 19, 2009, 14:49:57
Til promo
Det var Maybury som spilte høyreback i 3-3 kampen mot Lazio. ;)

Fillern, det nytter ikke å bløffe her inne lenger! Takk SOL!  :-[

Han var til gjengjeld skikkelig dårlig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

josoer

Quote from: hallghel on January 19, 2009, 16:38:40

Dette er jo en gladmelding. Alle som eier et par fotballsko er bedre enn Frazer!

Er det nå jeg skal skrive: Alle som eier et tastatur skriver bedre innlegg enn peacock?

auren
;D
  Jeg har nevnt det tidligere og gjør det igjen. Frazer har blitt en hakkekylling for mange tilhengere. Ingen stor spiller, neivel, men han er da ikke verre enn en del av de andre som ikler seg Leeds-drakt. (Eksempelvis Michalik, Kilkenny m.fl.) Pr. dato har vi ingen særlig bedre alternativer enn han. Hughes går etter all sannsynlighet inn og tar plassen mens han er ute med skade.

Og hva sier det oss?Når klubben ikke har klart og hente inn en bedre høyreback på alle disse årene Frazer har vært fast.Ingen tvil om at det er mange i stallen som skulle ha vært solgt eller frigitt. Er dessverre ingen bedre alternativer pr.dags dato nei, men vi burde ha intensivert jakten på en ny høyreback i dette transfervinduet. Omså hente inn en på lån, og kjøpe en noen nye høyrebacker til sommeren. Kan ikke være så vanskelig å finne en bedre høyreback enn Frazer?Eg kunne ha funne bedre alternativer på transfermarkedet i blinde :)

Hallgeir *

Quote from: josoer on January 19, 2009, 18:11:38
Quote from: hallghel on January 19, 2009, 16:38:40

auren
;D

Og hva sier det oss?Når klubben ikke har klart og hente inn en bedre høyreback på alle disse årene Frazer har vært fast.Ingen tvil om at det er mange i stallen som skulle ha vært solgt eller frigitt. Er dessverre ingen bedre alternativer pr.dags dato nei, men vi burde ha intensivert jakten på en ny høyreback i dette transfervinduet. Omså hente inn en på lån, og kjøpe en noen nye høyrebacker til sommeren. Kan ikke være så vanskelig å finne en bedre høyreback enn Frazer?Eg kunne ha funne bedre alternativer på transfermarkedet i blinde :)
Så du mener altså at Grayson og de andre managerne som har brukt Frazer, er helt blåst i hodet som ikke har sett det du kan se i blinde?  :D For å si det slik: Jeg tror LITT mer på dem enn deg.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Der Prügelknabe (ehh ikke arrester meg, dere som er litt mer bevandret enn meg i tysk, please :))  Fraz... det ville vel være typsik at det er følrst nå, når han blir borte en stund, at det viser seg hvor viktig han tross alt har vært for Leeds.

Selv har jeg tro & håp om at Hughes vil klare brasene. Evt har jo Telfer et halvt liv i posisjonen og vil sikkert klare seg bedre der enn på stopperplassen. Gardener tviler jeg sterkt på er i posisjon til å knive om plassen - ennå.
Desssuten har vel Grayson til gode å vise at han slipper ungdommen til ala Macca (uten at jeg holder det imot ham foreløpig)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Til promo

Nei det var det ikke. Det var Gary Kelly spilte høyre back mot Lazio. Maybury bekledde derimot den høyre kantrollen. Noe han mestret helt greit, promo.  :)

Og Frazers sine bidrag i Ch L sammenheng for Leeds United er forsvinnende få.  ::)
Jon R.

Runar

Av det jeg har sett av League One fotball så kan jeg ikke skjønne at ikke ALLE nevnte KAN klare å spille høyreback i noen kamper i Frazer sitt fravær.

Personlig håper jeg på at Gardner eller Darville får muligheten. Jeg mener i Gardner sitt tilfellet at det er helt absurd at han fikk 2 årskontrakt i fjor og muligheten til å spille siste kampen mot Gills dersom han ikke er i stand til å spille høyreback på dette tidspunkt. Om Garyson tør å gi han sjansen tviler jeg vil heller på. Det safe valget er uansett Hughes, men Hughes har langt fra imponert i sine kamper som høyreback.

raggen

tror også det ligger an til at hughes stepper inn for fraze. håper selvfølgelig også på at gardner hadde fått sjansen men tviler på at grayson "gambler" med det.

det som blir morro er og ser hvem han velger som ny kaptein?????????? ???
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 19, 2009, 20:44:59
Til promo

Nei det var det ikke. Det var Gary Kelly spilte høyre back mot Lazio. Maybury bekledde derimot den høyre kantrollen. Noe han mestret helt greit, promo.  :)

Og Frazers sine bidrag i Ch L sammenheng for Leeds United er forsvinnende få.  ::)

>:(

Frazer er en hodeløs kylling!!!!!!!!!!!!!!

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

haak-d

Hent Hamoud fra Glimt. Da får vi en høyre back med ekstrem fart, god kondisjon og som liker å være offensiv.

Fripp

Kan vi ikke like så godt hente hele bodø/glimt. Først Olsen, så Hamound.
Hva med brutter'n som ankeret på midten?

