Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740852 ganger)

0 medlemmer og 14 gjester leser dette emnet.

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #240 på: Mars 31, 2009, 22:30:25 »
Colchester leder 1-0  yoooooohooooooo
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kjelvi

Sv: Kamper i dag
« Svar #241 på: Mars 31, 2009, 22:32:11 »
21:28 Goal - Millwall 0 Colchester 1 (Clive Platt 84)

84 Goal scored by Clive Platt (Colchester)
84 Header by Clive Platt (Colchester) : on target

kjelvi

Sv: Kamper i dag
« Svar #242 på: Mars 31, 2009, 22:32:44 »
Pause
Millwall-Colchester 0-0
70 Millwall just have the edge. Key player: Ashley Grimes

80 Millwall just have the edge. Key player: Adam Bolder

STAT ATTACK 
5 Shots On Target 3
6 Shots Off Target 3
14 Fouls (Conceded) 14
6 Corners 1
2 Yellow Cards 4
0 Red Cards 0

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #243 på: Mars 31, 2009, 22:32:57 »
oh yeah, nå er det bare pbough som må tryne, millwall og mk dons burde vi gli forbi hvis vi holder vinnerkoken.  :)

kjelvi

Sv: Kamper i dag
« Svar #244 på: Mars 31, 2009, 22:36:53 »
90 Neither team can gain control of the match. Key player: Clive Platt

kjelvi

Sv: Kamper i dag
« Svar #245 på: Mars 31, 2009, 22:40:53 »
Slutt: 0-1
Yeahhhhhh!



FOOTBALL LIVE TABLES  
Coca-Cola Division One

Team P Pts GoalsDiff GoalScored CurrentScore
 
1. Leicester  40 82 37 71  
2. Peterborough  40 78 23 71  

3. Millwall  40 73 11 54 FT 0-1  v Colchester
4. Milton Keynes Dons  39 69 29 74  
5. Leeds  39 68 21 66  
6. Scunthorpe  39 67 17 69  

7. Tranmere  40 63 11 54  

http://www.sportinglife.com/football/live/tables/cc_league1.html

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #246 på: Mars 31, 2009, 22:41:09 »
et fantastisk resultat for leeds!  :)


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #247 på: Mars 31, 2009, 22:41:43 »
Slutt

Millwall-Colchester 0-1 ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #248 på: Mars 31, 2009, 22:42:26 »
...da kan det godt hende vi bare har ett problem (inntil playoffen starter): P'boro...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #249 på: Mars 31, 2009, 22:43:53 »
Nå må bare Peterborough og Leicester (i elendig form) gå på trynet. Jeg går for 89 poeng og rett opp. Jeg har troen!

rd1

Sv: Kamper i dag
« Svar #250 på: Mars 31, 2009, 22:45:09 »
Med 21 på de de siste 7 rykker vi opp... Starter med 3 mot Colchester til lørdagen:) og 3 til Oldham ;D
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #251 på: Mars 31, 2009, 22:47:08 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Kamper i dag
« Svar #252 på: Mars 31, 2009, 22:49:46 »
er jo bedre at de vant idag mot milwall enn at de tapte, da hadde de ihvertfall vært på hugget mot oss. er positive og negative ting med alt men at milwall tapte idag er BARE positivt i mine øyner
Forever Leeds United!!!!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #253 på: Mars 31, 2009, 22:50:08 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)
« Siste redigering: Mars 31, 2009, 22:52:10 av Rudi G. »

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #254 på: Mars 31, 2009, 22:50:57 »
Klarer Grayson resten av ligaen uten poengtap, så må mannen på sokkel spør du meg. :) :) :) :) :) :) :)

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #255 på: Mars 31, 2009, 22:51:52 »
lett for colchester.-.
blir verre på lørdag.. da snakker vi super leeds på andre banehalvdel ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Papi

Sv: Kamper i dag
« Svar #256 på: Mars 31, 2009, 22:52:43 »
Med flyten vi er inne i nå har eg stor tru på siger i helgen..
Gambler på at Ferguson jr får samme "down" periode som sin gamle far.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Masinga

Sv: Kamper i dag
« Svar #257 på: Mars 31, 2009, 22:58:36 »
Kjemperesultat i dag! At Millwall tryner er ikke Leeds sitt problem. Jeg har stor tro på at Leeds fikser Colchester på lørdag. Det virker også skjerpende at Colchester vinner mot Millwall.
Masinga, medl.nr. 1250

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #258 på: Mars 31, 2009, 23:07:25 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #259 på: Mars 31, 2009, 23:17:47 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren

Når Leeds vinner mot Colchester og Oldham snur den dårlige trenden mot Peterborough på lørdag er vi potensielt 4 poeng bak 2. plassen. Det er det jeg tror på. Jeg har troen!

Skulle i tillegg Leicester få 2 poeng mindre på de siste 6 kampene i forhold til de forrige 6 kan dine "spøkefulle" hentydninger om seriegull faktisk gå i oppfyllelse.
« Siste redigering: Mars 31, 2009, 23:23:12 av Rudi G. »

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #260 på: Mars 31, 2009, 23:22:41 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren

Når Leeds vinner mot Colchester og Oldham snur den dårlige trenden mot Peterborough på lørdag er vi potensielt 4 poeng bak 2. plassen. Det er det jeg tror på. Jeg har troen!

Ok da... Ettersom Leicester og Peterborough faktisk taper sine resterende kamper blir Leeds suverene ligamestre ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Crazyleeds

Sv: Kamper i dag
« Svar #261 på: Mars 31, 2009, 23:24:06 »
Sant det rudi, dette er situasjonen vi håper på, og da er vi for alvor med om en 2 plass, mye skal skje, men husk det er lettere å ligge bak et lag å jakte, enn å være laget som skal forsvare en plass, å føle seg pustet i nakken;) MOT!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #262 på: Mars 31, 2009, 23:24:25 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren

Når Leeds vinner mot Colchester og Oldham snur den dårlige trenden mot Peterborough på lørdag er vi potensielt 4 poeng bak 2. plassen. Det er det jeg tror på. Jeg har troen!

