Skrevet av Emne: Kandol til Charlton på lån  (Lest 4110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Kandol til Charlton på lån
« på: Januar 30, 2009, 12:28:25 »
Tresor Kandol går til Charlton i CCC på lån ut sesongen.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1538548,00.html

At han går til Charlton og Christie ikke fikk kontrakt MÃ… vel bety at det er en spiss på vei inn?
The future's so White I've got to wear shades 8)

kjelvi

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #1 på: Januar 30, 2009, 12:32:01 »
Christie ikke fikk kontrakt MÃ… vel bety at det er en spiss på vei inn?

Her misser du!
Det var Malcolm som gikk. Grayson ville beholde!

berlin

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #2 på: Januar 30, 2009, 13:20:18 »
Helt OK. Tror Kandol rent psykisk blir helt satt ut av å aksle den hvite trøya på ER.
Ikke akkurat en favoritt blant publikummet på ER.

Ellers så skal Charlton slite hardt for å unngå nedrykk til League 1, med eller uten Kandol.

Budda

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #3 på: Januar 30, 2009, 13:40:50 »
Skjønner ikke helt dette. Trur Kandol kunne gjort nytte for seg. Da må vi få Trundle på lån resten av sesongen
Endre

pedro

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #4 på: Januar 30, 2009, 13:52:35 »
Jeg er rimelig komfortabel med at Trundle sikres ut sesongen innen overgangsvinduet lukkes.
Kandol til Charlton er helt greit, Trundle er en artist sammenlignet med Kandol.
Leedsomaniac

4ever arcticwhite

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #5 på: Januar 30, 2009, 13:58:36 »
Christie ikke fikk kontrakt MÃ… vel bety at det er en spiss på vei inn?

Her misser du!
Det var Malcolm som gikk. Grayson ville beholde!
OK.
Da sier jeg: At han får gå til Charlton etter at Christie forlot oss av egen fri vilje MÃ… vel bety at det er en spiss på vei inn?
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #6 på: Januar 30, 2009, 14:01:07 »
Jeg er rimelig komfortabel med at Trundle sikres ut sesongen innen overgangsvinduet lukkes.
Kandol til Charlton er helt greit, Trundle er en artist sammenlignet med Kandol.


Det er vel sånn at Trundles eventuelle lån ut sesongen ikke MÃ… forhandles før vinduet stenger. Det er vel et eget vindu for lån og free transfer som varer et par måneder lenger?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #7 på: Januar 30, 2009, 14:06:42 »
Jeg er rimelig komfortabel med at Trundle sikres ut sesongen innen overgangsvinduet lukkes.
Kandol til Charlton er helt greit, Trundle er en artist sammenlignet med Kandol.


Det er vel sånn at Trundles eventuelle lån ut sesongen ikke MÃ… forhandles før vinduet stenger. Det er vel et eget vindu for lån og free transfer som varer et par måneder lenger?

auren

Godt mulig det, men vi kan ikke vente til etter at vinduet stenger og krysse fingrene for at det går i orden. Det vil vært uansvarlig gambling, spør du meg.
Endre

J-R

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #8 på: Januar 30, 2009, 14:58:55 »
skal bare se att luringen Kandol slår til i charlton og championship.... da kan vi hente han tilbake til neste sesong når vi bytter liga med charlton ;D helt greit å låne han bort nå, som vi har 3 gode spisser + snodgrass i tillegg! MOT.

Bye

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #9 på: Januar 30, 2009, 15:06:49 »
Helt greit! Lån ham ut til en divisjon opp, og selg ham en divisjon ned når vi rykker opp - de fleste spillere som mislykkes hos oss har jo en tendens til å blomstre.:) Dessuten ser jeg ikke helt nytten i denne fyren for å være helt ærlig, syns vi bør sikte litt høyere hva spillermateriale angår.
Trønder i Bergen!

h.b

  • Gjest
Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #10 på: Januar 30, 2009, 15:23:41 »
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Budda

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #11 på: Januar 30, 2009, 15:32:51 »
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Så vi bør hente han? Aarøy til Leeds, grøsser bare ved tanken. Makan til usympatisk idiot skal du lete lenge etter
Endre

GeirO

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #12 på: Januar 30, 2009, 15:41:59 »
Christie ikke fikk kontrakt MÃ… vel bety at det er en spiss på vei inn?

Her misser du!
Det var Malcolm som gikk. Grayson ville beholde!

Men Christie klager på Grayson eller mer riktig managerbyttet og sannsynligvis dårligere muligheter for ham.
MOT

Promotion 2010

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #13 på: Januar 30, 2009, 16:29:00 »
Jeg er rimelig komfortabel med at Trundle sikres ut sesongen innen overgangsvinduet lukkes.
Kandol til Charlton er helt greit, Trundle er en artist sammenlignet med Kandol.


