Skrevet av Emne: Handball-VM  (Lest 3205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Handball-VM
« på: Januar 25, 2009, 19:04:20 »
No er eg heilt sveitt. Sigerskampen mot Tyskland er noko av det mest spennande eg har sett, inkludert Hollywood-filmar og Leeds-kampar. Ege var heilt fantastisk! Semifinalehåpet lev :D

Leedsulf

Sv: Handball-VM
« Svar #1 på: Januar 25, 2009, 19:24:48 »
Fantastisk kamp!
Bildet av den tyske treneren har brent seg fast.  :D

Budda

Sv: Handball-VM
« Svar #2 på: Januar 25, 2009, 19:25:27 »
No er eg heilt sveitt. Sigerskampen mot Tyskland er noko av det mest spennande eg har sett, inkludert Hollywood-filmar og Leeds-kampar. Ege var heilt fantastisk! Semifinalehåpet lev :D

Volleyball og håndball. Kan ikke skjønne at du bryr deg om de tulleidrettene  :)
Endre

Per-Stian

Sv: Handball-VM
« Svar #3 på: Januar 25, 2009, 19:44:13 »
No er eg heilt sveitt. Sigerskampen mot Tyskland er noko av det mest spennande eg har sett, inkludert Hollywood-filmar og Leeds-kampar. Ege var heilt fantastisk! Semifinalehåpet lev :D

Volleyball og håndball. Kan ikke skjønne at du bryr deg om de tulleidrettene  :)

Igår var eg på NTG og skaut med boge og spelte bordtennis. Smalt? Neida ;)

arneg

Sv: Handball-VM
« Svar #4 på: Januar 25, 2009, 19:47:36 »
No er eg heilt sveitt. Sigerskampen mot Tyskland er noko av det mest spennande eg har sett, inkludert Hollywood-filmar og Leeds-kampar. Ege var heilt fantastisk! Semifinalehåpet lev :D

Volleyball og håndball. Kan ikke skjønne at du bryr deg om de tulleidrettene  :)

For første gang, hands var spennende )
 

CoachKarlstad

Sv: Handball-VM
« Svar #5 på: Januar 25, 2009, 20:30:59 »
Lenge siden jeg har hatt så høy puls i sofaen... Måtte legge in enn dobbel General Sterk på slutten der... Men dæven steike hvor god Ege var idag, hadde vært sinnsykt artig med semifinale da!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Handball-VM
« Svar #6 på: Januar 25, 2009, 20:54:59 »
...hele laget har noe 'nesten' over seg dessverre... (my feeling).
Så da blir det nok ikke seier over Danmark likevel  (husk riiimelig mange er på hæla nå) evt at de andre lagene klusser det til...







Men man kan jo alltids håpe :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsulf

Sv: Handball-VM
« Svar #7 på: Januar 25, 2009, 21:05:43 »
Blir spennende på tirsdag. Slår vi Polen samtidig som Tyskland ikke slår danskene, er vi videre.

Til de som ikke har sett den tyske treneren:
http://www.tv2sporten.no/handball/vm2009/article2526865.ece

Ubetalelig.

Budda

Sv: Handball-VM
« Svar #8 på: Januar 25, 2009, 21:16:43 »
Hehe, hissig type
Endre

Andreas-H

Sv: Handball-VM
« Svar #9 på: Januar 25, 2009, 21:38:47 »
Liker ikke hånball engang, men må inrømme at jeg satt med ganske så høy puls i sofakroken i dag. Må si at Ege imponerte meg stort  :o

Lars E

Sv: Handball-VM
« Svar #10 på: Januar 26, 2009, 03:12:47 »
Kampen idag var fantastisk nervepirrende, og er antagligvis noe av det mest spennende og underholdene jeg har opplevd i mitt liv. Sjeldent jeg blir så engasjert som i sluttminuttene der av noe annet enn Leeds..
Forever Leeds

Dennis

Sv: Handball-VM
« Svar #11 på: Januar 26, 2009, 13:27:44 »
Håndball er spennende i mesterskap og dette minnet om en viss kamp i Marseille for snart elleve år siden, dette til tross for at håndball er hands.  ;)

Deilig å slå verdensmesterne, spesielt den USPISELIGE tyske keeperen (Sengevetter?) som hver eneste gang han reddet, løp ut til skytteren og skjelte ut spilleren. Deilig!!
Marching on together!

Dennis

Sv: Handball-VM
« Svar #12 på: Januar 27, 2009, 21:43:50 »
Hørte på Leeds' første omgang, med håndballen i bakgrunn...

Dette var utrolig spennende, med en forferdelig trist utgang! De snakker om Kjelling som syndebukk, men det er utrolig urutinert av Samdahl å miste ballen upresset halvannet minutt før slutt med to måls ledelse. Hvorfor går han ikke til passivt, for så å få et angrep og kanskje et mål i mot og bruke opp tiden til passivt og dermed kampen neste angrep?  :'(

Dessverre, Norge! En fantastisk innsats var det likevel!  :)
Marching on together!

Robert

Sv: Handball-VM
« Svar #13 på: Januar 27, 2009, 22:10:02 »
Sinnsykt spennende kamp var det ihvertfall..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

berlin

Sv: Handball-VM
« Svar #14 på: Januar 27, 2009, 23:18:59 »
Jeg skal ærlig innrømme at jeg kjørte parallellprosessering i dag. Håndball er fantastisk morsomt og spennende når det er jevne kamper i et VM/EM-sluttspill, samtidig som man jo må ha med seg Leeds-kampene.

Lars E

Sv: Handball-VM
« Svar #15 på: Januar 28, 2009, 00:30:15 »
Enig.

Men idag var det bare bittert......... satt igjen med en sinnsyk tomhetsfølelse.   :-[ :'( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

(TAKK GUD FOR LEEDS-SEIER :))

nå legger jeg nok hands-dilla på hylla til neste år..  ;)
Forever Leeds

Lids

Sv: Handball-VM
« Svar #16 på: Januar 28, 2009, 10:14:40 »
Hørte på Leeds' første omgang, med håndballen i bakgrunn...

Dette var utrolig spennende, med en forferdelig trist utgang! De snakker om Kjelling som syndebukk, men det er utrolig urutinert av Samdahl å miste ballen upresset halvannet minutt før slutt med to måls ledelse. Hvorfor går han ikke til passivt, for så å få et angrep og kanskje et mål i mot og bruke opp tiden til passivt og dermed kampen neste angrep?  :'(

Dessverre, Norge! En fantastisk innsats var det likevel!  :)

Og Løken bommet på sin viktigste mulighet noensinne, hadde han scoret hadde vi ledet med tre mål og vunnet kampen. Amatørmessig av gutta dette gitt. Og det er ikke første gangen i dette mesterskapet at de spiller som et G-14 lag rett før slutt.
Thomas