Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740660 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #450 på: April 26, 2009, 19:45:03 »
Så sportslige kvalifikasjoner skal ikke eksistere?
 

Dennis

Sv: Kamper i dag
« Svar #451 på: April 26, 2009, 20:29:45 »
Regner med at promo kun spøker her, de lagene som tar flest poeng fortjener selvsagt opprykk, om det så er til CCC eller PL. Og om Hull tar nok poeng til å overleve i PL, så fortjener de å overleve i PL. Fantasien om at Leeds er et engelsk topplag - må ikke forveksles med engelsk storklubb! - har vi levd på lenge nok. Hva vi får ut av å leve "på papiret" ser vi fruktene av i tap mot Hereford, Tranmere og andre småklubber.

Tiden er inne for en ny sjanse i play off og jeg håper denne manageren og dette laget er smarte nok til å innse at det er på banen innsatsen må gjøres! Dog er jeg skremt av at "alle" snakker om finalen, når vi skal spille to semifinaler først - antakeligvis mot lag som har plukket fler poeng enn oss sesongen igjennom!

Er enig i at de klubbene med størst fanbase hører hjemme i toppen, men de er nødt til å spille seg dit. Er også veldig glad i underdogs som kommer opp i divisjonene og sparker fra seg; det viser at penger fortsatt ikke er ALT i fotball og godt er det.
Marching on together!

Pettersen97

Sv: Kamper i dag
« Svar #452 på: April 26, 2009, 21:51:10 »
Regner med at promo kun spøker her, de lagene som tar flest poeng fortjener selvsagt opprykk, om det så er til CCC eller PL. Og om Hull tar nok poeng til å overleve i PL, så fortjener de å overleve i PL. Fantasien om at Leeds er et engelsk topplag - må ikke forveksles med engelsk storklubb! - har vi levd på lenge nok. Hva vi får ut av å leve "på papiret" ser vi fruktene av i tap mot Hereford, Tranmere og andre småklubber.

Tiden er inne for en ny sjanse i play off og jeg håper denne manageren og dette laget er smarte nok til å innse at det er på banen innsatsen må gjøres! Dog er jeg skremt av at "alle" snakker om finalen, når vi skal spille to semifinaler først - antakeligvis mot lag som har plukket fler poeng enn oss sesongen igjennom!

Er enig i at de klubbene med størst fanbase hører hjemme i toppen, men de er nødt til å spille seg dit. Er også veldig glad i underdogs som kommer opp i divisjonene og sparker fra seg; det viser at penger fortsatt ikke er ALT i fotball og godt er det.

Æ e så eni. E arti når små underdogs klare å ta poeng mot mye større og rikere klubba. Det bevise vinnermentalitet hos de små.
Sjøl om æ va skuffa over tape mot Histon så må det jo ha vært en publikum, fans, å klubb fest utn sidestøkke ;D

Men nu e det våres tur til å bite fra åss å vise at vi e på vei opp å fram ;D

MOT!!
The Mighty Whites

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #453 på: April 26, 2009, 23:54:11 »
Regner med at promo kun spøker her, de lagene som tar flest poeng fortjener selvsagt opprykk, om det så er til CCC eller PL. Og om Hull tar nok poeng til å overleve i PL, så fortjener de å overleve i PL. Fantasien om at Leeds er et engelsk topplag - må ikke forveksles med engelsk storklubb! - har vi levd på lenge nok. Hva vi får ut av å leve "på papiret" ser vi fruktene av i tap mot Hereford, Tranmere og andre småklubber.

Tiden er inne for en ny sjanse i play off og jeg håper denne manageren og dette laget er smarte nok til å innse at det er på banen innsatsen må gjøres! Dog er jeg skremt av at "alle" snakker om finalen, når vi skal spille to semifinaler først - antakeligvis mot lag som har plukket fler poeng enn oss sesongen igjennom!