Ok da... Ettersom Leicester og Peterborough faktisk taper sine resterende kamper blir Leeds suverene ligamestre ;)

auren

 ;D

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #263 på: April 01, 2009, 00:04:12 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren

Du må være en typisk NEI type med den negative/pesimistiske holdningen du utdyper i dine innslag.
Alle ser vel at dette IKKE er UMULIG.(Les tabellen).Men det kan bli en kamp om hvem som har de beste nervene og tar de viktige poengene til slutt.Husk også at Leicester ikke er sikker enda og de vakler litt synes jeg.Ser man på formtabellen så ligger riktig nok peterborough på toppen og Leeds på 3 plass med Leicester nede på en 12 plass.
Så toget er ikke gått enda,og da er det heller ikke umulig men et håp om å nå topp 2.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Kamper i dag
« Svar #264 på: April 01, 2009, 07:16:40 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren

Tror ikke vi skal undervurdere verdien av å passere så mange lag som mulig. Klarer vi ikke direkte opprykk, bør vi hvertfall sikte oss inn mot 3./4.-plassen. Det gjør at vi avslutter playoff-semien med hjemmekamp, mens vi ved å havne på femte eller sjette avslutter borte.
I tillegg møter vi lag som totalt sett gjennom sesongen har vært svakere.

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #265 på: April 01, 2009, 08:13:04 »
Et godt resultat, men dette gir nok Colchester den nødvendige confidence boosten forut for møtet mot Leeds på lørdag. På den måten ikke et ideellt resultat.. :-\

auren

Alltid negativ auren ;) Håper du får glede av opprykket 2. mai ;D Ã… ikke kalle det et ideellt resultat er jo bort i hampen ::)

Tabellmessig et ideellt resultat. Ser vi kun isolert på kampen mot Colchester på lørdag så hadde selvsagt et nytt stygt tap for laget vært til fordel for Leeds. Om vi kommer forbi Millwall eller ikke på tabellen tror jeg har lite å si, ettersom Peterborough blir tilnærmet umulig å gå forbi.

auren

Du må være en typisk NEI type med den negative/pesimistiske holdningen du utdyper i dine innslag.
Alle ser vel at dette IKKE er UMULIG.(Les tabellen).Men det kan bli en kamp om hvem som har de beste nervene og tar de viktige poengene til slutt.Husk også at Leicester ikke er sikker enda og de vakler litt synes jeg.Ser man på formtabellen så ligger riktig nok peterborough på toppen og Leeds på 3 plass med Leicester nede på en 12 plass.
Så toget er ikke gått enda,og da er det heller ikke umulig men et håp om å nå topp 2.

Jeg er ingen nei-type, og er heller ingen pessimist. Det er realistisk jeg er. Og realistisk sett klarer vi neppe 2.plassen. Ser det er flere som trekker frem formtabellen som argument for at Leeds skal ha gode sjanser på 2.plassen. Men legger vi formtabellen til grunn så vil faktisk Peterborough bare øke luka de har til Leeds. Jeg tror ikke det er mange klubber som har rykket direkte opp når de har ligget 7-10 poeng bak 2.plassen med 7 kamper igjen. Helt sikkert mindre enn 10 %. Og hvis det tallet stemmer, ja så er det tilnærmet umulig å kapre 2.plassen.

Men, men.. Vi endte nesten på direkte opprykk i fjor med -15 poeng i bagasjen, og det var i og for seg en tilnærmet umulig oppgave, så man vet aldri!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #266 på: April 01, 2009, 08:44:14 »
Sant det rudi, dette er situasjonen vi håper på, og da er vi for alvor med om en 2 plass, mye skal skje, men husk det er lettere å ligge bak et lag å jakte, enn å være laget som skal forsvare en plass, å føle seg pustet i nakken;) MOT!

tenker litt på den godeste nordtug når jeg leser dette.

i så fall blir det jo lett.. barneskirenn ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

rd1

Sv: Kamper i dag
« Svar #267 på: April 01, 2009, 09:02:07 »
Er det ikke slik at Leeds presterer best når de har kniven på strupen/alt er mot oss? Ifjor var vi kanongode frem til vi hadde tatt igjen alle lagene med -15 poeng, så slappet vi av. Under O'leary var vi enorme under rettsaken mot Woodgate/Bowyer, etter saken klappet vi litt sammen. Nå er vi 10 poeng bak Peterboroug og vinner resten av kampene?

Det sitter vel en fandeivoldsk stemmining i veggen på E.R!
"Who needs Cantona??"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #268 på: April 01, 2009, 13:31:41 »
er jo bedre at de vant idag mot milwall enn at de tapte, da hadde de ihvertfall vært på hugget mot oss. er positive og negative ting med alt men at milwall tapte idag er BARE positivt i mine øyner


Tror dette er rett! Likevel er dette en sånn super viktig kamp at jeg kommer til å være utrolig nervøs og bli sinnsykt skuffa ved et tap! Jeg håper inderlig Grayson klarer å stille med et mannskap full av fandenivoldsk vinnervilje!!
BLØ GUTTER!!!!
Yeboahs vitne

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #269 på: April 01, 2009, 13:38:07 »
Bør kunne slå Colchester ja, selv om de nå har et lite håp om å kapre en play off plass. Men vi trenger en Beckford i form. Vi er dessverre avhengige av at han har dagen.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.