Hamound er ikke god nok! Stor fart, men det holder ikke. Og så er han svak defensivt.

soumoh

Hei,

vær så snill. Ingen flere leiesoldater nå. Jeg mener hvis det er så bra å låne spillere, hvorfor gjør ikke storklubbene mer av det? Jada, jeg skjønner at vi ikke er i premier league lenger. Men er det ikke bedre å gi en eller annen unggutt sjansen?
We'll be back.

MacMurder

Gardner spilte jo en god kamp i går! Snart aktuell kanskje?

h.b

Hvis Gardner kom fra denne kampen med gode referanser, så vil nok han steppe inn for Frazer. Han ble vel fulgt ekstra godt av Manageren. Liten  vits i å ikke prøve ut den som skal spille der når første valget er skadet

auren

Jeg føler meg ganske sikker på at Grayson går for Hughes som høyreback på lørdag. Og jeg tror han gjør rett i det. Blir svært tøft for Gardner å debutere i et tilnærmet lokaloppgjør. I tillegg "må" vi neste vinne hver kamp fremover, så en erfaren ringrev på høyrebacken er absolutt det beste alternativet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: auren on January 21, 2009, 11:14:05
Jeg føler meg ganske sikker på at Grayson går for Hughes som høyreback på lørdag. Og jeg tror han gjør rett i det. Blir svært tøft for Gardner å debutere i et tilnærmet lokaloppgjør.

auren

Ã... kalle dette ett tilnærmet lokaloppgjør vil eg påstå avslører mildt sagt dårlige kunnskaper 8)

Distance:  100,7 miles , 162,1 kilometers  evt 87,5 nautical miles.

Det e kortere avstand til alle lag i nord england og så langt sør som til Birmingham som ligger 93,2 miles fra Leeds. E vel neppe local derby mot wolverhampton,derby,blackpool eller coventry??? ;D

Boxman

...tilnærmet lokaloppgjør..

Det er vel å ta litt i? Om man ikke bor i Nord-Norge vel og merke, der sånn avstander ikke er noe å snakke om.
Peterborough ligger jo nærmere London, enn Leeds.  :-\
Proud to be Leeds!

auren

Egentlig så er det et lokaloppgjør. Peterborough lå i middelalderen bare 8 mil unna Leeds, men ble på slutten av 1800-tallet flyttet dit byen er i dag. Historisk sett et lokaloppgjør, men ikke i disse dager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Boxman

Quote from: auren on January 21, 2009, 12:25:14
Egentlig så er det et lokaloppgjør. Peterborough lå i middelalderen bare 8 mil unna Leeds, men ble på slutten av 1800-tallet flyttet dit byen er i dag. Historisk sett et lokaloppgjør, men ikke i disse dager.

auren

Histotisk sett? Såvidt meg bekjent, ble Leeds United stiftet i 1919, så hvor Peterborough lå eller ikke lå på 1800-tallet, spiller vel ganske så liten rolle. Ellers er jeg skeptisk til hele forklaringen din, bare for å ha sagt det.
I tillegg må jeg vel nevne at heller ikke Leeds City eksisterte på 1800-tallet.
Proud to be Leeds!

Kickthemdown

Jeg føler meg ganske sikker på at Grayson går for Hughes som høyreback på lørdag. Og jeg tror han gjør rett i det. Blir svært tøft for Gardner å debutere i et tilnærmet lokaloppgjør. I tillegg "må" vi neste vinne hver kamp fremover, så en erfaren ringrev på høyrebacken er absolutt det beste alternativet.

auren
Gardner spilte mot Gillingham i Mai og var spennende. Litt preget av stundens alvor med et fullpakket ER, men han gjorde seg ikke bort.

Alta-White

baste

Quote from: Fripp on January 20, 2009, 11:27:03

Hamound er ikke god nok! Stor fart, men det holder ikke. Og så er han svak defensivt.

Hamound var vel en storsuksess som høyreback i B/G..og han kan og spille høyre ving. Ville styrket stallen til Leeds, det er jeg sikker på. Ang Olsen så er hans fart og hans skudd gull verd. Men han har ikke vi råd til.....

peacock

Quote from: baste on January 21, 2009, 15:28:38
Quote from: Fripp on January 20, 2009, 11:27:03

Hamound var vel en storsuksess som høyreback i B/G..og han kan og spille høyre ving. Ville styrket stallen til Leeds, det er jeg sikker på. Ang Olsen så er hans fart og hans skudd gull verd. Men han har ikke vi råd til.....

Skal det aldri bli slutt på forslagene fra Tippeligaen? Vi er på NIVÃ... 3 og ikke attraktive for slike spillere! Når så dere sist spillere i sin beste alder gå fra Tippeligaen til League One?

brenaldo

Quote from: auren on January 21, 2009, 12:25:14

auren

Det må ha vært litt av en flyttejobb ;) ;D
Medlem nr. 850

isak

SO vidt eg hugsa tok det drøye to timar med tog frå Peterborugh til Leeds. I Noreg kunne det vore eit lokaloppgjer, i England ikkje i nærleiken! Inn med Gardner!  ;D