Er enig i at de klubbene med størst fanbase hører hjemme i toppen, men de er nødt til å spille seg dit. Er også veldig glad i underdogs som kommer opp i divisjonene og sparker fra seg; det viser at penger fortsatt ikke er ALT i fotball og godt er det.

Det dro igang dere i hvert fall....  ;D  Lettlurte baskinger! 

Det jeg virkelig aldri har opplevd er å se mitt kjære Leeds United - som en skikkelig underdog - vinne for eksempel en brotekamp i cupen mot Liverpool eller Manchester United.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #454 på: April 27, 2009, 09:51:09 »
Regner med at promo kun spøker her, de lagene som tar flest poeng fortjener selvsagt opprykk, om det så er til CCC eller PL. Og om Hull tar nok poeng til å overleve i PL, så fortjener de å overleve i PL. Fantasien om at Leeds er et engelsk topplag - må ikke forveksles med engelsk storklubb! - har vi levd på lenge nok. Hva vi får ut av å leve "på papiret" ser vi fruktene av i tap mot Hereford, Tranmere og andre småklubber.

Tiden er inne for en ny sjanse i play off og jeg håper denne manageren og dette laget er smarte nok til å innse at det er på banen innsatsen må gjøres! Dog er jeg skremt av at "alle" snakker om finalen, når vi skal spille to semifinaler først - antakeligvis mot lag som har plukket fler poeng enn oss sesongen igjennom!

Er enig i at de klubbene med størst fanbase hører hjemme i toppen, men de er nødt til å spille seg dit. Er også veldig glad i underdogs som kommer opp i divisjonene og sparker fra seg; det viser at penger fortsatt ikke er ALT i fotball og godt er det.

Det dro igang dere i hvert fall....  ;D  Lettlurte baskinger! 

Det jeg virkelig aldri har opplevd er å se mitt kjære Leeds United - som en skikkelig underdog - vinne for eksempel en brotekamp i cupen mot Liverpool eller Manchester United.

Ro ro til fiskeskjær. Du innsåg at du dreit deg ut og prøvar å komme unna med det. Hehe

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #455 på: April 27, 2009, 09:53:07 »
Sitat

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

 :D

Det du sier gir jo ingen mening, i USA er all idrett en "francise" og primært kan man bli sist hver sesong uten at man kan rykke ned.

I Europa så ligger jo Leeds i tredje divisjon fordi de er ikke er god nok til CCC og PL - Leeds som i forhold til antall supportere er blant de 6 største i England, så da ligger ikke de i toppen som du sier.

Så du mener at små klubber ikke skal få være i PL selv om de er bedre enn antatt støre klubber, engang ganske imponerende påstand.
 

Ja! De trekker hverken publikum......eller spenning inn i toppen!

 ::)

Er litt usikker, men regner med du spøker Promo eller kjører du en provo? eller er du bare helt ute? Seriøst svar ønskes så jeg vet hvor seriøst du skal oppfattes! Er man bedre så er man bedre!

Han var dønn seriøs dessverre. Berre å lese innlegga over så skjønnar man det ganske fort.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #456 på: April 27, 2009, 18:13:44 »
Regner med at promo kun spøker her, de lagene som tar flest poeng fortjener selvsagt opprykk, om det så er til CCC eller PL. Og om Hull tar nok poeng til å overleve i PL, så fortjener de å overleve i PL. Fantasien om at Leeds er et engelsk topplag - må ikke forveksles med engelsk storklubb! - har vi levd på lenge nok. Hva vi får ut av å leve "på papiret" ser vi fruktene av i tap mot Hereford, Tranmere og andre småklubber.

Tiden er inne for en ny sjanse i play off og jeg håper denne manageren og dette laget er smarte nok til å innse at det er på banen innsatsen må gjøres! Dog er jeg skremt av at "alle" snakker om finalen, når vi skal spille to semifinaler først - antakeligvis mot lag som har plukket fler poeng enn oss sesongen igjennom!

