Skrevet av Emne: Gardner released  (Lest 5000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Gardner released
« på: Januar 30, 2009, 15:00:47 »
Kan ikke se noen andre innlegg om saken, så jeg får ta ansvar.
Ikke sett så mye av fyren, men har jo hørt at han har talent. Så litt overraskende at Larry lar ham gå.
Ikke godt å si hva dette betyr, men er vel ikke umulig at en ny hb er på vei inn!?
Venter i spenning på fortsettelsen....
Proud to be Leeds!

Bye

Sv: Gardner released
« Svar #1 på: Januar 30, 2009, 15:04:13 »
Dette var da mersom leit - først og fremst for spilleren selv da. Han virka lovende,men har vel ikke tatt det siste steget da? Så er det vel bare for oss å vente på at en ny unggutt skal slå igjennom igjen..var Gardner squadplayer, eller er det unødvendig å tenke på erstatter for ham?
Trønder i Bergen!

Budda

Sv: Gardner released
« Svar #2 på: Januar 30, 2009, 15:06:14 »
Kilde?

Merkelige greier. Trudde han var et talent
Endre

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Gardner released
« Svar #3 på: Januar 30, 2009, 15:07:57 »
Hadde han vært talent så hadde vi vel sett han på bana for lenge sia 8)

samadhi

Sv: Gardner released
« Svar #4 på: Januar 30, 2009, 15:11:31 »
Deler da skjebne med de fleste spillere som kommer opp fra egen stall, og klarer ikke å ta det siste steget for å slå igjennom. Har vært lovende under 3 managere nå og er selvsagt en grunn til at han ikke har fått spilt.

Synd for Gardner, men han finner seg sikkert en klubb på sitt nivå!
marching on together,
derudaf forever...

Boxman

Sv: Gardner released
« Svar #5 på: Januar 30, 2009, 15:11:36 »
Kilde?

Merkelige greier. Trudde han var et talent

Official club text. Ehh....ifølge Waccoe i hvert fall. Pleier som regel å stemme, når de gutta der sier de har fått sms fra klubben.
Proud to be Leeds!

auren

Sv: Gardner released
« Svar #6 på: Januar 30, 2009, 15:22:25 »
Good riddance! Sikkert en ny Simon Johnson / Tony Hackworth.

Tipper Hughes kommer til å bli brukt som backup ut sesongen som høyreback. Frazer er vel snart klar igjen også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Gardner released
« Svar #7 på: Januar 30, 2009, 16:08:20 »
for all del, jeg er alt for at vi skal satse på egne spillere og talent og alt dette.

MEN:

i en annen tråd her inne er det innspill til stallen og evt. opprydding og der blir vel diverse stallfyll nevnt som overflødig for å få plass til nye og bedre spillere.
så la larry få fiske opp om han ønsker det.

lykke til videre, desverre var du ikke god nok for oss.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Sv: Gardner released
« Svar #8 på: Januar 30, 2009, 16:24:16 »
Kan ikke se noen andre innlegg om saken, så jeg får ta ansvar.
Ikke sett så mye av fyren, men har jo hørt at han har talent. Så litt overraskende at Larry lar ham gå.
Ikke godt å si hva dette betyr, men er vel ikke umulig at en ny hb er på vei inn!?
Venter i spenning på fortsettelsen....

ikke umulig at en ny hb er på vei inn

En ny hb.... Æru gæærn? Det er nok av kritiske venner på dette forumet!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Boxman

Sv: Gardner released
« Svar #9 på: Januar 30, 2009, 17:04:38 »
Kan ikke se noen andre innlegg om saken, så jeg får ta ansvar.
Ikke sett så mye av fyren, men har jo hørt at han har talent. Så litt overraskende at Larry lar ham gå.
Ikke godt å si hva dette betyr, men er vel ikke umulig at en ny hb er på vei inn!?
Venter i spenning på fortsettelsen....

ikke umulig at en ny hb er på vei inn

En ny hb.... Æru gæærn? Det er nok av kritiske venner på dette forumet!  ::)

 ;D De fleste skjønte vel at det var en forkortelse for høyreback da, men vi får vel være enige om at det evt er bedre med to hb'er på forumet, enn en hb(av ikke-høyreback sorten) i Leeds-stallen!?!  ::)
Litt får vi ofre oss, vi supportere også....
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Gardner released
« Svar #10 på: Januar 30, 2009, 17:14:02 »
Denne hb er faktisk som poteten. Kan brukes overalt på banen.Trives aller best som spiss, men er best som Stopper. Denne hb har også spilt hb på Ørn Horten en gang på begynnelsen av 80 tallet.
Så litt hb har definitivt hb i seg