Det er vel sånn at Trundles eventuelle lån ut sesongen ikke MÃ… forhandles før vinduet stenger. Det er vel et eget vindu for lån og free transfer som varer et par måneder lenger?

auren

Godt mulig det, men vi kan ikke vente til etter at vinduet stenger og krysse fingrene for at det går i orden. Det vil vært uansvarlig gambling, spør du meg.

Spillere som signes ETTER at vinduet er stengt, kan bare være i en klubb i 93 dager. Dvs frem til Play Off, hvis vi skal tenke så stygge tanker!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #14 på: Januar 30, 2009, 17:37:05 »
Eg er glad for at Kandol ikkje gjekk til Millwall. Perfekt å leige han ut til Charlton, så slepp vi både lønna og å møte han i kamp mot ein potensiell opprykksrival.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #15 på: Januar 30, 2009, 17:47:05 »
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Så vi bør hente han? Aarøy til Leeds, grøsser bare ved tanken. Makan til usympatisk idiot skal du lete lenge etter

Skjerp deg! Tror ikke du kjenner Aarøy bedre enn jeg kjenner Messi...

Tor-Hogne Aarøy er selvsagt ikke aktuell for Leeds, men han gjør en formiddabel jobb for AaFK og kan bli et spennende innslag for landslaget så lenge Drillo skal lede det.

Uansett skivebom og veldig off topic...
« Siste redigering: Januar 30, 2009, 17:48:49 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Budda

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #16 på: Januar 30, 2009, 17:55:35 »
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Så vi bør hente han? Aarøy til Leeds, grøsser bare ved tanken. Makan til usympatisk idiot skal du lete lenge etter

Skjerp deg! Tror ikke du kjenner Aarøy bedre enn jeg kjenner Messi...

Tor-Hogne Aarøy er selvsagt ikke aktuell for Leeds, men han gjør en formiddabel jobb for AaFK og kan bli et spennende innslag for landslaget så lenge Drillo skal lede det.

Uansett skivebom og veldig off topic...

Vet ikke hvor godt du kjenner Messi, men Ã…lesund og Møre og Romsdal er ikke så stort, så av og til treffer du spillere. Han har ikke gitt så bra inntrykk da. I tillegg, så har han hatt mange idiotisk utsagn om Molde i media. Men nok om det. Er offtopic, skal innrømme det
Endre

Sheridan

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #17 på: Januar 30, 2009, 18:38:38 »
Stort!!!!
Har hele tiden HÃ…PET i det lengste at jeg ville slippe å se KANDOL i Leeds drakt igjen. Var en lidelse....

J-R

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #18 på: Januar 30, 2009, 18:57:23 »
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Så vi bør hente han? Aarøy til Leeds, grøsser bare ved tanken. Makan til usympatisk idiot skal du lete lenge etter

Skjerp deg! Tror ikke du kjenner Aarøy bedre enn jeg kjenner Messi...

Tor-Hogne Aarøy er selvsagt ikke aktuell for Leeds, men han gjør en formiddabel jobb for AaFK og kan bli et spennende innslag for landslaget så lenge Drillo skal lede det.

Uansett skivebom og veldig off topic...

Vet ikke hvor godt du kjenner Messi, men Ã…lesund og Møre og Romsdal er ikke så stort, så av og til treffer du spillere. Han har ikke gitt så bra inntrykk da. I tillegg, så har han hatt mange idiotisk utsagn om Molde i media. Men nok om det. Er offtopic, skal innrømme det
   Tror ikke aarøy har hatt noe mer idiotiske utsagn om molde enn noen av molde spillerne har hatt om AAfk og sunnmøringer! f,eks frøken Hoseth!!! Aarøy er grei han, men noen leeds spilller skal han aldri bli!!!!!!! MOT..

Sheridan

Sv: Kandol til Charlton på lån
« Svar #19 på: Januar 30, 2009, 19:43:32 »
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Så vi bør hente han? Aarøy til Leeds, grøsser bare ved tanken. Makan til usympatisk idiot skal du lete lenge etter

Skjerp deg! Tror ikke du kjenner Aarøy bedre enn jeg kjenner Messi...

Tor-Hogne Aarøy er selvsagt ikke aktuell for Leeds, men han gjør en formiddabel jobb for AaFK og kan bli et spennende innslag for landslaget så lenge Drillo skal lede det.

Uansett skivebom og veldig off topic...

Vet ikke hvor godt du kjenner Messi, men Ã…lesund og Møre og Romsdal er ikke så stort, så av og til treffer du spillere. Han har ikke gitt så bra inntrykk da. I tillegg, så har han hatt mange idiotisk utsagn om Molde i media. Men nok om det. Er offtopic, skal innrømme det
   Tror ikke aarøy har hatt noe mer idiotiske utsagn om molde enn noen av molde spillerne har hatt om AAfk og sunnmøringer! f,eks frøken Hoseth!!! Aarøy er grei han, men noen leeds spilller skal han aldri bli!!!!!!! MOT..

hehe....her går det unna  ;D