Er enig i at de klubbene med størst fanbase hører hjemme i toppen, men de er nødt til å spille seg dit. Er også veldig glad i underdogs som kommer opp i divisjonene og sparker fra seg; det viser at penger fortsatt ikke er ALT i fotball og godt er det.

Det dro igang dere i hvert fall....  ;D  Lettlurte baskinger! 

Det jeg virkelig aldri har opplevd er å se mitt kjære Leeds United - som en skikkelig underdog - vinne for eksempel en brotekamp i cupen mot Liverpool eller Manchester United.

Ro ro til fiskeskjær. Du innsåg at du dreit deg ut og prøvar å komme unna med det. Hehe

Huff og huff, du er en slem, slem Roger.....

Vær så snill og les mitt første innlegg som jeg har kopiert under. Legg merke til "smiley'ene" og prøv så godt du kan å forstå ironien. Jeg vet at det ikke er lett for deg, spesielt fordi jeg er en av dem som ønsker deg langt vekk fra dette forumet.


Sitat
Er helt i mot denne mentaliteten av at noen lag hører hjemme noe sted enn der de er.

Fotball er en konkurranse idrett der det er gjelder å skaffe fleste poeng gjennom en hel sesong. Og eventuelt vinne en play-off konkurranse i mai. Alle lag er stortsett på det nivået de hører hjemme, inkludert Leeds.

Skulle Tranmer rykke opp til CCC gjennom play off, så hører de hjemme i CCC neste sesong fordi det var de som var best i play off. Det kan ikke være slik at de klubben med størst fansbase alltid skal være gjenstand for at de "forjener" å være i den øverste divisjonen, slik er det i Amerikansk idrett, heldigvis ikke i europa

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

Det er neppe noe annet sted i verden hvor et lag av Leeds sin dimensjon ligger forankret i 3.divisjon.

Når det gjelder poenget ditt, så mener jeg det er ødeleggende for eliten at mikroklubbersom Hull, nesten totalt uten supporteren holder til sammen med dem. Fotballen er et produkt som skal selges, da hjelper det neppe at man etterhvert får færre å selge det til.
Et Premier League bestående av de 4 store  og lagene i League 2 ville vært morsomt, men ødeleggende for sporten. Et PL bestående av lagene med den største fanbasen ville vært utrolig bra for sporten.

Se på norsk fotball. Tilskuertallene er på vei ned og spillerprofilene er omtrent ikke-eksisterende. Slik ønsker jeg ikke PL. Min parabol er ikke vendt mot Fulhams, Wigans, Middelsbroughs, Hulls eller West Bromwichs kamper. Det gidder jeg bare ikke.  ::)

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #457 på: April 27, 2009, 20:55:22 »
Regner med at promo kun spøker her, de lagene som tar flest poeng fortjener selvsagt opprykk, om det så er til CCC eller PL. Og om Hull tar nok poeng til å overleve i PL, så fortjener de å overleve i PL. Fantasien om at Leeds er et engelsk topplag - må ikke forveksles med engelsk storklubb! - har vi levd på lenge nok. Hva vi får ut av å leve "på papiret" ser vi fruktene av i tap mot Hereford, Tranmere og andre småklubber.

Tiden er inne for en ny sjanse i play off og jeg håper denne manageren og dette laget er smarte nok til å innse at det er på banen innsatsen må gjøres! Dog er jeg skremt av at "alle" snakker om finalen, når vi skal spille to semifinaler først - antakeligvis mot lag som har plukket fler poeng enn oss sesongen igjennom!

Er enig i at de klubbene med størst fanbase hører hjemme i toppen, men de er nødt til å spille seg dit. Er også veldig glad i underdogs som kommer opp i divisjonene og sparker fra seg; det viser at penger fortsatt ikke er ALT i fotball og godt er det.

Det dro igang dere i hvert fall....  ;D  Lettlurte baskinger! 

Det jeg virkelig aldri har opplevd er å se mitt kjære Leeds United - som en skikkelig underdog - vinne for eksempel en brotekamp i cupen mot Liverpool eller Manchester United.