Boxman

Sv: Gardner released
« Svar #11 på: Januar 30, 2009, 17:25:15 »
Denne hb er faktisk som poteten. Kan brukes overalt på banen.Trives aller best som spiss, men er best som Stopper. Denne hb har også spilt hb på Ørn Horten en gang på begynnelsen av 80 tallet.
Så litt hb har definitivt hb i seg

Mye røde kort i sving da, som følge av krangling med dommeren?  ::)
Proud to be Leeds!

Pettersen97

Sv: Gardner released
« Svar #12 på: Januar 30, 2009, 17:30:23 »
Kilde?

Merkelige greier. Trudde han var et talent

Official club text. Ehh....ifølge Waccoe i hvert fall. Pleier som regel å stemme, når de gutta der sier de har fått sms fra klubben.

http://www.leedsunited.com/page/Home/0,,10273,00.html
The Mighty Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Gardner released
« Svar #13 på: Januar 30, 2009, 17:38:19 »
Denne hb er faktisk som poteten. Kan brukes overalt på banen.Trives aller best som spiss, men er best som Stopper. Denne hb har også spilt hb på Ørn Horten en gang på begynnelsen av 80 tallet.
Så litt hb har definitivt hb i seg

Mye røde kort i sving da, som følge av krangling med dommeren?  ::)
Kun 2 røde på 20 år som spiller

Per-Stian

Sv: Gardner released
« Svar #14 på: Januar 30, 2009, 17:39:43 »
Trist og litt merkeleg, tykkjer eg, men så har eg heller ikkje sett Gardner i aksjon mange gonger heller...

Scott Gardner has parted company with Leeds United after his contract was cancelled by mutual consent.

Scott said: "I'm sad to be leaving because I've been here for a long time, but this is the next chapter for me now.

Goalkeeper Matty Edwards has also moved out on a short-term basis. The young stopper has joined Salford City on a month's loan.

mari

Sv: Gardner released
« Svar #15 på: Januar 30, 2009, 17:50:00 »
Må innrømme at jeg har likt det lille jeg har sett av Gardner. Veldig villig fremover - typisk overlappende back, men har kanskje svakheter "bakover" ? Han var vel opprinnelig en høyrekant som ble konvertert til back ?

Har en mistanke om at grayson ønsker backer som aller mest er solide bakover / robuste fysisk og overlater det offensive ansvaret til de 6 fremover på banen ? Ref Dickinson.....Det var vel det som var hans egen styrke ?

Tror derfor også at Frazer kan være på vei ut og det ville ikke overraske meg om 6 ft 2 Barker fra Blackpool kommer inn før vinduet stenger....(ikke begrunnet i noe annet enn magefølelse )
 
 

Sheridan

Sv: Gardner released
« Svar #16 på: Januar 30, 2009, 18:42:00 »
Grayson kjører på.....tar mange kjappe avgjørelser....eller egentlig ikke....har jo blitt husvarm etterhvert...stoler på Simon....så lenge resultatene ruller vår vei, ELLERS  ;D

berlin

Sv: Gardner released
« Svar #17 på: Januar 30, 2009, 19:00:53 »
Gardner er/var sikkert bare skrot, slik som Dennis Irwin og David Seaman var i sin tid. Ut me'n!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gardner released
« Svar #18 på: Januar 30, 2009, 19:31:44 »
Gardner er/var sikkert bare skrot, slik som Dennis Irwin og David Seaman var i sin tid. Ut me'n!!

'Ut men', mener du vel, eller 'ut mén' kanskje... :)
- kan bli en klassiker på linje med gin inn :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Sv: Gardner released
« Svar #19 på: Januar 30, 2009, 19:41:17 »
Gardner er/var sikkert bare skrot, slik som Dennis Irwin og David Seaman var i sin tid. Ut me'n!!

Eller en ny Roger Eli  :)

Promotion 2010

Sv: Gardner released
« Svar #20 på: Januar 30, 2009, 19:47:24 »
HVOR ER ALLE TÃ…RENE FRA ALLE DERE SOM VILLE AT GARDNER SKULLE ERSTATTE FRAZER?