Ro ro til fiskeskjær. Du innsåg at du dreit deg ut og prøvar å komme unna med det. Hehe

Huff og huff, du er en slem, slem Roger.....

Vær så snill og les mitt første innlegg som jeg har kopiert under. Legg merke til "smiley'ene" og prøv så godt du kan å forstå ironien. Jeg vet at det ikke er lett for deg, spesielt fordi jeg er en av dem som ønsker deg langt vekk fra dette forumet.


Sitat
Er helt i mot denne mentaliteten av at noen lag hører hjemme noe sted enn der de er.

Fotball er en konkurranse idrett der det er gjelder å skaffe fleste poeng gjennom en hel sesong. Og eventuelt vinne en play-off konkurranse i mai. Alle lag er stortsett på det nivået de hører hjemme, inkludert Leeds.

Skulle Tranmer rykke opp til CCC gjennom play off, så hører de hjemme i CCC neste sesong fordi det var de som var best i play off. Det kan ikke være slik at de klubben med størst fansbase alltid skal være gjenstand for at de "forjener" å være i den øverste divisjonen, slik er det i Amerikansk idrett, heldigvis ikke i europa

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

Det er neppe noe annet sted i verden hvor et lag av Leeds sin dimensjon ligger forankret i 3.divisjon.

Når det gjelder poenget ditt, så mener jeg det er ødeleggende for eliten at mikroklubbersom Hull, nesten totalt uten supporteren holder til sammen med dem. Fotballen er et produkt som skal selges, da hjelper det neppe at man etterhvert får færre å selge det til.
Et Premier League bestående av de 4 store  og lagene i League 2 ville vært morsomt, men ødeleggende for sporten. Et PL bestående av lagene med den største fanbasen ville vært utrolig bra for sporten.

Se på norsk fotball. Tilskuertallene er på vei ned og spillerprofilene er omtrent ikke-eksisterende. Slik ønsker jeg ikke PL. Min parabol er ikke vendt mot Fulhams, Wigans, Middelsbroughs, Hulls eller West Bromwichs kamper. Det gidder jeg bare ikke.  ::)

 :D

Legg merke til at at skreiv "hehe" bak innlegget mitt. Det betyr sjølvsagt at eg ikkje meinar det eg skriv. Så alt eg skreiv var berre tøys. :D

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #458 på: April 27, 2009, 23:08:04 »
Det går mot tre gamle "storlag" på vei ned i League One:

Norwich vs Preston 0-2
Både Norwich, Southampton og Charlton har fartstid fra toppserien! CCC blir tre attraksjoner fattigere.

De fire nederste er:

Barnsley 45  49
-----------------------
Norwich  45  46 
Soton     45  45  (nedrykk og m inus 10 ved oppstart til høsten))
Charlton  45  36  (nedrykk)

På vei ned fra PL til CCC er kanskje WBA, Middlesbrough og Newcastele etter 0-0 hjemme mot Portsmouth i kveld.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #459 på: April 28, 2009, 12:28:58 »
Det går mot tre gamle "storlag" på vei ned i League One:

Norwich vs Preston 0-2
Både Norwich, Southampton og Charlton har fartstid fra toppserien! CCC blir tre attraksjoner fattigere.

De fire nederste er:

Barnsley 45  49
-----------------------
Norwich  45  46 
Soton     45  45  (nedrykk og m inus 10 ved oppstart til høsten))
Charlton  45  36  (nedrykk)

På vei ned fra PL til CCC er kanskje WBA, Middlesbrough og Newcastele etter 0-0 hjemme mot Portsmouth i kveld.



Triste greier med Southampton som i mange år kjempet med ryggen mot veggen i PL. Litt samme tristhetsfølelsen med Norwich. Gammelt godt lag det også!
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Kamper i dag
« Svar #460 på: April 28, 2009, 19:05:50 »
Huff håper vi rykker opp i år! :o så slipper vi lagene Norwich, Charlton, Southamton , som har mere erfaring med å ligge i CCC . De vil sikkert rett opp igjen.!  :-\ LEEDS4EVER.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #461 på: April 28, 2009, 21:15:48 »
Scunthorpe-Cheltenham 2-0 Hayes (36), Byrne (40)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #462 på: April 28, 2009, 21:21:47 »
Scunthorpe-Cheltenham 2-0 Hayes (36), Byrne (40)

Pause etter en sjanserik 1. omg.

Scunthorpe United  Cheltenham Town 
14(9) Shots (on Goal)  8(5)
9 Fouls  4
5 Corner Kicks  2
2 Offsides  2
60% Time of Possession  40%
1 Yellow Cards     
   Red Cards     
6 Saves  7

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #463 på: April 28, 2009, 21:22:48 »
Northamton-Dons 0-1 Wilbraham (34)

LeifMorten

Sv: Kamper i dag
« Svar #464 på: April 28, 2009, 21:23:54 »
Ikke bra. Skulle helst sett at Nton hadde perget plassen i kveld.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #465 på: April 28, 2009, 21:34:07 »
Northamton-Dons 0-1 Wilbraham (34)

Pause.

Northampton Town  Milton Keynes Dons 
2(0) Shots (on Goal)  6(4)
7 Fouls  3
0  Corner Kicks  3
1 Offsides  1
46% Time of Possession  54%
0  Yellow Cards  0 
0  Red Cards  0 
4 Saves  0 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #466 på: April 28, 2009, 21:59:15 »
Scunthorpe-Cheltenham 3-0 Lansbury (67)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #467 på: April 28, 2009, 22:00:54 »
Scunthorpe-Cheltenham 3-0 Lansbury (67)

Scunthorpe presser stort. Sjekk de statsene:

Scunthorpe United  Cheltenham Town 
25(15) Shots (on Goal)  8(5)

kjelvi

Sv: Kamper i dag
« Svar #468 på: April 28, 2009, 22:20:49 »
FOOTBALL LIVE TABLES 
Coca-Cola Division One

Team P Pts GoalsDiff GoalScored CurrentScore
 
1. Leicester  45 93 42 81   
2. Peterborough  45 88 24 76   

3. Milton Keynes Dons  45 84 35 82 1-0  v Northampton
4. Millwall  45 82 12 63   
5. Leeds  45 81 25 74   
6. Scunthorpe  45 75 19 81 3-0  v Cheltenham

7. Tranmere  45 73 13 61   

 
http://www.sportinglife.com/football/live/tables/cc_league1.html

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #469 på: April 28, 2009, 22:31:24 »
Scunthorpe-Cheltenham 3-0 Slutt

Match Stats 
Scunthorpe United  Cheltenham Town 
26(16) Shots (on Goal)  10(6)
12 Fouls  9
8 Corner Kicks  2 
2  Offsides  5
62% Time of Possession  38%
1  Yellow Cards  2
0  Red Cards  0 
7 Saves  15

Scunthorpe klarer seg med uavgjort mot tranmere på prenton park!

RK  TEAM                       GP W D L GS GA  W D L GS GA  W D L GS GA  GD  P
1   Leicester City            45 26 15 4 81 39  13 9 1 41 16  13 6 3 40 23  42  93
2   Peterborough United   45 26 10 9 76 52  14 5 3 39 20  12 5 6 37 32  24  88
3   Milton Keynes Dons    45 25 9 11 82 47  12 4 7 42 25  13 5 4 40 22  35  84
4   Millwall                     45 25 7 13 63 51  13 4 6 30 21  12 3 7 33 30  12  82
5   Leeds United             45 25 6 14 74 49  16 2 4 46 20  9 4 10 28 29  25  81
6   Scunthorpe United      45 22 9 14 81 62  13 4 5 43 23  9 5 9 38 39  19   75
7   Tranmere Rovers        45 21 10 14 61 48  15 5 3 41 20  6 5 11 20 28  13 73






« Siste redigering: April 28, 2009, 22:35:46 av Rudi G. »

raggen

Sv: Kamper i dag
« Svar #470 på: April 28, 2009, 22:40:17 »
slik ting har utviklet seg så vil jeg heller møte milwall i første kamp enn fremadstormende scuntorpe. men ser jo slik ut at det blir slik også. hvis ikke tranmere vinner siste og scunny taper
Forever Leeds United!!!!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #471 på: April 28, 2009, 22:41:10 »
Northamton-Dons 0-1 Slutt

Flo ubenyttet reserve.