 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Gardner released
« Svar #21 på: Januar 30, 2009, 19:49:47 »
Vanligvis klarer jeg ikke å engasjere meg veldig når klubben frigir noen av de unge "talentene" våre. Sist gang jeg stusset var da Andy Keogh fikk forlate oss. Også denne gangen tror jeg klubben gjør en tabbe. Jeg har sett Gardner i et par pre-season og flere reservekamper. Jeg er ovebevist om at han hadde vært et bedre alternativ enn både Frazer og Hughes på litt lengre sikt, dersom han hadde fått sjansen i noen a-kamper vel og merke. Mulig at gutten har et holdningsproblem, men jeg kommer til å følge hans karriere videre med argusøyne.  :)
Jon R.

berlin

Sv: Gardner released
« Svar #22 på: Januar 30, 2009, 20:59:16 »
Gardner er/var sikkert bare skrot, slik som Dennis Irwin og David Seaman var i sin tid. Ut me'n!!

'Ut men', mener du vel, eller 'ut mén' kanskje... :)
- kan bli en klassiker på linje med gin inn :)



ut(en) mén, tenker jeg vi enes om? Det må være en bra deal for unge Gardner.  :)

Promotion 2010

Sv: Gardner released
« Svar #23 på: Januar 30, 2009, 22:39:36 »
Vanligvis klarer jeg ikke å engasjere meg veldig når klubben frigir noen av de unge "talentene" våre. Sist gang jeg stusset var da Andy Keogh fikk forlate oss. Også denne gangen tror jeg klubben gjør en tabbe. Jeg har sett Gardner i et par pre-season og flere reservekamper. Jeg er ovebevist om at han hadde vært et bedre alternativ enn både Frazer og Hughes på litt lengre sikt, dersom han hadde fått sjansen i noen a-kamper vel og merke. Mulig at gutten har et holdningsproblem, men jeg kommer til å følge hans karriere videre med argusøyne.  :)

Jeg så han i en reservekamp for et par år siden. Fryktelig svak da. Men tror ikke det var betegnende.

Jeg tror dette var den enkleste løsningen for å bli kvitt en lønning. Stallen er for stor og vi blir ikke kvitt Sweeney og dess like. Vi må ned i antall spillere. Derfor tror jeg det er relevans i Taylor til Leeds og Parker / Kilkenny til Oldham. Problemet er vel at Oldham kunne tenke seg Killa pluss Narques. Kanskje Lubo kan ofres?

Spennende dager før vinduet lukkes i hvert fall. Jeg regner imidlertid med at Grayson også utover våren vil bruke lånemuligheter kynsk for å nå målet: opprykk!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Gardner released
« Svar #24 på: Januar 30, 2009, 22:42:09 »
So what?
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Gardner released
« Svar #25 på: Januar 30, 2009, 22:44:08 »
At Gardner har vært god i en eller annen reservelagskamp har vel lite og ingenting å si. Vi har sett NADA til denne spilleren i forhold til hva hva tidligere og nåværende trenerapparat har sett. Har tillit til deres besultninger. Kan selvsagt alltid skje at de ender opp å bli halvgode, slik som Keogh. Altså god CCC klasse, men kanskje ingenting mere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Gardner released
« Svar #26 på: Januar 30, 2009, 22:45:20 »
So what?

Hvis han viser seg å bli like god og verdifull som Denis Irwin for Mancherser United, så var dette et pussig spørsmål!

Akkurat det er bekymringen til noen...

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Gardner released
« Svar #27 på: Januar 30, 2009, 22:56:12 »
So what?

Hvis han viser seg å bli like god og verdifull som Denis Irwin for Mancherser United, så var dette et pussig spørsmål!

Akkurat det er bekymringen til noen...

 ::)

Joda.

Men, vi har jo så enormt med talent, kun ein brøkdel slår til.
Vi må av og til leve med risikoen av at de kan bli "gode" i andre klubber, regner med at støtteapparatet i Leeds gjer dei riktige beslutningene. De har i alle fall best forutsetning til det.

Dennis Irwin m.fl. som forlot Leeds var vel direkte årsak til økonomien på de tider (?)

Synes forøvrig vi har vert flinke med talentene våre i det siste; howson, white, delph, parker (til dels) - det er ikkje verst det.

COME ON LEEDS !!