Match Stats 
Northampton Town  Milton Keynes Dons 
8(3) Shots (on Goal)  9(7)
14 Fouls  12
4 Corner Kicks  3 
3 Offsides  2
56% Time of Possession  44%
2 Yellow Cards  2
0  Red Cards  0 
8 Saves  3

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #472 på: April 28, 2009, 22:51:23 »
slik ting har utviklet seg så vil jeg heller møte milwall i første kamp enn fremadstormende scuntorpe. men ser jo slik ut at det blir slik også. hvis ikke tranmere vinner siste og scunny taper

De spiller mot hverandre, så Scunthorpe taper hvis tranmere vinner ;) Måtte det ikke skje!
« Siste redigering: April 28, 2009, 22:54:01 av Rudi G. »

raggen

Sv: Kamper i dag
« Svar #473 på: April 28, 2009, 23:16:34 »
slik ting har utviklet seg så vil jeg heller møte milwall i første kamp enn fremadstormende scuntorpe. men ser jo slik ut at det blir slik også. hvis ikke tranmere vinner siste og scunny taper

De spiller mot hverandre, så Scunthorpe taper hvis tranmere vinner ;) Måtte det ikke skje!

Se det ja, det visste jeg ikke. tranmere hjemme da eller??
Forever Leeds United!!!!!!!!

vertigo

Sv: Kamper i dag
« Svar #474 på: April 28, 2009, 23:43:05 »
Da er det vel avgjort at vi blir nr 4 eller 5, og spiller kamp 9. og 15. Motstander blir Millwall eller Dons?
 

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #475 på: April 29, 2009, 07:17:39 »
vi KAN vel strengt tatt havne på 3. plass også.
satser på 4 og milwall i semi og MKDONS i london 8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Frode

Sv: Kamper i dag
« Svar #476 på: April 29, 2009, 07:20:12 »
Det er i praksis avgjort - blir Millwall
 

Per-Stian

Sv: Kamper i dag
« Svar #477 på: April 29, 2009, 08:16:01 »
3 MK Dons...........45 +35 84
4 Millwall.............45 +12 82
5 LEEDS..............45 +25 81
6 Scunthorpe.......45 +19 75
7 Tranmere..........45 +13 73

Carlisle - Millwall (B)
Hereford - MK Dons (U)
LEEDS - Northampton (H)
Scunthorpe - Tranmere (H)
« Siste redigering: April 29, 2009, 08:17:50 av Per-Stian »

Leedsulf

Sv: Kamper i dag
« Svar #478 på: April 29, 2009, 08:24:32 »
Håper på seier mot Northampton, samtidig som Millwall ikke vinner mot Carlisle. Da avslutter vi semien med hjemmekamp.
Carlisle ligger vel under streken, og er avhengige av seier, så det er ikke umulig.

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #479 på: April 29, 2009, 08:53:11 »
slik ting har utviklet seg så vil jeg heller møte milwall i første kamp enn fremadstormende scuntorpe. men ser jo slik ut at det blir slik også. hvis ikke tranmere vinner siste og scunny taper

De spiller mot hverandre, så Scunthorpe taper hvis tranmere vinner ;) Måtte det ikke skje!

Scunthorpe har eit dilemma. Skal dei gå for U eller skal dei risikere litt framover for å vinne? Tranmere har jo et enkelt og fint utgangspunkt, seier! Trur scunny skal få litt å stri med sjøl om Tranmereformen dalte med en gong Goodison fikk karantene. Han er alt for viktig for oss i det defensive.